Translate

niedziela, 6 czerwca 2021

Be Beauty Skarpetki złuszczające do stóp

W końcu mamy piękną pogodę, sezon na chodzenie w sandałkach i innych odkrytych butach został już na dobre rozpoczęty. Najwyższy czas przygotować na to stopy, żeby były miękkie, gładkie i zadbane. Zobaczcie zatem, co tym razem wyszukałam wśród różnych dostępnych kosmetyków, aby osiągnąć ten cel!


Be Beauty Skarpetki złuszczające do stóp
Kto zna markę Be Beuty, może się domyślić, że tym razem zawitałam do Biedronki, w której przez przypadek rzuciły mi się w oczy Be Beauty Skarpetki złuszczające do stóp. Kosztowały około 6 zł, więc bez zastanowienia stwierdziłam, że biorę je. Pierwszy raz stosowałam tego typu kosmetyk, do tej pory, do pielęgnacji stóp używałam tylko kremów, więc bardzo mnie ciekawiło jego działanie. Na odwrocie opakowania został umieszczony bardzo szczegółowy opis producenta, skład, sposób użycia oraz bardzo ważne ostrzeżenia, zresztą zobaczcie sami:


OPIS PRODUKTU 


Be Beauty Skarpetki złuszczające do stóp


ZAWARTOŚĆ 



Be Beauty Skarpetki złuszczające do stóp
Jak widać na zdjęciu Be Beauty Skarpetki Złuszczające do stóp składają się z:
  • Dwóch saszetek z płynem złuszczającym
  • Pary foliowych skarpetek
  • Dwóch naklejek, które mają na celu zapobiec wydostaniu się płynu ze skarpetek.


MOJE WRAŻENIA



Be Beauty Skarpetki złuszczające do stóp
Zanim włożyłam na stopy Be Beauty Skarpetki złuszczające do stóp, tak jak radzi producent, zmyłam lakier z paznokci, umyłam i osuszyłam stopy. Następnie przecięłam opakowanie saszetki w wyznaczonym miejscu i wlałam jej zawartość do skarpet, które mają rozmiar uniwersalny. Zawartość ta ma zapach bardzo alkoholowy. Nie smarowałam stóp wazeliną, ponieważ nie mam wrażliwych, tylko od razu nałożyłam te skarpetki na stopy i zakleiłam wokół kostek dołączoną naklejką. 

W trakcie aplikacji Be Beauty Skarpetek złuszczających do stóp nic mnie nie piekło, ani nie szczypało. Czułam lekki chłód, kiedy miałam stopy w tych skarpetach, ale nie czułam dyskomfortu. Aby lepiej trzymały się na stopach, założyłam bawełniane skarpetki. Dało się w nich chodzić, chociaż trochę nogi ślizgały się w trakcie chodzenia, więc musiałam bardzo uważać, ale większość czasu i tak przeleżałam. Trzymałam te skarpetki na stopach niecałe 90 minut, po tym czasie zdjęłam je i opłukałam stopy wodą.

PROCES ZŁUSZCZANIA


Od razu po zdjęciu Be Beauty Skarpetek złuszczająch do stóp, skóra była trochę szorstka, ale wiedziałam, że ten cały proces złuszczania dopiero się zacznie, więc byłam spokojna. Zaczął się on gdzieś tak po czterech dniach i trwał około siedmiu dni. W tym czasie, tak jak radzi producent, nie używałam do stóp żadnych peelingów mechanicznych, ani jakichkolwiek kremów. Początkowo skóra zaczęła mi schodzić w miejscach, które miałam wcześniej gładkie, w późniejszych dniach schodziła mi w bardziej szorstkich miejscach typu pięty lub duże palce. Po niecałych dwóch tygodniach po zabiegu miałam już na całych stopach gładką i delikatną skórę, gotową na lato. Ogólnie z efektów jestem bardzo zadowolona, płyn złuszczający nie uczulił ani nie podrażnił mojej skóry. Nie podobało mi się tylko to, że ten cały proces trwa tak długo. Z tego względu raczej tego lata już nie zdecyduję się ponownie na ten zabieg, bo w trakcie procesu złuszczania stopy nie wyglądają zbyt atrakcyjnie, a ja zamierzam chodzić w sandałkach, jak tylko pogoda na to pozwoli.


Miałyście Be Beauty Skarpetki złuszczające do stóp?
Używacie tego typu kosmetyków do pielęgnacji stóp?
 


73 komentarze:

  1. Boa tarde Martyna. Obrigado pelo maravilhoso produto.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosuję takie skarpetki. Tych nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. What a great exfoliate! I would love these kind of socks.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, uwielbiam ten post. Nie znałem tego produktu, zdejmuję go.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 bardzo polecam ten produkt 😊

      Usuń
  5. Uy que interesante, gracias por la información.

    OdpowiedzUsuń
  6. Something we ladies all need :-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nigdy nie miałam, ale teraz mamy czas, aby nasze stopy prezentowały się jak najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, dlatego też zdecydowałam się na te skarpetki 😊

      Usuń
  8. Great idea, I will look for this product here! Have a great week, Valerie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I very recommend this product 😊 thank you 😊

      Usuń
  9. Myślałam nad kupnem takich skarpetek, bo strasznie pękają mi pięty, ale zamiast nich kupiłam krem do stóp.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  10. Very interesting post! Thanks for sharing.

    Infinitely Posh

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałem już, że sporo osób korzysta z takich skarpetek, ale się nie dziwię, bo po pandemii stopy wielu wyglądają fatalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie też po zimie stopy są w złym stanie :)

      Usuń
  12. It's great that the socks work well. I have never tried this type of foot peeling

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This product is great. I very recommend this ;)

      Usuń
  13. Nie miałam, nie używam takich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę ogarnąć swoje stopy w ten sposób. Biedne wyglądają jak zapuszczone po tej zimie;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Very nice product!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam o nich całkiem dobre opinie, zastanawiam się nawet nad kupnem, ale chyba już późno :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zdążyłam w ostatniej chwili przygotować stopy przed upałami ;D

      Usuń
  17. Używam takich skarpet, ale tych nie miałam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja następnym razem z ciekawości muszę wypróbować inne ;)

      Usuń
  18. Nie stosowałam jeszcze tych skarpet, ale szkoda, że proces złuszczania nie trwa krócej. Zastanowię się jeszcze, czy kupić, czy nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasu trochę potrzebuje ten proces, niestety... Warto je użyć, bo są bardzo skuteczne :)

      Usuń
  19. Nie miałam okazji testować tego typu skarpetek. Przyznam, że trochę się obawiam mimo, że moje stopy pewnie by mi za to podziękowały w ostateczności :D
    No i serio proces trwa dosć dlugo. Myślałam, że wszystko dzieje się praktycznie od razu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak na początku myślałam, ale niestety, mimo to myślę, że warto używać takie skarpetki raz na jakiś czas ;)

      Usuń
  20. Ciekawy produkt, ale chyba dla mnie to cały proces trwa zbyt długo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pamiętam jak przynajmniej raz na miesiąc robiłęm sobie taki zabieg :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto robić sobie taki zabieg raz na jakiś czas ;)

      Usuń
  22. well written review of good sock....

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam te skarpetki złuszczające.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam okazji ich używać :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Często korzystam że skarpetek złuszczających, ale tych jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie je wypróbuj, na pewno je polubisz ;)

      Usuń
  26. Koniecznie muszę wypróbować te skarpetki 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Thanks for your detailed review! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. It seems that success is guaranteed.

    OdpowiedzUsuń
  29. Z ciekawości chętnie przetestowałabym takie skarpetki :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Dostałam od siostry kiedyś takie skarpetki i były fajne ale jakoś nigdy więcej nie kupiłam nic takiego hehe:D Zawsze troszkę szkoda mi kasy 😍😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co żałować kasy, o stopy trzeba dbać :D

      Usuń
  31. Trafiłaś z tą recenzją, bo właśnie się nad nimi zastanawiałam:) Na pewno je wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow, looks interesting!  

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts