Translate

piątek, 4 września 2020

COSMEPICK STRAWBERRY&BASIL

Upały już minęły i czuć już w powietrzu jesień, niestety nie do wszystkich to dociera, szczególnie do mnie. Aby jak najdłużej poczuć klimat ciepłego lata, podczas moich zakupów w Hebe zaczęło mnie ciągnąć do owocowych kosmetyków, szczególnie takich, w których czuć zapach świeżych, smacznych i czerwonych truskawek. 


Tym sposobem mam dzisiaj do zaprezentowania COSMEPICK STRAWBERRY&BASIL nawilżające masło do ciała z truskawką i bazyliąktóre przyciągnęło moją uwagę swoim pięknym truskawkowym opakowaniem. Nie mogłam nie wypróbować tego masła, miałam nadzieję, że dzięki niemu jeszcze przez wiele dni poczuje zapach smacznych truskawek, które będą przypominać mi o lecie w tych zimnych i deszczowych dniach. Czy tak rzeczywiście tak było? Zapraszam do recenzji.

COSMEPICK STRAWBERRY&BASIL nawilżające masło do ciała z truskawką i bazylią

COSMEPICK STRAWBERRY&BASIL nawilżające masło do ciała z truskawką i bazylią mieści się w plastikowym słoiczku o pojemności 200 ml. Jego trwałość to 6 miesięcy od otwarcia. Kupiłam go w Hebe za niecałe 10 zł, ponieważ był w promocji, jego regularna cena to 14,99 zł. 



Opis producenta


"Aksamitne masło do ciała o apetycznym zapachu soczystych truskawek z bazylią. Masło o zapachu truskawki z bazylią pieści ciało i koi zmysły wspaniałymi nutami zapachowymi truskawek i bazylii. Chroni skórę przed działaniem wolnych rodników, nawilża, odżywia skórę przedwcześnie starzejącą się i regeneruje, likwidując natychmiast uczucie ściągania i przesuszenia. Przyspiesza gojenie się ran, a także poprawia ukrwienie i koloryt skóry."


Skład



COSMEPICK STRAWBERRY&BASIL nawilżające masło do ciała z truskawką i bazylią


Konsystencja



COSMEPICK STRAWBERRY&BASIL nawilżające masło do ciała z truskawką i bazylią

Konsystencja COSMEPICK STRAWBERRY & BASIL nawilżające masło do ciała z truskawką i bazylią jest kremowa, koloru bardzo jasnego różowego o słodkim i bardzo intensywnym zapachu. 


Moja opinia


COSMEPICK STRAWBERRY&BASIL nawilżające masło do ciała z truskawką i bazylią


COSMEPICK STRAWBERRY & BASIL nawilżające masło do ciała z truskawką i bazylią przyciągnęło moją uwagę głównie piękną szatą graficzną, na której jest pełno pysznych truskawek. Wiele razy już pisałam, że uwielbiam kosmetyki znajdujące się w wygodnych w użyciu słoiczkach, takich jak to masło. Jak na opakowanie 200 ml, myślę, że 10 zł to bardzo niska cena, dlatego nie mogłam go nie wypróbować. Konsystencja nawet fajna, łatwo się rozprowadza na ciele, jednak bardzo wolno się wchłania i skóra się po nim lepi i świeci. Przy skórze normalnej, takiej jak moja, najlepiej stosować ten balsam na noc i pod żadnym pozorem w upalny dzień, ponieważ skóra jeszcze bardziej się po nim lepi. Mimo wszystko masło to dobrze nawilża skórę. Zapach jest bardzo intensywny, niestety nie ma on nic wspólnego z tymi pięknymi truskawkami na opakowaniu... Jest sztuczny i bardzo słodki, w dodatku mnie męczy. Ze względu na ten bardzo intensywny zapach, nie polecam smarować się nim na upały. Raz się nim posmarowałam w upalny dzień i myślałam, że się uduszę od tego zapachu, czuć go było z dużej odległości, porównano go nawet do zapachu budyniu. Może, teraz kiedy upały już minęły, zapach ten jest bardziej znośny. Niestety ze względu na tę sztuczność, którą czuć w tym maśle, nie kupię już go. Nie jest takie tragiczne, żebym od razu wyrzucała je do kosza, ale będę się starała je jak najszybciej zużyć, tylko przy pojemności 200 ml będzie to trochę trudne...



A Wy znacie lub stosowałyście COSMEPICK STRAWBERRY & BASIL nawilżające masło do ciała z truskawką i bazylią?

Czy też tak, jak ja, przy zakupie kosmetyków, zwracacie uwagę na ich szatę graficzną?

117 komentarzy:

  1. Wow! This body butter looks really great. I'd like to try it.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. the packaging of this butter is very encouraging :)

      Usuń
  2. Ja już to gdzieś widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, ze ten zapach tak zawodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tanio, ale sztucznie. Nie dla mnie. Szkoda, bo lubię takie owocowe kompozycje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo lubię takie owocowe kompozycje, no szkoda, że zapach sztuczny.

      Usuń
  5. I use bodybutter all the time...strawberry basil combo sounds really wonderful.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I also use body bitter. This name sounds very encouraging :)

      Usuń
  6. ach, czemu truskawkowe aromaty w kosmetykach muszą być takie sztuczne....

    OdpowiedzUsuń
  7. Markę kojarze- miałam kilka balsamów od nich ,najbardziej polubiłam ten o zapachu orzecha 😍
    Ten też mialam i rzeczywiście ten zapach był "średni "
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Orzechowego zapachu nie znam i chyba już nie poznam, bo zraziłam się zapachem tego masła:) Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Szkoda, że zapach jest sztuczny. A tak ładnie się zapowiadał. Ja nie przepadam za konsystencją masła, zdecydowanie wolę balsamy szczególnie te które szybko się wchłaniają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda :/ Ja bardzo lubię masła, niektóre są bardzo fajne i szybko się wchłaniają:)

      Usuń
  9. The smell of this product sounds amzing! And the product itself seems good!
    A good idea to keep alive someway the summer mood!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Unfortunatelly the smell only sounds amazing... keepping the summer mood is very important ;)

      Usuń
  10. Zwracam uwagę na szatę graficzną, bo lubię mieć ładne kosmetyki w łazience, ale bardziej kieruję się składem przy zakupie produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie mieć takie ładne kosmetyki w łazience:) Chyba też muszę zacząć kierować się składem, żeby unikać takich bubli;)

      Usuń
  11. Zdecydowanie zwracam uwagę na szatę graficzną, takie kolorowe i owocowe opakowania przyciągają mnie najbardziej i pewnie też skusiłabym się na to masło widząc je w Hebe, zwłaszcza za taką cenę :)
    Szkoda, że zapach jest sztuczny to wielki minus.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak ja się skusiłam na to piękne opakowanie i niestety źle na tym wyszłam:D Wszystko byłoby fajnie gdyby nie ten zapach...

      Usuń
  12. nie znam tego produktu, ale w sumie jak y mi tak sztucznie pachniał to średnio by mi się go używało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze względu na ten zapach zbyt przyjemnie mi się go nie używa :D

      Usuń
  13. WIdziałam w hebe to masło, ale najbardziej ciekawił mnie melon. Zastanawiałam się nad nim, ale jakoś się obawiałam. Wcześniej o nim nie czytałam, więc dobrze, że piszesz o nim, dzięki temu myślę, że się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że zdążyłam, Cię ostrzec przed zakupem tego dziwnego masła:D Z drugiej strony może to kwesta owoców, melon może by tak sztucznie nie pachniał...

      Usuń
  14. Just looking at the picture I imagined smelling the perfume! Sounds very good. Have a great weekend, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że masełko nie okazało się takie fajne, na jakie wygląda. Sama nie używałam i raczej się już nie skuszę, mimo że truskawki na opakowaniu zachęcają do przetestowania. A co do opakowań, zwracam na nie uwagę i cieszę się z ładnych pudełek, tubek itp.,lecz bardziej liczą się dla mnie właściwości i główne składniki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda, opakowanie tego masełka bardzo mnie zmyliło... Nie warto próbować tego sztucznego zapachu. Wiadomo, że ważniejsze są właściwości, ale czasem miło mieć w łazience takie ładne kosmetyki ;)

      Usuń
  16. I don't know this product and your reviews on artificial fragrance ... I wouldn't buy it.

    OdpowiedzUsuń
  17. What a great combo! Basil seems to be trending lately in food and cosmetics! Love your review!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam i tak, ja patrzę zawsze na szatę graficzną :P Nie lubię sztuczności, więc go nie kupię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że dużo patrzy na szatę graficzną:D Nie warto go kupować że względu na ten sztuczny zapach

      Usuń
  19. Ja się cieszę, że idzie jesień:) A masełka nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  20. sound great cosmetic with fruit as ingredient.....the effect must be good.

    OdpowiedzUsuń
  21. seems like a nice strawberry bodybutter.

    OdpowiedzUsuń
  22. gracias por la recomendación debe oler genial . Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  23. It looks so nice, I'd like to try it!  

    OdpowiedzUsuń
  24. Liczyłam na piękny zapach a tu rozczarowanie ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam kosmetyku ;) Też miałam tak z kilkoma balsamami, że w ciepłe dni zaczął się jeszcze bardziej lepić. pakowanie faktycznie cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest chyba z większością balsamów i maseł do ciała 😊

      Usuń
  26. Looks good, I like these sort of body butters :-D

    OdpowiedzUsuń
  27. "Strawberry and basil" sound lovely, but indeed often the scent of strawberries is very artificial. What a pity!
    The package looks beautiful and I would have been attracted by it as well. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This packaging is very beautiful. Yes, very pity that scent is artificial, I thought that this scent will be real and beautiful😊

      Usuń
  28. Boa tarde. Morango é muito especial.

    OdpowiedzUsuń
  29. Very nice product!!! Thanks for sharing! A kiss

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja zwracam uwagę na szatę graficzną kosmetyków. Szkoda, że zapach nie jest zbytnio przyjemny.

    OdpowiedzUsuń
  31. Odpowiedzi
    1. Na pewno nie jest to zapach pięknych, świeżych truskawek:)

      Usuń
  32. Oh what a nice post! I love everything :)

    Please check out my latest post, too? I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  33. Looks so interesting! Thanks for sharing :)

    Hope that you are having a lovely weekend :)

    Away From Blue

    OdpowiedzUsuń
  34. Masełko musi przepięknie pachnieć :) Mnie bardzo cieszy, że jesień tuż za rogiem :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Produkt fajnie się prezentuje tylko szkoda, że posiada taki intensywny zapach,
    który nie przypomina zbytnio truskawek :/ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko byłoby pięknie gdyby nie ten zapach:) pozdrawiam:)

      Usuń
  36. Niestety często owocowe zapachy w kosmetykach mają niewiele wspólnego z owocami :/

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajnie się zapowiadało, więc szkoda, że ma tak słaby zapach :/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawe połączenie :) Szkoda, że się nie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ech, szkoda tego zapachu. niby to działanie ma być najważniejsze, ale jednak fajnie, kiedy sama aplikacja też stanowi przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, o wiele lepsza jest aplikacja, kiedy zapach jest przyjemny.

      Usuń
  40. Lubię takie owocowe kosmetyki zwłaszcza jesienią i zimą, bo pachną latem :) Koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie kosmetyki są najlepsze pod warunkiem, że nie pachną sztucznie:)

      Usuń
  41. Szkoda ze ma tak męczący i sztuczny zapach

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo zachęcające opakowanie, szkoda, że zapach bardzo sztuczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ten zapach mógłby być ładniejszy :)

      Usuń
  43. Strawberry and basil must smell amazing. I like texture.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/09/vichy-ideal-soleil-velvety-sun-cream.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Unfortunately smell this body butter is artificial...

      Usuń
  44. No cóż, nie wszystko złoto co się świeci, nie w każdym ładnym opakowaniu będzie kosmetyk, który nas zachwyci. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prędzej czy później trafi się jakiś bubel w kosmetykach, nawet w ładnym opakowaniu... :)

      Usuń
  45. Nie znam go, jak zużyję te które mam, to się na pewno za nim rozejrzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Dzień dobry,
    Lubię nawilżacze, zawsze szukam czegoś lepszego. Co za fiasko, bez zapachu truskawek? Ale jeśli produkt naprawdę dobrze nawilża skórę, zapach jest najmniejszy. Bardzo dobra rada, którą nas zostawisz, nie stosuj jej latem.
    Nie próbowałem tego kremu i tak, niejednokrotnie dały się ponieść pięknym i przekonującym obrazom winiet.
    Twoje zdrowie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry, To masło dobrze nawilża, jednak niestety sztucznie pachnie...:)

      Usuń
  47. Masło do ciała Cosmepick Strawberry & Basil o delikatnej konsystencji z pewnością nawilży skórę, szczególnie w przypadku suchej skóry. Dzięki świeżemu zapachowi truskawek i nieklejącej się kremie oraz przystępnej cenie jest to naprawdę produkt kosmetyczny, który warto wypróbować.
    Dzięki za udostępnienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawilża bardzo dobrze, tylko zapach jest trochę sztuczny... ale za tak niską cenę można go wypróbować :)

      Usuń
  48. Oj to w takim razie, nie jest opcja dla mnie ;) Nie lubię kosmetyków do ciała, które się lepią, a słodkie i sztuczne zapachy, za bardzo mnie męczą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie przepadam za lepiącymi się kosmetykami, a ten zapach jest straszny...

      Usuń
    2. Pierwsze słyszę, ale nie sięgnę.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts