Translate

sobota, 12 września 2020

Garnier, Płyn micelarny 3 w 1

Będąc ostatnio w Rossmannie, nie mogłam wyjść z niego bez niczego, mimo że niczego konkretnego nie potrzebowałam (a może i potrzebowałam, tylko nie wiedziałam jeszcze co i tak chodziłam między rossmannowymi regałami, dopóki tego nie znajdę?). W każdym razie, czy tego potrzebowałam, czy nie, w końcu zdobyłam pewien produkt, który zamierzam Wam go dzisiaj zaprezentować.


Garnier, Płyn micelarny 3 w 1

Ostatnio pisałam, że mam już swój ulubiony kosmetyk do mycia twarzy, czyli EVELINE COSMETICS Facemed+ hialuronowy żel do mycia twarzy 3 w 1, co prawda jest to żel, ale w swojej kolekcji kosmetyków do oczyszczania twarzy nie miałam do tej pory płynu micelarnego, dlatego tym razem skusiłam się na Garnier, Płyn micelarny 3 w 1. Jak już wspomniałam na wstępie, kupiłam go w Rossmannie za około 10 zł, bo akurat był w promocji, więc pomyślałam, że warto go za taką cenę przetestować, normalnie kosztuje koło 14 zł.  


Garnier, Płyn micelarny 3 w 1

Garnier, Płyn micelarny 3 w 1 pełni trzy ważne funkcje, czyli usuwa makijaż, oczyszcza i koi. Przeznaczony jest do skóry wrażliwej, dlatego pomyślałam, że na pewno nie narobi mojej skórze szkód, mimo że nie jest nie wiadomo jak wrażliwa, ale lepiej pluć na zimne. Garnier, Płyn micelarny 3 w 1 jest testowany dermatologicznie, a co najważniejsze okulistycznie. Ma to dla mnie duże znaczenie, ponieważ noszę soczewki kontaktowe. Jestem bardzo ciekawa, czy tak jak obiecuje producent, Garnier, Płyn micelarny 3 w 1 wystarczy mi na 200 użyć, niestety chyba się o tym nie dowiem, bo raczej nie liczę moich zużytych wacików po płynach micelarnych.


Opis producenta



Garnier, Płyn micelarny 3 w 1 

Oprócz rozszerzonych informacji, o których pisałam wyżej, producent pisze również o tym, w jaki sposób poddać opakowanie recyklingowi (jest to nawet zobrazowane). 


Skład



Za bardzo nie znam się na szczegółowych składach, ale wydaje mi się, że skład Garnier, Płyn micelarny 3 w 1 faktycznie jest odpowiedni dla osób, które mają wrażliwą cerę.


Garnier, Płyn micelarny 3 w 1


Opakowanie

 


Garnier, Płyn micelarny 3 w 1 znajduje się plastikowej przezroczystej buteleczce o pojemności 400 ml. Buteleczka ta posiada różową plastikową zakrętkę, która jest odginana. Znajduje się na niej etykieta, którą można łatwo usunąć (tak jak jest to zilustrowane na zdjęciu wyżej).



Konsystencja



Konsystencja Garnier, Płyn micelarny 3 w 1 jest wodna i przezroczysta, a także trochę pieni, tak jak widać na zdjęciach, jednak kiedy nasączam nim wacik, z wyglądu nie różni się niczym od zwykłej wody. Jego zapach jest niewyczuwalny.


Garnier, Płyn micelarny 3 w 1


Moja opinia



Garnier, Płyn micelarny 3 w 1 jak dla mnie jest zwyczajnym płynem micelarnym, który w sposób właściwy oczyszcza moją twarz. Nie mam pewności czy w 100% usuwa makijaż oczu, ponieważ nie mam cierpliwości leżeć długie minuty z wacikami na powiekach, dlatego przykładam wacik nasączony płynem na kilka sekund, połowa makijażu na nim zostaje, resztę domywa mój żel do mycia twarzy. Jednak mogę powiedzieć, że płyn ten domywa dokładnie podkład i zanieczyszczenia z całego dnia. Nie podrażnił mojej skóry, nic mnie nie szczypie w czasie aplikacji ani po. Garnier, Płyn micelarny 3 w 1 nie wysusza mojej skóry, która, na razie co ma odpowiedni poziom nawilżenia. Zauważyłam, że od kiedy go stosuję, na mojej skórze pojawia się mniej niedoskonałości, naczynka nie powiększają się, ani nie tworzą się nowe. Polecam ten płyn micelarny osobom, które mają skórę wrażliwą lub naczynkową. Jego cena jak dla mnie jest zadowalająca, a opakowanie wygodne w użyciu. 


A Wy używacie płynów micelarnych?
Znacie Garnier, Płyn micelarny 3 w 1?

132 komentarze:

  1. Bardzo lubię ten płyn i używałam go przez długi czas. Często kupowałam go w Biedronce jak był na promocji w dużej pojemności. Teraz wolę używać dwufazówki z Ziaji, a następnie żelu oczyszczającego. A Ty zmywasz czymś ten płyn po demakijażu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też polubiłam ten płyn. W Biedronce jeszcze go nie widziałam 😊 Miałam niedawno dwufazówkę z Ziaji i średnio się u mnie sprawdzała... Tak zmywam, po oczyszczaniu twarzy płynem, myje ją żelem 😊

      Usuń
  2. Miałam, ale wysuszył mi skórę.

    OdpowiedzUsuń
  3. My daughter has a bottle of this.

    OdpowiedzUsuń
  4. Love the review. No, I have not tried this. I do have a few toners on hand. All though, I don't use them consitantly. You are very inspiring!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I recommend this product, because is very good :)

      Usuń
  5. Ja używam akurat z firmy Nivea do cery wrażliwej.

    OdpowiedzUsuń
  6. This product looks good, I like Rossmann too! Have a great weekend, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla wrażliwej cery, to coś dla mnie. Garnier to dobra firma i sama przymierzałam się do tego, by niedługo kupić ten płyn. Tym bardziej się cieszę, że nie powinnam żałować. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię kosmetyki z tej firmy:) Polecam ten płyn, myślę, że będzie odpowiedni dla Twojej wrażliwej cery :)

      Usuń
  8. Miałam kiedys ten płyn i był dobry, ale wolę Ziaje Oliwkową:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie testowałam tego płynu micelarnego, ale chętnie się na niego skuszę :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Używam płynów ale innej marki. Niedługo robię zamówienie bo mnie się konczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też często sięga po płyny innych marek:) Czyli szykują się zakupy :)

      Usuń
  11. Też nie mam cierpliwości xD Miałam ten płyn, ale bez szału, wolę olejki, one szybko zmywają makijaż oczu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie następnym razem muszę sobie kupić olejek :)

      Usuń
  12. Miałam go, ale dla mnie był totalnie bez szału, a tak wiele osób go poleca! :D Sama wolę jednak Bielenda zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie nie jest zły:) Bielenda ma ogólnie fajne kosmetyki ;)

      Usuń
  13. Miałam go i lubiłam, ale na razie nie planuję powrotu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, jak mi się skończy ten płyn, to będę testować inne:)

      Usuń
  14. Yo lo utilizo es un buen producto. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używałam, ostatnio sięgam hydrolaty do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Często używam płynu micelarnego Garnier, ale w wersji zielonej :) Bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielonej wersji chyba jeszcze nie miałam, muszę koniecznie ją przetestować ;)

      Usuń
  17. I love this product from Garnier, it's one of my favourites ^^
    xx

    OdpowiedzUsuń
  18. I like that brand and this product is really good.
    Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam go kiedyś i był całkiem okej :) Może jeszcze do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z tego co widzę płyn jak płyn :)

    OdpowiedzUsuń
  21. I really love this Micellar Water, I own the same one. I sue it everyday and then use a foam cleanser afterwards. It removes all my makeup!

    x Natalie
    Lucy and the Runaways - Blog and Instagram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. this micellar water is very good. In the same way I clean my face, which is thoroughly cleansed :)

      Usuń
  22. Miałam go i też bardzo przypadł mi do gustu:** Płyny micelarne to jedne z lepszych produktów z całej oferty Garniera:D Buziaczki:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, z tej marki sięgam głównie po płyny micelarne ;D Buziaczki:)

      Usuń
  23. Jest to płyn, który ma lub miała każda dziewczyna :D Ja nie korzystam z płynu micelarnego, bo używam olejku do demakijażu i muszę przyznać, że dużo lepiej mi się sprawdza. Polecam wypróbować!

    Zapraszam: czytanko.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak:D Może jak mi się skończy ten płyn, to dla odmiany kupię sobie olejek ;)

      Usuń
  24. Do demakijażu używam tylko płynów micelarnych 😉
    Miałam kiedyś ten płyn i dla mnie był totalnym bublem ;strasznie podrażnił mi cerę
    Jakoś nie przepadam za kosmetykami do twarzy Garniera
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niedobrze :/ Ja tam nie mam nic do produktów z Garniera ;)

      Usuń
  25. Oczywiście używam płynu micelarnego, ale używam bardzo różnych.
    Ciekawa recenzja produktu, :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też za każdym razem sięgam po różne płyny micelarne:) Cieszę się :)

      Usuń
  26. Nie mam skóry wrażliwej czy naczynkowej, więc ten płyn akurat nie dla mnie, ale ogólnie używam płynów micelarnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że innym typie cery też mógłby się sprawdzić ;)

      Usuń
  27. Używam non stop i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Eu amo os produtos da Garnier!
    :)
    contornoperfeito.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Kiedyś używałam i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kiedyś go lubiłam ale gdy dowiedziałam się ze Garnier testuje na zwierzętach . Wybieram płyn micelarny 2 w 1 inny firm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To słabo... Następnym razem nie kupię już z Garniera płynu

      Usuń
    2. Sporo popularnych firm tak działa :/ i nic nie da ze maja linie wegańskie . Testują to testują nic to nie przykryje . Ale na szczęście mam sporo firm które tak nie robią .

      Usuń
  31. Hola guapa, me gusta mucho el agua micelar de garnier, la he utilizado en varias ocasiones y seguiré repitiendo con ella. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  32. I love that micelar water, in fact I use it in my beauty routine!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Que produto maravilhoso!
    Ótima resenha, não conhecia dessa marca!
    Beijos.
    https://vinteedoisdemaio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Znam ten płyn micelarny :) ale u mnie produkty z Garnier się nie sprawdzają niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja z tych wielkich miceli miałam Bielendy i był ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Bielendy też są bardzo fajne płyny micelarne ;)

      Usuń
  36. To mój ulubiony płyn do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  37. I prefer to use Nivea Two-Phase Expert Micellar Water

    OdpowiedzUsuń
  38. używałam kilka razy:) super produkt

    OdpowiedzUsuń
  39. Używam i nie ma się do czego przyczepić :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bubbles Bubbles And More Bubbles

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  41. My sister use that micellar water and said that it is the best.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/09/jo-malone-nectarine-blossom-honey-body.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja ostatnio weszłam do rossmanna po konkretną rzecz, kupiłam i wyszłam bez niej :P Kapnęłam się dopiero w domu :P I balsam przepadł :P CO do płynu miałam kiedyś i miło go wspominam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję... ja często chodzę do rossmanna albo innej drogerii po konkretną rzecz, a kupuję wiele innych oprócz niej :D Fajny jest ten płyn ;)

      Usuń
  43. Miałam, był w miarę oki :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Co tu dużo mowić, uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Obecnie staram się podążać za moim młodszym rodzeństwem, które używa tego produktu i wydaje się, że oczyszcza moją skórę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie, ten produkt bardzo dokładnie oczyszcza skórę ;)

      Usuń
  46. moze sprobuje!
    sending hugs ! :*
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. love that kind of items ;)  

    OdpowiedzUsuń
  48. Miałam go i byłam z niego zadowolona z tego, co pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem z niego zadowolona, bardzo fajny jest :)

      Usuń
  49. Cześć Martyna
    Cóż za zbieg okoliczności, że szukałem informacji na temat wody micelarnej i znalazłem ten produkt bezpośrednio na Twoim blogu. Dzięki za te informacje, które są bardzo potrzebne.
    pozdrowienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mój wpis okazał się przydatny:) bardzo polecam ten płyn micelarny:)

      Usuń
  50. I love using Garnier SkinActive Micellar Water!

    OdpowiedzUsuń
  51. żel jak żel... moim zdaniem bez większego szału!

    OdpowiedzUsuń
  52. używam płynów micelarnych dość często i to przeróżnych, każdy się u mnie sprawdza. Słyszałam o nim wiele, ale nie miałam z nim jeszcze styczności jakoś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też używam przeróżnych płynów. W takim razie prędzej czy później i ten wpadnie w Twoje ręce:D

      Usuń
  53. Jakoś nie przepadam za Garnierem, kiedyś miałam krem do twarzy, niby nawilżający, ale bardzo wysuszał skórę. Może czas się przełamać i jeszcze zrobić podejście do tej firmy i właśnie zacząć od tego płynu micelarnego, bo dużo pozytywnych recenzji jest o kosmetykach tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za kremami z Garniera też za bardzo nie przepadam, zdecydowanie wolę kremy z innych marek. Jednak ten płyn jest bardzo fajny i myślę, że warto go przetestować:)

      Usuń
  54. Witam,tez uzywam plynow micelarnych i warto je uzywac,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. This is one of my favourite micellar water.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  56. Przez wiele lat był to mój nr 1, do momentu aż wypróbowałam inne, które okazały się lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts