Translate

sobota, 3 października 2020

Utwardzająca odzywka do paznokci z diamentem, EVELINE

Nie wiem jak u Was, ale u mnie jesienią zawsze osłabiają się paznokcie. Brakuje mi wtedy słońca, które dostarcza witaminę D. Niestety tracą na tym moje paznokcie, które stają się o tej porze roku słabsze i częściej się łamią.


Bardzo lubię nosić długie paznokcie i już od dziecka je zapuszczam. Dziwnie to zabrzmi, ale z długimi paznokciami lepiej mi się funkcjonuje. Łatwiej mi przekładać papiery w biurze, a także w bardziej sprawny sposób wykonuję niektóre czynności domowe. Kiedy złamie mi się któryś paznokieć, czuję się trochę tak jakby mi brakowało 1/3 palca:) Dużo mogłabym pisać o korzyściach jakie niosą za sobą długie paznokcie. Jednak dzisiaj chciałam zaprezentować niezbędny kosmetyk, dzięki któremu moje paznokcie są mocne i długie przez długi czas.

Utwardzająca odzywka do paznokci z diamentem, EVELINE


Tym niezwykłym kosmetykiem jest Utwardzająca odzywka do paznokci z diamentem, EVELINE.  Zazwyczaj kupuje ją w Rossmanie lub w Hebe. Ostatnio trafiłam na promocję i wyrwałam ja za niecałe 10 zł (pisałam o tych pamiętnych zakupach TUTAJ). Stosuję ją już kilka lat, ale ostatnio stworzono jej ulepszoną formułę. Zobaczmy zatem, co ma nam do powiedzenia producent:


Opis producenta



 Utwardzająca odzywka do paznokci z diamentem, EVELINE

Krótko mówiąc, Utwardzająca odzywka do paznokci z diamentem EVELINE:
  • maksymalnie wzmacnia płytkę paznokcia, 
  • zapobiega przed łamaniem i kruchością,
  • ratuje kondycję i wygląd paznokci po stosowaniu hybryd, akrylu i żelu,
  • diamentowy pył uszczelnia strukturę płytki paznokcia, silnie wygładza, a także nadaje połysk i blask.


Skład



Utwardzająca odzywka do paznokci z diamentem, EVELINE


Konsystencja


Utwardzająca odzywka do paznokci z diamentem, EVELINE

Konsystencja Utwardzającej odzywki do paznokci z diamentem, EVELINE nie jest ani za gęsta, ani za rzadka, akurat w sam raz. Zapachem niczym się różni od zwykłych lakierów do paznokci. Tak jak widać na zdjęciu, jest ona biała, jednak po nałożeniu na paznokcie, przy pierwszej warstwie wygląda jak bezbarwny lakier. Przy drugiej i trzeciej warstwie pozostawia delikatnie mleczny kolor na paznokciach.


Opakowanie


EVELINE, Utwardzająca odzywka do paznokci z diamentem

Utwardzająca odzywka do paznokci z diamentem, EVELINE znajduje się w przezroczystej szklanej buteleczce o pojemności 12 ml. Posiada białą plastikową zakrętkę, do której przymocowany jest pędzelek do malowania (czyli niczym się nie różni od opakowania zwykłego lakieru do paznokci). Pędzelek nie jest ani za gruby, ani za cienki, akurat w sam raz.


Efekt


Utwardzająca odzywka do paznokci z diamentem, EVELINE

Z efektów Utwardzającej odzywki do paznokci z diamentem, EVELINE jestem bardzo zadowolona. Rzeczywiście odżywka ta wzmacnia płytkę paznokcia. Dzięki niej moje paznokcie znacznie rzadziej się łamią, nie rozdwajają się oraz nie posiadają żadnych przebarwień. Wyglądają na zdrowe i mocne. Nie wiem, czy rzeczywiście wzmacniają paznokcie po hybrydach, żelach i akrylu, bo maluję paznokcie zwykłymi lakierami, ale znam osoby, które robią sobie takiego typu manicure i twierdzą, że faktycznie Utwardzająca odzywki do paznokci z diamentem, EVELINE wzmacnia ich paznokcie.

Używam Utwardzającej odzywki do paznokci z diamentem, EVELINE na trzy sposoby:

  1. Kiedy moje paznokcie się osłabiają, stosuję ją tak, jak jest napisane w sposobie użycia na opakowaniu, czyli przez kilka dni maluje ją paznokcie codziennie, aby się wzmocniły.
  2. Kiedy nie mam czasu malować paznokci na kolorowy lakier, maluję je Utwardzającą odzywką do paznokci z diamentem, EVELINE, aby moje paznokcie miały ładny połysk i dodatkowo były wzmocnione.
  3. Kiedy mam czas malować paznokcie na kolorowy lakier,  używam jej jako podkład, w ten sposób moje paznokcie są odpowiednio wzmocnione, a kolorowy lakier dłużej się trzyma (nawet tydzień).

Znacie Utwardzającą odzywkę do paznokci z diamentem, EVELINE?
Też lubicie zapuszczać swoje paznokcie?








 

143 komentarze:

  1. Perhaps I should use this product, my nails look bad! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Po tych problemach jakie miałam po odżywce Eveline oprócz regenerum lub naturalnych olejków nic używam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moje paznokcie bardzo dobrze działa ta odżywka:)

      Usuń
    2. Znam osoby które miały problem przez nia, ale dopiero po 2 latach stosowania . Ale jak Tobie pasuje to najważniejsze :)

      Usuń
    3. Stosuję ją już ponad dwa lata, więc mam nadzieję, że nie będę miała z nią problemów...

      Usuń
  3. Love finding your post! Definitely need this!

    OdpowiedzUsuń
  4. Love this product so much!They have amazing nail products!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyżby nie testowane na zwierzetach?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam tej odżywki. Używałam kiedyś innej Eveline i też byłam z niej bardzo zadowolona. Piękne masz pazurki :) Mnie niestety często się łamią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może po tej odżywce przestałyby Ci się łamać? Dziękuję 😊

      Usuń
  7. Kiedyś używałam ich odżywek do paznokci i dawały świetne efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Używam odżywki jako bazy pod lakier. Z Eveline miałam kilka dawno temu. Obecnie używam od dłuższego czasu bllack diamond Golden Rose. Bezbarwna i najwygodniejsza jako baza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Golden rose nie miałam jeszcze odżywki, ale może kiedyś ją wypróbuję. Jestem ciekawa, czy przebije odżywkę z Eveline 😊

      Usuń
  9. Sounds interesting-) Thanks for your detailed review! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tej odżywko do paznokci jeszcze nie miałam, ale chętnie przetestuję,
    aby zobaczyć jak sprawdzi się na moich paznokciach :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że tak polubisz się z nią tak samo jak ja:)

      Usuń
  11. Nie używam żadnych odżywek do paznokci.. Zapuścić mogę tylko pod hybrydą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie przepadam za hybrydami, bo zawsze łamały mi się po nich paznokcie:)

      Usuń
  12. U mnie się nie sprawdziła, ale cieszę się że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam nigdy takich odżywek, moje paznokcie rosną jak szalone ale wolę mieć krótkie jeśli mam niepomalowane, a długie lubię tylko jak mam hybrydę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym żeby moje też rosły jak szalone:D ja z kolei wolę krótkie malować, bo przy długich jest więcej pracy:)

      Usuń
  14. Gracias por la recomendación , ten un buen fin de semana

    OdpowiedzUsuń
  15. Tej odżywki nie znam. Mam z Eveline pod nazwą after hybrid ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla osób które robią sobie hybrydy, na pewno jest w sam raz ;)

      Usuń
  16. Dawno już nie miałam żadnej odżywki Eveline. Fajnie, że u Ciebie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Eveline conditioner sounds good product.....
    have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie używam takich odżywek. Co do długości paznokci, sama wolę mieć krótsze, bo tak mi wygodniej m.in. podczas pisania na kompie. Pozdrawiam i życzę przyjemnej niedzieli. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórym wygodniej w krótkich:) Dziękuję, również pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

      Usuń
  19. Też mam odżywkę z tej firmy nawet aktualnie na pazurach i jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się, że jesteś zadowolona, bo bardzo fajna jest ta odżywka 😊

      Usuń
  20. Na jesień moje paznokcie są również w nie najlepszej formie. Ja często używam odżywek od Eveline i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne są odżywki z Eveline, szczególnie ta :)

      Usuń
  21. Moje paznokcie też na jesień są słabsze. Nie stosowałam jeszcze takiej odżywki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie bardzo ją polecam, bardzo możliwe, że twoje paznokcie wzmocnią się po niej 😊

      Usuń
  22. This sounds ideal. I haven't noticed mine getting weaker yet!

    OdpowiedzUsuń
  23. Podobnie jak Ty, nie potrafiłam kiedyś funkcjonować z krótkimi paznokciami. Było tak dopóki nie osłabiłam ich utwardzaczem do paznokci, który w ogóle nie był im potrzebny, bo same z siebie były mocne, ale że miał ładny kolor... No i trzeba było się nauczyć żyć z króciutkimi paznokciami 9wyhodowanie wolnego brzegu paznokcia o długości 5 mm było wtedy sukcesem) i teraz już mi to nie robi różnicy, czy są długie, czy krótkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno się funkcjonuje z krótkimi paznokciami :D Myślę, że ta odżywka nie osłabiłaby Ci paznokci. Przynajmniej nie musisz już w inne utwardzające odżywki inwestować, skoro nie robi Ci to różnicy, że są długie czy krótkie:)

      Usuń
  24. Kiedyś kupiłam taką mojej makie, bardzo łamały jej się wtedy paznokcie :) Coś tam pomagała ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. I know this product. I bought this nail repair for my grandmother. Her toe nails were getting hard and this product help them get better. Great nail product. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I agree with you, this nail product is great:) That's good that this product helped your grandmother :)

      Usuń
  26. Wow, ale masz pazurki piękne :) moje się połamią nawet jak są mocne.. taka praca :(
    A co do odżywki Eveline, to niezbyt lubię ich odżywki, ale teraz mają taką z pyłkiem i ona mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Niestety przy niektórych czynnościach nie da się zapuścić paznokci, nawet z taką dobrą odżywką jak ta:/ Warto ją wypróbować ;)

      Usuń
  27. Nie mialam jej, ale kusi :) Zapuszczam, a jakze :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam kilka ich odżywek, ale nie pamiętam czy akurat tą.

    OdpowiedzUsuń
  29. Dużo słyszałam o tej odżywce, ale sama nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. JUż wiele, wiele lat temu słyszałąm tyle dobrego o tej odżywce, ale jakoś nigdy nie miałam okazji jej spróbować :) Moje paznokcie rosną bardzo szybko, a ja na codzień mam na nich hybrydę i nawet nie daję im szansy na odpoczynek i odżywienie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta tam muszę od czasu do czasu odżywić moje paznokcie, żeby były długie i mocne, bo niestety rosną mi wolno:/

      Usuń
  31. słyszałam o niej nie raz, ale moje pazury są mocne z natury więc nie używam takich rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała żeby moje paznokcie były z natury mocne, ale z drugiej strony, nie miałabym o czym wtedy pisać recenzji:D

      Usuń
    2. haha to fakt;D mi się wzmocniły bardzo od orzechów i dyni

      Usuń
    3. To muszę jeść więcej orzechów;)

      Usuń
  32. Na pewno!.
    Poleciłbym mojej siostrze balsam do paznokci Eveline.
    Dziękuję za polecenie, Martyna.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że odzywka ta przypadłaby do gustu Twojej siostrze;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  33. Miałam kiedyś jedną odżywkę z Eveline. Pamiętam, że w gimnazjum :)
    Tej nie znam, z chęcią wypróbuje :) dzięki za polecajkę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Miałam ją kiedyś i była ok, ale lepiej sprawdziła się u mnie wersja 8w1 :)

    OdpowiedzUsuń
  35. I use Eveline 8 in 1 and that is the best nail polish for me. It saved my nails.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/10/instagram-in-past-10-years.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Looks fantastic!
    Have a great day.

    Infinitely Posh

    OdpowiedzUsuń
  37. This sounds amazing! Need to try this. Lovely Post!
    Allurerage
    Thetrendybride

    OdpowiedzUsuń
  38. używam nawet teraz, próbując doprowadzić swoje paznokcie do jakiegoś stanu, ale Twoje jakie są długie, o maama mia!:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow that sounda amazing Martyna!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam dwie inne i bardzo lubię odżywki tej firmy :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Twoje paznokcie wyglądają imponująco! Muszę nabyć tą odżywkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. OMG jakie Ty masz piękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja na szczęście mam bardzo mocne paznokcie :) Odpukać :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Que unhas maravilhosas!
    Ótimo esmalte!
    Beijos.
    https://vinteedoisdemaio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. dawno jej nie używałam jak patrzę na efekt to aż się chce do niej wrócić :D

    OdpowiedzUsuń
  46. The review sounds absolutely great.

    OdpowiedzUsuń
  47. Niestety, mi nie pomógł, teraz stosuję suplementację, mam nadzieję że to pomoże

    OdpowiedzUsuń
  48. What a great information!
    I am taking vitamin D :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Mnie się jesienią osłabia wszystko ;D Na szczęście paznokcie lubię nosić krótkie więc aż takiej tragedii nie ma. Miałam swego czasu jakąś odżywkę z Eveline i dobrze ją wspominam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety chyba każdemu się wszystko osłabia.. :) Nie każdy lubi długie paznokcie ale fajne są odzywki z Eveline ;)

      Usuń
  50. Na ten moment używam tylko naturalnych olejków, ale może kiedyś wypróbuję tę odżywkę u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  51. Thank you for such a detailed review!
    http://www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  52. Jest kontrowersyjna, ale moja mam ją lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie miałam nigdy tej odżywki, słyszałam na jej temat rożne opinie. U mnie ostatnio dobrze sprawdza się odżywka z Bielndy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej marki nigdy nie miałam odzywki, jakoś wolę zostać przy Eveline ;)

      Usuń
  54. Hola guapa, es un producto muy interesante que me iría muy bien, no se si en España lo podré encontrar. Feliz día. Besos

    OdpowiedzUsuń
  55. Ależ efekt! U mnie także się sprawdzała, ale nie aż tak. Paznokcie jak papierki mają swój niezbyt przyjemny urok :)

    OdpowiedzUsuń
  56. stosowałam ją jakis czas i faktycznie poprawiła jakość moich paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Efekt WOW!!!! Niewiarygodne!!! Trzeba wypróbować!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts