Translate

środa, 21 lipca 2021

ZIAJA JAGODY ACAI

Dzisiaj będzie wpis o kosmetykach zawierających tajemnicze owoce, jakimi są jagody acai. Nie wiem, jak smakują, ale za to mogę powiedzieć, jak działają na skórę. Są one bardzo ciekawe, więc nie przedłużając, zapraszam do czytania!


ZIAJA JAGODY ACAI maseczka na twarz i szyję na noc, aktywnie wygładzająca i łagodząca podrażnienia, ZIAJA JAGODY ACAI tonik do twarzy z kwasem hialuronowym
Tak więc dzisiaj zaprezentuję Wam serię Zaja Jagody Acai, w której skład wchodzi tonik do twarzy z kwasem hialuronowym i maseczka na twarz i szyję na noc, aktywnie wygładzająca i łagodząca podrażnienia. Oba kosmetyki kupiłam w Hebe, w promocji można je wyrwać naprawdę tanio. W dodatku są bardzo skuteczne. Tak więc przyjrzyjmy się jednemu i drugiemu produktowi bliżej:


ZIAJA JAGODY ACAI 

tonik do twarzy z kwasem hialuronowym


ZIAJA JAGODY ACAI tonik do twarzy z kwasem hialuronowym
ZIAJA JAGODY ACAI tonik do twarzy z kwasem hialuronowym kupiłam w Hebe w promocji za niecałe 8 zł. Ma on działanie nawilżające oraz jest testowany dermatologicznie.

Składniki aktywne: jagody acai, glukonian wapnia, witamina C, prowitamina B5 i kwas hialuronowy.

Ma na celu: łagodnie oczyścić skórę twarzy, usunąć makijaż i przygotować skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych, przywrócić cerze zdrowy promienny wygląd, delikatnie nawilżyć, tonizować naskórek, zapewnić efekt odświeżonej i wypoczętej skóry. 

Skład: Aqua (Water), Propylene Glycol, Glycerin, Polysorbate 20, Panthenol, Euterpe Oleracea Fruit Extract, Ascorbyl Glucoside, Calcium Gluconate, Sodium Hyaluronate, Sodium Cocoamphoacetate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum (Fragrance), Limonene, Linalool, Citronellol, Citric Acid.


MOJA OPINIA  

  

ZIAJA JAGODY ACAI tonik do twarzy z kwasem hialuronowym ma wygodne w użyciu opakowanie, mieści się on w plastikowej przezroczystej buteleczce o pojemności 100 ml. Jest ona wyposażona w spray, którym pryskam całą twarz zaraz po umyciu i osuszeniu. Dzięki temu nigdy nie mam uczucia ściągnięcia. Zapach ma on bardzo delikatny (prawie niewyczuwalny) oraz wodnistą konsystencję. W trakcie pryskania robi się na twarzy lekka pianka, która szybko się wchłania. Trzeba uważać, żeby produkt nie dostał się do oczu, bo strasznie szczypie. Kiedy tonik już się wchłonie, nakładam krem. Używam go rano i wieczorem już od ponad miesiąca i zauważyłam, że moja twarz jest lepiej nawilżone, nie tworzą się żadne nowe zmarszczki, a kremy się dobrze po nim wchłaniają. Ten tonik, tak jak inne toniki z tej marki, jest bardzo wydajny, do tej pory zużyłam tylko 1/3 opakowanie, a jak już wspomniałam wcześniej, używam go ponad miesiąc. Jak dla mnie jest to najlepszy tonik do twarzy spośród innych toników, jakie używałam w ostatnim czasie.



ZIAJA JAGODY ACAI
maseczka na twarz i szyję na noc, aktywnie wygładzająca i łagodząca podrażnienia


ZIAJA JAGODY ACAI maseczka na twarz i szyję na noc, aktywnie wygładzająca i łagodząca podrażnienia
ZIAJA JAGODY ACAI maseczka na twarz i szyję na noc, aktywnie wygładzająca i łagodząca podrażnienia kosztuje około 2 zł, więc nawet nie zwracam na to uwagi, czy jest w promocji, czy nie. Tak jak wyżej opisany tonik kupiłam ją w Hebe. Jak jej nawa wskazuje, należy ją stosować na noc, aby składniki aktywne mogły zdziałać cuda podczas snu.

Składniki aktywne: jagody acai, pochodna hesperydyny, beta-glukan, witaminę E, prowitaminę B5, kwas hialuronowy

Ma na celu: zneutralizować wodne rodniki, zapobiec powstawaniu zmarszczek na twarzy oraz na szyi, powstałe w wyniku częstego pochylania głowy podczas korzystania ze smartphona, ujędrnić i wzmocnić skórę, nawilżyć, złagodzić podrażnienia, zapewnić promienny i zdrowy wygląd

Skład: Aqua (Water),Paraffinum Liquidum (Mineral Oil),Cera Microcrystallina (Microcrystalline Wax),Paraffin,Octyldodecanol,Glyceryl Stearate,PEG-100 Stearate,Elaeis Guineensis (Palm) Oil,Glycerin,Cetearyl Alcohol,Myristyl Myristate,Panthenol,Dimethicone,Propylene Glycol,Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer,Isohexadecane,Polysorbate 80,Beta-Glucan,Euterpe Oleracea Fruit Extract,Tocopheryl Acetate,Hesperidin Methyl Chalcone,Steareth-20,Dipeptide-2,Palmitoyl Tetrapeptide-7,Sodium Hyaluronate,Ethylparaben,Diazolidinyl Urea,Methylparaben,Parfum (Fragrance),Limonene,Linalool,Citronellol,Citric Acid


MOJA OPINIA


ZIAJA JAGODY ACAI maseczka na twarz i szyję na noc, aktywnie wygładzająca i łagodząca znajduje się w saszetce o pojemności 7 ml. Wystarcza na jedną aplikację (używam jej tylko na twarz, mimo że można ją też stosować na szyję). Konsystencja maseczki jest gęsta, kremowa koloru białego, zapach ma bardzo łagodny, prawie niewyczuwalny. Użyłam jej przed pójściem spać, oczywiście po umyciu, osuszeniu i spryskaniu tonikiem twarzy, który już się wchłonął. W trakcie aplikacji z początku trochę piekła mnie skóra później już było ok. Po upływie niecałych 15 minut wmasowałam ją w twarz zamiast kremu. Rano moja cera była odpowiednio nawilżona, gładka miękka i ogólnie była w lepszej kondycji niż przed. Nie pojawiły się też żadne niedoskonałości. Myślę, że ta maseczka to świetna kuracja na noc, idealna do odżywienia zmęczonej skóry, która w ciągu dnia narażona jest na wiele niekorzystnych czynników zewnętrznych.


A Wy znacie serię ZIAJA JAGODY ACAI?
Miałyście któryś z tych kosmetyków?

74 komentarze:

  1. Bardzo fajne kosmetyki, tonic bardzo chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę ją wypróbować. Kosmetyki Ziaji biorę w ciemno ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gracias por la recomendación te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  4. They seem really good and I want to try the mask.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego kosmetyku jeszcze nie miałam, ale produkty tej marki bardzo dobrze się u mnie sprawdzają, wiec chętnie go kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam oba produkty, są świetne 🙂

      Usuń
  6. This sounds very good, have a great day, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam tych produktów. Ale fajnie, że się sprawdziły. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. This mask is interesting to try. Wish the tonic stings your eyes

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Both products are very good 😊Still, this tonic is great🙂

      Usuń
  9. O jeszcze nic nie miałam z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Very nice. No I haven't tried these.

    OdpowiedzUsuń
  11. Looks like something I would want to try.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tej serii kosmetyków marki Ziaja jeszcze nie poznałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam maseczkę, ale niestety mnie po niej wysypało. Za to miała ładny zapach. :) Jednak zapach nie przemawia do mnie na tyle, bym znów ją kupiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że Cię po niej wysypało 😕 zapach umila aplikacje, ale wiadomo, że lepsze działanie 😊

      Usuń
  14. Miałam serum i maseczkę
    Zapach tej serii kosmetyków mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  15. Great review!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Amazing review
    Thanks for sharing
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. miałam próbkę tych mazideł i byłam zadowolona:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam chyba kiedyś jakaś maseczkę z ziaji, po której zrobił mi się czerwony placek na czole xD Ale tej na pewno nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się na szczęście nigdy nie działy takie rzeczy po maseczkach z Zaji 😊

      Usuń
  19. Zaciekawiła mnie ta seria. Mimo iż nie wszystkie kosmetyki Ziaji się u mnie sprawdzają to te był chciała lepiej poznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też nie wszystkie kosmetyki z Ziaji się sprawdzają, ale te są bardzo fajne, więc polecam 🙂

      Usuń
  20. Kwa hialuronowy ok, ale jakoś nie mam przekonania do Ziaji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam lubię niektóre kosmetyki Ziaji 🙂

      Usuń
    2. Wiesz, są niektóre fajne serie, ale mają ogólnie średni skład. Jak ostatnio usłyszałam w jednym sklepie Ziaji, bo zwróciłam uwagę, że gdzieś były parabeny, to mi powiedziała laska, która sprzedawała, że przecież wszędzie są i w jedzenie też - odeszłam i powiedziałam nigdy więcej.

      Usuń
  21. Maseczki, o ile dobrze pamiętam, chyba nie miałam...
    Tonik niejednokrotnie gościł na mojej półce- i będę do niego wracać, bo tak jak napisałaś, jest on jednym z najlepszych toników ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna jest ta maseczka, tonik świetny 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  22. Usé en una ocasión el sobrecito y no estaba mal, pero tampoco repetí

    OdpowiedzUsuń
  23. I haven't had this brand yet, it looks good.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I very recommend cosmetics from this brand 😊

      Usuń
  24. Lubię tę firmę, choć niektóre ich kosmetyki podobają mi się bardziej, a niektóre mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak i mi, te akurat podobają mi się bardziej 😊

      Usuń
  25. Mam kilka tych maseczek z Ziaji i sprawdza się całkiem dobrze :D
    U mnie na szczęście nie ma efektu pieczenia po jej nałożeniu.
    Zaciekawił mnie ten tonik :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sporo maseczek z Ziaji sprawdza się dobrze. Pieczenie było na szczęście tylko na początku 🙂 Tonik świetny, polecam 🙂 pozdrawiam 😊

      Usuń
  26. Witam serdecznie ♡
    Miałam coś z tymi jagodami, nie pamiętam co. Kilka próbek chyba maski, albo kremu. Ogólnie byłam zadowolona, nie przypominam sobie by ziaja kiedykolwiek mnie zawiodła. Co miałam okazję wypróbować, było całkiem ok :) Świetna recenzja :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam ;) Fajne działanie na skórę mają te jagody :)Dziękuję i również pozdrawiam ;)

      Usuń
  27. Miałam oba, ale były raczej takie przeciętne. Znam lepsze produkty, ale gorsze w sumie też :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi oba produkty bardzo przypadły do gustu, szczególnie ten tonik ;)

      Usuń
  28. I haven't tried this brand. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  29. Chyba skuszę się na taki tonik :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Z tej serii akurat nic nie miałam 😀

    OdpowiedzUsuń
  31. Cena toniku faktycznie przystępna :)

    OdpowiedzUsuń
  32. O jagodach Acai słyszałam wiele dobrego, więc te kosmetyki na pewno są warte uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością są warte uwagi, szczególnie ten tonik ;)

      Usuń
  33. Bardzo lubię tę serię! :) No i ta cena! Rewelacja!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts