Translate

środa, 23 września 2020

Zakupy

No i znowu wybrałam się na zakupy do jednej z moich ulubionych drogerii... Oczywiście miałam w planach kupić tylko trzy najpotrzebniejsze rzeczy, których akurat mi brakowało, jednak kupiłam trzy razy tyle, ile miałam w zamiarze kupić i tym sposobem z trzech rzeczy zrobiło się dziewięć. Tak więc postanowiłam, że dzisiaj pochwalę się każdym z moich nowych nabytków.


EVELINE COSMETICS LIQUID PRECISION LINER 2000, eyeliner w płynie czarny, Hebe cosmetics, krem do rąk w piance, intensywna regeneracja, L'Oreal Paris Elseve, Magiczna moc glinki, SYOSS FRESH & UPLIFT suchy szampon w piance do włosów, AA, BĄBELKOWA oczyszczająca maska do twarzy, PUREDERM, kolagenowa maseczka pod oczy, PERFECTA, hydrożelowe płatki pod oczy z zieloną herbatą i aloesem, PERFECTA, gruboziarnisty peeling do twarzy, EVELINE, Utwardzająca odzywka do paznokci z diamentem

Z powyższego zdjęcia wynika, że zakupy te zrobiłam w Hebe, jednak prawda jest taka, że tylko 90% zakupów jest z tej drogerii. Miałam wielkie szczęście podczas zakupów, ponieważ trafiłam na wiele fajnych promocji i może akurat właśnie z tego powodu kupiłam trzy razy tyle rzeczy niż zamierzałam. W takim razie zobaczmy w końcu co i za ile udało mi się dorwać:


1. EVELINE COSMETICS LIQUID PRECISION LINER 2000, eyeliner w płynie czarny



EVELINE COSMETICS LIQUID PRECISION LINER 2000 eyeliner w płynie czarny

EVELINE COSMETICS LIQUID PRECISION LINER 2000, eyeliner w płynie czarny. Bardzo lubię podkreślać sobie górną powiekę eyelinerem. Z marki Eveline już od jakiegoś czasu kupuję sobie eyelinery, bo mają idealny, głęboki odcień czerni, nie rozmazują się i wytrzymują na powiece cały dzień. Pod koniec dnia, moje kreski na górnej powiece są w takim samym stanie jak rano, kiedy są świeżo nałożone. Nie kupiłam go rozrzutności, ponieważ akurat skończył mi się eyeliner (oczywiście też był on z Eveline). Wyrwałam go za 7,89 zł, bo akurat był w promocji.


2. Hebe cosmetics, krem do rąk w piance, intensywna regeneracja



Hebe cosmetics, krem do rąk w piance, intensywna regeneracja

Hebe cosmetics, krem do rąk w piance, intensywna regeneracja. Nie raz już pisałam, że uwielbiam kosmetyki o konsystencji pianki, dlatego zdecydowałam się na ten krem. Kupiłam go z rozrzutności, bo na ten czas nie brakuje mi kremów do rąk. Jakiś czas temu opisywałam jego wersję kokosową, która bardzo przypadła mi do gustu, stwierdziłam, że teraz wypróbuję tę wersję z olejkami awokado i makadamia oraz z gliceryną. Krem ten był w promocji i kosztował mnie 7,99 zł.  


3. SYOSS FRESH & UPLIFT suchy szampon w piance do włosów



SYOSS FRESH & UPLIFT suchy szampon w piance do włosów

SYOSS FRESH & UPLIFT suchy szampon w piance do włosów. Ten produkt nie był kupiony z rozrzutności, bo akurat używam takiego samego suchego szamponu, który jest już na wykończeniu. Dużo razy już o nim pisałam na moim blogu, między innymi tutaj. Bardzo lubię ten szampon, jak na tę chwilę nie spotkałam lepszego od niego. Niestety nie było na niego promocji i kupiłam go za 14,99 zł, ale na szczęście mój portfel na tym nie ucierpiał, bo ten szampon jest bardzo wydajny i będzie mi służył przez kilka najbliższych miesięcy. 


4. PUREDERM, kolagenowa maseczka pod oczy



PUREDERM, kolagenowa maseczka pod oczy

PUREDERM, kolagenowa maseczka pod oczy. Akurat skończyły mi się płatki pod oczy, więc skusiłam się akurat na te, ponieważ w promocji kosztowały tylko 5,99 zł. Nie znałam wcześniej tej marki, więc nie wiem czego mam się po nich spodziewać, ale zaryzykowałam i nam nadzieję, że nie pożałuję, bo jest ich aż 30 sztuk w opakowaniu.



5. PERFECTA, hydrożelowe płatki pod oczy z zieloną herbatą i aloesem



PERFECTA, hydrożelowe płatki pod oczy z zieloną herbatą i aloesem

PERFECTA, hydrożelowe płatki pod oczy z zieloną herbatą i aloesem. Płatki te kupiłam z tego samego powodu co płatki opisane wcześniej. Tym razem wiem czego się spodziewać po tej marce i jestem pewna, że płatki te świetnie się u mnie sprawdzą. Bardzo jestem ciekawa, jaki dają efekty schłodzone płatki i już nie mogę się doczekać, kiedy ich użyję. Kosztowały tylko w 2,39 zł, ponieważ były w promocji. 


6. AA, BĄBELKOWA oczyszczająca maska do twarzy



AA, BĄBELKOWA oczyszczająca maska do twarzy

AA, BĄBELKOWA oczyszczająca maska do twarzy. Nigdy jeszcze nie miałam bąbelkowej maseczki, więc bardzo byłam ciekawa, jak wygląda jej aplikacja. Szczególnie te samoistnie tworzące się bąbelki bardzo  mnie interesowały, więc nie mogłam postąpić inaczej i musiałam sobie kupić tę maseczkę, która kosztowała 4,79 zł (przeceniona z 7,99 zł). Już nie mogę się doczekać jej efektów!


7. PERFECTA, gruboziarnisty peeling do twarzy



PERFECTA, gruboziarnisty peeling do twarzy

PERFECTA, gruboziarnisty peeling do twarzy. Ostatnio bardzo polubiłam drobnoziarnisty peeling do twarzy z Perfecty, więc czemu by spróbować gruboziarnistego. Tak jak wyżej napisałam, bardzo lubię tę markę, więc nie mogłam przejść obojętnie obok tego peelingu, tym bardziej że kosztował mnie tylko 1,89 zł oczywiście w promocji.


8. EVELINE, Utwardzająca odzywka do paznokci z diamentem. 



EVELINE, Utwardzająca odzywka do paznokci z diamentem

EVELINE, Utwardzająca odzywka do paznokci z diamentem. Bardzo lubię tę odżywkę, ponieważ dzięki niej mam długie, ładnie, mocne paznokcie bez żadnych przebarwień. Akurat skończyła mi się poprzednia buteleczka, więc miałam duże szczęście, bo podczas zakupów trafiłam na dużą przecenę tej odżywki, która z 15,99 zł została przeceniona na 9,59 zł.


9. L'Oreal Paris Elseve, Magiczna moc glinki



L'Oreal Paris Elseve, Magiczna moc glinki

L'Oreal Paris Elseve, Magiczna moc glinki. Jest to jedyny produkt, który nie kupiłam w Hebe. Tę odżywkę dorwałam w Kauflandzie za niecałe 5 zł (była w dużej promocji). Bardzo zaciekawiła mnie moc glinki, a po przeczytaniu opisu producenta stwierdziłam, że ta odżywka jest idealna dla moich włosów (przy jej recenzji powiem Wam, o czym pisze producent). Akurat nie miałam tego tupu odzywki, a niestety moje włosy (szczególnie końcówki) nie tryskają zdrowiem, więc uważam, że nie kupiłam jej z rozrzutności. 


Który z moich nowych zdobyczy podoba Wam się najbardziej?
Miałyście któryś z tych kosmetyków?


117 komentarzy:

  1. uuu fajny ten eyeliner:D muszę go wziąć następnym razem podczas zakupów w drogerii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, piękne kreski można nim wymalować :)

      Usuń
    2. kocham kreski:) zawsze je robię;)

      Usuń
    3. Ja tak samo, już bez kresek moje oczy wyglądają dziwnie ;D

      Usuń
  2. Rzadko kupuję eyelinery w płynie, ponieważ preferuję zazwyczaj w pisaku,
    ale ten chętnie bym przetestowała :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie przepadam za eyelinerami w pisaku:) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. Ooooh, you have lots of new goodies to try out, have fun! I am going to Rossmannn tomorrow to stock up! Have a nice evening, Valerie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, I will to try these goodies😊 I wish nice shopping 😊

      Usuń
  4. Fajne zakupy. Szczególnie zaciekawił mnie krem do rąk w piance, gruboziarnisty peeling i eyeliner. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zaciekawiły te rzeczy, szczególnie krem w piance 😊

      Usuń
  5. Jutro idę do Hebe i już wiem, że ten krem w piance muszę kupić (a miałam iść tylko po tonik xd) :)
    Płatki pod oczy Purederm są super, ja ich używam non stop ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo go polecam, kokosowa wersja jest jeszcze lepsza od tej ;) Też używam od niedawna tych płatków i widzę efekty :)

      Usuń
  6. OMGGG Krem do rąk w piance M U S Z Ę M I E Ć AAA
    Nie miałam żadnych z tych produktów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny jest, jego kokosowa wersja jeszcze fajniejsza;)

      Usuń
  7. What fun! Love the selection! Great product reviews too!

    OdpowiedzUsuń
  8. Awesomeness! Thanks so much for sharing this shopping haul. Great goodies!

    OdpowiedzUsuń
  9. Felicidades, por tus buenas compras, están geniales. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  10. Spore zakupy:) Mnie ciekawi ten suchy szampon, ja używam Batiste i zastanawiam się czy ten co kupujesz jest lepszy. Do tego bąbelkowa pianka brzmi super, jestem ciekawa efektów ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie ten jest lepszy niż Batiste, bo nie pozostawia na włosów białego proszku, a włosy wyglądają jak po umyciu zwykłym szamponem:) Stosowałam już tę bąbelkową maseczkę i mogę Ci ją polecić, bo jest świetna, aplikacja wygląda bardzo ciekawie no i widać efekty ;)

      Usuń
  11. zaciekawił mnie ten krem w piance. :) nigdy nie spotkałam się z taką formułą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny jest ten krem, nawilża ręce, w dodatku jego formuła jest bardzo ciekawa w użyciu:)

      Usuń
  12. Haha, a myślałam, że tylko ja tak mam- wychodzę po jedną rzecz a wracam...no właśnie;) W każdym razie, mam ten krem do rąk, bardzo przyjemny. A eyeliner z eveline jest naprawdę super:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie wiele osób tak ma :D Świetny jest ten krem, szczególnie jego wersja kokosowa:) Zgadzam się co do tego eyelinera ;)Również pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Nie miałam żadnego z powyższych kosmetyków ;) Szkoda, że nie mam Hebe u siebie w mieście :/
    Też tak mam, że idę po coś, a wychodzę z innymi rzeczami, których nie miałam zamiaru kupować ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można zamówić coś ze sklepu internetowego Hebe :) Chyba wiele osób tak ma :D

      Usuń
  14. Widzę, że bardzo lubisz maseczki i peelingi w saszetkach. Miałam tą odżywkę do paznokci Eveline i ją lubiłam. Ciekawi mnie opcja kremu do rąk w piance. Kupiłabym sobie taki, wydaje mi się że wygodnie się go używa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, świetne są maseczki i peelingi w saszetkach:) Też używam tej odżywki od jakiegoś czasu i bardzo ją lubię. Bardzo polecam ten krem, jest świetny i dzięki jego konsystencji pianki nie tylko jest wygodny w użyciu, ale i jest bardzo wydajny:)

      Usuń
  15. Lovely haul. All very nice and useful items.

    OdpowiedzUsuń
  16. Odżywki z Eveline znam, bardzo sobie cenię. Mam w zapasach peeling gruboziarnisty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne są odżywki z Eveline, szczególnie ta diamentowa😊 fajnie mieć takie zapasy 😊

      Usuń
  17. Chyba każda z nas czasami ma tak, że wychodzi tylko po jedną rzecz, a wraca z trzema torbami, doskonale to znam. :D

    Niestety większości Twoich nowości nie kojarzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie często się taka sytuacja zdarza :D To musisz koniecznie je poznac :)

      Usuń
  18. I understand you, Sometimes I do the same, jejeje

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaciekawił mnie ten krem w piance, coś innego :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę się wybrać do nich po maseczki, bo mają fajny wybór :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. też tak mam, że idę po jakąś jedną konkretną rzecz, a wracam z pełnym koszykiem :D bardzo fajne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam ta maseczkę bąbelkową :D Bardzo mi przypadła do gustu i takie śmieszne jest uczucie jak bąbelkuje na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, świetna jest :D Fajne jest uczucie bąbelkowania noo i fajnie wygląda na twarzy jak już się spieni :D

      Usuń
  23. Testowałam zarówno te płatki z Purederm, jak i z Perfecty. :) Perfecta u mnie się nie sprawdziła, bo mam wrażenie, że to są takie płatki-naklejki i nie lubię uczucia ściągania ich. Płatki z Purederm bardzo lubię i zużyłam kilka opakowań - są w formie nasączonej płachty i nie przyklejają się do skóry :)Daj znać, jak się u Ciebie sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od tygodnia stosuję już płatki z Purederm i bardzo mi przypadły do gustu, dzięki nim nie mam worów, ani cieni pod oczami i nawet zmarszczki są prawie niewidoczne, póki co jestem z nich bardzo zadowolona więc chyba napisze o nich jeszcze osobną recenzję (jak kupię kolejne opakowanie, żeby się ładniej na zdjęciach prezentowały:) Płatków z Perfekty jeszcze nie testowałam :)

      Usuń
  24. Hola guapa, una buena selección de productos, no he probado ninguno de ellos. Feliz días. Besos

    OdpowiedzUsuń
  25. Z chęcią przetestuje ten krem w piance, lubię takie "gadżety". z Twoich nowości znam płatki pod oczy z PUREDERM, lubię je stosować, całkiem dobrze nawilżają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam ten krem, jest świetny, ale bardziej do gustu przypadła mi jego kokosowa wersja:) Też już zdążyłam poznać te płatki i w 100% się z Toba zgadzam :)

      Usuń
  26. Udane zakupy :) miałam kiedyś maseczkę bąbelkową, nie pamiętam jakiej firmy, ale byłam bardzo zadowolona, fajne uczucie gdy zaczyna działać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wypróbowałam te maseczkę i bardzo byłam z niej zadowolona. Nie tylko jej aplikacja jest bardzo ciekawa, ale i dobrze działa na cerę ;)

      Usuń
  27. uwielbiam ten eyeliner, nie zasycha i pędzelek się nie rozdwaja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też:) I w dodatku trzyma się na powiece przez cały dzień:)

      Usuń
  28. Ciekawią mnie te płatki pod oczy Perfecta - mnóstwo osób je poleca! Miałam już kilka maseczek bomblujących w tym te z aa, nawet chyba miałam tą wersję :) Bardzo przyjemne na wieczorny relaks.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ciekawią mnie te płatki, bo jeszcze nie miałam okazji ich użyć:) Świetna jest ta maseczka, muszę wypróbować jej inne wersje ;)

      Usuń
  29. Really found some wonderful finds shopping! Adoring!

    OdpowiedzUsuń
  30. Liquid Precision, Just In Time For Halloween - Way Cool

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  31. Great purchases. That foundation looks great. I haven't tried any of these products before.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. each of all these products are very good:) I recommend them ;)

      Usuń
  32. Znam to- ja też do HEBE idę z listą,a potem wychodzę z nadprogramową liczbą produktów ;) Miałam tą maseczkę kolagenową. Jest rewelacyjna! Stosuję razem z mamą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle fajnych rzeczy się spotyka w trakcie zakupów w Hebe, że nie da się wyjść z tej drogerii tylko z zaplanowanymi rzeczami:)

      Usuń
  33. Ubóstwiam te płatki pod oczy . Polecam je dać do lodówki .


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo jestem ciekawa działania tych płatków po schłodzeniu w lodówce 😊

      Usuń
  34. U mnie też podobnie się kończą zakupy w Hebe- mam kupić dwie czy trzy rzeczy a podchodzę do kasy z pełnym koszykiem 😁
    Jedyne co miałam to ten eyeliner z Eveline-ale kreski wolę robić czarnym cieniem ,więc eyeliner poszedł w odstawke 😁
    Zaciekawiły mnie maska i peeling
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się wyjść z Hebe tylko zaplanowanymi rzeczami 😊 ja mam ostatnio fazę na robienie kresek eyelinerem, ale czasami robię też kredką 😊 maska jest świetna, już ja zużyłam, a peeling trochę zbyt ostry 😊

      Usuń
  35. muszę sobie wypróbować ten krem w piance :)

    OdpowiedzUsuń
  36. "Hebe cosmetics, foam hand cream, intensive regeneration" looks so interesting for me.... great product.

    Have a great day

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I recommend this cream, because is very good 😊 Thanks 😊

      Usuń
  37. Great haul! Interesting finds.
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  38. JAk ja dawno Sayosa nie miałem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tyle innych równie fajnych matek, że łatwo o nim zapomnieć 😊

      Usuń
  39. kobietka wchodzi do sklepu i wychodzi z pelna torebka, pustym portfelem haha :D z odzywek do paznokci mega polecam sally hansen!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że nie z pustym kontem bankowym 😀 może kiedyś wypróbuję tę odżywkę 😊

      Usuń
  40. O to super zakupy zrobiłaś, tak to czasami jest. Idziesz po jedną rzecz, wychodzisz z całym koszykiem. A najgorzej jak nie weźmie się koszyka tylko trzeba wszystko trzymać w rękach, ja tak często mam :)
    Bąbelkowe maseczki są super, ja jestem bardzo ich fanką. Przyjemny masaż twarzy, oby Ci się sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często nie biore Koszyka, bo zamierzam wziąć tylko parę rzeczy, a później te rzeczy się mnożą i już brakuje mi rąk 😀 ją jako pierwsza użyłam i mogę powiedzieć, że pod każdym względem się u mnie sprawdziła 😊

      Usuń
  41. The masks looks great. I'd like to try them.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  42. All of these products seems great. Thank you for sharing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/09/dior-hydra-life-fresh-hydration-sorbet.html

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajne produkty w dobrych cenach aż sama mam ochotę zrobić takie same zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Amazing haul! The dry shampoo looks great. Would love to try it most!

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten eyeliner z eveline mnie zaciekawił, za taką cenę utrzymanie się kreski przez cały dzień? Noo aż muszę się o niego pokusić! Uważasz, że Syoss suchy szampon jest lepszy, jak batiste?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż trudno w to uwierzyć, ale tak utrzymuje się ten eyeliner przez cały dzień:) Jak dla mnie po Syossie moje włosy są lepsze niż po batiste i po innym suchym szamponie :)

      Usuń
  46. Thank you for presenting all this nice products ❤️

    OdpowiedzUsuń
  47. Krem do rąk w piance wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny jest ten krem, a jego wersja kokosowa jest jeszcze lepsza ;)

      Usuń
  48. Olá, bom dia. Eu estou fazendo uma campanha para arrecadar fundos para voltar para minha terra. Porque estou com problema de saúde e gostaria de ficar perto da minha família. Desde já agradeço! muito obrigada... E se você puder colaborar clique no link abaixo:https://www.kickante.com.br/campanhas/lupus-fibromialgia-nao-consigo-trabalhar

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne zakupy, miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Te płatki hydrożelowe pod oczy Perfecta są moimi ulubionymi, na razie nie mają sobie równch.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam już ich od kilku dni i zaczynam podobnie myśleć 😊

      Usuń
  51. Estou seguindo o seu BLOG,
    mas você não está seguindo
    o meu. VOCÊ NÃO GOSTOU DELE?
    Um beijo.

    OdpowiedzUsuń
  52. Krem w piance chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts