Translate

niedziela, 27 czerwca 2021

YOPE ORIENTALNY OGRÓD szampon i odżywka do włosów suchych i zniszczonych

Dzisiaj zajmiemy się naturalną pielęgnacją włosów. Zaprezentuję Wam dwa produkty marki, z którą mam styczność pierwszy raz. Na szczęście, za sprawą atrakcyjnej promocji w Hebe, zdecydowałam się w końcu poznać jej produkty, których używam ich już około miesiąca. Tradycyjnie postanowiłam się z Wami podzielić wrażeniami, zatem zapraszam do czytania!


YOPE ORIENTALNY OGRÓD naturalny szampon do włosów suchych i zniszczonych, YOPE ORIENTALNY OGRÓD naturalna odżywka do włosów suchych i zniszczonych
Tą marką, którą koniecznie chciałam poznać i w końcu mi się to udało, jest Yope. Ma ona wiele naturalnych kosmetyków, między innymi do włosów. Po moim keratynowym prostowaniu (które już się pewnie wypłukało) sięgam głównie po naturalne szampony i odżywki do włosów bez silikonów. Wybrałam serię Yope Orientalny ogród, ponieważ jest ona przeznaczona do włosów suchych i zniszczonych, niestety moje włosy często bywają suche i mają gdzieniegdzie zniszczenia. W skład tej serii wchodzi naturalny szampon do włosów suchych i zniszczonych oraz naturalna odżywka do włosów suchych i zniszczonych. Oba kosmetyki kupiłam w Hebe w promocji za 14,99 zł. Przyjrzyjmy się im bliżej:


YOPE ORIENTALNY OGRÓD 

naturalny szampon do włosów suchych i zniszczonych



YOPE ORIENTALNY OGRÓD naturalny szampon do włosów suchych i zniszczonych

YOPE ORIENTALNY OGRÓD naturalny szampon do włosów suchych i zniszczonych

YOPE ORIENTALNY OGRÓD naturalny szampon do włosów suchych i zniszczonych

OPAKOWANIE


YOPE ORIENTALNY OGRÓD naturalny szampon do włosów suchych i zniszczonych znajduje się w plastikowej buteleczce, z bardzo ciekawą szatą graficzną, o pojemności 300 ml. Posiada ona pompkę, aby wydostał się szampon na zewnątrz, należy przekręcić główkę, aż kliknie i się wydłuży. Główka żadnej blokady nie ma, więc trzeba uważać, żeby przypadkiem nie wycisnąć niepotrzebnie szamponu, bo bardzo łatwo wydobywa się na zewnątrz. Oczywiście można aplikować go o wiele prościej, czyli odkręcając zakrętkę znajdująca się pod główką, przechylić buteleczkę i wylać odpowiednią ilość szamponu na ręce. Ja, z racji, że lubię sobie utrudniać życie, korzystam z tej pierwszej opcji.


KONSYSTENCJA


YOPE ORIENTALNY OGRÓD naturalny szampon do włosów suchych i zniszczonych ma rzadką, konsystencję i jest przezroczysty. Słabo się pieni, muszę wyciskać dużą ilość, żeby mieć pewność, że dokładnie myję włosy i skórę głowy.


ZAPACH


YOPE ORIENTALNY OGRÓD naturalny szampon do włosów suchych i zniszczonych ma bardzo specyficzny zapach. Nie jest ani ładny, ani brzydki. Może i czuć w nim naturalność, ale bardziej przypomina mi zapach jakiejś maści z apteki przeznaczonej na dolegliwości stawowe. Na szczęście nie utrzymuje się na włosach, czuć jedynie naturalną świeżość, która utrzymuje się do następnego umycia włosów.


EFEKT


Z efektów po zastosowaniu YOPE ORIENTALNY OGRÓD naturalnego szamponu do włosów suchych i zniszczonych jestem bardzo zadowolona. Włosy z łatwością się rozczesują bez pomocy żadnych odżywek. Nie potrzebują ich także do tego, aby były lśniące, gładkie i nie puszyły się. Od kiedy stosuję ten szampon, odżywka do włosów po umyciu nie jest moim must have, tak jak było w przypadku poprzednich szamponów, po których puszyły mi się włosy i ciężko je było rozczesać, były one również suche jak siano i ogólnie dziwne. Szampon nie podrażnił mojej skóry głowy. Jeśli chodzi o świeżość, to przetłuszczają się w takim samym tempie, jak po zastosowaniu innych szamponów, których wcześniej używałam. Jak dla mnie to do tej pory chyba najlepszy szampon, jaki miałam w ostatnim czasie i to na niego teraz będę polować na promocjach w Hebe lub w innych sklepach.


YOPE ORIENTALNY OGRÓD 
naturalna odżywka do włosów suchych i zniszczonych



YOPE ORIENTALNY OGRÓD naturalna odżywka do włosów suchych i zniszczonych

YOPE ORIENTALNY OGRÓD naturalna odżywka do włosów suchych i zniszczonych

YOPE ORIENTALNY OGRÓD naturalna odżywka do włosów suchych i zniszczonych

 OPAKOWANIE


YOPE ORIENTALNY OGRÓD naturalna odżywka do włosów suchych i zniszczonych mieści się w plastikowej tubce o pojemności 170 ml. Łatwo się ją naciska, posiada czarną odginaną zakrętkę. Myślę, że jak już będzie na wykończeniu, to łatwo będzie można ją przeciąć po to, aby pozostałości kremu odżywiającego włosy wydostała się na zewnątrz i żeby nic się nie zmarnowało. Jak widać na zdjęciach, odżywka ta ma równie ciekawą szatę graficzną jak wyżej opisany szampon.

KONSYSTENCJA


YOPE ORIENTALNY OGRÓD naturalna odżywka do włosów suchych i zniszczonych ma kremową gęstą konsystencję koloru białego. Jest ona lekka, z łatwością rozprowadza się na włosach. Spłukuje się ją bez problemu. 

ZAPACH


Zapach YOPE ORIENTALNY OGRÓD naturalnej odżywki do włosów suchych i zniszczonych jest taki sam jak w przypadku wyżej opisanego szamponu, więc odsyłam Was do niego. 

EFEKT


Moje włosy po YOPE ORIENTALNY OGRÓD naturalnej odżywce do włosów suchych i zniszczonych są bardzo lśniące, nie plączą się, bardzo łatwo się je rozczesuje, oprócz tego są gładkie, lepiej się układają i ogólnie wyglądają na zdrowsze. Bardzo jestem zadowolona z tej odżywki, bo tak, jak szampon z tej serii spełniła moje oczekiwania. Pomimo dziwnego zapachu, niby kwiatowo-drzewnego, odżywka ta sprawdza się u mnie świetnie. 



I o oto koniec historii o tym, jak kosmetyki z marki YOPE ORIENTALNY OGRÓD stały się jednymi z moich ulubionych kosmetyków do włosów.


A Wy znacie YOPE ORIENTALNY OGRÓD szampon i odżywkę do włosów suchych i zniszczonych?
Jakie są Wasze ulubione kosmetyki do włosów?

85 komentarzy:

  1. Raczej nie dla moich włosów, ale cieszę się że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każde włosy mają inne potrzeby, fajnie, że trafiłam na te produkty :)

      Usuń
  2. Parece un buen shampo. Gracias por la recomendación te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  3. I should use this kind of shampoo...

    thank you for sharing...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This shampoo is great. I very recommend this 😊

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. I think that this shampoo willa be good for that type of hair😊

      Usuń
  5. Nie miałam jeszcze tych kosmetyków, ale czytałam pozytywne opinie ; )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dzięki tym pozytywnym opiniom zdecydowałam się na ten szampon 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  6. This looks great, thanks for sharing, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja babcia ma bardzo suche włosy, więc jej zaproponuję ten duet.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezły efekt daje muszę kiedyś wypróbować na swoich włosach . Tum bardziej, że się plączą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam, myślę, że będziesz zadowolona ;)

      Usuń
  9. Dawno już nie miałam produktów tej marki. Kiedyś nie za bardzo mnie zachwyciły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to moje pierwsze produkty z tej marki i bardzo mnie zachwyciły ;D

      Usuń
  10. Lovely! so nice! Lately, I have been making my own hair serums with my kitchen items. Pretty good stuff.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This is very interesting! I have never made hair serums with my kitchen items ;)

      Usuń
  11. Obydwa produkty chętnie bym przetestowała :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej zaciekawił mnie szampon! Muszę kiedyś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam kiedyś oba produkty i bardzo dobrze je wspominam, szczególnie odżywka świetnie sobie radziła z moimi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. z tej marki mam krem do rąk. Ale jest taki sobie... Może produkty do włosów bardziej by mnie urzekły:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe, kremy do rąk z tej marki też zamierzam wypróbować, ciekawe czy któryś polubię ;)

      Usuń
  15. i'm interested in this brand...

    because i want my hair looks so shine and smooth...

    i have a long and heavy hair by the way..thx for review

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This brand is great. I very recommend these products :)

      Usuń
  16. Never heard about that brand, but sounds great products!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Interesting remedies! I am not familiar with this brand yet

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie ich kremy do rąk są za delikatne i mam obawy, że z produktami do włosów byłoby podobnie, choć wiem, że sporo osób je chwali. Może kiedyś się przełamię i wypróbuję jakąś odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie nie jest zbyt delikatny. Warto się przełamać, bo ja bardzo polubiłam produkty do włosów z tej marki ;)

      Usuń
  19. I haven't heard of this brand before but it's great that the products work for you and meet your expectations so that you want to rebuy :)

    Hope your week is off to a good start :) We went to a theme park yesterday with the kids, so much fun!

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. These products are great and worth trying ;) Thank you ;) Tthat's great that you with your children had a great time :)

      Usuń
  20. Nie miałam, ale tą markę uwielbiam więc chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam, po wypróbowaniu tych kosmetyków polubisz ją bardziej ;)

      Usuń
  21. I really want to try cosmetics from this brand))

    OdpowiedzUsuń
  22. Słyszałam wiele pozytywnych opinii o tych kosmetykach 😍❤️ pozdrawiam i buziaki przesyłam 😘

    OdpowiedzUsuń
  23. Z chęcią bym użyła coś tej marki, bo nigdy nie miałam.
    Ja używam Yves Rocher i jestem zadowolona.
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero rozpoczynam przygodę z tą marką i mogę polecić produkty do włosów ;) Z Yves Rocher mało mam kosmetyków ;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  24. Ciekawe produkty, podoba mi się marka i twoja recenzja. Dzięki za rekomendację!

    OdpowiedzUsuń
  25. Hola! no conocía la marca y por lo que cuentas de los productos me gustaría probarla.Besos

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię tą markę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po wypróbowaniu tych produktów też ją polubiła ;)

      Usuń
  27. Uwielbiam żele pod prysznic yope i kremy do rąk, ale akurat kosmetyki do włosów mi nie podpasowały :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Innych produktów niż do włosów z tej marki jeszcze nie miałam, może akurat trafiłaś na te gorsze, bo mi te produkty do włosów bardzo podpasowały ;)

      Usuń
  28. Nie wiedziałam, że yope ma również produky do włosów, może kiedyś jak będe robić zamówienie z jakiejś polskiej drogerii w UK i będą te kosmetyki to się skuszę :)
    Moja mama bardzo lubi mydła w płynie z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma i to jeszcze jakie ;) Mydeł jeszcze nie miałam z tej marki, ale zamierzam je poznać :)

      Usuń
  29. Gości u mnie na stałe i jestem zadowolona z efektów ❤

    OdpowiedzUsuń
  30. Markę znam i planuje wypróbować :)
    Super, że te produkty się u Ciebie sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że będziesz zadowolona z jej produktów ;)

      Usuń
  31. Ciekaw jestem jak pachnie ta linia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mijałam te kosmetyki w Hebe, ale nie kupiłam ich nigdy i raczej się na nie nie skuszę- wolę kupić kosmetyki do włosów w hurtowni fryzjerskiej
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ja do włosów kupuję tylko te drogeryjne ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  33. Markę Yope znam, bardzo lubię ich mydło w płynie :) Te produkty być może spodobałyby się moim włosom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę w końcu wypróbować te mydła w płynie, bo widzę, że dużo osób je chwali :) Moim wybrednym włosom się spodobały, więc bardzo możliwe, że i Twoim by się spodobały :)

      Usuń
  34. słyszałam dużo dobrego o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  35. najbardziej ciekawi mnie zapach

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię kosmetyki tej marki! Dobra jakość w bardzo fajnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ostatnio polubiłam kosmetyki z tej marki :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts