Translate

środa, 16 września 2020

BIELENDA VEGE DETOX, maseczki do twarzy

Często się słyszy, że owoce i warzywa sprzyjają zdrowiu i urodzie. Jem zbyt mało owoców i warzyw, dlatego postanowiłam to zrekompensować to mojemu zdrowiu (psychicznemu, bo nie będzie to wpis o jedzeniu) i urodzie, stosując maseczki, które zawierają dużo składników aktywnych takich jak owoce i warzywa. O owocowych maseczkach już wiele pisałam, dlatego dzisiaj skupię się na dwóch maseczkach, które mają w swoim składzie bardzo ciekawe warzywa...


BIELENDA VEGE DETOX nawilżająca maseczka do twarzy z brokułem i dynią &BIELENDA VEGE DETOX normalizująca maseczka do twarzy z jarmużem i burakiem

Tymi maseczkami są oczywiście maseczki z Bielendy, z serii Vege Detox. Przyciągnęły moją uwagę podczas zakupów w Hebe swoimi pięknymi zielonymi saszetkami oraz ekstraktami z warzyw, jakie mają w składzie. Jak zobaczyłam, że są w promocji i kosztują tylko 2,39 zł, to moja ręka sama powędrowała w ich kierunku i tym sposobem znalazły się w moim koszyku na zakupy. Ich pojemność to 8 g. Tak więc przyjrzyjmy się bliżej tym maseczkom:



BIELENDA VEGE DETOX
nawilżająca maseczka do twarzy z brokułem i dynią



BIELENDA VEGE DETOX nawilżająca maseczka do twarzy z brokułem i dynią

BIELENDA VEGE DETOX nawilżająca maseczka do twarzy z brokułem i dynią jest przeznaczona do cery suchej, odwodnionej, szarej oraz z oznakami zmęczenia. Poprawia nawilżenie i regeneruje. Posiada ekstrakt z brokuła i nasion dyni.


Opis producenta



BIELENDA VEGE DETOX nawilżająca maseczka do twarzy z brokułem i dynią

Z opisu producenta wynika, że BIELENDA VEGE DETOX nawilżająca maseczka do twarzy z brokułem i dynią nie tylko posiada ekstrakt z brokuła i nasion dyni, ale i takie składniki aktywne takie jak kwas hialuronowy, trehalozę i prebiotyk, a także oleje z nasion chia i z awokado. Bardzo przypadły mi do gustu te składniki, wynika z nich, że nawilżają skórę, regenerują ją oraz poprawiają jej elastyczność. Teraz zobaczmy szczegółowy skład:


Skład



BIELENDA VEGE DETOX nawilżająca maseczka do twarzy z brokułem i dynią


Konsystencja


Konsystencja BIELENDA VEGE DETOX nawilżająca maseczka do twarzy z brokułem i dynią jest kremowa, koloru żółtego. Zapach jest bardzo delikatny, prawie niewyczuwalny.


BIELENDA VEGE DETOX nawilżająca maseczka do twarzy z brokułem i dynią



Moja opinia




BIELENDA VEGE DETOX nawilżająca maseczka do twarzy z brokułem i dynią wystarcza na dwie aplikacje. Łatwo się ją nakłada na twarz, zapach jest łagodny, prawie niewyczuwalny nie czuć zapachów opisanych wyżej warzyw, kojarzy mi się on ze zwykłym, uniwersalnym kremem do twarzy. Po kilku minutach maseczka zastyga na, ale łatwo ją zmyć. W trakcie aplikacji nic mnie nie szczypało. Miałam wrażenie, że moja skóra po tej maseczce była gładka i miękka, jednak nie czułam nawilżenia tylko wysuszenie...Tak więc już nie wrócę do tej maseczki.




BIELENDA VEGE DETOX
normalizująca maseczka do twarzy z jarmużem i burakiem



BIELENDA VEGE DETOX normalizująca maseczka do twarzy z jarmużem i burakiem

BIELENDA VEGE DETOX normalizująca maseczka do twarzy z jarmużem i burakiem przeznaczona jest do cery, zanieczyszczonej, mieszanej, z oznakami zmęczenia. Maseczka ta wspomaga redukcję niedoskonałości. Posiada ona ekstrakt z jarmużu oraz z korzenia buraka. Zobaczmy, co jeszcze oferuje nam producent.


Opis producenta



BIELENDA VEGE DETOX normalizująca maseczka do twarzy z jarmużem i burakiem

Jak widać, BIELENDA VEGE DETOX normalizująca maseczka do twarzy z jarmużem i burakiem, posiada takie składniki aktywne jak: ekstrakt z jarmużu, ekstrakt z korzenia brokuła, prebiotyk, pochodną kwasu azelainowego, olej konopny i olej awokado. Czy te składniki rzeczywiście idealnie nawilżają, odżywiają i regenerują skórę? Zobaczmy niżej.


Skład



BIELENDA VEGE DETOX normalizująca maseczka do twarzy z jarmużem i burakiem
 

Konsystencja


Konsystencja BIELENDA VEGE DETOX normalizująca maseczka do twarzy z jarmużem i burakiem jest zielona kremowo-żelowa. Zapach łagodny i jednocześnie  orzeźwiający, czuć świeże warzywa.

BIELENDA VEGE DETOX normalizująca maseczka do twarzy z jarmużem i burakiem


Moja opinia


BIELENDA VEGE DETOX normalizująca maseczka do twarzy z jarmużem i burakiem tak, jak wyżej opisana maseczka, wystarcza na dwie aplikacje. Nie miałam trudności z nakładaniem jej. Zapach łagodny, przyjemny, czuć świeże warzywa, ale nie umiem określić jakie. Aby sprawdzić jej działanie, nałożyłam ją, kiedy moja skóra miała kryzys i było na niej trochę niedoskonałości. Po drugiej aplikacji miałam wrażenie, że moja cera jest złagodzona, niedoskonałości przestały się pojawiać, więc raczej się u mnie sprawdziła. Jakiegoś wielkiego nawilżenia, wygładzonej skóry nie było, ale stosując ją, chciałam, żeby głównie zredukowała moje niedoskonałości, no i się jej udało. Sięgnę po tę maseczkę znowu, jak moja skóra znowu będzie miała kryzys i zaskoczy mnie niedoskonałościami.


Podsumowanie


Obie maseczki wystarczyły mi na dwie aplikacje. Ogólnie ta seria jakoś nie urzekła mnie i raczej już nic z niej nie kupię, co najwyżej skuszę się może jeszcze na BIELENDA VEGE DETOX normalizująca maseczka do twarzy z jarmużem i burakiem, kiedy moją skórę znowu zaskoczą niedoskonałości. Do BIELENDA VEGE DETOX nawilżająca maseczka do twarzy z brokułem i dynią niestety już nie wrócę.


Znacie te maseczki?
Lubicie kosmetyki z serii Bielenda Vege Detox?

105 komentarzy:

  1. na razie zapas maseczek mam to się nie skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam zapas maseczek, ale mimo to nie potrafię sobie odmówić kolejnych :)

      Usuń
    2. ja muszę się ogarnąć pod tym kątem;p

      Usuń
  2. Dziwne trochę, że maseczka zamiast nawilżyć wysusza skórę, dobrze, że ta druga maseczka zadziałała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem wielką fanką maseczek, ale tych jeszcze nie miałam okazji poznać. Bielendę uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie musisz je poznać, może akurat je polubisz:)

      Usuń
  4. Miałam wersję z dynią, chociaż częściej wybieram maski oczyszczające/normalizujące, niż nawilżające :P Rzeczywiście szału nie było, że nie skuszę się raczej już na tą serię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja często sięgam po nawilżające. Może bardziej ta burakiem przypadłaby Ci do gustu:)

      Usuń
  5. This looks good, I haven't tried anything from Bielinda yet! Have a great day, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  6. I am big fan of this brand. Thanks for your detailed review! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam i nie znałam tej serii, ale czuję, że ta druga maseczka jest dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie musisz ją koniecznie przetestować 😊

      Usuń
  8. W pierwszej chwili miałam chrapkę na tę nawilżającą maseczkę, ale po zapoznaniu się z Twoją opinią zmieniłam zdanie. Za to właśnie ta normalizująca mnie zaciekawiła, skoro jesteś z niej zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niezbyt się się u mnie sprawdziła ta nawilżająca... Za to polecam tą drugą :)

      Usuń
  9. Not bad...these kind of masks are usually good for two uses and then once done I feel like you wouldn't want to repurchase but are glad you tried them.

    OdpowiedzUsuń
  10. Noe znam tych maseczek :) Fajnie, że mogłam się o nich dowiedzieć z Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że dowiedziałaś się o niech z mojego wpisu:) może na którąś skusisz:)

      Usuń
  11. Se ve un buen producto. Gracias por la recomendación Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  12. The masks sound very interesting.
    I didn't know this brand but I read on the Internet that Bielenda sells its products in Finland too. :)
    Stay well!

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam jarmużową, ale u mnie się nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile rocznie zużywasz maseczek? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie liczę, ale robię sobie co 3-4 dzień więc może ze 100 będzie:D

      Usuń
    2. Kupę kasy idzie Ci na maseczki :P

      Usuń
    3. Nie, tanie są więc nawet nie zauważam, że mi kasy ubywa ;P

      Usuń
    4. Moze zauwazysz po czasie? xD

      Usuń
    5. Skoro do tej pory nie zauważyłam to już nie zauważę :)

      Usuń
  15. Ciekawe połączenie jarmuż i burak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też te składniki bardzo mnie zainteresowały w tej maseczce ;)

      Usuń
  16. Lubie produkty firmy Bielenda, ale maseczek tych jeszcze nie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nie miałam okazji ich testować ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie używałam tych maseczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tych maseczek, ale widzę, że są jak większość dostępnych na rynku ;) Coś tam działa, ale jednak nie do końca. Być może kupię, ale jak będą w naprawdę fajnej promocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować te maseczki jak będą w promocji:) Może akurat coś tam więcej zadziałają ;)

      Usuń
  20. Nie miałam tych maseczek, jeszcze żadnego kosmetyku z tej serii Bielendy nie miałam
    Szkoda że ta pierwsza taj wysusza
    Może tą drugą kiedyś wypróbuję 🙂
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto ją wypróbować, tym bardziej często jest w promocji:)

      Usuń
  21. I like to try new masks, thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  22. Very interesting! Thanks for sharing.

    Infinitely Posh

    OdpowiedzUsuń
  23. Thanks for sharing information about these masks!

    OdpowiedzUsuń
  24. Definitely must try! Great review!

    OdpowiedzUsuń
  25. This looks like something I would use. Thank you for such a wonderful review!

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam tych maseczek, kiedyś wypróbuję, ale na razie mam ponad 20, więc muszę wykorzystać te :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwszy raz widzę te maseczki, kiedyś bardzo często kupowałam z tej firmy jednorazowe maseczki, ale od czerwca przerzuciłam się na wielorazowe z loreal w słoiczkach :)
    Ta druga maseczka wygląda ciekawie i świetnie, że Ci się sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tych maseczek z loreala w słoiczkach, więc coś czuję, że będę musiała się z nimi zapoznać:) Też się cieszę, że okazała się fajna ;)

      Usuń
  28. Ja mam dni ze jem dużo warzyw a czasami dni, ze wcale. Maseczek jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czasem mam ochotę na warzywa a czasem nie:) To koniecznie musisz je poznać :)

      Usuń
  29. Jak dotąd nie znałam tych maseczek, ale chętnie przetestuję :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie znam tych maseczek, nie miałam jeszcze okazji spróować. Ogólnie bardzo rzadko używam kosmetyków Bielenda, jakoś mi do nich nie po drodze. Ale chętnie wypróbuję nowości :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei często używam kosmetyki z tej marki, świetne są:)

      Usuń
  31. I like Bielenda very much, but I haven't known these masks. They look interesting.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  32. Aparenta ser um produto maravilhoso!
    Não conhecia, ótima resenha.
    Beijos.
    https://vinteedoisdemaio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie lubię nakładać niczego na twarz;)

    OdpowiedzUsuń
  34. This product sound very interesting!
    https://chicchedimamma.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Greetings and have a nice weekend.

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię kosmetyki Bielendy, ale tych maseczek nie znałam akurat :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, że mogłeś je poznać z mojego bloga 😊

      Usuń
  37. It sounds really interesting. I would like to try these masks.
    http://www.recklessdiary.ru/

    OdpowiedzUsuń
  38. These masks must be great. I like texture. Thank you for recommendation.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/09/shiseido-zen.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Lubię produkty tej marki, ale na te maseczki raczej się nie skuszę, bo mam zapas maseczek, a wolno mi schodzi ich zużywanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No rozumiem :) Bardzo fajne produkty na ta marka ;)

      Usuń
  40. Jak Bielenda to tlyko Supremelab :)

    OdpowiedzUsuń
  41. This product looks good... thanks for the review dear :-)
    Beauty and Fashion/Rampdiary/Glamansion

    OdpowiedzUsuń
  42. Zawsze zastanawiałam się jak to jest, że niektórym taka mała saszetka starcza na dwie aplikacje...chyba zbyt hojnie nakładam maseczki :) Świetna recenzja, wcześniej nie miałam okazji korzystać z tej linii. Najbardziej interesuje mnie ta maseczka normalizująca, z opisu i Twojej opinii wynika, że moja cera będzie zadowolona ;) Chętnie po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często maseczki o takiej pojemności wystarczają mi na dwie aplikacje ;) W takim razie koniecznie musisz ją wypróbować ( ciekawe czy wystarczy na dwie aplikacja :D)

      Usuń
  43. Ostatnio widziałam je w sklepie ale nie miałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts