Translate

środa, 22 lipca 2020

Puma, Perfumy Animagical

Kto z Was chciałby się przenieść do ciepłych krajów, gdzie przez cały rok świeci słońce i bez przerwy można podziwiać piękne widoki, wylegując się na plaży i popijając drinki lub zwiedzać tropikalne lasy, gdzie żyje pełno egzotycznych zwierząt? 


Niestety nie mam takiej mocy, żeby przedstawić Wam sposób na teleportowanie się do pięknych, ciepłych miejsc, ale za to mam do zaprezentowania Perfumy Animagical, z marki Puma, które ostatnio wpadły w moje ręce, dzięki którym można się poczuć jak na wakacjach w pięknych, ciepłych afrykańskich krajach.

Puma, Perfumy Animagical 


Perfumy Animagical charakteryzują się kompozycją kwiatowo-owocową, które pasują do kobiet pełnych energii i odważnych. Pasują zarówno w dzień, jak i wieczorem. Można się nimi psikać o każdej porze roku, w zależności od upodobań.

Nuta głowy: grejpfrut, cytryna z wybrzeża Amalfi
Nuta serca: lilia wodna, frezja, papaja
Nuta podstawowa: nuty drzewne, czekolada meksykańska

Flakon tych perfum jest bardzo ciekawy, ponieważ posiada zwierzęce wzory, takie perfumy pięknie mogą się prezentować na każdej toaletce.  Flakon ten ma kształt szklanej buteleczki wyposażonej w spray, która posiada przezroczystą plastikową zakrętkę. Pojemność tych perfum to 60 ml. Kupiłam je na Allegro za 79 zł.

Puma, Perfumy Animagical

Moja opinia


Zapach perfum Animagical utrzymuje się na skórze przez cały dzień, a na ubraniach znacznie dłużej. Jest on orzeźwiający, słodki i zmysłowy, za względu na kompozycję kwiatowo-owocową, pasuje raczej na cieplejsze pory roku takie jak lato czy wiosna. Perfumy te są idealne zwłaszcza latem w chłodniejsze dni, kiedy pogoda za oknem nas nie rozpieszcza. Mają intensywny zapach, dlatego według mnie dobrze również pasują na wieczór, na takie okazje jak impreza lub randka. Takie perfumy są idealnym pomysłem na prezent dla kogoś bliskiego lub dla siebie.

Zapach tych perfum bardzo mi przypadł do gustu, ponieważ lubię słodkie zapachy, czekolada meksykańska zawarta w nucie podstawy dodatkowo zachęca swoim pięknym zapachem.  Latem częściej sięgam po kompozycje kwiatowo-owocowe, dlatego perfumy te są jak dla mnie idealne na tę porę roku. 

Puma, Perfumy Animagical

A Wy miałyście perfumy Animagical z Pumy? 
Jakich perfum lubicie używać latem?

119 komentarzy:

  1. Hello, Martyna! I think the perfume smells good!

    OdpowiedzUsuń
  2. zapach dociera do Indonezji, hahaha, czy to tylko sugestia? albo rzeczywiście ja też noszę perfumy

    OdpowiedzUsuń
  3. Love the shades and need to smell this fragrance!

    https://www.kathrineeldridge.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam, ale przyznam, że kusi mnie taka kombinacja zapachowa.

    OdpowiedzUsuń
  5. I didn`t know this parfum. I think I could like it.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym się chętnie przeniosła ;) znam maja ładny zapach . Idealnie go opisujesz

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam, sprawdzę zapach przy okazji :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Puma brand sounds very nice and so does lounging on a beach!

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post, Thanks for sharing, x

    OdpowiedzUsuń
  10. This reminded me that cats lions and those felines like certain perfumes, they might like this one.

    OdpowiedzUsuń
  11. I have no special perfume, but I think Puma is excellent

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawe nuty, czekolada meksykańska najbardziej mnie intryguje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam ich nigdy, ale opis ich mnie przyciąga :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I don't know this one but looks nice! Didn't realise Puma did perfumes!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This perfume is very nice:) I have two types of perfumes from Puma:)

      Usuń
  15. Beautiful post! I like this fragance! kiss

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. to samo mówiłam kupując 40 flakonik perfum ostatnio;p

      Usuń
    2. Więc musisz kupić 41 flakonik, bo ten zapach jest na prawdę piękny :D

      Usuń
  17. Nie znam tych perfum :( ja używam Chanel "Chance"
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  18. Love floral scents the most! Like that this one stays on all day.

    OdpowiedzUsuń
  19. Adoro los perfumes, me gustaría probarlo te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja zaś lubię białą Pumę damską :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białej Pumy nie znam, ale na pewno też jest bardzo piękna :)

      Usuń
  21. Nigdy nie używałam perfum Pumy ,a jeśli chodzi o lato to w tą porę roku ograniczam używanie perfum
    Myślę jednak że ten zapach mógłby mi się spodobać-lubię takie słodkie zapachy 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię słodkie zapachy:) ja latem głównie mgiełek używam, ale w chłodniejsze dni lub na ważne wieczorne wyjścia to wybieram perfumy takie jak te :) Pozdrawiam

      Usuń
  22. looks interesting, thanks for sharing! :)

    Hope that your week is going well :) It's a cold and wet winter week here!

    Away From Blue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you:) It's cold here too, even though it's summer :)

      Usuń
  23. Great review. Looks like a product worth trying.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :) Yes, this product is really worth trying :)

      Usuń
  24. I haven't tried this Puma fragrance, it seems nice.

    OdpowiedzUsuń
  25. OOO jestem mega ciekawa tych perfum :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc musisz je wypróbować, są bardzo ładne ;)

      Usuń
  26. I didn't know this perfume but sounds good!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapowiadają się bardzo ciekawie te perfumy :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. nie miałąm nigdy perfum z Pumy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Znam ten zapach. Ciekawy, finezyjny, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja sięgam po różne zapachy, chociaż latem najczęściej wybieram zapachy lekkie, kwiatowe, albo owocowe. O tej porze roku nie rozstaję się też z mgiełkami, zwłaszcza w upały. Tego zapachu nie znam, ale przy okazji jak będę w drogerii obwącham :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też latem, w upały częściej sięgam po mgiełki, ale w chłodniejsze dni, lub na wieczory ten zapach jest idealny:) Koniecznie obwąchaj, bo jest piękny:)

      Usuń
  31. Patrząc na nuty zapachowe mogłabym się z nim polubić.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawy produkt. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyznaję, że nie znałem tych pięknych perfum Animagical :)
    fiftyshadesfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo mnie ciekawia perfumy:)

    OdpowiedzUsuń
  35. O nawet nie wiedziałam, że puma ma perfumy 😅 super! Mogłyby mi przypasować te perfumki 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mam aż dwa rodzaje zapachów :D Bardzo możliwe, bo są piękne ;)

      Usuń
  36. Nie znam tego zapachu. Zupełnie zapomniałam, że Puma ma w swojej ofercie perfumy i to całkiem fajne :) Muszę sprawdzić, jestem ciekawa jak spisałby się ten zapach na mojej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo ładnych zapachów ma ta marka:) Koniecznie sprawdź, bo mi badrzo przypadły do gustu te perfumy:)

      Usuń
  37. I like floral notes for a summer perfume!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Widzę ulubione nuty zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawa kompozycja zapachowa, popróbuje zapachu przy najbliższej wizycie w perrfumerii .Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Coś czuję że te perfumy mogłyby mi się bardzo spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  41. I didn't know that perfum but the brand is very known. xoxo

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow, te perfumy nadają się również do użytku w moim kraju, ponieważ są w tropikach. Miejmy nadzieję, że pojawi się seria perfum dla mężczyzn

    OdpowiedzUsuń
  43. I do like PUMA products, but have never tried their perfume. Would love to try it!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I also like Puma, thier perfume are beautiful 😊

      Usuń
  44. Odpowiedzi
    1. Musisz wypróbować ten zapach, bo jest piękny:)

      Usuń
    2. Czasami właśnie w Biedronce czy Lidlu można trafić kosmetyczne perełki:)i to w przyzwoitej cenie.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
    3. Zgadzam się:) Więcej tych kosmetycznych perełek mam z Biedronki, bo do niej mam bardziej po drodze, w Lidlu też można znaleźć wiele fajnych kosmetyków:)

      Usuń
  45. Znam te perfumy, moimi ulubionymi są DKNY zielone jabłuszko.

    OdpowiedzUsuń
  46. Lubię maskę Smoothie, ponieważ formuła jest dobra, opakowanie jest również atrakcyjne do odbioru🙂

    OdpowiedzUsuń
  47. 54 yr old Financial Analyst Nikolas Dilger, hailing from MacGregor enjoys watching movies like "Spiders, Part 2: The Diamond Ship, The (Die Spinnen, 2. Teil - Das Brillantenschiff)" and Letterboxing. Took a trip to City of Potosí and drives a Ferrari 340/375 MM Berlinetta Competizione. Kliknij po wiecej info

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts