Translate

środa, 2 września 2020

Soraya, AQUA SHOT, Kremowy Mineralny Hydrożel

Picie wody daje wiele korzyści. Między innymi skóra nabiera zdrowego wyglądu, ponieważ jest nawilżona, a zmarszczki spłycają się. Od kiedy piję 2 litry dziennie, sama zauważyłam pozytywne zmiany w kondycji mojej skóry. Wiadomo, że samo picie wody nie zapewni odpowiedniego nawilżenia, dlatego potrzebne są też kremy. Mając na uwadze pozytywne działanie wody na skórę, podczas zakupów zwrócił moją uwagę krem do twarzy z marki Soraya AQUA SHOT. 


Soraya, AQUA SHOT, Kremowy Mineralny Hydrożel

Krem ten, a właściwie Kremowy Mineralny Hydrożel z marki Soraya, AQUA SHOT  o pojemności 50 ml, kupiłam w drogerii, do której bardzo lubię zaglądać, czyli w Hebe. Kosztuje on 16,99 zł, ale kupiłam w okolicach 10 zł, bo akurat był w promocji. Można go stosować na dzień, jak i na noc. Ten Kremowy Mineralny Hydrożel przeznaczony jest do skóry normalnej.

Opis producenta


Producent sam wspomina o tym, że odpowiednie nawodnienie pozytywnie wpływa na kondycję skóry. Podkreśla również, że woda w serii Aqua Shot jest wyjątkowa. Sami zobaczcie: 

Soraya, AQUA SHOT, Kremowy Mineralny Hydrożel

Producent nie pominął w swoim opisie aktywnych składników, które przyczyniają się do odpowiedniego nawodnienia skóry.


Soraya, AQUA SHOT, Kremowy Mineralny Hydrożel

Soraya, AQUA SHOT, Kremowy Mineralny Hydrożel jest produktem przyjaznym dla wegan. Na opakowaniu kusi swoim świeżym zapachem, szybkim wchłanianiem, lekką konsystencją oraz zachęcającymi składnikami.


Soraya, AQUA SHOT, Kremowy Mineralny Hydrożel


Skład


Tak oto prezentuje się skład Soraya, AQUA SHOT, Kremowego Mineralnego Hydrożelu:

Soraya, AQUA SHOT, Kremowy Mineralny Hydrożel


Konsystencja


Konsystencja Soraya, AQUA SHOT, Kremowego Mineralnego Hydrożelu jest lekka, jak sama nazwa wskazuje żelowa. Ma kolor bardzo jasny niebieski. Zapach jest świeży, ale bardzo słaby, prawie niewyczuwalny.


Soraya, AQUA SHOT, Kremowy Mineralny Hydrożel


Opakowanie


Soraya, AQUA SHOT, Kremowy Mineralny Hydrożel znajduje się w plastikowym słoiczku, koloru niebieskiego, o pojemności 50 ml.


Soraya, AQUA SHOT, Kremowy Mineralny Hydrożel


Moja opinia


Soraya, AQUA SHOT, Kremowy Mineralny Hydrożel kusi swoją niską ceną. Opis producenta bardzo mnie zachęcił do wypróbowania tego hydrożelu. Ma on piękną szatę graficzną i wygodne w użyciu opakowanie. Ma w składzie kwas hialuronowy, który bardzo lubię, ale byłam również bardzo ciekawa działania wulkanicznej wody termalnej i peruwiańskiego drzewa tara. Konsystencja jest lekka i łatwo się rozprowadza na skórze, zapach łagodny i jednocześnie świeży i przyjemny. Jednak co do szybkiego wchłaniania się nie mogę się zgodzić z producentem... Ten Hydrożel wolno się wchłania, skóra się po nim błyszczy, dlatego stosuję go tylko na noc, w dodatku nie posiada on filtra UV. Ogólnie Hydrożel dobrze nawilża moją skórę, która jest w dobrej kondycji, od kiedy go stosuję. Krem jest lekki i nie zatyka porów, dlatego jest idealnym kosmetykiem na lato. Jestem z niego zadowolona i jako krem tylko na noc świetnie się sprawdza.

A Wy miałyście Kremowy Mineralny Hydrożel Soraya, AQUA SHOT?
Znacie serię Soraya, AQUA SHOT?

106 komentarzy:

  1. O tej serii marki Soraya pierwsze słyszę :D Wspaniale, że ten hydrożel się u Ciebie sprawdził i, że jesteś z niego zadowolona :) To najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znam tę serię od niedawna i bardzo ją polubiłam :) Też się cieszę, że trafiłam na fajny krem do twarzy :)

      Usuń
  2. Thank you for yoyr amazing review/ I'd like to try the cosmetics)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam takiego kremu, ale będę go mieć na uwadze. Jak będzie gdzieś w promocji, to może wypróbuję. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I don't know this cream, but it looks good and the price is good, too. Have a wonderful day! Valerie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, this cream is cery good and cheap:) Thanks ;)

      Usuń
  5. Cała te seria Aqua już mnie kusi od dłuższego czasu :) fajnie, ze krem się u Ciebie dobrze sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny jest ten krem, muszę jeszcze coś wypróbować z tej serii 😊

      Usuń
  6. Now, I'm really curious to try! Seems to be amazing :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachęcająca recenzja. Chyba się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. This cream looks really nice. I'd love to try it.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmetyk vegan... no dobrze ale ciekawe czy testowany bo to dwie różne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym już producent nie wspomniał...

      Usuń
    2. Trzeba szukać czy oni testują

      Usuń
    3. Będę musiała zacząć szukać :)

      Usuń
    4. Warto się tym zainteresować ale oczywiście nie każdy musi - niektórzy nie czują potrzeby

      Usuń
    5. Bielenda testuje, Eveline też jest na liście, a Soraya nie pamietam

      Usuń
  10. Nie znam w ogóle tej serii ;p szkoda, że powoduje błyszczenie się skóry, ale tak jak piszesz na noc mógłby się u mnie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że względu na to błyszczenie bardziej nadaje się na noc i świetnie się sprawdza ��

      Usuń
  11. Żelowa konsystencja zawsze brzmi świetnie, ale... nigdy mi się nie sprawdza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ja bardzo lubię taką konsystencję 😊

      Usuń
  12. O, to może być coś dla mnie ☺

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś bardzo lubiłam takie lekkie produkty, zwłaszcza latem. Teraz jednak wybieram kremy z naturalnym składem raczej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ja teraz mam fazę na takie produkty 😊

      Usuń
  14. Muszę przyznać, że nazwa i opis bardzo zachęcają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie bardzo zachęcił opis i nazwa do wypróbowania 😊

      Usuń
  15. Water does make a difference. Thanks for the exta info..Stay well..xxoJudy

    OdpowiedzUsuń
  16. Wieki nie miałam kosmetyków tej marki. Super, że krem się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też rzadko coś zamawiam z tej marki, nie pamiętam kiedy ostatnio coś miałam :) Świetny jest ten krem ;)

      Usuń
  17. Bardzo dawno już nie używałam kosmetyków tej marki, ale pamiętam, że bardzo dobrze mi się sprawdzały, więc chętnie sięgnę po ten kremik. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne kosmetyki ma ta marka:) Bardzo polecam ten krem ;)

      Usuń
  18. Nie znam tej serii ale chyba nie skorzystam bo nie lubię jak produkt się długo wchłania

    OdpowiedzUsuń
  19. Gracias por la recomendación te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  20. Thank you, Martyna! I, too, drink, drink and drink water. Maybe I was a duck...

    OdpowiedzUsuń
  21. O! Ciekawy produkt! Dziś idę do drogerii to chętnie przy okazji go wyszukam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam tej serii, ale ciekawy kosmetyk:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam tego kremu, ale z Sorayi właściwie niewiele kosmetyków testowałam. Wydaje mi się, że ten produkt średnio by się u mnie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mało kosmetyków z Sorayi testowałam:) Rozumiem, każdy ma inną cerę :)

      Usuń
  24. Nie miałam tego kosmetyku, duży plus za wegański skład 😉

    OdpowiedzUsuń
  25. Sporo ostatnio o nim czytam i mam ogromną ochotę go poznać. Lubię hydrożele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny jest ten krem, powinien się u Ciebie sprawdzić, skoro lubisz hydrożele:)

      Usuń
  26. Ja wolę kremowe konsystencje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hydrożel brzmi kusząco, ale jednak pozostanę przy mojej naturalnej pielęgnacji. Czasem lepiej nie kombinować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to bardzo kusząco:) Rozumiem, czasami lepiej pozostać przy swoich sprawdzonych kosmetykach :)

      Usuń
  28. Zainteresowałaś mnie tym produktem. Lubię kosmetyki z Sorayi.

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię taką konsystencję ❤

    OdpowiedzUsuń
  30. Water does make the difference, thanks for sharing this product!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Produkt zapowiada się dość ciekawie, jeszcze go nie znam, ale z chęcią poznam bliżej...

    OdpowiedzUsuń
  32. Hola guapa, tiene muy buena pinta esta crema y con un diseño muy bonito. Besos

    OdpowiedzUsuń
  33. Olá querida Martyna!
    Parece um produto maravilhoso com a sua descrição!
    Agradeço a sua partilha!
    Um beijinho com sabor a maresia!🌼💙🌼
    Megy Maia🌈

    OdpowiedzUsuń
  34. Happy to hear that you've find the right way to use it, from the description sounds good, it would be a pity if you can't use the consistence!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Description of this cream sound very good :) I recommend this cream :)

      Usuń
  35. jak dla mnie bomba, zwłaszcza do mojej cery. Fajnie, że producent dodał to 'ile wody potrzebuje'.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mojej cery jest w sam raz i bardzo go polecam ;) Też z tego względu bardzo mi się podoba opis producenta:)

      Usuń
  36. Nie znam kremu, ale za to też zauważyłam pozytywy z picia wody :) Skóra nie jest szara i przy okazji można trochę pozbyć się cellulitu. Za to jedyny minus wody jak u mnie to wypłukanie witamin z organizmu, przez co miałam straszne skurcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zauważyłam te pozytywy, dlatego zwróciłam uwagę na ten kem :) Z tymi skurczami u mnie jest odwrotnie, od kiedy piję wodę prawie wcale mnie nie łapią, a kiedyś łapały mnie okropnie...

      Usuń
  37. Nie znam tego produktu, fajnie, że daje pozytywne efekty, co prawda pod makijaż raczej się nie nadaje, ale na noc jest przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej się nie nadaje pod makijaż ze względu na to wolne wchłanianie się, ale tak to jest super ;)

      Usuń
  38. Chyba też muszę w końcu zacząć pić 2 litry wody dziennie, żeby moja skóra odżyła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo fajny i sprawdzony sposób na poprawę kondycji skóry 😊

      Usuń
  39. Awesome review. I will confess as of late I use only a little face oil twice a day. I use this during face yoga something I wish I had done at least over a decade ago.

    OdpowiedzUsuń
  40. Face oil is also very good for face. I heve never done face yoga. It have to be very interesting 😊

    OdpowiedzUsuń
  41. Pierwszy raz czytam o tym produkcie! Jestem ciekawa jak u mnie się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Krem raczej nie dla mnie, ale super, że u Ciebie się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  43. cosmepic mialam kiedys i lubilam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts