Translate

piątek, 3 lipca 2020

NIVEA URBAN SKIN DETOX Krem Żel na noc

Bardzo ważna jest pielęgnacja skóry na noc. Kiedy śpimy nasza skóra regeneruje się po całym dniu. Podczas snu skóra wchłania różne niezbędne składniki potrzebne do odbudowy i regeneracji naskórka, dzięki którym skóra twarzy rano wygląda na promienna i zdrową.


Aby wchłanianie wszystkich niezbędnych składników, potrzebnych do regeneracji skóry, było bardziej skuteczne należy dokładnie oczyścić twarz z kurzu, brudu i resztek makijażu. Ja w swojej pielęgnacji skóry twarzy na noc wykonuję kilka szybkich kroków:

1. Zmywam makijaż dwufazowym płynem do demakijażu z Zaji
2. Oczyszczam skórę żelem do mycia twarzy z Eveline (o którym pisałam dokładniej w poście o mojej porannej pielęgnacji skóry twarzy)
3. Co 3-4 dni wykonuję peeling twarzy (obecnie używam peelingu z Lirene, o którym pisałam tutaj)
4. Oczyszczam skórę tonikiem do twarzy z Zaji (o którym pisałam dokładniej w poście o mojej porannej pielęgnacji skóry twarzy porannej pielęgnacji skóry twarzy)

Te cztery kroki przygotowują moją skórę twarzy do aplikacji kremu, który w całej tej pielęgnacji pełni jedną z najważniejszych funkcji. Ostatnimi czasy moim ulubionym kremem na noc stał się Krem Żel z firmy Nivea Urban Skin. Stosuję już go jakiś czas i na tą chwilę nie zamieniłabym go na innego.

NIVEA URBAN SKIN DETOX Krem Żel na noc  50 ml

Opis producenta 

"NIVEA® Essentials URBAN SKIN DETOKS +48H BOOSTER NAWILŻENIA Żel-krem na noc z kwasem hialuronowym, antyoksydantami i ekstraktem z bio zielonej herbaty:

• pomaga oczyszczać skórę z toksyn każdego wieczoru - dla widocznie udoskonalonej, zdrowo wyglądającej cery
• przywraca zdolność antyoksydacyjną skóry i wzmacnia jej naturalny system ochronny
• pomaga cerze zregenerować się podczas snu
• wypełnia Twoją cerę obfitym, 48-godzinnym nawilżeniem
• lekka formuła i orzeźwiający zapach sprawiają, że poczujesz wspaniałe odświeżenie

ZOBACZ I POCZUJ UDOSKONALONĄ I ZDROWO WYGLĄDAJĄCĄ CERĘ!

Rozpieść swoją cerę tym lekkim, szybko wchłaniającym się i łatwym w aplikacji żel-kremem. Ciesz się intensywnym nawilżeniem, uczuciem jedwabiście gładkiej, odświeżonej i oczyszczonej z toksyn cery!"

Skład:

"Aqua, Cyclomethicone, Glycerin, Alcohol Denat., Distarch Phosphate, Methylpropanediol, Butylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Glucosylrutin, Isoquercitrin, Glycyrrhiza Inflata Root Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Sodium Hyaluronate, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Carbomer, Sodium Polyacrylate, Trisodium EDTA, Dimethiconol, Sodium Hydroxide, BHT, Phenoxyethanol, Citronellol, Linalool, Alpha-Isomethyl Ionone, Limonene, Benzyl Alcohol, Parfum, CI 47005, CI 42090"


NIVEA URBAN SKIN DETOX Krem Żel na noc

Bardzo lubię linie kosmetyków Nivea Urban Skin Detox, ponieważ chroni skórę twarzy przed miejskimi zanieczyszczeniami, na które często narażona jest moja skóra.
"Miejski zgiełk, pośpiech i zanieczyszczenia – znasz to? Specjalnie dla Ciebie powstała nowa linia kosmetyków do detoksu i ochrony skóry przed spalinami czy kurzem. Skuteczne formuły, ze składnikami zaczerpniętymi z natury, dadzą Ci poczucie bezpieczeństwa i promienistą cerę."
 
Konsystencja NIVEA URBAN SKIN DETOX Krem Żel na noc


Krem Nivea Urban Skin Detox ma bardzo fajną lekką formułę. Jego żelowa konsystencja szybko wchłania się w skórę. Jak widać na zdjęciu krem ten ma zielony kolor, który po nałożeniu na skórę daje poczucie odświeżenia, a twarz nie świeci się tak jak po innych kremach na noc, które miałam do tej pory. Gdyby ten krem posiadał filtr ochronny UV stosowałabym go też na dzień. 

NIVEA URBAN SKIN DETOX Krem Żel na noc


Jak pisałam na początku, jestem bardzo zadowolona z tego kremu. Rano moja skóra wygląda zdrowo, jest wygładzona i nawilżona. Czuję, że moja twarz jest zregenerowana. Krem ten kupuję zazwyczaj w Hebe, ostatnio kupiłam go w promocji za około 13 zł. Jego pojemność to 50 ml. Na tą chwilę jest to mój ulubiony krem na noc.

A Wy miałyście krem do twarzy Nivea z linii Urban Skin Detox?
Jakie są wasze ulubione kremy na noc?

68 komentarzy:

  1. Przyznam szczerze, że jeszcze nie spotkałam się z tym kremem. Lubię markę Niva, więc bardzo tym produktem mnie zaciekawiłaś :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię tą markę, a ten krem jest chyba najlepszym produktem jaki miałam do tej pory z Nivea 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  2. Nivea to czasem bywa niezawodna :). Tego kremu nie miałam ale skusiłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny jest ten krem, warto się na niego skusić 😊

      Usuń
  3. Ciekawy produkt. Na pewno warto wypróbować. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego kosmetyku, ale czuję się zachęcona do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nigdy tego kremu ale cena faktycznie jest świetna o warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często ten krem jest w promocji i jest świetny więc na prawdę warto go wypróbować 😊

      Usuń
  6. Ciekawą ma konsystencję :) Przyznaję, że z tej firmy nie miałam nic już dobre 15 lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajną ma konsystencję, ja lubię tą firmę i co jakiś czas coś sobie z niej kupuję ��

      Usuń
  7. Muszę przyznać, że nivea za bardzo mnie nie kusi :D No i wolę lepsze składowo kremy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem 😊 jak dla mnie skład tego kremu jest w sam raz😊

      Usuń
  8. Nie używam Nivea, bo staram się kupować kosmetyki nietestowane na zwierzętach, a na noc wybieram olejek jojoba :)
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Olejek jojoba też jest fajny na noc 😊

      Usuń
  9. Ja lubie kremy Nivea :) z tym jednak sie nie spotkalam, ale na pewno przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne są kremy Nivea, koniecznie przetestuj 😊

      Usuń
  10. Nie przepadam za tą firmą, najbardziej z niej lubiłam kiedyś ten całkowicie podstawowy krem. Ten peeling za to mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem fajne kosmetyki trafiają się z tej firmy, ten podstawowy krem jest dla mnie trochę za tłusty😊

      Usuń
  11. Sounds a great booster for skin care!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dokładnie również uważam, że pielęgnacja skóry na noc jest bardzo ważna. Szczerze mówiąc użynam różnych kremów bo nie mogę wybrać jeszcze tego najlepszego. Jak będę mieć tylko okazję chętnie przetestuję krem od nivea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to mam tak z kremami na dzień, bo nie trafiłam jeszcze na najodpowiedniejszy dla mnie, ale za ten krem na noc sprawdza się u mnie świetnie i od jakiegoś czasu uczywam tylko jego 😊

      Usuń
  13. Na noc wolę bardziej treściwe konsystencje, bo mam suchą cerę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ten krem jest bardziej odpowiedni dla cery tłustej lub mieszanej 😊

      Usuń
  14. Zastanawiałam się nad jego kupnem, teraz wiem, ze warto
    Może nie do końca w temacie, ale ego kolor w opakowaniu wygląda świetnie
    Pozdrawiam, MAda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo go polecam, jak dla mnie to jeden z najlepszych kremów jakie miałam 😊

      Usuń
  15. Z tej linii nie miałam żadnego kosmetyku ☺
    Jeśli chodzi o krem ,zazwyczaj stosuje takie i na dzień i na noc
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam tą linię. Ja jakoś wolę inny krem na noc i na dzień 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  16. Lubię markę Nivea, jeszcze nigdy się na niej nie zawiodłam, więc myślę że i ten produkt byłby w mojej kosmetyczce hitem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię tą markę i na żadnych jej produktach (oprócz szamponów do włosów) też się nie zawiodłam 😊 koniecznie go wypróbuj 😀

      Usuń
  17. U mnie z Nivea oprócz zwykłego kremu tego uniwersalnego cała reszta się nie sprawdza.
    Ale temu dałabym szansę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie z kolei ten zwykły krem jest za tłusty. Koniecznie daj mu szansę, bardzo polecam ten krem😊

      Usuń
  18. Bardzo ciekawy krem. Nivea to bardzo znama marka z przeszło stuletnią tradycją. Lubie jej kosmetyki.Z checią wypróbuj ten krem. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam ten krem, też bardzo lubię kosmetyki tej marki 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  19. Lubię kosmetyki Nivea. Ale o tym kremie nie słyszałam, chyba warto go wypróbować, chociażby dlatego, że cena nie jest wysoka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne są kosmetyki Nivea. Jego cena jest bardzo zachęcająca😊

      Usuń
  20. This looks good night cream i always like Nivea, but never tried this cream.Thanks for sharing.
    New post on My Blog | Instagram | Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nivea is very good. This cream is the best 😊

      Usuń
  21. Też bardzo lubię kosmetyki Nivea. Ciekawa recenzja.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Skład to jakaś tragedia jest... brrr

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie lubię kosmetyków Nivea za skład.

    OdpowiedzUsuń
  24. Z serii miałam kiedyś maskę i byłam zadowolona. Krem chętnie poznam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maski nigdy nie miałam z tej serii, bardzo polecam ten krem 😊

      Usuń
  25. nivea is a great brand, i love their products!

    OdpowiedzUsuń
  26. This brand is very good. I recommend this cream :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam tego kremu ale w ogóle nie przepadam za kremami Nivea.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie też nie przepadam za kremami z Nivea, jedynie ten krem jest idealny dla mnie :)

      Usuń
  28. Uwielbiam kremy z Nivea, ale a tym niestety się nie polubiłam bo w ogóle nie czułam nawilżenia. Oddałam go mojemu mężowi i on był z niego zadowolony, ale nie jest wymagający więc wszystko mu pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba też nie jestem wymagająca jeśli chodzi o kremy na noc, dlatego ten mi odpowiada :D Gorzej jest już z kremami na dzień, miałam kiedyś na dzień krem z tej linii i mi nie odpowiadał :P

      Usuń
  29. The brand Nivea is a classic!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Markę Nivea znam i lubię ale tego kremu jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts