Translate

poniedziałek, 6 lipca 2020

Kołobrzeskie Spa, Balsam do ciała

Czy Wy tak samo jak ja nie mogliście się już doczekać lata? W końcu można się opalać na plaży (o ile pogoda na to pozwala). Najbardziej lubię się opalać nad polskim morzem, nad które jeżdżę przynajmniej raz w roku. Uwielbiam wygrzewać się na plaży, a później chłodzić w zimnym morzu. Bardzo lubię patrzeć na wielkie wzburzone fale, a także pływać motorówką po spokojnym morzu.




Kołobrzeskie Spa, balsam do ciała

Abym mogła przez cały rok poczuć klimat morskiej bryzy odkryłam balsam do ciała Kołobrzeskie Spa z naturalną solanką. Dzięki niemu mogę się poczuć jak po morskiej kąpieli. Opakowanie w postaci wygodnego dozownika jest wygodne w użyciu i  ładnie się prezentuje (idealnie wpasowało się w moją nadmorską aranżację). Balsam charakteryzuje się niską ceną, można go zakupić za 10-20 zł za opakowanie o pojemności 190 ml.



Opis i skład



Kołobrzeskie Spa, balsam do ciała


Na opakowaniu znajduje się polski i angielski (specjalnie dla moich zagranicznych czytelników) opis producenta i skład. Balsam przeznaczony jest do każdego typu skóry, szczególnie do suchej, idealnie sprawdza się przy mojej normalnej skórze. Po zastosowaniu tego balsamu moja skóra jest odżywiona, nawilżona i przyjemna w dotyku. Jestem bardzo zadowolona z jego działania, ponieważ ujędrnia i uelastycznia moją skórę. Ma bardzo fajny skład. Uwielbiam kosmetyki z olejkiem arganowym. kokosowym i masłem shea, ponieważ zawsze dobrze nawilżają i odżywiają moją skórę. 


Konsystencja



Kołobrzeskie Spa, balsam do ciała


Balsam ten ma lekką, delikatną i przyjemną konsystencję, która łatwo się rozprowadza na skórze, szybko się wchłania, a także daje poczucie odświeżenia. Skóra przez długi czas jej miękka i nawilżona. Balsam ma delikatny zapach, dlatego jest idealny na upalne dni, kiedy inne balsamy o intensywniejszych zapachach wydają się zbyt duszące. 

Bardzo lubię ten balsam i zawsze się nim smaruję kiedy tęskni mi się za morzem. Zamierzam w przyszłości wzbogacić moje domowe spa w kolejne kosmetyki tej marki abym jeszcze lepiej mogła poczuć nadmorski klimat.

A Wy lubicie tego typu kosmetyki, które nawiązują do morza?
Znacie ten balsam? 


78 komentarzy:

  1. Morska bryza brzmi bardzo wakacyjnie, na pewno warto wypróbować ten balsam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety nie używam obecnie balsamów do ciała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś tak mam poczucie że się lepię;p

      Usuń
    2. Po tym balsamie nie miałabyś takiego przeczucia, bo szybko się wchłania 😀

      Usuń
    3. hm to może się i przekonam:D

      Usuń
    4. Nie pożałujesz 😀

      Usuń
  3. Myślę, że ten zapach mógłby mi się spodobać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno :) bardzo ładny zapach ma ten balsam :)

      Usuń
  4. Zapach na pewno ma cudowny :) Chętnie bym go wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz na oczy widzę ten balsam. Jestem ciekawa jak ten produkt sprawdziłby się u mnie :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sprawdził się świetnie więc są duże szanse, że u Ciebie również by się dobrze sprawdził :D Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Namiastka wakacji przez cały rok. Balsam chętnie poznam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo mi przypomina wakacje ten balsam 😊

      Usuń
  7. Jak mi się tęskni za morzem! Niesamowicie! Ostatni raz byłam jakieś 2-3 lata temu i w tym roku obiecałam sobie że pojadę! Przejadę te 700km! Uwielbiam poczucie ujędrnionej skóry. Nigdy nie miałam produktu kojarzącego się z morzem. Ogółem to sam olejek do opalania zawsze mi się kojarzył z wakacjami i opalenizną haha:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Cię rozumiem, sama mam ponad 400 km dlatego jeżdżę tam tak rzadko... Fajnie mieć taki produkt, przynajmniej mam namiastkę morza przez cały rok 😀 mi tak samo kosmetyki do opalania kojarzą się z wakacjami, tylko ich nie używam przez cały rok 😀

      Usuń
  8. o pierwszy raz widzę i jestem ciekawa jakby się u mnie sprawdziły :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja te uwielbiam lato i morze :) tego produktu nie znam ale bardzo podoba mi się jego szata graficzna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo 😊 bardzo fajną ma szatę graficzną, od samego patrzenia na nią przypomina się morze 😊

      Usuń
  10. This looks interesting! Thank you for sharing

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego balsamu, ale bardzo lubię kosmetyki, które nawiązują do zapachu lata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie kosmetyki są najlepsze kiedy się tęskni za za latem😊

      Usuń
  12. Nie znam tego balsamu, ale lubię kosmetyki, które nawiązują do morskich zapachów. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wolę góry 😍
    Ale morskie kosmetyki uwielbiam 😍
    Ten też będę musiała wypróbować, bo jeszcze nie miałam 🙂
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Góry też bardzo lubię na równi z morzem 😊 bardzo fajne są nadmorskie kosmetyki 😊 koniecznie wypróbuj ten balsam, bo jest fajny 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  14. no bardzo doceniam polskie akcenty:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety nie znam tego balsamu:D I szczerze muszę się przyznać, że nie byłam nigdy nad polskim morzem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz koniecznie się tam wybrać, ja bardzo lubię polskie morze i jeżdżę tak co roku na wakacje :)

      Usuń
  16. Nie miałam tego balsamu :) Lubię takie klimaty w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz go widzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam morze, a więc spodobalby mi się ten balsam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. That seems quite nice...a great summer product.

    OdpowiedzUsuń
  20. Z racji tego, że w tym roku tylko basen i jakieś bliższe wycieczki to chyba sobie sprawię, by poczuć trochę morza <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam ten balsam, tym bardziej, że w tym roku szykują się u Ciebie same bliższe wycieczki :)

      Usuń
  21. I love the name sea breeze!! It sounds great!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny kosmetyk, nigdy nie słyszałam o tej marce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało znana marka 😊 bardzo fajny jest ten balsam 😊

      Usuń
  23. Bardzo ciekawy balsam, myślę, że bym go polubiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie się u mnie sprawdza więc jestem pewna, że byś go polubiła 😊

      Usuń
  24. Balsamu nie znam, ale pasowałoby się trochę w tym roku opalić :) A czasu przy dzieciakach brak :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, lepiej wygląda skóra jak jest opalona 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  25. Lubię takie mazidła więc mogłabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja akurat nie lubię ani zbytniego ciepła ani morza. Wolę góry :)
    Na razie mam zapas mazideł do ciała, więc nie będę sięgać po nic nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam i wygrzewanie się na plaży nad morzem i chodzenie po górach 😊 mazideł nigdy nie za wiele 😊

      Usuń
  27. Dziekuje za odwiedziny mego bloga, a ja kocham morze, jesli bedziesz miala czas i ochote zapraszam na moj poprzedni blog "Przygody z drutami",stracilam do niego dostep,moj komputer stracil haslo i nie moge go prowadzic, tam jest duzo morza,bo mieszkalam we Wloszech

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kocham morze. Muszę koniecznie odwiedzić ten blog, szkoda, że straciłaś hasło. Może jest jakiś sposób żeby je odzyskać? Bardzo chciałabym byś na bieżąco z nadmorskimi postami😊

      Usuń
  28. Zupełnie nie znam tego kosmetyku, ale wygląda ciekawie. Bardzo lubię poznawać nowości kosmetyczne i chętnie wypróbowałabym go na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zbyt popularny kosmetyk ale bardzo fajny, myślę, że byłabyś z niego zadowolona 😊

      Usuń
  29. wow nie znam i kompletnie nie słyszałam o tych produktach :D ja teraz sie na maksa uwielbiam z Be the Sky Girl :D matko jak to cudownie pachnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało znana marka 😊 to muszę koniecznie wypróbować ten balsam skoro tak pięknie pachnie 😊

      Usuń
  30. Nad morzem byłam tylko raz :D Chciałabym się tam jeszcze kiedyś wybrać :)

    Nie słyszałam o tym balsamie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś nadarzy się okazja i znowu się tam wybierzesz 😊

      Usuń
  31. Oj nie znałam dotąd tego kosmetyku. :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało znana marka ale żel bardzo fajny 😊 pozdrawiam i również życzę dużo zdrowia 😊

      Usuń
  32. szczerze - jest mi obojętne czy nawiązują do morza czy nie. Kosmetyku nie znałam i pewnie nie poznam, ponieważ mam już swoich faworytów co do balsamów, jednak produkt wydaje się dość ciekawy.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, też często jestem wierna swoim niektórym faworytom w innych dziedzinach pielęgnacji, ale czasem lubię też spróbować czegoś innego 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  33. Pierwszy raz się z nim spotykam ;p lubię lekkie i szybko wchłaniające się formuły, kiedyś może wpadnie w moje łapki ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie formuły są najlepsze, bardzo polecam ten balsam 😊

      Usuń
  34. Nice! Love a lotion that reminds me of the beach with it's lovely smell.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This lotion is great😊 its smell is delicate and lovely

      Usuń
  35. This body balm looks really interesting.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny wpis gratulacje będzie mi bardzo miło jest odwiedzisz mój blog https://gadzetyukasi.blogspot.com/?m=1 :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts