Translate

piątek, 17 lipca 2020

Avon Foot Works, Nawilżający olejek lawendowy do stóp 3 w 1 & Cien, lakier do paznokci

Lato to pora roku, w której większą uwagę przywiązujemy do pielęgnacji stóp. Częściej wtedy chodzimy w sandałkach, w których widać wypielęgnowane paznokcie oraz pięty. Zdarzają się też częste wypady na plażę, po której chodzimy w klapkach lub bez. Latem na pewno większość osób posiada swój ulubiony kosmetyk do pielęgnacji stóp, a także ulubiony kolor lakieru do paznokci. 


Avon Foot Works, Nawilżający olejek lawendowy do stóp 3 w 1 & Cien, lakier do paznokci


Dzisiaj chciałam się pochwalić moimi dwoma najważniejszymi kosmetykami do stóp, w jakie zaopatrzyłam się tego lata. Jest to Nawilżający olejek lawendowy do stóp 3 w 1 z Avonu z serii Foot Works oraz lakier do paznokci z marki Cien. 


Lakier do paznokci Cien 



Cien, lakier do paznokci 

Latem pedicure to u mnie dla podstawa. Zawsze mam pomalowane paznokcie o tej porze roku, ponieważ często chodzę w sandałkach, w innych porach roku rzadko kiedy maluję paznokcie u stóp. Często sięgam po wyraziste kolory takie jak rzucające się w oczy różowe odcienie lub jasne, które odznaczają się na mojej opaleniźnie. Z racji, że jestem już bardzo opalona, tym razem sięgnęłam po jasny odcień, jakim jest bardzo jasny pastelowy różowy kolor lakieru z marki Cien. Kupiłam go w Lidlu (nie pamiętam już ile kosztował, wiem, że był bardzo tani). 

Moja opinia:


Bardzo lubię ten odcień i często go widać na moich paznokciach zarówno u rąk jak i stóp. Niestety lakier kupiłam dawno więc już trochę mi się przysycha, ale trzymam go w lodówce, więc jeszcze jakoś się trzyma. Już za drugim pociągnięciem pokrywa on dokładnie całe paznokcie. 

Mój sposób na trwały pedicure:

1.   Najpierw piłuję paznokcie i nadaję im kształt pilnikiem. 
2. Następnie wygładzam ich powierzchnię polerką do paznokci.
3. Odtłuszczam odtłuszczaczem do paznokci (używam do tego cleanera z Delli).
4.  Maluję paznokcie diamentową odżywką z Eveline, która pełni funkcję podkładu.
5. Maluję co najmniej dwie warstwy lakieru kolorowego (czyli w tym przypadku moim lakierem z marki Cien).
6. Na końcu utwardzam paznokcie utwardzaczem z Avonu Mark Gel Shine.

Jak widać, paznokcie u stóp maluję na takiej samej zasadzie jak u rąk, szczegółowo pisałam już to tutaj. W taki sposób pomalowane paznokcie u stóp trzymają się u mnie ponad tydzień (zawsze dłużej się trzymają niż u rąk).


Avon Foot Works, Nawilżający olejek lawendowy do stóp 3 w 1



Avon Foot Works, Nawilżający olejek lawendowy do stóp 3 w 1

Bardzo lubię kosmetyki o konsystencji olejku, dlatego tego lata postawiłam na nawilżający olejek lawendowy do stóp 3 w 1 z Avonu z serii Food Works.  Posiada on ekstrakt z lawendy, dzięki któremu koi skórę stóp i przyjemnie pachnie. Jego pojemność to 50 ml, jego cena w katalogu, z którego go zamówiłam to tylko 6,99 zł.

Skład:

ISOPROPYL MYRISTATE, CANOLA OIL, OCTYL STEARATE, LAURETH-4, POLYSORBATE 81, DIETHYLHEXYL FUMARATE, PARFUM, AQUA, BENZYL ALCOHOL, METHYLPARABEN, DIETHYLHEXYL SODIUM SULFOSUCCINATE, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL, LAVANDULA ANGUSTIFOLIA (LAVENDER) FLOWER/LEAF/STEM EXTRACT.
 

Pełni on aż 3 ważne funkcje:

1. Błyskawicznie nawilża stopy.
2. Jako dodatek do kąpieli zmiękcza suchą i stwardniałą skórę stóp i skórek wokół paznokci.
3. Można go użyć do relaksacyjnego masażu stóp. 
 

Moja opinia:


Bardzo polubiłam ten olejek, ma ładny zapach i szybko się wchłania. Używam kilka kropel bezpośrednio na stopy, zawsze po kąpieli i to u mnie wystarcza aby nawilżyć, zregenerować i wygładzić skórę stóp oraz skórek wokół paznokci.


Tak właśnie wygląda moja pielęgnacja stóp latem. Nie jest ona czasochłonna, dlatego w łatwy i szybki sposób mogę się cieszyć zadbanymi stopami o tej porze roku.

A Wy lubicie malować swoje paznokcie u stóp? 
Jakie są wasze ulubione kosmetyki do pielęgnacji stóp?

74 komentarze:

  1. Olejek bardzo chętnie przetestuję! :) Zaciekawił mnie, a lakier miałam dokładnie w tym samym odcieniu, ale chyba z innej firmy. Kiedyś też bardzo lubiłam ten kolorek ;) U stóp wybieram kolor czarny najczęściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny ten olejek, na pewno będziesz z niego zadowolona 😊 Bardzo lubię ten kolor, paznokcie u stóp na czarno lub na ciemne kolory maluję (jeśli w ogóle maluję) zimą albo jesienią 😊

      Usuń
  2. Olejek mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten olejek mnie zaciekawił. Nie miałam wcześniej żadnego kosmetyku tego typu do stop :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I like AVON products too. Thank you, Martyna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tą marką jakoś mi nie po drodze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam chyba nic z marki Cien ale lakier ma bardzo ładny odcień :) lubię mieć zadbane paznokcie zarówno u dłoni jak i u stóp :) ostatnio stawiam u stóp na jasne, pastelowe kolory ale na lato są idealne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne są produkty z tej marki. Też bardzo lubię jasne i pastelowe kolory latem 😊

      Usuń
  7. Ten olejek sobie właśnie zamówiłam i czekam na wypróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny jest ten lakier 😍
    Ja wogule nie rezygnuje z pomalowanych paznokci u stóp ☺
    Olejki nie znam ,ale chętnie wypróbuję ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię ten lakier 😊 bardzo polecam ten olejek 😊

      Usuń
  9. Hmm I like the oil. Your review makes me want to go find the oil. My feet isn't dry but I think I want to try this.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten olejek mnie zainteresował. Może też się na niego skuszę, albo na jakiś podobny. Co do lakieru, znam firmę Cien, ale tego konkretnego produktu na pewno nigdy nie miałam. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam ten olejek 😊 czasem fajne produkty ma ta firma 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  11. Super bardzo ciekawy post. Lakier do paznokci ma faktycznie ładny odcień. I powiem tak, że ja nie lubię malować paznokci u nóg, ale lubię gdy są wymalowane :D
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię ten odcień 😊 ja tak samo nie przepadam za malowaniem paznokci ale zawsze maluję, bo lubię jak są pomalowane 😀

      Usuń
  12. Wlasnie nie mam produktow do pielegnacji stóp :( A co do malowania to aktualnie nie mam pomalowanych, ale chcę sobie pomalować niedługo na czerwony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś czesto malowałam paznokcie u stóp na czerwono 😊

      Usuń
  13. Ciekawy ten olejek :) Mam niestety problem z systematyczną pielęgnacją stóp :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny odcień lakieru do paznokci :) Faktycznie idealnie komponuje się z opalenizną. Ja najczęściej wybieram wyraziste kolory, choć i takimi pastelami nie pogardzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię ten odcień ;) Też czasem lubię sobie pomalować paznokcie na bardziej wyrazisty kolor :)

      Usuń
  15. Ja rzadko maluję paznokcie u nóg ale jak już to robię to używam wyrazistego różowego koloru. Natomiast ulubiony kosmetyk a raczej maść do stóp to dernilan który zmiękcza naskórek na piętach i zapobiega pękaniu pięt.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czasem lubię wyraziste różowe kolory😊 tej maści do stóp nigdy nie miałam 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  16. Cool review! Thank you very much! Let;'s follow each other? Victoria, beauty4fem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor lakieru do paznokci jest spokojny, dzięki czemu paznokcie wyglądają zdrowiej.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne paznokcie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piekny kolor lakietu musze kupic

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie testowałam tego olejku, ale jeśli faktycznie szybko się wchłania, to bym go z chęcią wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo go polecam. Myślę, że byłabyś z niego zadowolona :)

      Usuń
  21. 3 in 1 oil seem good product....
    Have a great day

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedzi
    1. Musi ładnie pachnieć szkoda ze to Avon . Fajny sposób masz na pedikir

      Usuń
    2. Bardzo ładnie pachnie:) Dziękuję :)

      Usuń
  23. Que esmalte maravilhoso.
    Produto maravilhoso.
    Beijos.
    http://vinteedoisdemaio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. That oil looks really good, nail paint is nice too. Thanks for sharing.
    New post on My Blog | Instagram | Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  25. That nail polish shade is very beautiful. I like it.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/07/lumene-arctic-hydra-care-rich-oleo-serum_20.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny odcień lakieru <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Interesting and glamorous too

    OdpowiedzUsuń
  28. Avon products usually are pretty good!

    OdpowiedzUsuń
  29. Interesting products. I like the shade of the nail polish.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  30. im really into beauty masks these days! thanks so much for your review :)

    x Natalie
    Lucy and the Runaways - Blog and Instagram

    OdpowiedzUsuń
  31. Cute colour for toes. This sounds good :-D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts