Translate

czwartek, 24 czerwca 2021

Venita BIO Intensywnie regenerujący krem do rąk

Dzisiaj opowiem Wam o naturalnym kosmetyku, jakim jest krem do rąk, który ostatnimi czasy wpadł w moje ręce. Niezależnie od pory roku kosmetyk ten jest bardzo przydatny, dla osób, które muszą kremować ręce codziennie. Zawsze używam dwa kremy jednocześnie. Jeden o mniejszej pojemności noszę w torebce, a drugi o większej stoi na mojej szafce nocnej i smaruję się nim w ciągu dnia (najczęściej na noc). Dzisiaj porozmawiamy o tym drugim, także zapraszam do czytania.


Venita BIO Intensywnie regenerujący krem do rąk
Venita BIO Intensywnie regenerujący krem do rąk zalecany jest dla skóry suchej i podrażnionej. Jest on łatwo dostępny, można go kupić w każdej drogerii, lub w wielu internetowych sklepach, nawet raz spotkałam go w jednym z marketów spożywczo-przemysłowych. Jego cena waha się w okolicach 5-8 zł.

Krem ten ma za zadanie: zregenerować naskórek, złagodzić i ukoić podrażnioną skórę rąk oraz zabezpieczyć ją przed pękaniem. Składa się on w 95% z naturalnych składników. Pozostałe 5 % mają zapewnić przyjemną aplikację tego kremu. 
Jego składniki aktywne to:
  • masło Shea
  • D-panthenol
Efekt: zregenerowana, jędrna i elastyczna skóra (najlepsze efekty można uzyskać przy regularnym stosowaniu).

Sposób użycia: należy umyć i wysuszyć ręce, a następnie niewielką ilość kremu wmasować w dłonie.

OPAKOWANIE 


Venita BIO Intensywnie regenerujący krem do rąk
Venita BIO Intensywnie regenerujący krem do rąk znajduje się plastikowej ciemnobrązowej buteleczce o pojemności 100 ml wyposażonej w wygodną pompkę.

ZAPACH I KONSYSYTENCJA


Venita BIO Intensywnie regenerujący krem do rąk
Venita BIO Intensywnie regenerujący krem do rąk ma białą gęstą konsystencję, która jest lekka i szybko się wchłania. Zapach jest łagodny i delikatny, czuć w nim samą naturalność. 

SKŁAD


Venita BIO Intensywnie regenerujący krem do rąk

MOJA OPINIA


Venita BIO Intensywnie regenerujący krem do rąk
Venita BIO Intensywnie regenerujący krem do rąk jest kremem, który stoi na mojej szafce nocnej przy łóżku, zawsze przed pójściem spać smaruję nim ręce, po to, abym rano miała gładkie i zregenerowane (ponieważ w trakcie mojego szybkiego porannego szykowania się do pracy, każda minuta jest cenna i nie mam czasu na smarowanie rąk). Krem ten idealnie odżywia moje dłonie, stosuję go już około miesiąca i zauważyłam, że rzadziej mam suche i szorstkie ręce, skórki wokół paznokci też są wygładzone. Szybko się wchłania, kiedy używam go w ciągu dnia, moje ręce się nie lepią i nie ślizgają, więc nie utrudnia mi to różnych czynności. Po tym kremie moje ręce są gładkie i nawilżone przez długi czas, a co najważniejsze, nie muszę ich kremować po każdym umyciu rąk. Ogólnie bardzo lubię mocno i pięknie pachnące kosmetyki, jednak ten krem charakteryzuje się delikatnym i łagodnym, który ciężko jest do czegoś konkretnego porównać. Jednak bardzo polubiłam ten zapach, jest on idealny w upały, kiedy mocne zapachy zazwyczaj drażnią. Jestem bardzo zadowolona z działania tego kremu, cieszę się, że ma tak dużą pojemność i mam nadzieję, że jeszcze długo sobie postoi na mojej szafce nocnej.


A Wy znacie Venita BIO Intensywnie regenerujący krem do rąk?
Jaki jest Wasz ulubiony kosmetyk do pielęgnacji dłoni?

70 komentarzy:

  1. This is my favorite hand cream. The hands feel nourished and I love the smell!

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful! Hand cream is such an essential. Love carrying one in my bag at all times.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I also love carrying my hand cream in my bag, because this is very helpful thing😊

      Usuń
  3. Gracias por la recomendación te mando un beso .

    OdpowiedzUsuń
  4. Seems really good!I like bio beauty products.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie wyciskane kosmetyki. Z tej firmy jeszcze nic nie używałam, ale ciekawie się prezentuje. Ja musze wrócić do regularnej pielęgnacji dłoni bo jakoś zima jest mi łatwiej o niej pamiętać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimą łatwiej się pamięta o pielęgnacji dłoni, bo częściej są suche. Latem też kremuję ręce rzadziej ale zawsze staram się o tym pamiętać 😊

      Usuń
  6. This looks good, thanks for sharing! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  7. This hand cream sounds wonderful, and I'm glad it comes in a pump bottle.
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  8. teraz ciągle smaruję dłonie kremem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Krem do rąk schodzi u mnie, jak świeże bułeczki, więc chętnie przetestuję ten.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam, myślę, że będziesz z niego zadowolona ;)

      Usuń
  10. Ładne opakowanie, ale nie wiem dla kogo ten krem jest adresowany. Nie znam wielu osób mających problemy z dłońmi? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do wszystkich tych, którzy mają suche i podrażnione dłonie ;) Dużo osób ma przesuszone :P

      Usuń
  11. Ja kiedyś byłam uzależniona od kremów do rąk! Obecnie nie mam jakiegoś ulubieńca i problemów z dłońmi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz jestem uzależniona, ciągle musze czymś kremować ręce ;)

      Usuń
  12. Nie znam tego kremu, ale bardzo mnie zaciekawił. :) Ja aktualnie używam pianki do dłoni od shehand i bardzo się z nią polubiłam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremy w formie pianek też bardzo lubię, ale tego nie znam ;)

      Usuń
  13. Pierwszy raz słyszę o tej firmę i brzmi ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie spotkałam się wcześniej z tym kremem do rąk, ale chętnie ten produkt bym przetestowała :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Latem w ogóle nie używam kremu do rąk, choć to pewnie błąd, no ale jakoś tak ciężko mi o tym pamiętać w czasie ciepłej pogody ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam też latem, bo o tej porze roku też miewam suche ręce :)

      Usuń
  16. Nie znam tego kosmetyku, jedynym kremem do rąk, którego używam raz na miesiąc jest krem z Cien.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Cien nigdy nie miałam kremu, bo niestety nie po drodze mi do Lidla :/

      Usuń
  17. I always wear hand cream!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  18. This sounds great. I like a good hand cream :-D

    OdpowiedzUsuń
  19. ja nie przepadam za kremami do rąk :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Hola! no lo conocia, parece un producto muy bueno. Besos

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie słyszałam wcześniej o nim. Ja ostatnio polubiłam się z kremem do rąk od Soraya :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Sorayi chyba jeszcze nigdy nie miałam kremu do rąk :)

      Usuń
  22. An excellent cream according to the description! And it's good that the aroma is delicate, strong fragrances annoy me too in the heat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This cream is grerat. In heat delicate fragranges are better :)

      Usuń
  23. Beautiful Bracelet - Be Well

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  24. Teraz sobie Ziają smaruję i jest ok, ale ten też chętnie wypróbuję, zwłaszcza że tak zacnej jakości. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremy z ziaji też są fajne, ale jak Ci się znudzą to polecam ten ;)

      Usuń
  25. Witam serdecznie ♡
    Wspaniała recenzja. Niestety, nie znam tego produktu ani tej marki. Jakoś nie było okazji przetestować :) Uwielbiam kosmetyki do rąk, zwłaszcza kremy. Obecnie używam tych z Cien food for skin i bardzo sobie chwalę :) Bardzo lubię też peeling do rąk od tołpy :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiatam ;) Dziękuję :) Ja znam ten produkt i tę markę od niedawna i bardzo się cieszę, że je poznałam :) Z Cien nie miałam jeszcze kremu do rąk, ale jak tylko będę w Lidlu to zwrócę na niego uwagę, bo wiele osób chwali kremy z tej marki :) Pozdrawiam:)

      Usuń
  26. Sounds interesting. Thanks for your detailed review! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie kojarzę marki. Krem zapowiada się naprawdę świetnie. Twoja recenzja zachęca do zakupu i wypróbowania go :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało znana marka, ja poznałam ją niedawno ;) Cieszę się, że zachęciłam Cię do wypróbowania go :)

      Usuń
  28. Markę znam, ale tego kosmetyku akurat nie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. looks good, thanks for the very detailed review

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts