Translate

poniedziałek, 7 września 2020

Woda toaletowa, Davidoff Cool Water Woman

Ostatnio tak zatraciłam się w pielęgnacji, testując nowe kremy, balsamy i maseczki, że zapomniałam o moich całkiem nowych perfumach, których używam już jakiś czas. Dawno u mnie na blogu nie było wpisu o zapachach, dlatego dzisiaj postanowiłam to nadrobić i zaprezentować Wam mój nowy nabytek. 


Jakiś czas temu zaopatrzyłam się w nowe perfumy, a właściwie w wodę toaletową, Davidoff Cool Water Woman, którą kupiłam na stronie sklepu Notino.pl za 105,50 zł. Zobaczmy, do jakiej grupy zapachowej klasyfikuje się ten zapach i czym kusi nas producent:

Woda toaletowa, Davidoff Cool Water Woman


Opis 


"Chłodząca, nieskrępowana, intensywnie orzeźwiająca – taka jest woda toaletowa Cool Water Woman marki Davidoff. Zanurz się i Ty w oceanie niekończącej się świeżości i naturalnego piękna."

Jest to świeży wodny zapach, który zawiera kwiatowe nuty. Przeznaczony dla niezależnych i nowoczesnych kobiet. Idealnie pasuje na dzień, szczególnie w ciepłe dni.


Skład 


Nuta głowy: calon, czarna porzeczka, cytryna, lilia, lotos, melon, ananas
Nuta serca: głóg, róża, konwalia, lotos, grzybień północny, jaśmin, miód
Nuta podstawy: piżmo, wanilia, wetiweria, jeżyny, brzoskwinia, drzewo sandałowe, fiołek, malina


Woda toaletowa, Davidoff Cool Water Woman


Opakowanie 


Woda toaletowa, Davidoff Cool Water Woman znajduje się w szklanym przezroczystym flakoniku koloru niebieskiego, który jest wyposażony w spray. Pojemność tej wody to 100 ml. Flakonik ten ma również w niebieską plastikową zakrętkę ze srebrnymi akcentami.


Woda toaletowa, Davidoff Cool Water Woman


Moja opinia


Woda toaletowa, Davidoff Cool Water Woman znajduje w pięknym, gustownym flakoniku, który kształtem przypomina mi trochę butelkę od szampana w mniejszym wydaniu. Ten piękny flakonik odzwierciedla zapach tej wody, który kojarzy mi się ze świeżością, ponieważ doskonale orzeźwia. Uwielbiam grupy zapachowe kwiatowo-owocowe, do których należy ta woda. Jej zapach jest słodki, ale nie za bardzo. Nie jest on duszący, dlatego pasuje na ciepłe dni (chociaż jest tak piękny, że chyba będę się nim psikać nawet w chłodniejsze dni). Ze względu na to orzeźwienie, jakie czuć w tej wodzie, lepiej używać jej w ciągu dnień, szczególnie rano. Czuć w tym zapachu taką świeżość, że pasuje on do jasnych, pastelowych stylizacji. Myślę, że jest on odpowiedni dla kobiet w każdym wieku. Zapach ten bardzo mi się podoba, a najbardziej podoba mi się w nim to, że utrzymuje się na skórze przez wiele godzin. 



Woda toaletowa, Davidoff Cool Water Woman


A Wy znacie Wodę toaletową Davidoff Cool Water Woman?
Jakich perfum obecnie używacie?

109 komentarzy:

  1. To jeden z moich ulubionych zapachów. Kilka lat temu pierwszy raz dostałam go w prezencie od męża i przepadłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się jej zapach :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bom dia. Deu aquela vontade de sentir o perfume.

    OdpowiedzUsuń
  4. To ponadczasowy Świeżak. Nie obraź się kochana ale to ulubiony zapach mojej babci jej zdaniem te wszystkie w niebieskich butelkach są super. Zdecydowanie zapach będę kiedyś używać ponieważ jest bardzo elegancki i lekki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponadczasowy zapach, który pasuje do kobiet w każdym wieku. Wiele młodych dziewczyn go chwali, jak i Twoja babcia 😀 ja używam go teraz i go bardzo lubię 😊

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Mi też się podoba 😊

      Usuń
    2. A wiesz ze flakonik znajomy... Kto wie moze kiedys moja siostra miała ;)

      Usuń
    3. Bardzo możliwe, bo to popularne i ponadczasowe perfumy. Moja siostra też je miała:D

      Usuń
    4. To chyba miała ale już dawno :)

      Usuń
    5. Moja siostra miała całkiem niedawno, u niej podpatrzyłam te perfumy :)

      Usuń
  6. Yes I already know that perfume, the bottle is a charm!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam wrażenie, że to już kultowy zapach i można go często dostać w fajnej cenie, ale ja osobiście go nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. I've tried this parfum and I like it very much.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna buteleczka w moim ulubionym, niebieskim kolorze. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sounds a so nice fragrance!
    Even just the bottle scream freshenss and beauty!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem bardzo wybredna w kwestii zapachów, ale wydaje mi się, że ten spodobałby mi się :) Sama butelka już dobrze zapowiada zapach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe, że mógłby Ci się spodobać ten zapach, bo też jestem wybredna, a podoba mi się bardzo 😊

      Usuń
  12. znam i lubię:) fajny morski zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go bardzo lubię, świetne są takie morskie zapachy 😊

      Usuń
  13. The scent must be great ... the blue glass is great.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się flakonik tych perfum i jestem ciekawa zapachu :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny jest ten flakonik, zapach jest piękny 😊

      Usuń
  15. Ten zapach jest tyle lat na rynku, a ja nie miałam jeszcze okazji go poznać ;) Jestem jednak bardzo ciekawa, czy przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już tak długo ten zapach jest na rynku, a sama znam go od niedawna:) Piękny jest, mi bardzo przypadł do gustu:)

      Usuń

  16. Dzień dobry,
    Widziałem tę markę, ale w balsamach dla mężczyzn prawda nie wiedziała, że ​​istnieje dla kobiet. Twoja recenzja brzmi dobrze, a jeśli ją polecasz, chcę ją wypróbować. Obecnie przez cały dzień mam na sobie perfumy Vera Wang: Truly Pink o kwiatowym zapachu. To jest wspaniałe!
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry:) Dla kobiet też istnieje ten zapach i jest bardzo ładny:) Perfum Vera Wang: Truly Pink nie znam, ale z chęcią bym wypróbowała, bo bardzo lubię kwiatowe zapachy:) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  17. I bought my husband cologne a long time ago called Cool Water. It smelled so good but have never been able to find it again. This is certainly a beautiful bottle. I ran out of my regular cologne, Sweet Pea by Bath and Body so am using a very little bit of a bottle that I have had for years. It was a gift and I kept it just because it was a pretty bottle. White Diamonds by Elizabeth Taylor. It is so old I didn't think it would still be good, but everybody says I smell pretty!.. .Stay well..xxoJudy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This smell is beautiful.Bottle this perfume is very nice as its smell:) It is very fine that you keep this bottle :)

      Usuń
  18. Flakonik tych perfum przypomina takie dawne perfumy co mi się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  19. Olá querida Martyna!
    Neste momento uso - ATTRCTION SENSATION! AVON!
    Adoro experimentar perfumes pouco conhecidos!
    Um abracinho viajante!💗💖💝
    Megy Maia🌈

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz słyszę tą nazwę 😀
    Opakowanie jest rzeczywiście bardzo ładne 😍
    Dziwi mnie że jest to zapach orzeźwiający- jak czytałam o murach zapachowych myślałam że te perfumy będą słodkie...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuć w nich trochę słodkości ale mimo to zapach ten jest jednocześnie orzeźwiający i czuć w nich świeżość 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  21. Linda botella parece un buen perfume. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  22. Kupilam meska dla meza :) musze i sobie tez kupic :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gotta Like That - Dig The Rug

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  24. Martyna, I hope Davidoff Cool Water Woman is nice!

    OdpowiedzUsuń
  25. Czarna porzeczka oraz ananas brzmi obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię takie świeże zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam go okazji jeszcze poznać, ale nic straconego :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam tej wody, flakonik fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. The bottle itself is quite pretty!

    x Natalie
    Lucy and the Runaways - Blog and Instagram

    OdpowiedzUsuń
  30. Kilka razy używałem zapachu drzewnego męskich perfum Davidoff.
    A ta butelka perfum dla kobiet jest wyjątkowa i ma piękny kolor.

    Pozdrowienia z przyjaźni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Męskie perfumy tej marki, też muszą pięknie pachnieć:) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  31. Uwielbiam ten zapach! Jeden z moich ulubionych!

    OdpowiedzUsuń
  32. Que maravilhoso!
    Ótima resenha!
    Beijos.
    https://vinteedoisdemaio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. A właśnie szukałam jakiś fajny zapach na urodziny dla teściowej a tu proszę :-) Dzięki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie się składa, na pewno Twojej teściowej przypadną te perfumy do gustu :)

      Usuń
  34. Ma piękne opakowanie i pewnie równie pięknie pachnie

    blog youtube

    OdpowiedzUsuń
  35. Olá! :)
    O perfume é maravilhoso!
    Eu amei seu blog, estou seguindo você.

    contornoperfeito.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Czuję że ten zapach mógłby mi się spodobać :) zawiera w sobie kompozycję składników i zapachów które bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest taki piękny, że jestem pewna, że by Ci się spodobał;)

      Usuń
  37. Moja mama miała ten zapach ale przyznam, że nie porwał nas zbytnio. Ja miałam różowa wersję. Jak dla mnie ok ale zupełnie bez szału. A szkoda 😉 bo buteleczki są śliczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdemu ten zapach przypadnie do gustu, mi się podoba 😊 Też bardzo mi się podobają te buteleczki 😊

      Usuń
  38. I haven't tried this parfum yet, but I'd love to! It has interesting notes ^^
    xx

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładny zapach zamknięty w ślicznym flakoniku :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kiedyś teściowa dała mi ten perfum do popsikania się i od tamtej pory systematycznie go kupuję:D Jeden z moich ulubionych <3 Męska wersja też jest świetna!!:**Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne są te perfumy, męskiej wersji jeszcze nie wąchałam:) pozdrawiam:)

      Usuń
  41. great review of woman water....
    have a great day

    OdpowiedzUsuń
  42. Thank you for sharing! Very detailed review
    http://www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  43. Z niebieską butelką, taką jak ta mała szampańska woda toaletowa, Davidoff Cool Water Woman wygląda pięknie i elegancko.
    Pachnący aromat świeżych owoców doskonale sprawdza się w ciepły i słoneczny dzień, wprawiając w radosny i radosny nastrój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna jest ta buteleczka 😊 Zgadzam się, te perfumy idealnie pasują w piękny i słoneczny dzień 😊

      Usuń
  44. I used to own this perfume. It smells amazing!

    OdpowiedzUsuń
  45. Oh, I think I had some at one time, but it's been awhile. Thanks for reminding me about it. All I remembered was the blue bottle but not the name. Thanks!

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie znam tej wody toaletowej. Aktualnie używam na co dzień wyłącznie dezodorantu w atomizerze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś używałam takich dezodorantów 😊

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts