Translate

sobota, 19 września 2020

Cukrowy peeling do ciała EVELINE COSMETICS I Love Vegan Food

Już jakiś czas chodziły za mną kosmetyki EVELINE COSMETICS I Love Vegan Food. Bardzo chciałam coś wypróbować z tej serii do pielęgnacji ciała, ponieważ czytałam wiele zachęcających recenzji o jej kosmetykach. Niestety jakoś zawsze zapominałam o nich, aż tu w końcu, podczas zakupów, rzucił mi się w oczy bardzo ciekawy produkt i to w atrakcyjnej cenie...


Cukrowy peeling do ciała EVELINE COSMETICS I Love Vegan Food wypatrzyłam podczas moich zakupów w Rossmannie, kupiłam go za 4,99 zł, jego cena regularna to 6,99, a pojemność to 75 ml. Kiedy zobaczyłam kokos na opakowaniu, bez zawahania się wrzuciłam go do koszyka z moimi zakupami.

Peeling do ciała cukrowy EVELINE COSMETICS I Love Vegan Food


Opakowanie


Cukrowy peeling do ciała EVELINE COSMETICS I Love Vegan Food znajduje się w tubce o pojemności 75 ml, która posiada plastikową zakrętkę. Opakowanie jest niebieskie, na którym oprócz nazwy znajdują się kokosy. Z tyłu znajduje się opis producenta i skład, które brzmią następująco: 


Opis producenta


"Aromatyczny, całkowicie wegański, kokosowy peeling do ciała z aktywnym węglem głęboko oczyszcza skórę ze zgromadzonych na jej powierzchni zanieczyszczeń i martwego naskórka. Naturalne drobinki cukru trzcinowego delikatnie masują i pobudzają mikrokrążenie. Olejek kokosowy uelastycznia skórę, chroni przed przesuszeniem oraz zapewnia optymalny poziom nawilżenia. Pachnący peeling-masaż działa jak detoksykujący zabieg, a skóra staje się aksamitnie gładka i jedwabiście miękka w dotyku.

PRZYGOTOWANIE I STOSOWANIE: Nanieś peeling na suchą lub wilgotną skórę ciała. Masuj okrężnymi ruchami przez min. 3 minuty, następnie spłucz wodą. Dla uzyskania najlepszych efektów stosuj 2 razy w tygodniu. Tylko do użytku zewnętrznego."


Skład


"Glycerin, Sucrose, Butylene Glycol, Propylene Glycol, Aqua (Water), PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, Cocos Nucifera Oil, Linum Usitatissimum Seed Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Persea Gratissima Oil, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Parfum (Fragrance), Carbomer, Charcoal Powder, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Triethanolamine, Coumarin."


Peeling do ciała cukrowy EVELINE COSMETICS I Love Vegan Food



Konsystencja



Konsystencja Cukrowego peelingu do ciała EVELINE COSMETICS I Love Vegan Food jest żelowa, ma czarny kolor, a te białe kropki, które wyglądają jak bąbelki, to są drobinki cukru trzcinowego. Peeling ten pachnie kokosem, ogólnie zapach jest bardzo słodki i mocny.


Peeling do ciała cukrowy EVELINE COSMETICS I Love Vegan Food



Moja opinia


Cena Cukrowego peelingu do ciała EVELINE COSMETICS I Love Vegan Food jest bardzo zadowalająca. Opakowanie jest łatwe w użyciu, można je przeciąć, kiedy peeling jest na wykończeniu i słabo się wyciska. Zwyglądu jest prawie takie samo jak te małe soczki do picia z Tymbarka. Zapach jest bardzo ładny, co prawda bardzo słodki, ale mi to nie przeszkadza. Czuć kokos, który uwielbiam w kosmetykach. Peeling ten jest wydajny, bo wystarcza aż na dwie aplikacje.

Przy pierwszej aplikacji:


Konsystencja niestety nie była do końca taka, jak się spodziewałam. Trzeba nabrać w rękę bardzo dużo tego peelingu, żeby w ogóle poczuć w nim drobinki. Przy nabraniu małej ilości myje się nim ciało tak jak zwykłym żelem pod prysznic. Nie ma żadnego porządnego zdzierania skóry. Skóra po nim jest gładka i nawilżona, ale nie na tyle, żebym nie musiała balsamu użyć. Zapach zbytnio nie utrzymuje się na skórze (może jak się wytęży węch, to się wyczuje trochę słodkiego kokosa).


Przy drugiej aplikacji:


Aby przy drugiej aplikacji łatwiej mi się wyciskało peeling, rozcięłam tubkę i bardzo mile się zaskoczyłam. Na spodzie znajdowało się sporo drobinek, których wystarczyło na całe ciało. Wtedy poczułam porządne zdzieranie i bardzo przyjemny masaż skóry, który ciężko mi było skończyć. Skóra była po nim jeszcze gładsza niż po pierwszej aplikacji i na tyle nawilżona, że nie miałam potrzeby używać żadnych balsamów. Przy tej aplikacji zapach na skórze utrzymywał się przez taki sam czas jak przy pierwszej. 


Peeling do ciała cukrowy EVELINE COSMETICS I Love Vegan Food


Podsumowanie


Mogę powiedzieć, że Cukrowy peeling do ciała EVELINE COSMETICS I Love Vegan Food nawet się u mnie sprawdził. Ma zdecydowanie więcej plusów niż minusów, za taką cenę (i to jeszcze w promocji) warto go wypróbować. Na pewno jeszcze do niego wrócę. 



A Wy stosowałyście Cukrowy peeling do ciała EVELINE COSMETICS I Love Vegan Food?

Jaki jest Wasz ulubiony kosmetyk z tej serii?

130 komentarzy:

  1. Też się skusiłam na ten peeling w promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam go jeszcze, ale już mi się podoba bo cena atrakcyjna, a opakowanie niewielkie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę koniecznie wypróbować, bo nie lubię takich peelingów do ciała w dużych butlach, z racji, że rzadko ich używam. Moja skóra lubi się podrażniać :( Taki mały, jeszcze sprawdzony, wydaje się być super opcją :D
    Zapraszam na nowy post: czytanko.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli rzadko używasz takich peelingów, to ten będzie dla Ciebie w sam raz😊

      Usuń
  4. Aż pójdę w poniedziałek i kupię. Zobaczymy jak u mnie się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie stosowałam, ale może kupię ;) Może trzeba porządnie powyduszać opakowanie, żeby drobinki się rozeszly bo całym produkcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam powyduszać te drobinki jak już je poczułam na spodzie, ale ciężko było:/

      Usuń
  6. Może też kiedyś wypróbuję. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uy se ve genial, tal vez lo utilice. Buen fin de semana, te mando un beso

    OdpowiedzUsuń

  8. Dzień dobry,
    Nie wypróbowałam tej marki i absolutnie uwielbiam peelingi do ciała.
    Ten rozmiar jest wspaniały, praktyczny do zabrania ze sobą, gdziekolwiek jesteś.
    Z tej serii nie mam faworytów, ponieważ nigdy z nich nie korzystałem, ale poszukam tego, że mnie przekonałeś.
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam peelingi do ciała 😊 Zgadzam się, jego pojemność jest idealna na podróż. Polecam go😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  9. This sounds like a good product. I buy a lot at Rossmann's. Have a great day, take care, Valerie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, this product is very good. I also but a lot at this shop😊 Thanks 😊

      Usuń
  10. Przekonuje mnie przede wszystkim kokosowy zapach :) same drobinki mogłyby być zbyt słabe biorąc pod uwagę moje preferencje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno przypadnie Ci do gustu ten peeling jeśli lubisz kokosowy zapach. Może akurat te drobinki okażą się w sam raz 😊

      Usuń
  11. slyszalam o tej serii ale nie zwracalam uwagi

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam nigdy tego peelingu, generalnie nie używam takich rzeczy...muszę w końcu zrobić sobie porządny peeling, ale może użyję kawy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja często używam takiego typu rzeczy:) kawowe peelingi są świetne!😊

      Usuń
  13. Jak ostatnio wziełam go do ręki w rossmannie (też planowałam zakup) to wydawało mi się, że się rozwarstwia i na dnie są 'drobinki' kawy, a u góry sama 'rzadka' formuła. Widzę, że miałam rację :) Z jednej strony mnie kusi, ale z drugiej nie jestem pewna czy byłabym zadowolona. Może się skuszę, bo to coś innego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dużo jest tych drobinek na spodzie, niestety trzeba rozciąć opakowanie żeby się do nich dostać:D Myślę, ze warto mimo wszystko wypróbować ten peeling, przy drugiej aplikacji (jak już dostałam się do tych drobinek) to byłam baaardzo zadowolona ;)

      Usuń
  14. ja wgl uwielbiam testować peelingi, one zawsze prawie tak pięknie pachną! dodam do listy haha
    pozdrowienia! :)
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie na pewno będziesz zadowolona z tego peelingu :)

      Usuń
  15. I love EVELINE and all the produtcs...    

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię produkty Eveline i z chęcią bym się skusiła i na ten produkt. Tym bardziej, że teraz nie mam takowego kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię takie peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam balsamy z tej lini i po Twojej recenzji peeling tez spróbuje

    OdpowiedzUsuń
  19. Dawno nie miałam peelingu z Eveline.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy peeling,swietnie,ze o nim piszesz ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko ciekawy, ale i bardzo dobry :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  21. Miałam okazję testować ten peeling niedawno, ale nie zrobił na mnie wrażenia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przy drugiej aplikacji byłam z niego bardzo zadowolona ;)

      Usuń
  22. Ooo, jak kokos, to też coś dla mnie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie, że skutecznie działa no i zapach kokosowy to jak dla mnie dodatkowa zaleta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, efekty i piękne zapachy są najważniejsze 😊

      Usuń
  24. Chyba się skuszę na ten peeling :)
    Lubię peelingi cukrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie rzucił mi się w oczy w Rossmanie...
    Nie wiem czy wypróbuję-niezbyt lubię peelingi cukrowe i trochę boję czy mi nie pobrudzi łazienki...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy lubi takie peelingi. Łazienkę zawsze można umyć :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  26. Interesting product.
    I like coconut product.
    Coconut oil is nice for skin scare
    Thank you for sharing
    Have nice day..

    OdpowiedzUsuń
  27. vegan food sound attractive product...
    have a great day

    OdpowiedzUsuń
  28. nie stosowałam, ale na pewno zacznę. Uwielbiam peelingi cukrowe! zwłaszcza w zimowych czy jesiennych porach ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. It sounds interesting!! I want to try it!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie spotkałam się jeszcze z pozytywnymi opiniami na jego temat :) Chociaż Twoja to taka pół na pół :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też uwielbiam kokosowe komsetyki i nie mogę obok nich przejść obojętnie :) Też się może na niego skuszę tym bardziej, że cena jest atrakcyjna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kokosowe kosmetyki są najlepsze ;) Warto go wypróbować ;)

      Usuń
  32. właśnie skończył mi się peeling :D także szukam zacnego zamiennika:) może to ten właśnie będzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to fajnie, w takim razie ten peeling będzie idealny :)

      Usuń
    2. kocham peelingi:) to must have w każdej kosmetyczce;)

      Usuń
  33. Looks cool and sounds good :-D

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie miałam, ale z chęcią bym przetestowała :) Uwielbiam zapach kokosa <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Z chęcią wypróbuje. Lubię kosmetyki tej marki! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Sounds like a really interesting product!

    OdpowiedzUsuń
  37. I like texture of that body scrub. Thank you for sharing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/09/juvena-of-switzerland-juvenance-epigen.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Oryginalne opakowanie, zazwyczaj peelingi cukrowe są w słoiczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  39. This body scrub sounds amazing... thanks for sharing dear :-)
    Beauty and Fashion/Rampdiary/Glamansion

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie miałam jeszcze tego peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawy ten peeling i fajnie, że po przecięciu opakowania okazało się, że jest więcej drobinek 😉 no i rozmiar opakowania jest idealny na podróż 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Średnio byłam z niego zadowolona, dopóki go nie przecięłam :D Akurat zajmuje mało miejsca :)

      Usuń
  42. Que produto maravilhoso!
    Não conhecia, ótima resenha!
    Beijos.
    https://vinteedoisdemaio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo lubię peelingi, zaś tego nie miałam jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie koniecznie musisz go wypróbować ;)

      Usuń
  44. Jestem w ogóle niesystematyczna w peelingowaniu, i zmywanie drobinek jest dla mnie zawsze kłopotliwe stąd chyba tego nie lubię haha! ale ogółem za zapach z chęcią bym spróbowała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny jest ten zapach:) Peelingowanie cała to dla mnie sama przyjemność, więc robię to systematycznie, a zmywanie drobinek da się przeżyć mimo to, że czasami brudzą łazienkę:)

      Usuń
  45. This product seems very nice! Lovely Post!
    Allurerage
    Thetrendybride

    OdpowiedzUsuń
  46. I dlatego właśnie zdecydowanie wolę peelingi w słoiczkach - nabiorę równo i dokładnie tyle ile chcę. W sumie jednak, całkiem przyjemnie się zapowiada ten opisywany przez Ciebie peeling. Nie mówię nie:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie racja, ogólnie opakowania w słoiczkach lepiej i wygodniej się aplikuje, mimo wszystko ten warto wypróbować:) Pozdrawiam :)

      Usuń
  47. Najwidoczniej to co najlepsze zostaje na spodzie. Tu duży plus dla opakowania z którego to najlepsze da się wydobyć :) Myślę, że wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, gorzej by było gdyby nie można było przeciąć opakowania:)

      Usuń
  48. Nie stosowałam tego peelingu, ale kto wie może kiedyś... Ja polecam Ci peeling marki Oh Tomi- truskawkowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tej marki, ale będę miała ten peeling na uwadze ;)

      Usuń
  49. Nie próbowałam tego peelingu, ale bardzo lubię cukrowe peelingi do ciała:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie ten peeling na pewno przypadnie Ci do gustu :)

      Usuń
  50. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  51. This sounds like a scrub I would like to try!

    OdpowiedzUsuń
  52. I would so love to try this product. Sounds great!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts