Translate

niedziela, 13 czerwca 2021

INGRID VEGAN korektor do twarzy

Dzisiaj będzie post o kosmetyku, który ma za zadanie zamaskować moje cienie pod oczami. Niestety walczę z nimi, odkąd pamiętam. Mowa tu o korektorze do twarzy, ponieważ niestety nie każdy podkład jest w stanie ukryć moje niedoskonałości. Przyjrzyjmy się zatem bliżej korektorowi, jaki w ostatnim czasie zaczęłam używać. Jeśli jesteście ciekawi, jak radzi sobie z maskowaniem moich niedoskonałości, to zapraszam do czytania!


INGRID VEGAN korektor do twarzy 
Tym produktem, o którym Wam dzisiaj opowiem jest INGRID VEGAN korektor do twarzy. Ostatnimi czasy polubiłam kosmetyki do makijażu tej marki, dlatego też zdecydowałam się na przetestowanie tego korektora. Zależało mi na mocnym kryciu, jaki obiecuje producent. Korektor ten znajduje się w zwyczajnym przezroczystym opakowaniu z białą zakrętką. Jego pojemność to 7 ml. Kupiłam go w Hebe po okazyjnej cenie, która dodatkowo zachęciła mnie do wypróbowania go, czyli zapłaciłam za niego 11,99 zł (cena regularna to 18,99 zł).

PĘDZELEK


INGRID VEGAN korektor do twarzy 
Do zakrętki INGRID VEGAN korektora do twarzy  przymocowany jest pędzelek widoczny za zdjęciu. Ma lekko ścięta końcówkę, dzięki czemu ułatwia aplikację produktu.

JAK SIĘ PREZENTUJE NA DŁONI 


INGRID VEGAN korektor do twarzy 
INGRID VEGAN korektor do twarzy ma kremową konsystencję, która szybko zasycha. Jak, widać na zdjęciu kolor jest bardzo jasny, ponieważ wybrałam odcień 02 Warm Sand. Zapach nie wyróżnia się niczym szczególny spośród innych korektorów do twarzy. 

SKŁAD


Aqua (Water), Isododecane, Neopentyl Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Dimethicone, Talc, Polymethylsilsesquioxane, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, PEG-10 Dimethicone, Poly C10-30 Alkyl Acrylate, Triethoxycaprylylsilane, Glycerin, Phenoxyethanol, Magnesium Sulfate, Dimethicone Crosspolymer, Caesalpinia Spinosa Fruit Extract, Isopropyl Titanium Triisostearate, Bis-PEG-15 Dimethicone/IPDI Copolymer, Ethylhexylglycerin, Kappaphycus Alvarezii Extract, Centella Asiatica Leaf Extract, PEG-2 Soyamine, CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77492, CI 77491, CI 77499.


EFEKT



INGRID VEGAN korektor do twarzy 
Jak widać na zdjęciu, INGRID VEGAN korektor do twarzy bardzo dobrze radzi sobie z maskowaniem moich cieni pod oczami (trochę mi wyszła słaba ostrość na drugim zdjęciu, jednak to nie ma wpływu na efekt). 

MOJA OPINIA


INGRID VEGAN korektor do twarzy 
Kiedy nakładam INGRID VEGAN korektor do twarzy, nanoszę pędzelkiem kilka kropek pod oczami, a następnie lekko rozsmarowuję je. Najlepiej nakładać niewielką ilość korektora, ponieważ przy większej, po jakimś czasie, jego nadmiar zaczyna zbierać się pod powiekami i tworzą się nieestetyczne poziome linie. Korektor ten charakteryzuje się mocnym kryciem, więc dobrze też maskuje krostki lub inne niedoskonałości. Najlepiej nakładać go punktowo i delikatnie rozsmarować, bo gdy nakłada się go na większą powierzchnię to po jakimś czasie zaczyna podkreślać pory. Myślę, że wybrałam zbyt jasny odcień dla mojej karnacji, ciemniejszy o ton byłby dla mnie idealny, ale mimo to w miarę dobrze sprawdza się u mnie ten korektor. Dobrze wtapia się w podkład, a po przypudrowaniu twarzy w ogóle tego nie widać, że jest zbyt jasny. Ogólnie jestem z niego zadowolona i myślę, że jak na tak niską cenę, dobrze radzi sobie z maskowaniem moich wszelkich niedoskonałości.



A Wy znacie INGRID VEGAN korektor do twarzy?
Używacie korektorów do twarzy? Jaki jest Wasz ulubiony?

89 komentarzy:

  1. Wygląda ładnie u Ciebie, nie wygląda na zbyt jasny, ale może zdjęcie nie pokazuje tego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że nie widać, bo mi się wydaje, że jest za jasny 😀

      Usuń
  2. Ja nie znam, ale zainteresowałaś mnie bardzo jego działaniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wielką ochotę go przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gracias por la recomendación. Parece un genial producto.

    OdpowiedzUsuń
  5. good product with nice result... love little brush

    OdpowiedzUsuń
  6. no wygląda całkiem nieźle. Chętnie go wypróbuję, bo mam jeszcze większe i ciemniejsze cienie wokół oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że ten korektor na pewno je zamaskuje 😊

      Usuń
  7. O proszę bardzo fajny efekt. :) Chyba go nawet zakupię. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja rzadko używam korektoru, ponieważ o nim zapominam.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  9. This looks great, thanks for sharing, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne paznokcie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, lakier jest z tej samej marki co ten korektor 😊

      Usuń
  11. Ja chyba nic od nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. JA tam nie mam potrzeby używać ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezły efekt daje . Świetna recenzja Zaciekawiłaś mnie . Tym bardziej ze jest vegan

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny produkt. Muszę go wypróbować 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny produkt, na razie korektorów nie używam :-0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę używać na moje cienie pod oczami 😊

      Usuń
  16. It really seems to be effective.

    OdpowiedzUsuń
  17. takiego jasnego ziomka szukam:D na buzi wyszedł super moim zdaniem kamuflująco :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie go znalazłaś 😀 bardzo dobre kryje ten korektor 😊

      Usuń
  18. Never heard about that brand but it looks great!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam, ale bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam kiedyś pomadkę z Ingrid :)

    Ciekawie się zapowiada ten korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  21. .. świetna recenzja, dziękuję ;) ..zaiciekawił mnie efekt, wygląda naprawdę dobrze, chętnie sobie wypróbuję :)

    - pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam, z efektu na pewno będziesz zadowolona ;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  22. This looks like an awesome concealer...thanks for sharing dear :-)
    Beauty and Fashion/Rampdiary/Glamansion

    OdpowiedzUsuń
  23. Może kiedyś skuszę się przetestować ten korektor :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam tego korektora, ale skoro jest niezły, to być może też sobie taki sprawię. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie mialam jeszcze nic tej marki ale skoro dobrze kryje to się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Coś dla mnie. Nie wyobrażam sobie makijażu bez korektora. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Całkiem fajny w działaniu! U mnie cienie pod oczami to też zmora...
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie bardzo go polecam 😊 pozdrawiam również 😊

      Usuń
  28. Kolor jak dla mnie :) Nie używałam jeszcze kosmetyków z tej marki..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie bardzo polecam ten korektor,jest świetny 😊

      Usuń
  29. nie używam często korektora, tego nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Rzeczywiście fajny efekt ❤

    OdpowiedzUsuń
  31. Takie korektory to bardzo dobra rzecz :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Super, że korektor się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Znalazłam już swojego korektorowego ulubieńca także raczej się nie skuszę, aczkolwiek dla innych myślę, że bardzo pomocna recenzja 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  34. Markę kojarzę, mam od nich sporo baz pod makijaż - jakoś tak się złożyło że z ich koloròwki nic nie miałam ☺
    Bardzo lubię korektory Eveline Cosmetics ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Very good coverage, needs some time to blend but the result is nice, has a soft velvety finish!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts