Translate

poniedziałek, 13 lipca 2020

Panterki na paznokciach i nie tylko...

I jak tam minął Wam weekend? Czy również był tak samo intensywny jak mój? Będzie to bardzo rozbudowany post... Mam Wam wiele do napisania, bo moje weekendowe szaleństwo zaczęłam już w piątek (10 lipca),  ponieważ 28 lat temu o godzinie 4:35 przyszłam na świat! Z tego właśnie powodu już w piątek wieczorem zaczęłam świętować, był oczywiście tort oraz mała posiadówka z rodziną i znajomymi. Sobota i Niedziela również były pełne wrażeń, bo z siostrą i z przyjaciółką wybrałyśmy się na wycieczkę do Torunia, która była w ramach mojego prezentu urodzinowego.


Z racji, że jest to głównie blog kosmetyczny chciałam w pierwszej kolejności zaprezentować mój manicure jaki towarzyszył mi przez ten cały czas świętowania. Robiłam go w pośpiechu, żeby zdążyć ze wszystkimi przygotowaniami i wyrobić się przed przyjściem gości, dlatego wybaczcie jeśli będą na nim małe niedociągnięcia, a zdjęcia będą gorszej jakości. Zdecydowałam się panterki na jednym paznokciu, ponieważ jest to bardzo łatwy wzorek, do którego nie potrzeba wielkich zdolności artystycznych żeby ładnie się prezentowały (nawet jeśli trochę krzywo wyjdą).

Panterki na paznokciach

Przejdźmy teraz do tego jak krok po kroku wykonałam panterki:

1. Pomalowałam paznokcie na fioletowo, jednego paznokcia (tego, którego wybrałam do namalowania panterek) pomalowałam na bardzo jasny pastelowy różowy.  Ważne jest aby ten paznokieć, na którym mają być panterki był koloru jaśniejszego niż pozostałe paznokcie.


Większość paznokci pomalowałam fioletowym lakierem do paznokci z Avonu Mark Gel Shine


Lakier, na którym następnie namalowałam panterki, to lakier z firmy Cien


2. Na tym tym jednym paznokciu, na którym mają być panterki, namalowałam małe kropki w takim samym kolorze co pozostałe paznokcie (nie muszą być to równe kropki, nawet lepiej jeśli wyjdą krzywe).


3. Lakierem z cienkim pędzelkiem do robienie wzorków (pisałam o nim tutaj) zrobiłam z tych kropek cętki obtaczając każdą z nich nierównym konturem.



Wykorzystałam do tego czarny lakier z Neess



I na końcu pomalowałam wszystkie paznokcie nawierzchniowym utwardzaczem w Avonu Mark Gel Shine, o którym piszę w każdym moim poście o paznokciach.


Tak prezentował się efekt końcowy

Ten wzorek ładnie prezentuje się na tle mojej kwiecistej sukience...

... oraz na tle moich jeansach z dziurami,

Teraz zmienimy trochę temat



Oto moje zbór moich prezentów.

Jak widać dostałam książkę " Tylko dobre wiadomości" Agnieszki Krawczyk (której recenzji spodziewajcie się na moim blogu z książkami), suchy olejek z drobinkami złota do ciała i włosów (też spodziewajcie się jego recenzji, która będzie bardzo pozytywna, bo olejek zaczęłam już używać i jestem z niego bardzo zadowolona), bransoletkę (którą ostatnio często zakładam, bo bardzo mi się spodobała), słodycze  (które pewnie szybko zjem, jak widać do czekolady Milki już się dobrałam), dostałam jeszcze wino Prosecco (które wypiłyśmy w Toruniu, świętując moje urodziny). 


Tort urodzinowy

Najlepszym ze wszystkich słodyczy, które dostałam był mój tort urodzinowy, który nie tylko był bardzo pyszny ale i pięknie przyozdobiony. Jeszcze nigdy chyba nie miałam tak pięknego tortu. 



A tak odpoczywałam sobie w Toruniu nad Wisłą (bardzo wyraźnie mnie widać :D). Gdybym wzięła ze sobą lepszy sprzęt robienie zdjęć pokazałabym więcej pięknych zdjęć. Zwiedzałam to miasto pierwszy raz i nie spodziewałam się, że jest takie piękne, dlatego nie zaopatrzyłam się w lepszy aparat, Na pewno kiedyś tam wrócę i ze zdjęciami lepszej jakości i przedstawię Wam dokładniejszą fotorelację z podróży.

I to będzie na tyle moich weekendowych wrażeń.

A Wy lubicie mieć paznokcie na panterki?
Jak Wam minął weekend?



86 komentarzy:

  1. Przepiękny tort urodzinowy! <3 Jeśli chodzi o paznokcie, nie jestem fanką panterki, ale twój efekt końcowy jest mega! Spóźnione wszystkiego najlepszego! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo mi się podoba ten tort 😊 dziękuję 😊

      Usuń
  2. Happy birthday Martyna! Gorgeous manicure and cake!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorgeous nails :-D

    Hope you had a great birthday :-D All the best from Scotland xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten wzorek. Połączenie kolorów trafione w dziesiątkę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 bardzo lubię takie pastelowe kolory😊

      Usuń
  5. Happy birthday!! Nice nails!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Happy birthday! :-) Very beautiful manicure and this cake looks incredible.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  7. Późnione wszystkiego najlepszego! Widzę, że obie jesteśmy z lipca :D Piękny tort i paznokcie, też kiedyś takie robiłam często, teraz trochę mi się nie chce :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 lipiec to najlepszy miesiąc 😀 tort nie tylko piękny ale i pyszny 😊 też czasem przychodzi u mnie taki czas, że nie chce mi się robić wymyślnych paznokci 😛

      Usuń
  8. Wszystkiego najlepszego,szczescia i powodzenia zycze,piekne paznokcia,a ksiazka jest wspanial,swietnie sie ja czyta ,pozdrawiam i dziekuje za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję 😊 nie mogę się już doczekać kiedy zacznę czytać tą książkę 😊

      Usuń
  9. Bardzo ładne paznokcie. Piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne pazurki i tort urodzinowy super!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękne mani ;p no tym tortem to mi narobiłaś ochoty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 bardzo pyszny był ten tort 😀

      Usuń
  12. tort bym zeżarła a pazury skopiowała:D najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo pyszny był ten tort 😀 dziękuję 😊

      Usuń
    2. bym go z chęcią pożarła:D całego xd

      Usuń
    3. Z tymi ozdobnymi kwiatkami też?😀

      Usuń
    4. haha właśnie kocham ozdoby do tortów i ciast ;p je jem pierwsze;p

      Usuń
    5. Ja też :D No chyba, że są żywe tak jak w przypadku tego tortu :D

      Usuń
  13. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin 😘🎂
    Piękne są te paznokcie ,choć ja za wzorkami nie przepadam-wole "gładkie"
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 gładkie paznokcie też wyglądają bardzo ładne, nawet czasem lepiej od wzorków 😀 pozdrawiam 😊

      Usuń
  14. Wszystkiego dobrego :) wspaniały tort :) śliczna panterka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Boa tarde. Te desejo uma excelente segunda-feira.

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialnie wyszły Ci paznokcie. Nie miałam nigdy wzorku panterki, jedyne co miałam to kiedys kropeczki :)
    Spełnienia wszystkich marzeń :)
    Tort wygląda pieknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem robię sobie panterki, bo są łatwe 😊 dziękuję 😊 nie tylko ładnie wygląda ale i był pyszny 😊

      Usuń
  17. Spóźnione wszystkiego najlepszego. Spełnienia marzeń. Piękne mani :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego! Duuużo zdrówka, radości i spełnienia wszystkich marzeń :) Paznokcie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, amazing gifts! Happy birthday 🌹 Lovely photos ✨

    I'm following you, would you like to become blogger friends? 💫
    Shades of Silvie

    Have a lovely day, my dear 🌺

    OdpowiedzUsuń
  20. Martyno życzę Ci wszystkiego co najlepsze z okazji 28 urodzin :) Czyli jesteś ode mnie starsza o 6 lat :)
    Spełnienia marzeń Kochana i dużo zdrowia :)
    Śliczne paznokcie:)
    Tort prezentuje się obłędnie i pewnie tak samo smakował :)
    Tę książkę czytałam, jest bardzo fajna :) Prezenty dostałaś świetne :)

    Sto lat sto lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za życzenia :) Tort był bardzo pyszny :) Nie mogę się już doczekać kiedy zacznę czytać tą książkę, bo czytałam inne książki tej autorki i też były fajne. Bardzo się cieszę z tych prezentów :)

      Usuń
  21. Wszystkiego Najlepszego! Dużo szczęścia, zdrowia i spełnienia marzeń. Piękne paznokcie i super, że pokazałaś krok po kroku jak je zrobić. Pewnie bym się sama za to nigdy nie zabrała, a teraz kusi mnie, żeby zrobić sobie taką panterkę :D. Świetne prezenty też dostałaś. Ja zawsze się cieszę z książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zrób sobie taką panterkę, jest bardzo łatwa :D Bardzo się cieszę z tych prezentów, z książek też zawsze cieszę i często je dostaje na różne okazje :D

      Usuń
  22. This nails are so cute!

    Xoxo.
    www.coresdovicio.com.br

    OdpowiedzUsuń
  23. Spóźnione wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. <3
    Miałaś przepiękny tort. Jaki to smak? ;)

    Przesyłam Ci wakacyjne pozdrowienia! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 nie tylko piękny ale i smaczny😊 smak śmietankowy z owocami. Również pozdrawiam 😊

      Usuń
  24. Piękne pazurki,śliczny torcik :)

    OdpowiedzUsuń
  25. What a wonderful nail design! I really like it!
    http://www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  26. Happy Birthday!
    I love this lavender shade. Pretty nails!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładne pazurki, torcik pyszniutki. Wszystkiego najlepszego życzę z okazji urodzin :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładnie Ci wyszły paznokcie i WZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!!!!
    Mi weekend minął szybko, pospotykałam się ze znajomymi i jeździłam na rolkach :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też bardzo fajny sposób na spędzanie czasu :)

      Usuń
  29. Ale czad :) Musze spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  30. wszystkiego Najlepszego i spełnienia marzeń! a paznokcie ślicznie się prezentują! nie mniej pięknie prezentuje się tort:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tort chyba najlepiej się prezentuje :)

      Usuń
  31. Wszystkiego co najlepsze! Jeszcze chwila i też będę świętować swoje 25 urodzinki <3 Piękna panterka chciałabym w takim pośpiechu zrobić tak porządnie paznokcie! Cudowny torcik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To fajnie, widzę, że dużo osób ma urodziny blisko moich :) Zbyt porządne to te panterki nie są :D

      Usuń
  32. w takim razie spóźnione sto lat! Spełnienia marzeń i więcej takich pięknych paznokci ;)
    Pozrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  33. Podoba mi się ta panterka! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow, zachwyciły mnie Twoje paznokcie :) Ja mogę tylko pozazdrościć takiego talentu :) Same kropki może udałoby mi się zrobić, ale dalej... nie ma szans :D Dla takich ludzi jak ja stworzono naklejki wodne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie trzeba dużego talentu do takich wzorków:) Mi za to zawsze krzywo naklejają się naklejki wodne :D

      Usuń
    2. Paznokcie to moja niemal obsesja. Nie znoszę brudnych, zaniedbanych i zobaczę je wszędzie, nawet w filmie:)
      Lubię zadbane, ładnie utrzymane, nie muszą być nawet pomalowane.
      Twoje są śliczne. A torcik mnie zachwycił:) cudowna dekoracja!!!
      Wszystkiego najlepszego🌹

      Usuń
    3. Ja też mam obsesję na puncie paznokci, już od dziecka o nie dbam i je zapuszczam :) Bardzo dziękuje ;)

      Usuń
  35. Piękna panterka, postaram się odtworzyć ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts