Translate

poniedziałek, 20 lipca 2020

NATURE QUEEN, Suchy olejek z drobinkami złota

W końcu przyszedł czas na recenzję mojego prezentu urodzinowego. Każdy, kto mnie zna, wie, że lubię różne kosmetyki i mazidła do ciała, więc nikt nie ma problemu z prezentem dla mnie, wystarczy przejść się po jakiejś drogerii i pomysły same się nasuwają. Czy ten prezent, który dostałam, był udany? Zapraszam do recenzji.


Dzisiaj zaprezentuję Wam suchy olejek z drobinkami złota marki Nature Queen, który dostałam od przyjaciółki. Ponieważ jest to prezent, nie podam Wam ceny ani sklepu, w którym można zakupić ten produkt. Mogę tylko powiedzieć, że jego pojemność to 150 ml, co oznacza, że olejek będzie mi służył przez długi czas.

NATURE QUEEN, Suchy olejek z drobinkami złota


Opakowanie olejku, jak widać na zdjęciu, ma kształt brązowej buteleczki wyposażonej w pompkę, dlatego jest bardzo wygodny w użyciu. Zalecane jest, aby przed użyciem mocno wstrząsnąć opakowaniem, aby wszystkie składniki dobrze się zmieszały.


Opis producenta


Opis producenta jest bardzo zachęcający, ponieważ zapewnia on najwyższą jakość surowców. Suchy olejek można stosować niezależnie od pory roku. Jest to olejek pielęgnacyjny, który posiada rozświetlające drobinki złota pochodzenia naturalnego, które podkreślają opaleniznę. Można go stosować na ciało, twarz i włosy. Olejek nie tylko odżywia, wygładza i nawilża, chroni również przed różnymi czynnikami zewnętrznymi i utratą wody. Można go stosować samodzielnie lub jako dodatek do balsamu. Szybko się wchłania, nie lepi się, a regularne stosowanie zapobiega rozstępom i cellulitowi. Jest to kosmetyk wegański, wolny od SLS-ów i parabenów.


NATURE QUEEN, Suchy olejek z drobinkami złota


Skład


Macadamia Temifolia Seed Oil, Isopropyl Palmitate, Isohexadecane, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Parfum, Mica, Tacopheryl Acetate, Chamomilla Recutita Flower Extract, Linalool, Benzyl Salicylate, Limonene, Hydroxycitronelial, Alpha-iso-Methylionone, Hexyl, Cinnamal, Citronelloi, Caumarin


Skład również jest zachęcający, ponieważ zawiera olejek makadamia, który bardzo lubię, bo zawsze dobrze nawilża i odżywia moją skórę. Posiadam wiele innych olejków pielęgnacyjnych, dlatego zapomniałam już o dobrym działaniu oleju makadamia, więc dobrze, że olejek ten wpadł w moje ręce.


Konsystencja


Olejek ma przezroczystą i płynną konsystencję, którą trzeba szybko rozprowadzić na skórze, bo może spływać z ciała. Olejek szybko się wchłania. Posiada małe rozświetlające drobinki złota, ma przyjemny i delikatny zapach.



NATURE QUEEN, Suchy olejek z drobinkami złota


Moja opinia


Olejek ten można stosować o każdej porze roku, jednak według mnie najlepiej on się nadaje latem (wiec dobrze, że akurat teraz trafił w moje ręce), ponieważ pięknie podkreśla moją opaleniznę i rozświetla ciało, które latem częściej jest eksponowane. Rzeczywiście szybko się wchłania, na szczęście nie lepi się jak inne olejki, które zazwyczaj z tego powodu stosuję na noc. Jest to idealny kosmetyk na dzień, szczególnie jeśli chodzi o szybką pielęgnację z tego względu, że szybko się wchłania i jednocześnie nawilża. Ten olejek na pewno spodoba się każdemu, kto lubi szybki efekt rozświetlenia, któremu towarzyszy nawilżenie oraz piękny i wygląd skóry.

Jeśli chodzi o ciało, tak jak pisałam wyżej, olejek ten pięknie podkreśla opaleniznę oraz nawilża skórę. Od kiedy go stosuję, moja skóra jest gładka, nawilżona i delikatnie natłuszczona. Mam pięknie rozświetloną skórę rąk, nóg i dekoltu, na którą bezpośrednio nanoszę kilka kropel olejku.
 
Jeśli chodzi o twarz, olejek rozświetla, wygładza, nawilża, nie jest tłusty, więc można go stosować na dzień. Stosuję go po wklepaniu kremu na dzień, nanoszę na twarz niewielką ilość olejku i rozprowadzam ją po całej twarzy. Dzięki temu moja skóra ma wyrównany koloryt, a przebarwienia w postaci małych pękniętych naczynek są mniej widoczne.
 
Jeśli chodzi o włosy, dzięki temu, że szybko się wchłania, nie wyglądają na tłuste (nawet jeśli za dużo kropel mi się zdarzy wycisnąć) tak jak w przypadku innych olejków do włosów. Olejek odżywia zniszczone i wysuszone końcówki, dzięki czemu wyglądają na zdrowe, dodatkowo jego drobinki złota rozświetlają je, przez co pięknie lśnią. Wystarczy kilka kropel olejku, aby odżywić włosy i nadać im lekkiego połysku.

NATURE QUEEN, Suchy olejek z drobinkami złota


Podsumowując, był to bardzo udany prezent urodzinowy. Nie znałam wcześniej tej marki, więc w przyszłości na pewno zaopatrzę się w więcej produktów z NATURE QUEEN, bo olejek ten świetnie się u mnie  spisuję. Mimo 150 ml na pewno szybko go zużyję, bo smaruję się nim codziennie.

A Wy miałyście ten olejek?
Lubicie kosmetyki z rozświetlającymi drobinkami złota?

97 komentarzy:

  1. I love a good dry oil they're so good for the skin and hair xo

    Makeup Muddle

    OdpowiedzUsuń
  2. Didn't know that brand but sounds good!
    I'm a huge fan of dry oil!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że prezent dobrze Ci służy. Sama nie miałam takiego olejku i na razie nie planuję go używać, ale być może w przyszłości go wypróbuję. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się bardzo cieszę :) Bardzo polecam ten olejek:) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Nie miałam jeszcze takiego olejku, rzadko używam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja w sumie raczej unikam takich rzeczy z drobinkami :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super że olejek się sprawdził :) Ja na razie mam dość olejków, a drobinek nie cierpię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie rozświetlające olejki latem :) Tego jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na lato wydaje się idealny, chętnie przetestowałabym go też na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię tę markę ale olejku jeszcze nie miałam. Chyba się skuszę, bo wydaje się super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam ten olejek, jest baardzo super :)

      Usuń
  10. I don't know the brand, but this oil looks really interesting.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ten olejek, można zabłysnąć na wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. na lato bardzo fajne mazidło:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Suchego olejku to ja jeszcze nigdy nie testowałam :) nie miałam nawet pojęcia że taki istnieje a tu proszę takie mile zaskoczenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja testuję po raz pierwszy i bardzo go polecam :)

      Usuń
  14. Kojarzę kosmetyki tej marki. albo z internetu alboz jakiegoś sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam tego olejku ,chętnie go sobie kiedyś wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam taki z Nuxe, boskie był :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam takich suchych olejków. Opis zachęcający szczególnie że nie znoszę lepienia się po użyciu takich olejków które się lepią. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie na pewno przypadłby Ci do gustu ten olejek :)

      Usuń
  18. Nie miałam tego produktu, ale drobinki złota brzmią kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O proszę, tej firmy nie znam, trzeba będzie się przyjrzeć ofercie :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Słyszałam o kosmetykach ze złotem ale nigdy nie mialam do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeden z najlepszych kosmetyków z drobinkami złota, jakie kiedykolwiek miałam :)

      Usuń
    2. Złoto rzeczywiście takie super? ;)

      Usuń
    3. Tak, bardzo ładnie rozświetla skórę i włosy:)

      Usuń
  21. Great post, Thanks for sharing, x

    OdpowiedzUsuń
  22. I love gold particules in oils!! So glam!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  23. These gold particules are great :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Markę znam i lubię, ale o tym produkcie jeszcze nie słyszałam zapowiada się naprawdę interesująco. :)
    Pozdrawiam i obserwuję, aby zostać na dłużej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki temu produktowi poznałam tą markę i też ją polubiłam:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  25. Zdecydowanie takie kosmetyki to ja lubie :)
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  26. It must be an excellent product. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  27. ..marka jest mi znana, produkt nie.. po Twojej prezentacji być może się skuszę na zakup :)

    - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam ten olejek, warto się na niego skusić 😊

      Usuń
  28. Takie olejki pięknie wyglądają na opalonej skórze. Idealny kosmetyk na lato.

    OdpowiedzUsuń
  29. Hi there!,
    Oh my goodness, I can’t wait to try this!
    I haven't had that yet. Thanks for sharing.
    Regards

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. If you try this, you will to use this always 😊 Regards😊

      Usuń
  30. Zaciekawił mnie ten kosmetyk, dziękuję za wnikliwą opinię i pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  31. This product sounds amazing for the entire body. We all like to shimmer! Happy belated birthday!

    OdpowiedzUsuń
  32. Yes, this oil is very good😊 Thank you 😊

    OdpowiedzUsuń
  33. This sounds great! I love oils like this for my hair x

    Sophie
    www.glowsteady.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  34. Gracias por la recomendación. El aceite se ve muy bueno. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  35. I have never heard of this oil, but it looks like a good one. Would it be sold in the US?..Thanks for your visit to me..xxoJudy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dom't know that this oil is sold in the UK. It may be sold :)

      Usuń
  36. Thank you, Martyna! You have wonderful products!

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie dość, że skład super, to jeszcze powalający efekt :) Muszę w taki zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Odpowiedzi
    1. Cieszę się:) Koniecznie wypróbuj ten olejek :)

      Usuń
  39. Sounds very interesting! :) Thank you for the review!

    OdpowiedzUsuń
  40. Raczej wolę balsamy od olejków, ale ten wydaje się fajny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo lubię balsami i olejki:) Bardzo fajny jest ten olejek :)

      Usuń
  41. This look like a great product. Thank you for review.

    New Post - https://www.bibliothequeduparfums.com/2020/07/carner-barcelona-tardes.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajnie, że jest tak uniwersalny i do tego dobrze działa :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Kiedyś bardzo chętnie używałam balsamów z rozświetlającymi drobinkami. ;) Do olejków jakoś mnie nie ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ciągnie do każdego rodzaju olejków, bo bardzo je lubię:) Balsamy rozświetlające też są fajne :)

      Usuń
  44. Uwielbiam olejki w pielęgnacji i jak najbardziej mam również tak zwany suchy olejek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts