Translate

poniedziałek, 5 lipca 2021

Intensywnie nawilżająca kuracja lawendowa do stóp Avon Footworks na noc

Dzisiaj zaprezentuję Wam krem, który używam już od jakiegoś czasu. Kto odwiedza mój profil, ten pewnie wie, że jeśli chodzi o kremy do codziennej pielęgnacji skóry stóp, to uznaję tylko te z Avonu. Zatem nie przedłużając, zapraszam na prezentację jednego z nich.


Intensywnie nawilżająca kuracja lawendowa do stóp Avon Footworks na noc
Tym kremem jest Intensywnie nawilżająca kuracja lawendowa do stóp Avon Footworks na noc. Zamówiłam go z katalogu za niewielką cenę, bo za około 8 zł. Jest on przeznaczony do skóry suchej, która wymaga regeneracji. Używam go już ponad miesiąc, więc najwyższy czas, abym opowiedziała Wam o efektach, ale najpierw zapraszam na krótki opis!

Intensywnie nawilżająca kuracja lawendowa do stóp Avon Footworks na noc posiada witaminę C i lawendę, która ma za zadanie ukoić, zmiękczyć i wygładzić wysuszoną skórę stóp podczas snu.

Sposób użycia: Należy przed snem  w umyte i osuszone stopy wmasować krem, dla lepszego efektu można użyć skarpetek nawilżających. 

Skład: AQUA, GLYCERYL STEARATE SE, CETEARYL ALCOHOL, DIMETHICONE, DIPROPYLENE GLYCOL, ETHYLHEXYL PALMITATE, PETROLATUM, BENZYL ALCOHOL, PARFUM, THEOBROMA CACAO (COCOA) SEED BUTTER, GLYCERIN, SODIUM LAURYL SULFATE, MANGIFERA INDICA (MANGO) SEED BUTTER, METHYLPARABEN, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER, TOCOPHERYL ACETATE, BENZOPHENONE-9, ALCOHOL DENAT., LAVANDULA ANGUSTIFOLIA (LAVENDER) EXTRACT, MELALEUCA ALTERNIFOLIA (TEA TREE) FLOWER/LEAF/STEM EXTRACT, CI 17200, CI 42090, AMYL CINNAMAL, CITRAL, HYDROXYISOHEXYL 3-CYCLOHEXENE CARBOXALDEHYDE, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, LINALOOL, CITRONELLOL, HEXYL CINNAMAL, LIMONENE, ALPHA-ISOMETHYL IONONE

OPAKOWANIE


Intensywnie nawilżająca kuracja lawendowa do stóp Avon Footworks na noc
Intensywnie nawilżająca kuracja lawendowa do stóp Avon Footworks na noc znajduje się w plastikowym słoiczku o pojemności 150 ml. Posiada odkręcaną zakrętkę, dzięki czemu aplikacja kremu jest łatwa. Nie posiada żadnej folijki zabezpieczającej przed pierwszym użyciem, co trochę mi się nie podoba, ale już nie będę się czepiać, bo w końcu ten krem znajduje się w moim ulubionym typie opakowania. 

KONSYSYTENCJA I ZAPACH


Intensywnie nawilżająca kuracja lawendowa do stóp Avon Footworks na noc
Intensywnie nawilżająca kuracja lawendowa do stóp Avon Footworks na noc ma kremową lekką konsystencję, która łatwo się rozprowadza i nie jest za tłusta. Ma ładny fioletowy kolor, a pachnie lawendą, na szczęście nie czuć w tym zapachu żadnej sztuczności, jest przyjemny, co dodatkowo umila aplikacje.

MOJA OPINIA


Intensywnie nawilżająca kuracja lawendowa do stóp Avon Footworks na noc
Intensywnie nawilżająca kuracja lawendowa do stóp Avon Footworks na noc, jak już napisałam wcześniej, posiada mój ulubiony typ opakowania, czyli słoiczek. Konsystencja jest bardzo fajna, bo lekka i szybko się wchłania. Smaruję tym kremem stopy na noc, nie tylko ze względu na to, że jest przeznaczony do takiego stosowania, rano  mogłyby mi się ślizgać stopy w butach, więc zawsze tego typu kremy stosuję na noc. Po przebudzeniu mam zawsze gładką i miękką skórę. Zaczęłam stosować ten krem od razu po zabiegu złuszczającym stopy, a dokładniej kiedy minął cały proces złuszczania (możecie o nim przeczytać tu), który wykonałam ponad miesiąc temu. Krem ten utrzymuje efekt miękkich i gładkich stóp, na których nie ma żadnego zrogowaciałego naskórka. Producent pisze o tym, że dla lepszego efektu po posmarowaniu nim stóp, można użyć skarpetek nawilżających, jednak ten krem jest tak dobry sam w sobie, że i bez nich daje świetne efekty, z których jestem bardzo zadowolona.


A Wy miałyście Intensywnie nawilżająca kuracja lawendowa do stóp Avon Footworks na noc?
Jaki jest Wasz ulubiony kosmetyk na noc?

75 komentarzy:

  1. Rozważę zakup takiego kremu, skoro dobry. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że będziesz z niego zadowolona 😊

      Usuń
  2. O, a ja nie lubię zapachu lawendy :)
    Kremy do stóp wolę w tubkach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnie pachnie lawenda 😀 ja wolę w słoiczkach 😊

      Usuń
  3. Ja chce również go przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gracias por la recomendación adoro la lavanda y siempre es bueno cuidarse los pies. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  5. I like AVON too, but haven't tried their foot work yet.

    OdpowiedzUsuń
  6. Be happy, Martyna! I enjoy Avon products/

    OdpowiedzUsuń
  7. This sounds wonderful, Avon is always good. Have a great day, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam ten krem i byłam zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  9. O ja... taki dobry krem, za takie pieniądze, to się chwali :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam tego kremu, nie używam żadnego kremu na noc, ani na dzień:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi już używanie kremów do stóp weszło w krew ;)

      Usuń
  11. Hola! me gusta mucho el olor a lavanda, pero el olor artificial de los productos no me suele gustar. Besos

    OdpowiedzUsuń
  12. na stópki swoje chętnie bym to naniosła:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Great review! Thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wygląda ten krem, ja jakoś nie mogę się przemóc i zmobilizować do regularnej pielęgnacji stóp, może kiedyś mi się to uda, bo niestety zawsze zapominam o stopach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś zapominałam, ale teraz weszło mi to w krew i używam codziennie :)

      Usuń
  15. Never tried a foot cream before!

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie niestety produkty do stóp czy do rąk z Avonu nigdy się nie sprawdzały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie sprawdzają się tylko z serii Naturals, reszta produktów do rąk lub nóg z Avonu jest świetna jak dla mnie 😊

      Usuń
  17. Ja mam jeden krem apteczny do stóp, który sprawdza się idealnie. Te z Avon jakoś nie do końca mi podeszły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aptecznego żadnego nigdy nie miałam. Ja bardzo lubię tę z Avonu, zawsze się u mnie sprawdzają 😊

      Usuń
  18. Bardzo zaciekawiłaś mnie tym produktem :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przepadam za zapachem lawendy, więc ten produkt nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Brzmi naprawdę zachęcająco:) Szczególnie latem nasze stópki dostają po dupie, także warto mieć taki kremik 🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przydatny jest taki kremik latem, polecam 😊

      Usuń
  21. ..dziekuję za świetną rekomendację, zaciekawiłaś mnie i chętnie się skuszę :) ..piękne zdjęcia, jak zawsze ❤

    - pozdrawiam cieplutko ❤

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam ten krem jednak dla mnie zapach jest za mocny. Jednak stosuję np. sprey do stóp Foot Works z aloesem albo ten niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie zapach ten jest ok😊 sprayu jeszcze żadnego nie miałam, ale wszystko przede mną 😀

      Usuń
  23. Nie jestem fanka Avon ale ten produkt naprawdę ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny kosmetyk, lubię zapach lawendy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię zapach tego kremu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Great tip! That's a great foot cream!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  27. In love with any lavender scent. This is great!

    OdpowiedzUsuń
  28. Za taką cene to grzech go nie wziąć. Pierwszy raz słyszę o tym produkcie, ale mam ochotę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, świetny produkt, jak na tak niską cenę 😊 świetny jest, polecam 😊

      Usuń
  29. O kremie wcześniej nie słyszałam, ale: lawenda, stopy, krem i noc to zestaw, który kojarzy mi się z relaksem połączonym z pielęgnacją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten krem nie tylko działa świetnie na skórę stóp, ale dzięki temu pięknemu zapachowi może też zrelaksować 😊

      Usuń
  30. It looks like a good cream, great review.

    OdpowiedzUsuń
  31. wszystko lawendowe biorew ciemno:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Używam tego produktu od lat. To jest spektakularne!

    OdpowiedzUsuń
  33. Chętnie wypróbuję ten krem do stóp 😊!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts