Translate

czwartek, 9 lipca 2020

AA Hydro Sorbet nawilżający żel do mycia twarzy

Oczyszczanie twarzy to jeden z najważniejszych etapów, a zarazem pierwszych, jakie powinniśmy wykonać przy codziennej pielęgnacji skóry twarzy. Najlepiej jest użyć do tego specjalnego żelu, mleczka, pianki lub płynu micelarnego. Każdy kosmetyk przeznaczony jest do określonego typu cery, dlatego, przy wyborze żelu do mycia twarzy lub innego kosmetyku przeznaczonego do tego, powinniśmy zwrócić szczególną uwagę na to do jakiego typu cery jest on zalecany,  ponieważ niewłaściwie dobrany kosmetyk może podrażnić skórę.


AA Hydro Sorbet nawilżający żel do mycia twarzy

Zdecydowanie wolę oczyszczać moją twarz specjalnymi żelami, dlatego zdecydowałam się na nawilżający żel do mycia twarzy z marki AA Hydro Sorbet. Kupiłam go w Hebe za 15,99 zł. Jego pojemność to 150 ml, więc służy mi już długi czas. Jest on zalecany do cery suchej i normalnej. Z racji, że moja cera jest normalna (lub mieszana, nie potrafię tego dokładnie określić) stwierdziłam, że będzie on idealny dla mnie.


Opis producenta




Zdecydowałam się na zakup tego żelu, ponieważ producent zachęca tym, że żel usuwa wszelkie zanieczyszczenia, szczególnie makijaż (z którym nie daje sobie rady mój płyn do demakijażu) i jednocześnie nawilża. Ważny jest równie dla mnie matowy wygląd skóry, która często się błyszczy oraz ujednolicony koloryt, ponieważ posiadam przebarwienia na twarzy. Ważne jest również aby moja skóra była miękka i nawilżona bez efektu ściągnięcia.


Skład




Nigdy nie wczytuję się w szczegółowy skład kosmetyków, ale zawsze go zamieszczam na wypadek gdyby kogoś on interesował. Są dla mnie jednak ważne aktywne składniki, dlatego zainteresował mnie  kwas hialuronowy, który zawsze bardzo dobrze nawilża moją skórę, pozostawia ją gładką i miękką oraz witamina C, która poprawia koloryt mojej skóry skłonnej do pękania naczynek lub innych przebarwień.


Konsystencja



AA Hydro Sorbet nawilżający żel do mycia twarzy

Konsystencja tego żelu jest przezroczysta (prawie jej nie widać na zdjęciu) i ma delikatny zapach. Słabo się pieni kiedy rozprowadzam ją po wilgotnej skórze. Wolę konsystencję, która mocniej się pieni, ponieważ mam wtedy wrażenie, że moja skóra jest lepiej oczyszczona.


Jak u mnie sprawdził się żel


AA Hydro Sorbet nawilżający żel do mycia twarzy

Trochę zawiodłam się na tym żelu, bo nie domywa resztek mojego makijażu, z którym mój płyn do demakijażu nie daje sobie rady. Po umyciu twarzy tym żelem zawsze mam czarne smugi pod oczami, które trudno domyć. Skoro nie domywa makijażu, nie jestem pewna czy dokładnie oczyszcza moją twarz z innych zanieczyszczeń. Słabo się pieni więc niezbyt dobrze myje mi się nim twarz, dlatego zawsze myję ją tym żelem z pomocą silikonowej myjki do mycia twarzy. Z racji, że nie domywa on makijażu stosuję go rano, kiedy nie muszę go zmywać lub po dniu, w którym się nie malowałam, a moja twarz nie miała styczności ze zbyt dużymi zanieczyszczeniami. Trzeba jednak przyznać, że moja skóra nie jest po nim ściągnięta, jest miękka, gładka i matowa, nie zauważyłam jednak poprawy kolorytu. Niestety ten żel nie sprawdził się u mnie zbytnio i nie przebił żelu do mycia twarzy, którego używałam do tej pory, czyli żelu Eveline. Nie kupię już go następnym razem i na tą chwilę wolę już nie eksperymentować z żelami do mycia twarzy i pozostać przy moim sprawdzonym żelu (pisałam o nim tutaj).

A Wy używałyście ten żel do mycia twarzy?
Jaki jest Wasz sposób na oczyszczanie twarzy?

104 komentarze:

  1. Ja nie do końca ufam marce AA i rzadko po nią sięgam. Skoro żel nie domywa zanieczyszczeń to na pewno się na niego nie skuszę..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już na drugim kosmetyku tej marki się zawiodłam...

      Usuń
  2. Ja używam do mycia twarzy oliwkowego z Make Me Bio. Polecam ma świetny skład i zmywa wszystko :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy wczesniej nie widzialam tego zelu. Aktualnir używam produktu od dermologica

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj kupuje żele do mycia twarzy w drogeriach 😊

      Usuń
  4. Seems to be a good one :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Spróbuj stosować do demakijażu oczu ,jakiś płyn dwufazowy-powinien zmyć tusz 😀
    Tego żelu nie znam, ostatnio używam do mycia twarzy kremowego żelu od Lirene i jestem zadowolona 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taki płyn z Zaji😀 żele z Lirene też są fajne 😊 pozdrawiam

      Usuń
  6. That product look great. Thank you for review.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/07/2nd-anniversary-of-exclusive-beauty.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro nie domowa makijażu to słabo bo u mnie to najważniejsze przy doborze produktu do mycia twarzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo słabo... U mnie też całkowite zmycie makijażu jest ważne.

      Usuń
  8. Do zmycia makijażu oczu polecam płyn dwufazowy Nivea - u mnie się sprawdza i jest dla mnie najlepszy. Bije na głowę wszystkie płyny micelarne Garniera, które u mnie kompletnie się nie sprawdzały, a swego czasu były tak zachwalane na wielu blogach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś płyn micelarny z Nivea ale to chyba był jednofazowy i średnio się sprawdzał, muszę przetestować ten dwufazowy. Chyba jeszcze nie trafiłam na taki płyn do demakijażu, który całkowicie by zmył mi makijaż, dlatego domywam żelami do mycia twarzy 😀

      Usuń
  9. Nie kupowalam tego plynu,mam plyn micelarny - Eveline - Royal snail filtrowany sluz slimaka,peptydy +alantoina,jest ok,moge polecic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię kosmetyki z Eveline więc będe miała na uwadze ten płyn, serii ze śluzem ślimaka jeszcze nie miałam :)

      Usuń
  10. Szkoda, że tak słabo się sprawdza :/

    OdpowiedzUsuń
  11. chętnie bym go przeteściła:)

    OdpowiedzUsuń
  12. I haven't heard of this product yet. Thank you for your honest review about it. :)

    P&P style ♡ ☯ ☮ --- DIY --- fashion --- and more --- ☮ ☯ ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This product is little known😊 you're welcome😊

      Usuń
  13. Te kropelki na opakowaniu wyglądają bardzo realistycznie. :D Tego kosmetyku nie używałam, ale z żelu do mycia twarzy korzystam. Obecnie mam taki biedronkowy i dobrze mi się sprawdza. ;) Ja najpierw oczyszczam twarz płynem micelarnym, a dopiero później żelem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Opakowanie bardzo pomysłowe 😊 czasem fajne kosmetyki trafiają się w Biedronce. Ja od razu przechodzę do oczyszczania twarzy żelem, chyba że mam makijaż, wtedy najpierw oczyszczam twarz płynem do demakijażu 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że żel nie do końca się sprawdził, kosmetyki AA najczęściej dobrze oceniam, ale chyba tym razem coś jest nie tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już na drugim kosmetyku z tej firmy się zawiodłam... No trudno już nie kupię tego żelu 😊

      Usuń
  16. dobry produkt, miejmy nadzieję, że pasuje do użytkownika

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam krem z tej serii, który okazał się kiepskim wyborem, także na inne kosmetyki juz się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już sobie darują tą serię, a nawet i całą markę ��

      Usuń
  18. Bardzo dawno nie miałam nic z tej marki, jakoś za nią nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też już chyba długo nie kupię sobie nic z tej marki, bo się zniechęciłam 😊

      Usuń
  19. Też nie lubię, gdy produkt się nie pieni. Tego produktu nie miałam :)
    Też nie potrafię zdefiniować swojej cery :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ogromny skład jak na produkt myjący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może gdyby był mniejszy ale o lepszej jakości to może lepiej by się u mnie sprawdził ten żel 😊

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. Po użyciu tego kosmetyku stwierdziłam, że zdecydowanie wolę jeść różna sorbety 😀

      Usuń
  22. ojaaa szkoda, że nie jesteś zaodwolona, bo w sumie od razu jak zaczęłam czytać sobie pomyślałam, że uhuhuh będzie dobrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak pomyślałam kiedy kupowałam ten żel... 😊

      Usuń
  23. Mnie zawsze interesuje skład kosmetyków i cieszę się, że go zamieszczasz. Nie znam tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, w takim razie będę go zamieszczać 😊

      Usuń
  24. Hi,
    Thanks for visiting my blog. :-) I haven't tried this cleanser but it looks interesting.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi, this cleaner looks interesting but it is't very good 😊

      Usuń
  25. Dobrze, ze piszesz, bo nie miałam go :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam tego akurat produktu. Średnio mi natomiast kosmetyki AA podchodzą ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mu też już drugi z rzędu kosmetyk AA nie podszedł 😊

      Usuń
  27. Nie używałam i nie użyję :P Ja zawsze mam jakieś smugi czarne pod oczami, nie znalazłam na to jeszcze sposobu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie polecam 😊 mi usuwa te smugi hialuronowy żel do mycia twarzy Eveline😊

      Usuń
  28. Szkoda, że nie do końca się sprawdził. Po nazwie "sorbet" spodziewałam się innej konsystencji ;) raczej się nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. obserwuję! :)

      Usuń
    2. Nie polecam �� sorbety zdecydowanie lepiej jeść ��

      Usuń
  29. Nie przepadam za kosmetykami AA, ale ogólnie żele do mycia twarzy lubię bardzo. Szkoda, że ten się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też żałuję, że się nie sprawdził... Już długo nie kupię sobie nic z AA...

      Usuń
  30. Bardzo rzadko kupuję kosmetyki AA. Ostatnio polubiłam pianki do mycia twarzy, ale żele mam najczęściej w swojej łazience :)
    Zaobserwowałam Twój blog, super recenzje piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pianki do mycia twarzy też są bardzo fajne, ale też częściej kupuje sobie żele 😊 cieszę się, że Ci się moje recenzje podobają 😊

      Usuń
  31. That product looks good. I would like to try it.
    Thanks for sharing. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Unfortunatelly this product is bot cery good. I don't recommend this.

      Usuń
  32. I'm sorry to hear that the cleanser wasn't to your liking. Hydro sorbet is not a product I have tried before, nor am I familiar with the brand. On the positive note, your nails looks great. Your French manicure is perfect.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. unfortunatelly this product is not very good for me. i have not french manicure, there are my naturals nails😊

      Usuń
  33. Mnie niestety kosmetyki AA nie służą. Za to moja mama uwielbia ich produkty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tak samo nie służą, już na drugim kosmetyku z tej firmy się zawiodłam. Dobrze,że Twojej mamie odpowiadają ich produkty 😊

      Usuń
  34. Tego konkretnego jeszcze nie spotkałam. Ale polubiłabym go za tą opcję matowienia skóry!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie 😊 może dla Ciebie byłby odpowiedni 😊

      Usuń
  35. Podoba mi się formuła, która jest w stanie nawilżyć skórę bez wysuszania.
    Ciekawa recenzja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba przyznać, że dobrze nawilża bez wysuszeniu 😊 dziękuję 😊

      Usuń
  36. zazwyczaj większość żeli nie domywa niestety resztek makijażu, dlatego najlepiej zacząć od dobrego płynu do de makijażu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku ciężej trafić na dobry płyn do demakijażu, który wszystko zmyje, więc domywam go żelami do mycia twarzy, dlatego byłam taka zawiedziona, że ten żel nie domył resztek :P

      Usuń
  37. I didn't know it. Have a great day!! xx

    OdpowiedzUsuń
  38. Raczej nie używam kosmetyków z tej marki. U mnie świetnie sprawdza się płyn micelarny do zmywania makijażu, a do oczyszczania żele z sylveco/vianka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Vianka też są fajne kosmetyki, może kupię sobie następnym razem żel z tej firmy:)

      Usuń
  39. Jak ja widzę produkty AA to już wiem że nie kupie. Wiem jak działa produkcja tej marki i gdy tylko się dowiedziałam wywaliłam wszystkie ich kosmetyki. Nigdy więcej i mam nadzieję że inne firmy nie wprowadzają tak w błąd konsumentów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już na drugim z rzędu kosmetyku z tej marki się zawiodłam, dlatego przez najbliższy czas nie zamierzam kupować kosmetyków z tej firmy...

      Usuń
  40. Po AA spodziewałam się czegoś więcej. Wielka szkoda, że nie do końca się sprawdził ten sorbet.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam nadzieję, że się sprawdzi, bo opis producenta zachęcający :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  41. Z tego co pamiętam nie testowałam produktów marki AA.
    Po Twojej opinii nie skuszę się na przeprowadzenie osobistych testów.
    Pozdrawiam serdecznie kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie polecam tej marki, nie na tym jednym kosmetyku z niej się zawiodłam... Również pozdrawiam :)

      Usuń
  42. Dzień dobry jak się masz? Jestem Brazylijczykiem z Rio de Janeiro i szukam nowych obserwujących na mojego bloga. Z przyjemnością podążę za tobą. Nowi przyjaciele są również mile widziani, bez względu na odległość.

    https://viagenspelobrasilerio.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę powodzenia w szukaniu nowych obserwujących.

      Usuń
  43. Szkoda, że nie jest zbyt dobry. :( Raczej nie zakupię.

    OdpowiedzUsuń
  44. Dobranoc, dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, cieszenie się i zacząłem obserwować Twojego bloga. Jestem obserwatorem 40. Chciałbym mieć przywilej podążania za tobą.

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgadzam się, że oczyszczanie jest bardzo ważnym etapem. Szkoda, że żel ten nie spełnił twoich oczekiwań.
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no szkoda, muszę dalej testować żele do oczyszczania twarzy :D

      Usuń
  46. Szkoda :/ bo prezentuje się na prawde ciekawie ;)

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie bardzo zaciekawił jak zobaczyłam go w drogerii...

      Usuń
  47. Mi kosmetyki z AA wgl sie nie sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
  48. This looks good, but sad that its not good for you, thanks for your review.
    New post on My Blog | Instagram | Bloglovin

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts