Translate

środa, 11 listopada 2020

Oriflame, Tusz do rzęs The ONE 5-w-1 Wonderlash

Podobno makijaż to najlepszy przyjaciel kobiety, bo potrafi ukryć wszystkie niedoskonałości, nawet to, że tak naprawdę jesteś brzydka. Oczywiście żartuję, każda z nas jest piękna :D Jednak chyba nic tak tego nie potrafi podkreślić, jak ulubiony tusz do rzęs, dzięki któremu oczy stają się bardziej wyraziste, a spojrzenie głębsze. 


Tusz do rzęs The ONE 5-w-1 Wonderlash

Jak już wyżej napisałam, dzisiaj mój post będzie o makijażu, a dokładniej o pewnym tuszu do rzęs. Tutaj właśnie zaskoczę niektórych moich stałych czytelników, bo nie będzie to tusz z żadnej drogerii ani z Avonu, ale z Oriflame! Już nie pamiętam, kiedy ostatnio miałam jakiś kosmetyk do makijażu z tej marki, ale teraz zdecydowałam się na Tusz do rzęs The ONE 5-w-1 Wonderlash. W katalogu jest on dostępny za 39,90 zł.


ODCIEŃ



Tusz do rzęs The ONE 5-w-1 Wonderlash

Kolor, na który się zdecydowałam to Black Brown. Ostatnio gustuję w czarnych kolorach tuszów do rzęs, dlatego teraz chciałam wypróbować czegoś innego. Zobaczmy zatem jaki, skład ma Tusz do rzęs The ONE 5-w-1 Wonderlash:


SKŁAD


"AQUA, HYDROGENATED OLIVE OIL CETYL ESTERS, ORYZA SATIVA CERA, STEARIC ACID, PALMITIC ACID, METHYLGLUCAMINE, BUTYLENE GLYCOL, COPERNICIA CERIFERA CERA, HELIANTHUS ANNUUS SEED CERA, ACACIA SENEGAL GUM, PVP, CYCLOPENTASILOXANE, VP/EICOSENE COPOLYMER, SILICA, CYCLOHEXASILOXANE, CETEARETH-20, CERA ALBA, SYNTHETIC WAX, SHOREA ROBUSTA RESIN, IMIDAZOLIDINYL UREA, DIMETHICONE, RHUS VERNICIFLUA PEEL CERA, HYDROXYETHYLCELLULOSE, METHYLPARABEN, DISODIUM EDTA, HYDROGENATED OLIVE OIL MYRISTYL ESTERS, PANTHENOL, TOCOPHERYL ACETATE, ARACHIDIC ACID, LAURIC ACID, MYRISTIC ACID, PROPYLPARABEN, PHENOXYETHANOL, LECITHIN, BHT, PEG-12 DIMETHICONE, ASCORBYL PALMITATE, TOCOPHEROL, ETHYLPARABEN"


SZCZOTECZKA



Tusz do rzęs The ONE 5-w-1 Wonderlash

Tusz do rzęs The ONE 5-w-1 Wonderlash zawiera składniki pielęgnujące, które odżywiają rzęsy. Dzięki wielofunkcyjnej szczoteczce 3D można osiągnąć efekt niewiarygodnie długich i gęstych rzęs. Posiada ona krótkie oraz długie włosie. Krótkie włosie służy do unoszenia rzęs, długie włosie, tak jak jego nazwa wskazuje, służy do wydłużania rzęs. Aby podkręcić rzęsy, należy obracać szczoteczką w trakcie pokrywania ich tuszem.


JAK WYGLĄDA NA RZĘSACH


Tusz do rzęs The ONE 5-w-1 Wonderlash


 
MOJA OPINIA




Tusz do rzęs The ONE 5-w-1 Wonderlash

Jak dla mnie kolor Tuszu do rzęs The ONE 5-w-1 Wonderlash Black Brown wygląda jak zwykły czarny odcień, ale nie przeszkadza mi to. Szczoteczka jest bardzo fajna, według mnie świetnie podkręca, unosi i wydłuża rzęsy, nie jest to jednak efekt sztucznych rzęs tylko idealnie podkreślonych moich naturalnych. Konsystencja fajna, łatwo się rozprowadza. Tusz do rzęs The ONE 5-w-1 Wonderlash nie rozmazuje się, kiedy mam go na rzęsach przez cały dzień, nie mam też pod oczami czarnych smug, ani się nie kruszy. Może trochę pod koniec dnia rzęsy nie są już takie uniesione i podkręcone, jak zaraz po pomalowaniu, ale mimo to nie narzekam i jestem bardzo zadowolona z tego tuszu. Do codziennego zwykłego makijażu nadaje się on świetnie!


A Wy miałyście Tusz do rzęs The ONE 5-w-1 Wonderlash?
Jaki jest Wasz ulubiony tusz do rzęs?

128 komentarzy:

  1. miałam go! Najlepszy cudowny wspaniały:) z moich rzęs robił skrzydła motyla:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba go kiedyś miałam ..Masz piękne rzęsy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go jest super.


    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Hola! no conocia el producto, tiene buena pinta. Besos

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam tego tuszu. Moim ulubionym jest tusz z Eveline, ale ostatnio bardzo polubiłam So couture z L'Oreal.
    Tusz bardzo ładnie podkreślił Twoje rzesy i rzeczywiscie wyglada jak czarny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tusze z Eveline i z L'Oreal też bardzo lubię 😊 też jestem bardzo zadowolona z efektu, to nic, że czarny 😊

      Usuń
  6. No lo he usado nunca, ahora tengo uno de KIKO que me gusta bastante! Saludos

    OdpowiedzUsuń
  7. This mascara looks nice on you. It brings out your eyes. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  8. A great review indeed, thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam tego tuszu do rzęs, osobiście też nie lubię tego typu szczoteczek. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam raz ten tusz i spisał się nawet okej :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Se ve genial gracias por la recomendación

    OdpowiedzUsuń
  12. This mascara looks beautiful on the lashes.
    My favorite mascaras are usually always by maybelline.

    OdpowiedzUsuń
  13. Najważniejsze że się nie kruszy pod oczami, to jest coś co najbardziej denerwuje mnie w niektórych tuszach, a efekt na oczach bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tusze zazwyczaj się kruszą jak już są na wykończeniu. Też bardzo mi się podoba ten efekt 😊

      Usuń
  14. This mascara looks good!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice product :D
    Have a good day ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie nie zachwycił . Ale ważne , że Ty jesteś zadowolona i na Twoich rzęsach świetnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie uwydatnił Twoje rzęsy. 😊

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz spotykam się z tym tuszem ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam nigdy tego tuszu ale na zdjęciu widzę, że daje świetny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Beautiful eyemakeup. The mascara looks good. Thansk for sharing.
    Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  21. Hola guapa, me gustan mucho las máscaras de pestañas, las que suelo utilizar son las de Maybelline. Esta mascara que nos muestras no conozco la marca, pero parece buena. Feliz día. Besos

    OdpowiedzUsuń
  22. I like that brand but I prefer the Lóreal brand!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  23. I agree with you that "eyes become more expressive"......
    Have a great day

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedyś miałam jakiś tusz z Oriflame, ale nie pamiętam już jaki. Może ten też kiedyś sobie sprawię. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Na zdjęciu szczoteczki przeraził mnie nieco kolor, ale na szczęście jest czarny :D Daje ładny efekt, ale tusze oriflame (i ogólnie kosmetyki tej marki) nie specjalnie mnie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na rzęsach wygląda jak czarny i chyba nawet lepiej 😊 mnie też jakoś nie kuszą kosmetyki z tej marki, ale dla tego tuszu na szczęście zrobiłam wyjątek 😊

      Usuń
  26. Nie miałam tego tuszu, ale wydaje się być całkiem sensowny. Ja lubię tusze z Eveline i Maybelline.

    OdpowiedzUsuń
  27. The mascara in your photo looks great.

    OdpowiedzUsuń
  28. Rzęsy wyglądają na fajnie podkręcone ;) Też dawno nie miałam niczego z Oriflame ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie unosi i podkręca rzęsy ten tusz😊

      Usuń
  29. I like this product, dear Martyna! Be healthy!

    OdpowiedzUsuń
  30. Tusz daje świetny efekt na rzęsach. O ile dobrze pamiętam też go kiedys miałam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Que máscara maravilhosa!
    Não conhecia, ótima resenha!
    Beijos.
    http://vinteedoisdemaio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. That mascara have such a beautiful brush and your eye lashes look amazing. Thank you for review.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/11/peter-thomas-roth-rose-stem-cell-bio.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny powinien być, choć ja mam od kilku lat jeden z którego jestem bardzo zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. The effect on your eyes seems great, but, after reading your impressions about, maybe you've got great eyelashes on your own!
    Anyway seems a pretty good mascara!

    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Na twoich rzęsach wygląda całkiem fajnie:) Mój ulubiony to Gosh Catchy Eyes Drama 💙💙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Nie znam Twojego ulubionego, ale po samej nazwie widzę, że też mógłby się stać moim ulubionym ;)

      Usuń
  36. Nie ukrywam, że się już przestraszyłam tym początkiem wpisu :D Bo w końcu w każdej z Nas drzemie piękno :) Mam ten tusz. U mnie również pięknie się spisuję. Kupiłam go, bo moja koleżanka z klasy była konsultantką i akurat był na bardzo fajnej promocji. Super prezentuje się na Twoich rzęsach:) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początek miał przestraszyć ;D fajnie, że u Ciebie ten tusz też spisuje się świetnie :) Dzięuję i również pozdrawiam ;)

      Usuń
  37. ale ładny tusz!
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Zawsze kupuję tusze do rzęs marki premium, ale często stwierdzam, że są zbrylone. Ten tusz do rzęs nie skleja się i nadal daje dramatyczne rzęsy.
    Twoje rzęsy wyglądają wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  39. Kojarzę ten tusz :) Moja siostra go kiedyś miała :)
    Śliczne rzęsy posiadasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, są śliczne po pomalowaniu tym tuszem😃

      Usuń
  40. Miałam go kilka razy, zawsze byłam nim zachwycona. W tej chwili zrezygnowałam z zamawiania z Ori, ale na pewno kiedyś do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem z niego zadowolona i na pewno nie jest to moje ostatnie opakowanie 😊

      Usuń
  41. Końcowy efekt Twoich rzęs wygląda idealnie podkręcony ... co wskazuje, że tusz do rzęs to dobra formuła. Pozdrowienia z przyjaźni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo jestem zadowolona z efektu, świetny jest ten tusz😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  42. Jeszcze nie miałam tego tuszu :) Puki co nie mam jednego ulubionego, za każdym razem decyduję się na inny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyte jest fajnych tuszów do rzęs, że ciężko się zdecydować na jeden :)

      Usuń
  43. Ładnie wydłuża rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Miałam go i spisywał się na moich rzęsach super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, na moich też się świetnie spisuje ;)

      Usuń
  45. Bardzo fajnie wygląda efekt! Ciekawa jestem jak u mnie się sprawdzi:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo jestem zadowolona z tego efektu i jestem pewna, że u Cienie też by się świetnie sprawdził ;)

      Usuń
  46. Tuszu nie znam ale mam pomadkę z tej serii i jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei nie znam tej pomadki, ale muszę ją wypróbować, skoro jest rewelacyjna ;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts