Translate

środa, 16 czerwca 2021

Avon Imari Corset Woda Toaletowa

Wiele osób zachwyca się zapachami z Avonu i mają czym, bo zapachy z tej marki dzielą się na piękne i piękniejsze, dlatego chciałam Wam zaprezentować mój najnowszy zapach. Zainteresowały mnie w nim jego nuty zapachowe, które wskazywały na to, że perfumy te na pewno przypadną mi do gustu oraz piękny flakonik w moim ulubionym fioletowym kolorze. Przyjrzyjmy zatem się mu bliżej!


Avon Imari Corset Woda Toaletowa 
Tym zapachem jest  Avon Imari Corset Woda Toaletowa. Zamówiłam ją z katalogu z Avonu w promocji za 29,99 zł. Postanowiłam sobie tym zapachem zrobić prezent na Dzień Dziecka, ponieważ wpadł w moje ręce akurat 1 czerwca. Jego opakowanie bardzo mi się spodobało, zresztą zobaczcie sami:

OPAKOWANIE


Avon Imari Corset Woda Toaletowa 
Avon Imari Corset Woda Toaletowa znajduje w szklanym flakoniku o pojemności 50 ml, wyposażonym w spray. Posiada ciemną plastikową zakrętkę. Jej szata graficzna jest bardzo ciekawa, na buteleczce znajduje się naklejka, na której jest ciekawy cieniowany wzorek, przypominający mi trochę nić DNA. Wzorek tren doskonale odzwierciedla głębię tego zapachu, który składa się z następujących nut: drzewo kakaowe, drzewo sandałowe, skóra.

SKŁAD  


Avon Imari Corset Woda Toaletowa 

MOJA OPINIA    


Avon Imari Corset Woda Toaletowa jest głębokim, słodkim zapachem, który idealnie nadaje się na wieczorne wyjścia, szczególnie randkę. Od razu po spryskaniu się tymi perfumami nie czuć go, dopiero po kilku chwilach można poczuć jego słodkie nuty zapachowe. Pryskam tą wodą  skórę, ubrania i włosy, na których zapach ten utrzymuje się najdłużej. Czuć go do 5 godzin. Nie są to drogie perfumy, wiec nie jestem zawiedziona ich słabą trwałością. Zapach jest dość mocny, więc idealnie nadaje się w chłodniejsze dni, a nawet myślę, że będzie bardziej odpowiedni w chłodniejszych porach roku. Perfumy te tak bardzo mi się podobają, że nie zamierzam czekać na jesień, a tym bardziej na zimę, więc stosuję go już teraz, czyli ciepłą wiosną i będę go stosować latem o różnych porach dnia i nocy (szczególnie dnia, bo z wieczornymi wyjściami ostatnio u mnie słabo). 


A Wy znacie Avon Imari Corset Wodę Toaletową?
Jakich perfum obecnie używacie?


99 komentarzy:

  1. It looks like it would be a wonderful summer scent!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz o nie słyszę. Perfumy AVONU uwielbiam nie tylko za zapachy, ale też ich trwałość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety trafiam na nietrwałe, ale i tak uwielbiam ich perfumy 😊

      Usuń
  3. Nie znam tych perfum, ale jestem ciekawa zapachu :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie koniecznie musisz je poznać, bo są piękne 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  4. Me parece un genial perfume. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  5. Dear Martyna, I also use the Avon perfume.

    OdpowiedzUsuń
  6. Avon always makes good products! Thanks, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  7. I have not yet listened to this fragrance. The pyramid is very beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście nie znam tego zapachu. Miałam kilka próbek ich perfum i rzeczywiście są na prawdę ładne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam pełno ich próbek, piękne mają zapachy 😊

      Usuń
  9. Świetna i rzetelna recenzja ale niestety nie dla mnie produkt . Nie znoszę Avonu .

    OdpowiedzUsuń
  10. Nazwa Imari bardzo mi się podoba i to na plus. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że zapach spodobałby Co się bardziej 😊

      Usuń
  11. Tej wody toaletowej jeszcze nie miałam, ale z chęcią ją kupię <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Great review. Looks like a product worth trying.

    OdpowiedzUsuń
  13. Obecnie używam głównie YSL lub Diora :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tego jeszcze nie znam, muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  15. Avon zapachy ma akurat,bardzo dobre ☺
    Sama kiedyś często sięgałam, po ich wody toaletowe- ale tej o której piszesz,nie miałam
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię ich, a ten szczególnie przypadł mi do gustu 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  16. Szczerze mowiac jakos nie przemawiaja do mnie kosmetyki z avonu, nie wiem dlaczego....jesli chodzi o perfumy to mam kilka ulubionych znanych marek, a z takich bardziej przystepnych cenowo to mgielki VS. A Ty uzywasz tych mgielek, co o nich sadzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię kosmetyki z Avonu, szczególnie perfumy, ale z innych marek też lubię 😊 Jeśli chodzi o mgiełki z Avonu to mają też piękne zapachy i orzeźwiają w upalne dni, ale niestety ich zapach nie jest zbyt trwały. Bardzo lubię mgiełkę do pościeli z lawendą, zawsze spryskuję nią pościel przed snem, ale jej słaba trwałość mi nie przeszkadza, bo szybko zasypiam 😀

      Usuń
  17. It sounds nice. I do like Avon polishes :-D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam tej wody toaletowej, ale myślę taka kombinacja zapachowa mogłaby mi odpowiadać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajną kombinację zapachową mają te perfumy 😊

      Usuń
  19. nie miałam :) za dużo już mam tych perfumideł;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tej wody toaletowej. Obecnie mam perfum z Avonu o zapachu czarnej porzeczki, taki fioletowy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. It sounds nice and the package looks great!
    I use Elizabeth Arden and Victoria's Secret.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I like this package 😊 I don't know these perfums.

      Usuń
  22. It sounds like a lovely scent! it's great you enjoy it even if it does not last all day :)

    Hope you're having a wonderful day :)

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
  23. Wcześniej nie słyszałam o tym zapachu. Zaintrygował mnie i muszę go poznać.

    OdpowiedzUsuń
  24. It looks like a great perfume.

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię mocne zapachy. Tego nie miałam okazji poznać. Ciekawe, czy przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Sweet fragrances are the best! This one looks so great.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja podobnie jak Ty lubię perfumy z Avon :)

    Ale o tym zapachu pierwsze słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne perfumy ma Avon 😊 ten zapach jest piękny, koniecznie musisz go poznać 😊

      Usuń
  28. Lubię zapachy z Avonu, ale obawiam się, że ten wariant byłby dla mnie zbyt mocny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mógłby być za mocny, jeśli wolisz delikatniejsze zapachy, mimo wszystko piękny jest ten zapach 😊

      Usuń
  29. JEstem w tyle jeśli chodzi o zapachy tej marki

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja kiedyś używałam i perfum i kosmetyków Avon. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Znam większość zapachów z Avonu, ale tego jeszcze nie testowałam.

    OdpowiedzUsuń
  32. WOW! Cool post! I thik this perfume is magnific!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja z Avonu najlepiej znam zapach Celebre, używałam go nałogowo w gimnazjum :)

    OdpowiedzUsuń
  34. czyli jest to zapach na chłodniejsze dni. W upały wybieram coś lekkiego świeżego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dość mocny ten zapach więc lepiej nie używać go w upały:)

      Usuń
  35. I only wish this was more concentrated and long lasting. I love it! It is alcoholic, but in a nice way. I can feel the rose and the raspberry and cocoa too.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It's a pity the smell doesn't last anymore, but I like it anyway 😊

      Usuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. Sama bym się raczej na ten flakonik nie skusiła, ale jak ktoś podarowałby mi go w prezencie to bym nie pogardziła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno tak byś go polubiła, że następnym razem już byś się na niego skusiła 😀

      Usuń
  38. Chętnie wypróbuję ten zapach 😊!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts