Translate

środa, 4 listopada 2020

PUREDERM, kolagenowa maseczka pod oczy

Wczesne wstawanie i niewysypianie się niestety źle wpływa na wygląd skóry wokół oczu. Bardziej widoczne są wtedy cienie, drobne zmarszczki, a czasami nawet worki pod oczami. W tej sytuacji istnieją trzy rozwiązania: nauczyć się z tym żyć (podziwiam osoby, które wybierają to rozwiązanie), zamaskować swoje niedoskonałości korektorem pod oczy lub pozbyć się (lub zmniejszyć widoczność) za pomocą kosmetyków pielęgnacyjnych.


Kiedy byłam młodsza i problem zmarszczek oraz utraty elastyczności skóry pod oczami mnie nie dotyczył, wybierałam to drugie rozwiązanie, czyli maskowanie korektorem cieni pod oczami (które z natury mam duże). Jednak z czasem, kiedy zaczęły pojawiać się pod moimi oczami drobne zmarszczki, postanowiłam inwestować w kosmetyki pielęgnacyjne pod oczy, dlatego dzisiaj mam do zaprezentowania jeden z nich.

PUREDERM, kolagenowa maseczka pod oczy

Ostatnio w mojej pielęgnacji, oprócz kremów pod oczy, wprowadziłam również odżywiające plastry pod oczy. Tym właśnie sposobem mam dzisiaj do zaprezentowania PUREDERM, kolagenową maseczkę pod oczy (o której już wspominałam nie raz w moich postach). Maseczkę tę odkryłam przypadkiem podczas zakupów w Hebe. Była ona w promocji, kosztowała niecałe 10 zł. Kupując ją kierowałam się ceną, opisem producenta i intuicją, bo nie słyszałam o niej wcześniej ani też nie znałam również tej marki. 


OPIS PRODUCENTA



PUREDERM, kolagenowa maseczka pod oczy

Jak widać, opis producenta PUREDERM, kolagenowej maseczki pod oczy jest bardzo zachęcający. Bardzo lubię w kosmetykach składniki aktywne, o których pisze producent, w szczególności zieloną herbatę. Zależy mi również na zmniejszeniu oznak starzenia się mojej skóry wokół oczy. W ostatnim czasie, kiedy muszę wstawać do pracy o 5:30, bardzo ważna jest dla mnie redukcja opuchlizny pod oczami (szczególnie wtedy, kiedy późno chodzę spać).


SZCZEGÓŁOWY OPIS PRODUCENTA



PUREDERM, kolagenowa maseczka pod oczy

Oprócz tego, co zostało napisane na zdjęciu wyżej, z tyłu opakowania został zawarty również sposób użycia maseczki oraz środki ostrożności. Na szczęście nie mam skóry wrażliwej ani podrażnionej, więc spokojnie mogę używać tej maseczki. 


SKŁAD



PUREDERM, kolagenowa maseczka pod oczy



MOJA OPINIA



PUREDERM, kolagenowa maseczka pod oczy, dla mnie wygląda jak zwykłe płatki pod oczy. Jest ich w opakowaniu 30 sztuk. Mieszczą się w niewielkim opakowaniu, które za każdym razem trzeba szczelnie zamykać, inaczej płatki te wyschną i nie będę już się nadawać do użytku. Są one odpowiednio nasączone, nie leje się z nich żaden płyn, idealnie przylegają do skóry pod oczami. Stosuję je, tylko wtedy kiedy wstaję rano do pracy. Nakładam je na powieki na 20-15 minut, w tym czasie wykonuję inne czynności porannego szykowania się lub jem śniadanie. Jedynie trochę wkurza mnie to, że w trakcie jedzenia płatki te trochę odklejają się od skóry i muszę je poprawiać (na szczęście nie spadają z twarzy). Kiedy je zdejmuję, wklepuję pozostałości płynu w skórę, czekam, aż się wchłonie, następnie nakładam makijaż. Po aplikacji tych płatków nie stosuję już kremu pod oczy, bo co za dużo to niezdrowo. Z efektu jestem bardzo zadowolona, skóra pod oczami jest odpowiednio nawilżona, moje drobne zmarszczki są wygładzone, opuchnięcia pod oczami znikają, jednak cienie pozostają, ale z tym radzę już sobie makijażem. To już moje drugie opakowanie tych płatków i pewnie kupię jeszcze trzecie. Stosuję jedną parę płatków dziennie, nie stosuję ich codziennie, więc wystarczają mi na około miesiąc.


A Wy znacie PUREDERM, kolagenową maseczkę pod oczy?
Lubicie używać maseczki/płatki pod oczy?

118 komentarzy:

  1. Pierwsze słyszę o Purederm :)
    Jeśli chodzi o maseczki to nie stosuje u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow nie sądziłam, że w opakowaniu jest aż 30 sztuk! Chyba się skuszę, bo rzeczywiście wychodzi opłacalnie :) Póki co po Twoim denku skusiłam się na płatki perfecta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo ich😃 myślę, że nie pożałujesz jak się na nie skusisz, bo świetne są 😊 płatki z Perfecty też są fajne, ale jak dla mnie te chyba są jeszcze lepsze 😊

      Usuń
  3. uuu to brzmi dobrze:D szczególnie że aż tyle tych gagatków jest

    OdpowiedzUsuń
  4. Looks great, but I haven't heard of these. I always want to try stuff like this, but never do. Too bad about them drying up. Great post!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wonderful post! I need this! Awesome post!

    OdpowiedzUsuń
  6. Incredible review
    Thanks for your post ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak dużo ich w środku? Super :)
    Nie miałam, więc chętnie kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Korzystałam, ale jakoś nie przypadły mi do gustu. Miałam wrażenie, że swoim materiałem podrażniają moją skórę pod oczami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę tą maseczkę, Jeszcze nic tej marki nie mialam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest moja pierwsza rzecz z tej marki i jestem z niej bardzo zadowolona ;)

      Usuń
  10. Lubię od czasu do czasu zaserwować sobie płatki pod oczy. Zwłaszcza przed ważnymi wydarzeniami czy po trudnej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I have never tried such a product!

    OdpowiedzUsuń
  12. 30 sztuk w jednym opakowaniu! wow :)

    Pozdrawiamy 🙂
    www.twinslife.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Sounds like a good product! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  14. Tez pierwszy raz slysze,pojde do HEBE i kupie dla siebie,pozdrawiam i dziekuje za recenzje

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Hm.. możliwe. Ja to w ogóle nie orientuje sie w kosmetycznych sprawach ;)

      Usuń
    2. Po odwiedzaniu mojego bloga w końcu zaczniesz się orientować :D

      Usuń
  16. Miałam je kiedyś i byłam z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znałam tej maseczki, ale chętnie bym ją przetestowała :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gracias por la recomendación te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  19. Często do nich wracam:) W mojej opinii są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  20. This is a wonderful thing to invest in. Masks are so worthy and feel great on the skin.

    OdpowiedzUsuń
  21. Również mam problem z opuchniętymi i podkrążonymi oczami, więc chętnie wypróbuję ten produkt, skoro u Ciebie się sprawdza. 😊

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię trzymać takie płatki w lodówce

    OdpowiedzUsuń
  23. Great! Have a nice week!
    xoxo

    https://sosweetgirlythings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Hola guapa, me parece un producto muy interesante, yo tambien madrugo como tu y creo que me iría muy bien. Feliz día. Besos

    OdpowiedzUsuń
  25. Yo tengo unos parecidos y los uso de vez en cuando, no es que note mucha mejoría, pero bueno, al menos hidrata la zona!
    Un besito

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam tej firmy, ale 30 sztuk w jednym opakowaniu, to niezły wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  27. These patches are super useful for a last-minute beauty treatment for eyes, I use them pretty often too!
    I didn't know this brand but that product sounds good (especially since there are 30 patches for pack, a lot!!)

    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This product is very good and I recommend this ;)

      Usuń
  28. Que produto maravilhoso! Não conhecia!
    Beijos.
    http://vinteedoisdemaio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Your review is interesting ... we'll see.

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie wiedziałam, że tam jest aż 30 płatków :) Fajnie, bo jednorazowa przygoda może nie dać upragnionych efektów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, po dłuższym stosowaniu tych płatków widać efekty :)

      Usuń
  31. Bardzo je lubię, mam już chyba czwarte opakowanie w lodówce :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię takie płatki, ostatnio nosiłam inne i tez mi się zsuwały spod oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Raczej nie używam takich plasterków bo jakoś czasu brak itp:) Super recenzja 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie miałam tych płatków, ale zastanawiam się, czy też nie wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Under eye masks are my favorites. This looks good!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie znam ale mam inne płatki, które używam raz na ruski miesiąc :D

    OdpowiedzUsuń
  37. nie słyszałam jeszcze o tej firmie ale bardzo lubię maseczki :)

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie znam, ale kupię i wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Odkąd pamiętam mam cienie pod oczami i worki, ale i moja mama je miała i nawet mój 11 letni syn je ma, więc to raczej dziedziczne:/ Nic z tym nie sobie, ciekawa jestem czy w takim przypadku można w ogóle coś zdziałać kosmetykami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi likwiduje te worki pod oczami, które robią mi się z niewyspania. Nie wiem jak to jest z dziedzicznymi workami, ale cienie pod oczami też mam odkąd pamiętam i niestety po tych płatkach nie znikają;/

      Usuń
  40. Nie miałam okazji jeszcze stosować takich kosmetyków nawilżających pod oczy, a przydałoby się, ponieważ ostatnio coraz częściej zauważam cienie pod oczami. Chyba nie tylko ja tak mam, że jak wchodzę do sklepu z kosmetykami, to jeszcze patrzę na tysiąc innych rzeczy, zamiast się skupić na głównym celu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, ze te płatki zmniejszą twoje cienie pod oczami:) Chyba większość osób, które kochają kosmetyki, tak ma, że zamiast kupić główny cel skupia sią na wielu innych kosmetykach :D

      Usuń
  41. muszę sobie nakupować, bo ostatni brak snu daje się we znaki!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, z oznakami mojego braku snu świetnie dają sobie radę ;)

      Usuń
  42. Coś kiedyśsłyszałam ale nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. całe szczęście, że nie wpadły do śniadania! hihi:) przyznam, że mam spore cienie, ale jakoś nie przepadam za płatkami, czasami mi się przypomni żeby użyć na noc kremu pod oczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe😃 Dobrze że na tyle się nie odklejają, że nie spadają z twarzy 😊 niektórym takie ciebie dodają uroku 😊

      Usuń
  44. I had these patches. I liked it, good product
    http://www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  45. U mnie minimalistycznie, tylko krem pod oczy :D Nigdy nie używałam takich płatków, choć często je widzę u różnych youtuberek i to wydaje się fajna opcja od czasu do czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam i płatków i kremu pod oczy i na prawdę jest to bardzo fajna opcja😊

      Usuń
  46. Nie znam, ale z chęcią wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  47. Super, że napisałaś więcej o produkcie, który mnie zainteresował, chyba faktycznie się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam, myślę że będziesz z niego zadowolona ;)

      Usuń
  48. I haven't had anything from this brand for a long time 🤔
    Love the eye mask.

    OdpowiedzUsuń
  49. Interesting post. This eye mask contains collagen which is good for moisturizing the area around the eyelids. Thank you for this recommended information.
    Have a wonderful weekend
    Regards

    OdpowiedzUsuń
  50. Znam te płatki i bardzo je lubię :) Po moim poleceniu zaczęła je także stosować moja mama. Są naprawdę świetne i wygodne w użyciu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, też bardzo lubię te płatki ;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts