Translate

poniedziałek, 27 lipca 2020

Lirene, Nawilżający krem wzmacniający naczynka na dzień

Pewnie większość z Was ma swój ulubiony krem na dzień, który odpowiednio nawilża skórę, pozostawia ją gładką i chroni przed niekorzystnymi czynnikami zewnętrznymi. Krem do twarzy jest bardzo ważny w porannej pielęgnacji twarzy. U mnie posmarowanie twarzy kremem jest zawsze ostatnim elementem pielęgnacji, po którym zawsze przechodzę do makijażu.


Lirene, Nawilżający krem wzmacniający naczynka

Bardzo lubię testować przeróżne kremy do twarzy, jednak krem wzmacniający naczynka z marki Lirene jest jednym z moich ulubionych, do których zawsze wracam i to właśnie jego recenzję mam Wam dzisiaj do zaprezentowania. Kupiłam go w Rossmannie za niecałe 20 zł (akurat był w promocji). Jego regularna cena to 24,99 zł. Pojemność to 50 ml. Jednak zanim napiszę, za co tak bardzo lubię ten krem, zapraszam na bardzo urozmaicony opis producenta.

Opis producenta 


Lirene, Nawilżający krem wzmacniający naczynka

Opis producenta ciąg dalszy


Lirene, Nawilżający krem wzmacniający naczynka

 Podsumowując:
  • Krem jest przeznaczony dla kobiet w każdym wieku
  • Krem należy stosować na dzień, ze względu na filtr SPF 20.  
  • Funkcje kremu: wzmacnia naczynka, nawilża skórę i wyrównuje jej koloryt.
  • Aktywne składniki: diosmina i żórawina (odpowiedzialne za wzmacnianie, uszczelnianie i zapobieganie rozszerzaniu naczynek krwionośnych oraz ich mniejszą widoczność), witamina C i zielony kolor (odpowiedzialne za wyrównany koloryt cery), a także olej sojowy i witaminę E (odpowiedzialne za ochronę przed przesuszeniem i głębokie nawilżenie)

Skład


Opakowanie


Lirene, Nawilżający krem wzmacniający naczynka


Otwórzmy w końcu ten karton i skupmy się na opakowaniu kremu... Jest ono bardzo ciekawe, ponieważ krem znajduje się w małym szklanym słoiczku  z lustrzaną zakrętką, w której można się przejrzeć. Opakowanie jest bardzo wygodnie w użyciu, w łatwy sposób można zużyć cały krem, bez poczucia, że choć trochę kremu się zmarnuje.

Konsystencja


Lirene, Nawilżający krem wzmacniający naczynka

Konsystencja jest gęsta, ale jednocześnie lekka w użyciu, ponieważ łatwo się ją rozprowadza na twarzy i szybko się wchłania. Kolor jest zielony, a zapach bardzo łagodny i jednocześnie odświeżający.


Moja opinia


Lirene, Nawilżający krem wzmacniający naczynka

Zawsze poluję na ten krem, kiedy jest w promocji. Zawiera w składzie witaminę C, którą bardzo lubię w kosmetykach. Dzięki niej krem ten wyrównuje koloryt mojej skóry, skłonnej do zaczerwień. Diosmina i żurawina hamują powiększanie się moich popękanych naczynek, dzięki tym składnikom nie tworzą się nowe naczynka, a te, które mam są mniej widoczne (mógłby całkowicie je zlikwidować, ale za taką cenę nie spodziewam się cudów). Moja skóra jest przez cały dzień nawilżona, nie świeci się, krem szybko się wchłania, więc szybko po rozsmarowaniu kremu na skórze, mogę przejść do robienia makijażu. Bardzo lubię kremy, które znajdują się w takich słoiczkach, bo są bardzo łatwe w użyciu (chyba że akurat mam długie paznokcie). Bardzo lubię ten krem i tak, jak wspomniałam na początku, często do niego wracam.

Znacie ten krem? 
Jaki jest Wasz ulubiony krem do twarzy na dzień?





90 komentarzy:

  1. Nie znam ale marka Lirene jakoś mnie nie zachęca ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam tego kremu i nie mam ulubieńca
    Jak masz długie paznokcie to nabieraj krem zewnętrzną stroną dłoni/palca/paznokcia, żeby Ci pod niego nie wszedł, ja tak zawsze robię xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę musiała tak zrobić, teraz akurat mam krótkie ;D

      Usuń
  3. I didn't know this cream, but I like this brand.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie bardzo ostatnio doceniłam Lirene, a zwłaszcza polubiłam serię Naturalnie :) Ten nie do końca wpasowuje się w potrzeby mojej skóry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyków z tej serii jeszcze nie miałam:) Rozumiem, każdy ma inny rodzaj cery:)

      Usuń
  5. Looks good. Could you please put a Google translate app on your blog? That would be great. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego kremu, nie widzę efektów po kramach na naczynka, a cerę mam bardzo naczynkową. Jak aktualnie używam serum od tołpy 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nadal mam naczynka, ale od kiedy stosuję ten krem to nie powiększają się ani nie tworzą się nowe:) Muszę kiedyś zastosować to serum, bo lubię kosmetyki z Tołpy:)

      Usuń
  7. nie znam, ale mam cerę naczynkową więc może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wonderful! I use an Olay face moisturizing cream.

    OdpowiedzUsuń
  9. Souns a very useful and good product!
    Didn't know that beand!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Tego kremu akurat nie używałam. Generalnie nie mam jednego ulubionego. Różne kupuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kupuje różne, ten krem jest jednym z moich ulubionych :)

      Usuń
  11. I don't know this cream. I use L´Oréal Paris.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za Linerem. Uwielbiam tylko z tej firmy tonik bo ma super skład.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię tą firmę, zawsze miałam z niej fajne kosmetyki :)

      Usuń
  13. Ja cery naczynkowej nie mam wiec to nie jest krem dla mnie. Ja uwielbiam kremy Sesdermy a teraz mam odżywczy krem marki Senelle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tych marek, ale bardzo lubię testować różne kremy więc będę miała je na uwadze :)

      Usuń
  14. Interesting cream, I haven't heard about this brand before.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja akurat nie mam tego problemu, ale polecę ten krem mojej przyjaciółce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może akurat Twojej przyjaciółce podpasuje ten krem 😊

      Usuń
  16. Uy muchas gracias por recomendación parece una genial crema. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  17. good cream with excellent result

    OdpowiedzUsuń
  18. What a great and detailed review! Thank you for sharing
    http://www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  19. JA wolę limitowane kolekcje, mam wrażenie, że są bardziej dopieszczone :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię te kremy :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. I like Lirene cosmetics. Thank you very much for your interesting review )))

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię bardzo kosmetyki firmy Lirene, na dzień akurat używam krem matujący Nivea Cera Tłusta i Mieszana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię kremy z Lirene, z Nivea kremy na dzień mi nie podchodzą, wolę z tej firmy używać kremy na noc :)

      Usuń
  23. Tego kremu z Lirene jeszcze nie używałam ale może to jeszcze się zmieni. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Markę kojarzę, jednakże tego kremu nie miałam okazji używać :D
    Jestem ciekawa jakby sprawdził się u mnie :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo go polecam, u mnie bardzo dobrze się sprawdza:) Pozdrawiam :)

      Usuń
  25. Thanks for sharing this!
    Happy Tuesday!

    -Ashley
    Le Stylo Rouge

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam okazji poznać tego kremu, ale jak uda mi się go trafić w promocji to chętnie się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno trafi się taka okazja, ja zawsze trafiam na niego jak jest w promocji:)

      Usuń
  27. Nie znam tego kremu. Dawniej często sięgałam po kremy na naczynka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz sięgam po kremy na naczynka, bo mam kilka pękniętych.

      Usuń
  28. Znam tę markę, natomiast kremu już nie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię kremy z tej marki:)

      Usuń
    2. Odkąd pamiętam, jeszcze nigdy nie zawiodłam się na zadnym kosmetyku z tej marki ;)

      Usuń
  29. Love its packaging! I already heard about this brand but haven´t tried anything ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I also love its packaging:) This brand have a lot of very interesting products :)

      Usuń
  30. Super, że ten krem ma filtr to bardzo ważne zwłaszcza latem. No i ma fajne składniki aktywne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filtr to jeden z najważniejszych dla mnie składników w kremach na dzień 😊

      Usuń
  31. Thank you for reviewing. Your blog is very helpful. May I buy this for my gf!

    OdpowiedzUsuń
  32. Całe wieki nie miałam niczego z Lirene. Nie mam ustalonego kremu, wiele się u mnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię Lirene i co jakiś czas mam z tej marki kosmetyki 😊

      Usuń
  33. Niestety nie mam jeszcze swojego ulubieńca... dużo testuję ale tak aby się zakochać, to takiego zauroczenia jeszcze nie przeżyłam :) Chętnie bym go wypróbowała, na naczynka, to coś dla mnie :) Rzadko mam kontakt z marką, wczoraj kupiłam peeling do twarzy od Lirene Natura :D Świetna recenzja!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mam jeszcze swojego ulubieńca, ale za to mam wielu ulubieńców, do których zawsze wracam, tak jak do tego kremu:) Bardzo polecam ten krem, może akurat Ci się nada, bo fajne ma kosmetyki ta marka:) Tego peelingu z Lirene Natura jeszcze nie miałam:) Dziękuję i również pozdrawiam:)

      Usuń
  34. Odpowiedzi
    1. To muszę go przetestować, bo jeszcze go nie miałam :)

      Usuń
  35. Nie używałam, ale o marce słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię Lirene :) Tego kremu nie znam, trzeba by jakoś poznać :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts