Translate

sobota, 10 lipca 2021

29 kosmetyków z 29 różnych marek

Dzisiaj nie będzie żadnej recenzji, żeby przypadkiem Wam się nie przejadły moje wpisy, ponieważ dzisiaj nie jest normalny dzień, dlatego postanowiłam dodać coś innego, więc napisałam o moich ulubionych 29 kosmetykach, które pochodzą z 29 różnych marek. Każda z nich jest inna, kosmetyki też są przeróżne, a kolejność jest alfabetyczna, bo ciężko mi powiedzieć, który z produktów lubię najbardziej. Zatem zapraszam do czytania!


Zdjęcie pochodzi ze strony: https://pixabay.com/pl/vectors/kosmetyki-makija%c5%bc-kobieta-szminka-2611803/


-A-


1. AVA Aktywator Młodości, Hydranow, Epidermalny kwas hialuronowy. Bardzo fajne serum, wygładza moje zmarszczki pod oczami, które już powoli zaczynają mi się tworzyć, na szczęście to serum hamuje je, a moja skóra pod oczami wygląda ciągle jak u nastolatki.

2. AVON Mark Gel Shine Top Coat. Uwielbiam ten lakier, przedłuża trwałość zwykłego lakieru. Paznokcie po pomalowaniu nim wyglądają tak, jak po manicure hybrydowym, czyli mają wysoki połysk, a wszystkie nierówności są wygładzone.

-B-


3. BE BEAUTY Węglowa maseczka do twarzy. Bardzo dobrze oczyszcza moją skórę, jest to maseczka peel-off i nie mam najmniejszego problemu z jej ściągnięciem. Nigdy nie podrażniła, ani nie uczuliła mojej skóry twarzy. Ta maseczka to mój obowiązkowy zakup zawsze jak jestem w Biedronce.

4. BELL HYPOAllergenic Eyeshadow Set paletka cieni do powiek. Ładne ciepłe odcienie brązów, które pięknie i naturalnie podkreślają oczy. Idealnie pasują do codziennego makijażu.

5. BIELENDA Exotic Paradise Peeling do ciała cukrowy ujędrniającyJeden z niewielu peelingów, który sprawia, że moja skóra jest gładka i jędrna, oprócz tego dobrze peelinguje ciało, kiedy chce to jest mocnym zdzierakiem, a kiedy chcę to łagodnie i delikatnie myje ciało.

6. BIOTANIQE Węglowy żel myjący. Bardzo fajnie się u mnie sprawdza w podczas wieczornego oczyszczania skóry twarzy. Dokładnie zmywa wszystkie zanieczyszczenia wraz z makijażem. Od kiedy go stosuję, na mojej skórze pojawia się mniej niedoskonałości.

-C-


7. CALVIN KLEIN  Eternity moment. Piękny świeży zapach, który nie wiem do czego porównać, musicie go po prostu poczuć, bo zapach jest niedopisania (może dlatego nie pisałam o nim żadnej recenzji). Dodatkowo jest bardzo trwały, jego trwałość chyba nie ma żadnego limitu, jak już się nim popsikam, to czuć go czuć.

-D-


8. DOVE mydła. Każde nich jest fajny, nie mam ulubionego wariantu zapachowego. Każde dobrze się pieni i oczyszcza skórę rąk, a nawet też całego  ciała.

-E-


9. ESSENCE baza do rozdwajających się paznokci. Ostatnimi czasy ten lakier to moje małe odkrycie wśród lakierów, które służą jako podkład. Przedłuża on trwałość tradycyjnego lakieru i zabezpiecza paznokcie przed przebarwieniami. Dzięki niemu lakier trzyma mi się na paznokciach i wygląda ładnie przez prawie tydzień.

10. EVELINE Cosmetics Celebrities ultraprecyzyjny eyeliner czarny. Już od kilku lat używam tego eyelinera, jest to mój numer jeden wśród kosmetyków tego typu, bo moje kreski na powiekach od rana do wieczora są w nienaruszonym stanie, bez żadnego rozmazania, kruszenia ani odklejania.

-G-


11. GARNIER Olia farba do włosów blond. Co prawda już od kilku lat nie farbuję włosów, bo zaakceptowałam swój naturalny kolor, ale kiedy farbowałam, właśnie tę farbę lubiłam najbardziej za jej piękne odcienie i to jak dobrze odżywiała włosy. Być może na starość, jak już zaczną mi siwieć włosy, to znowu do niej wrócę.

-H-


12. HAIR IN BALANCE BY ONLY BIO peeling do skóry głowy. Bardzo fajny kosmetyk do skóry głowy, który poznałam ostatnimi czasy. Uwielbiam czuć na skórze głowy tę świeżość zaraz po użyciu, w dodatku włosy po nim są ładnie odbite od nasady i w wolniejszym tempie się przetłuszczają.

13. HEAN pomada do brwi. Ostatnimi czasy mój ulubiony kosmetyk do stylizacji brwi. Ładnie podkreśla ich kształt, nie rozmazuje się, dzięki niej moje brwi ładne są przez cały dzień.

-I-


14. INGRID Vegan korektor pod oczy. Moje ciemne cienie i sińce pod oczami go pokochały. Wszystko umie zamaskować wraz z miejscowymi niedoskonałościami.

15. ISANA żele pod prysznic. Nie ma lepszych żeli za tak niską cenę jak te z Isany, nawet są lepsze od nie jednych droższych. Mój ulubiony wariant zapachowy to ten o zapachu babeczek z borówkami, uwielbiam takie smakowite zapachy, żelów do mycia, które dodatkowo dobrze oczyszczają skórę .


-J-


16. JOANNA szamponetka koloryzująca Instant Color Shampoo, kolor Aromatyczne Cappuccino. Jest to zmywalny kolor, który wygląda na włosach, jak ciemny blond, włosy po tej szamponetce są błyszczące i odżywione oraz wyglądają naturalnie. Nie niszczy też włosów.

-K-


17. KOLASTYNA Sun olejek do opalania SPF 10. Zawsze mam po nim piękną brązową opaleniźnie. Przy okazji chroni moją skórę przed szkodliwym promieniowaniem UV (co prawda w niewielkim stopniu, bo używam tylko filtra SPF 10, ale mojej skórze to wystarcza.

-L-


18. LAQ naturalny peelingujący mus do mycia twarzy. Kiedy masuję nim twarz to nie mogę przestać. Ma piękny ananasowy zapach i dokładnie i delikatnie usuwa marty naskórek, zreszę niedługo będzie o nim recenzję, więc przeczytacie o nim więcej. 

19. LIRENE Nawilżający krem wzmacniający naczynka na dzień. Idealny krem dla mojej naczynkowo-miesznej i trudno do określenia typu cery. Kupiłam już jego kilka opakowań i na pewno kupię kolejne.

20. L'OREAL Paris Unlimited Mascara. Jest to tusz, który używam na specjalne okazje, bo moje rzęsy zawsze są po nim bardzo wydłużone, pogrubione i ogólnie pięknie podkreślają rzęsy.

-N-


21. NACOMI Intensywna pielęgnacja młodej skóry, normalizujący krem do twarzy 20+. Bardzo fajny krem marki, którą zaczynam poznawać. Skóra nim jest gładka. Poza tym fajnie jest się smarować kremami 20 + i ciągle widzieć po nich efekty.

22. NEESS lakier do paznokci, kolor kwiat lotosu. Ma piękny wyrazisty odcień różu. Lakier za drugim pociągnięciem pokrywa cały paznokieć, bez prześwitów. Ogólnie w łatwy i prosty sposób można pomalować nim paznokcie, które długo wyglądają ładnie.

23. NIQU zestaw do pielęgnacji dłoni. Idealny zestaw do pielęgnacji dłoni na zimę. Ręce po nim są zregenerowane, przez długi czas nawilżone i nie trzeba ich kremować co trochę. Moim ulubionym kosmetykiem z tego zestawu jest kawowy peeling, ponieważ  uwielbiam zapach i kawy!

-P-


24. PERFECTA hydrożelowe płatki pod oczy. Bardzo fajnie chłodzącego i odświeżają skórę pod oczami. Idealne są przed wielkimi wyjściami lub po nieprzespanej nocy. 

-S-


25. SORAYA Just Glow oczyszczająca galaretka do mycia twarzy z efektem glow. Uwielbiam ją! Ma piękny cytrusowy zapach, dokładnie oczyszcza twarz, nawet z makijażu. Idealna do porannego stosowania.

26. SYOSS Fresh& Uplift suchy szampon do włosów w piance. Nie zastawia na moich włosach białego proszku, moje włosy nie wyglądają po nich jak siwe. Dodatkowo wyglądają tak, jakby były umyte mokrym szamponem. Już od miesięcy kupuję go  niezmiennie.

-V-


27. VENITA BIO krem do rąk intensywnie regenerujący. Piękny naturalny zapach, moje dłonie są po nim nawilżone, a najbardziej lubię go za to, że ręce się po nim nie lepią, ani nie są tłuste. 

-Y-


28. YOPE Orientalny ogród naturalny szampon do włosów suchych i zniszczonych. Ostatnimi czasy odkryłam idealny dla mnie szampon do włosów. Włosy po nim są takie, jakbym zaraz nałożyła na nie odżywkę, bo po umyciu nie mam problemu z rozszerzeniem moich długich włosów do pasa, które są gładkie i lśniące i nie widać na nich zniszczeń.

-Z-


29. ZIAJA Jagody Acai tonik do twarzy z kwasem hialuronowym. Uwielbiam toniki z tej marki, są w miarę tanie i dają dobre efekty. Póki co moim ulubieńcem jest właśnie ten tonik, którego recenzja wkrótce.


Jeszcze dużo punktów i liter mogłabym tu dodać, bo moich ulubionych kosmetyków jest znacznie więcej. Starałam się wypisać te, które jako pierwsze przyszły mi do głowy. Chciałam, żeby tych punktów było 29. A wiecie czemu akurat tyle? Bo dzisiaj są moje 29 urodziny i kiedy ten wpis będzie opublikowany, to ja już będę świętować.


Miałyście któryś z tych kosmetyków?

96 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawie i różnorodnie. Na pewno zainteresuję się Twoimi wyborami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lots of good products, enjoy, you have good taste! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  3. ..przeczytałam z ogromna przyjemnoscią i zainteresowaniem Twój kalejdoskop ulubionych kosmetyków ;)
    ..świetny pomysł, zawsze można sobie wybrać coś ciekawego :)

    - pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że dotrwałaś do końca 😀 pozdrawiam 😊

      Usuń
  4. Galaretkę Soraya też uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Great idea for the products :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. It's great you have so many favourite products - and happy birthday! What a nice way to celebrate your day! :)

    Hope you are having a good weekend :) It's another chilly winter day here, but we still spent a little time at the playground this morning :)

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you 😊 a playgrounds are very fine place to spend time at each day😊

      Usuń
  7. Gracias por la recomendaciones te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale musiałaś się napracować przy tym wpisie. Ja nawet nie mam tyłu kosmetyków :D a mydła Dove faktycznie są super. ♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam ten wpis stopniowo, wie nie było źle 😀 świetne są te mydła 😊

      Usuń
  9. We use some of the listed brands and enjoy them.

    OdpowiedzUsuń
  10. Spóźnione, ale szczere wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię musy do mycia twarzy od Laq :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Thanks for the lovely 29 reviews! Happy Birthday! All the best of making 29 the best! Much happiness and health!

    OdpowiedzUsuń
  13. Happy Birthday! Thanks so much for the wonderful post! Hope you get lots of goodies and you can review those too. All the best on your blog and other adventures!

    OdpowiedzUsuń
  14. Sweet! Happy Birthday! May it be a fun and memorable one!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zestawienie kosmetykyków 😊!!!
    Dość często kupuję żele z Isany.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś bardzo lubiłam Eternity, muszę sprawdzić czy nowa wersja tego zapachu też przypadnie mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł na wpis. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin 😀 Żadnego z kosmetyków nie miałam,ale większość firm znam i z każdej coś lubię 😀

    OdpowiedzUsuń
  19. Żele z Isany bardzo lubię :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj Martyna, mam nadzieję, że miałaś cudowny tydzień i wszystkiego najlepszego!
    Doskonała lista produktów. Zawsze chciałam wypróbować maskę Carbon i peeling do skóry głowy.
    Dziękuję za rekomendacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 ta maska i peeling są świetne, bardzo polecam 😊

      Usuń
  21. I like the dove soap as well. I repurchase it often.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zainteresował mnie najbardziej zapach Calvina Kleina :) Wszystkiego najlepszego kochana!

    OdpowiedzUsuń
  23. Spóźnione najszczersze życzenia urodzinowe :)
    Bardzo lubię żele Isany i eyeliner Eveline. Za to nie przepadam za mydłami w kostce Dove. W ogóle mi się nie pieniły. Ale żele tej marki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 też bardzo lubię te produkty. Chyba czytam pierwszą negatywna opinię o tych myślach 😀

      Usuń
  24. Bardzo fajny post i zestaw kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :) A jeśli chodzi o kosmetyki, to sporo z nich znam i lubię, ale też wiele jeszcze przede mną do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 polecam każdy z tych kosmetyków 😊

      Usuń
  26. Świetny pomysł na wpis :) Większość z tych produktów znam jedynie ze słyszenia, choć miałam oczywiście żele Isany :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 chyba każdy zna i lubi te żele 😀

      Usuń
  27. genialnie przemyślany wpis:D więcej mazideł za jednym zamachem:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy pomysł na wpis. Sporo rzeczy testowałam o innych sporo czytałam.
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  29. Hola! buena selección de productos, algunos me gustaría probarlos. Besos

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam serdecznie ♡
    Bardzo ciekawy pomysł na wpis :) Cała lista ciekawych kosmetyków do przetestowania! :) Niektóre znam, ale większość tylko czeka aż je sprawdzę na swojej skórze :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam ;) Dziękuję:) Oby za długo nie czekały, bo na pradę wszystkie kosmetyki są świetne ;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  31. Sporo ciekawych kosmetyków .

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ciekawy wpis, również lubię węglową maseczkę z BeBeauty:) Chętnie bym poznała resztę Twoich ulubieńców:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna jest ta maseczka, a resztę kosmetyków bardzo polecam 😊

      Usuń
  33. Wile z tych produktów jeszcze nie znam. Węglową maseczkę be beauty często używam na zmianę z bielendą, też peel off. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Bielendy węglowej peel-off jeszcze nie miałam, muszę koniecznie wypróbować 😊

      Usuń
  34. Oh, what a glorious post! I haven't bought anything new in ages in this department.

    OdpowiedzUsuń
  35. Kilka produktów znam i też są moimi ulubieńcami:)

    OdpowiedzUsuń
  36. So many interesting products! I like the sound of the body scrub!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Kilka miałam i je lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Great post!, thanks for sharing. X

    OdpowiedzUsuń
  39. Great post, great brands!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts