Translate

niedziela, 18 lipca 2021

LAQ NATURALNY peelingujący mus do mycia twarzy

Dzisiaj na moim blogu znowu będzie naturalnie... Żeby nie było nudno, będę pisać o produkcie marki, z którą mam styczność po raz pierwszy. Kiedy zobaczyłam w nazwie mus i peeling, uznałam, że ten kosmetyk jest po prostu stworzony dla mnie! Od dawna na niego polowałam aż będzie w promocji. Na szczęście szybko ona nadeszła, tak więc teraz zapraszam Was na recenzję mojego upolowanego produktu!


LAQ NATURALNY peelingujący mus do mycia twarzy
LAQ NATURALNY peelingujący mus do mycia twarzy kupiłam w Hebe za 13,99 zł. Ma on na celu oczyścić skórę twarzy i przygotować ją do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych. Jest testowany dermatologicznie, a jego trwałość to 6 miesięcy od otwarcia. 


OPIS PRODUCENTA


LAQ NATURALNY peelingujący mus do mycia twarzy
Z opisu producenta wynika, że LAQ NATURALNY peelingujący mus do mycia twarzy złuszcza martwy naskórek, a jego systematyczne stosowanie wyrównuje  koloryt, dotlenia, pobudza mikrokrążenie. Cera po nim jest gładka, nawilżona i oczyszczona. 

SKŁAD


LAQ NATURALNY peelingujący mus do mycia twarzy


OPAKOWANIE


LAQ NATURALNY peelingujący mus do mycia twarzy
LAQ NATURALNY peelingujący mus do mycia twarzy znajduje się w plastikowym słoiczku o pojemności 100 ml. Ma bardzo fajną szatę graficzną, w wyrazistym żółtym kolorze, znajduje się na nim rysunek tajemniczej damy Pani Jeż (nie wiem, do czego nawiązuje ten rysunek, ale nie będę wnikać, bo nie to jest najważniejsze w dzisiejszej recenzji).

LAQ NATURALNY peelingujący mus do mycia twarzy
LAQ NATURALNY peelingujący mus do mycia twarzy posiada odkręcaną zakrętkę (to na niej jest umieszczone popiersie Pani Jeż). Kiedy ją się odkręci, widać przezroczysty plastikowy korek, który zabezpiecza produkt i przedłuża jego trwałość. Posiada on mały uchwyt, za który trzeba złapać i lekko pociągnąć, aby dostać się do peelingu. Kiedy już zdejmie się ten korek, sami zobaczcie, co się ukaże!


ZAPACH I KONSYSTENCJA


LAQ NATURALNY peelingujący mus do mycia twarzy
Szkoda, że nie możecie tego poczuć! LAQ NATURALNY peelingujący mus do mycia twarzy ma piękny ananasowy zapach, który umila aplikację i pobudza zmysły. Ma gęstą konsystencję w postaci musu koloru żółtego, która łatwo rozprowadza się po twarzy. Jej drobinki są takie małe, że trudno je dojrzeć gołym okiem. Ta konsystencja jest tak ciekawa, że aż musicie zobaczyć ją z bliska!


KONSYSTENCJA Z BLISKA 


LAQ NATURALNY peelingujący mus do mycia twarzy
I jak wam się podoba konsystencja LAQ NATURALNY peelingującego musu do mycia twarzy?


MOJA OPINIA


LAQ NATURALNY peelingujący mus do mycia twarzy
LAQ NATURALNY peelingujący mus do mycia twarzy jest peelingiem, w którym wszystko mi się podoba. W promocji można go kupić w miarę tanio, ma bardzo fajną szatę graficzną oraz ma wygodne w użyciu opakowanie. Ma też bardzo fajną konsystencję musu, która przypomina mi bardziej pastę peelingującą. Kiedy potrzebuję mocnego złuszczenia, nawilżam twarz małą ilością wody, a że ze skórą twarzy trzeba obchodzić się delikatnie, wolę bardziej nawilżyć twarz i delikatnie ją masować. Podczas masowania czuć małe drobinki. Wytwarza się szybko przyjemna pianka, a całemu procesowi mycia twarzy towarzyszy piękny ananasowy zapach, że aż nie chce mi się przestać myć twarzy. Tak więc cała aplikacja jest przyjemna, teraz czas na efekty.

Po około miesiącu stosowania LAQ NATURALNY peelingującego musu do mycia twarzy zauważyłam, że na mojej skórze pojawia się mniej niedoskonałości, są dni, że nie mam ich wcale. Nic mnie nie uczuliło, ani nie podrażniło. Stosuję go dwa razy w tygodniu, po każdym użyciu mam uczucie oczyszczonej skóry twarzy, która jest zrelaksowana po przyjemnym masażu peelingującym. Kiedy osuszę twarz, nie mam uczucia ściągnięcia, zanim spryskam twarz tonikiem. Moja skóra ogólnie jest w lepszej kondycji, więc bardzo możliwe, że po jego użyciu, lepiej wchłaniają się maseczki i kremy. Stosuję go systematycznie i niestety nie zauważyłam wyrównanego kolorytu, ani też na mojej twarzy nie pogłębiły się zaczerwienienia, tak więc nie wiem, czy peeling zdziałał coś w tej sprawie. Mimo to jestem bardzo zadowolona z efektów, a jego aplikacja to sama przyjemność!.

A Wy miałyście LAQ NATURALNY peelingujący mus do mycia twarzy?
Jaki jest Wasz ulubiony peeling do twarzy?

79 komentarzy:

  1. It looks good. I like your blue nails :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Love your nail polish! Interesting product!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh, this looks cool. Impressive nail polish too!

    OdpowiedzUsuń
  4. Se ve genial, gracias por la recomendación te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  5. Seems good :-) Glad that you liked it!

    OdpowiedzUsuń
  6. This sounds like a good product, thanks for sharing! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  7. Very interesting texture. It's good that the remedy works

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie, że dostrzegłaś pozytywne efekty stosowania tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawy produkt. Słyszałam o marce ale nie miałam okazji próbować żadnego kosmetyku z jej oferty. peelingujący mus brzmi bardzo interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero stosuję pierwszy produkt z tej marki i jestem z niego bardzo zadowolona 😊

      Usuń
  10. Stosowałam w swoim życiu tylko jeden peeling do twarzy, Kali Musli i bardzo go lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stosowałam wiele, ale tego akurat nie znam 😊

      Usuń
  11. Bardzo ciekawy produkt!!! Chętnie wypróbuję 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam go, bardzo fajnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Never tried it!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny taki mus i ta konstystencja ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham śmietankę, Martyna!
    Więc spisałem. Dzięki za udostępnienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, mam nadzieję, że przypadnie Ci ten peeling do gustu 🙂

      Usuń
  16. Całkiem fajna alternatywa, chociaż traktowałabym go raczej jako peeling a nie codzienne mycie skóry. Rozglądnę się za nim w hebe!
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go właśnie traktuje jak peeling, koniecznie rozejrzyj się za nim, bo jest świetny 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  17. Bradzo urocze ma opakowanie :) Z tej firmy miałam kiedyś żel pod prysznic. Może kiedyś skuszę się na ten mus jak go znajdę w jakiejś drogerii internetowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne jest to opakowanie 😊 ja go właśnie kupiłam w drogerii internetowej. Muszę też inne kosmetyki wypróbować z tej firmy 😊

      Usuń
  18. Zapowiada się super :) Będę o nim pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Looks so nice. Love these kind of scrubs.

    OdpowiedzUsuń
  20. Superaśny, chciałabym by moja skóra się z nim zapoznała :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest właśnie promocja na niego w Hebe, więc świetna okazja, aby ją z nim zapoznać 😀

      Usuń
  21. Lubię produkt tej firmy . Maja świetny skład . Super recenzja taka rzetelna

    OdpowiedzUsuń
  22. miałam zimową wersję i mega mi spasował :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się zaopatrzyć zimą w zimową wersję 🙂

      Usuń
  23. Wow, looks interesting! i would like to try:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sounds like a really interesting product!

    OdpowiedzUsuń
  25. Widziałam go w promocji w Hebe, nawet się zastanawiałam nad zakupem, ale ostatecznie odpuściłam, bo mam sporo tego typu kosmetyków w zapasie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo go polecam, jak już Twoje zapasy się pomniejszą :)

      Usuń
  26. Nie znam tego musu, ale chętnie go przetestuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts