Translate

środa, 15 lipca 2020

AVON, Mgiełki do ciała Planet Spa Aromatherapy Energise & Encanto Irresistible

Bardzo lubię lato kiedy to w upalne dni mogę się wygrzewać na słońcu i łapać do woli naturalną witaminę D, która daje mi później dużo energii. W takie upalne dni nie używam mocnych perfum o intensywnym zapachu, który zazwyczaj mnie dusi. Latem częściej sięgam po delikatne perfumy zazwyczaj o zapachu kwiatowym lub owocowym. Nie zapominam też o mgiełkach do ciała, których używam częściej niż w innych porach roku.



AVON, Planet Spa, Aromatherapy Energise  i Encanto Irresistible


Mgiełki do ciała to dla mnie bardzo ważne kosmetyki podczas upalnych dni. Są lekkie i lubię się mini psikać nawet kilka razy w ciągu dnia, w celu uczucia szybkiego odświeżenia. Dzisiaj mam do zaprezentowania dwie mgiełki do ciała z Avonu, w które zaopatrzyłam się tego lata. 



AVON, Planet Spa, Aromatherapy Energise



AVON, Mgiełki do ciała Planet Spa Aromatherapy Energise

Opis:


Pierwszą z nich jest Aromatherapy Energise z serii Plane Spa. Jej nuty zapachowe to włoska bergamotka i cytryna, które podnoszą poziom energii i zadowolenia, a aromatyczne działanie pobudza zmysły, orzeźwia oraz delikatnie odświeża. Można nią spryskać ciało, a także pomieszczenie lub pościel. Jej pojemność to 100 ml. 

Jak u mnie sprawdza się ta mgiełka:


Bardzo lubię kosmetyki z serii Planet Spa, jednak nie jestem do końca zadowolona z tej mgiełki. Czuć bardzo orzeźwiający zapach cytrusów, który jest ładny, jednak przypomina mi bardziej odświeżacz powietrza niż mgiełkę do ciała więc lepiej nią rozpylać pomieszczenia. Jej zapach nie utrzymuje się zbyt długo ani nie podnosi poziomu mojego zadowolenia ale bardzo orzeźwia, odżywia i chłodzi w upalne dni, dlatego nie przekreślam tej mgiełki i zamierzam dalej jej używać, jednak nie kupię jej już więcej.



AVON Encanto Irresistible




AVON, Mgiełka do ciała Encanto Irresistible

Opis:


Drugą z moich mgiełek jest mgiełka do ciała Encanto Irresistible. Jej nuty zapachowe to maliny, świeża frezja i słodki heliotrop. Przyjemnie odświeża swoim luksusowym aromatem. Zapach tej  mgiełki jest lżejszą wersją wody toaletowej Encanto Irresistible, który nadaje się w sam raz na upalne dni. Należy rozpylić mgiełkę na skórę ciała. Jej pojemność to 100 ml. 

Jak u mnie sprawdza się ta mgiełka:


To mój jedyny kosmetyk z tej serii i bardzo mi przypadł do gustu. Ma bardzo ładny słodki zapach, który długo się utrzymuje na skórze. W upalne dni orzeźwia swoim delikatnym zapachem. Ten zapach jest tak piękny, że lubię psikać się tą mgiełką również w innych porach roku. Zamierzam zaopatrzyć się w inne kosmetyki tej serii, bo mgiełka ta bardzo dobrze się u mnie sprawdziła.


A Wy używacie w upalne dni mgiełek do ciała?
Miałyście którąś z tych mgiełek?

71 komentarzy:

  1. Nie miałam żadnych z tych mgiełek, ale latem lubię używać takich produktów :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jedną mgiełkę z kalendarza adwentowego, ale jeszcze nie zaczęłam jej używać. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię mgiełki z Avonu, ale tych nie miałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. That aromaspray sounds really interesting!

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie mgiełka jedynie latem ląduje na ciele zamiast perfum. Aktualnie używam truskawkowe z TBS i przyznam, że jestem nią już lekko zmęczona. Z prezentowanych przez Ciebie produktów nie znam żadnej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam żadnej nigdy mgiełki z TBS:) to pora na zakup nowej mgiełki :D

      Usuń
  6. Przyjemne są te ich mgiełki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna prezentacja :-)Bardzo rzadko używam mgiełek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja latem używam bardzo często :)

      Usuń
  8. Tych akurat nie miałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też jestem miłośniczką mgiełki Encanto Irresistible. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Never bought anything from Avon!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię mgiełki z Avonu.Są trwałe i mają ładne zapachy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, jak dla mnie mgiełki z Avonu są najlepsze :)

      Usuń
  12. miałam fazę na tego typu mazidła z Avon:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasem sięgam po mgiełki, jednak nie jest to mój produkt must have.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja latem obowiązkowo muszę mieć mgiełkę 😊

      Usuń
  14. Lubię kosmetyki z Avonu, kiedyś bardzo dużo zamawiałam, teraz skupiłam się głównie na mojej ulubionej wodzie perfumowanej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz bardzo dużo zamawiam, bo tej lubię kosmetyki z Avonu 😊

      Usuń
  15. Nie używałam żadnej z owych mgiełek, ale ta Encanto Irresistible zaczęła mnie teraz kusić. Może kiedyś dam jej więc szansę. Pozdrawiam. Julita (crouschynca) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny zapach ma ta mgiełka, na prawdę warto dać jej szansę 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  16. Bergamot and lemon sound really nice - pity that the fragrance wasn't so good after all.
    I don't use body mists very often but I have a favourite: "Pink Grapefruit" by The Body Shop.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I thought that this mist would be better... Pink grapefruit sounds very nice 😊 I have never bought nothing from The Body Shop😊

      Usuń
  17. Ciekawa recenzja, mgiełki Encanto Irresistible używałam tylko takiej niebieskiej i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładnie pachną te mgiełki. Niebieskiej nigdy nie miałam ale może jak mi się różowa znudzi to zamówię 😊

      Usuń
    2. Bardzo lubię mgiełki, szczególnie na upalne lato. Pozdrawiam cieplutko ☀️

      Usuń
    3. Bardzo fajne są mgiełki, szczególnie z Avonu 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  18. Od dawna już nie używam produktów tej marki. Zaciekawiła mnie mgiełka ale szkoda ze nie zachwyca :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja często używam produkty tej marki:) Za to ta druga mnie bardzo zachwyciła ;)

      Usuń
  19. I'm a summer lover too!
    Nice products, sound good!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Summer is the beat season! I very like these products:)

      Usuń
  20. These body mists look reallu great. I'd like to try them.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak ktoś mówi "mgiełka" od razu myślę "avon" ta marka kojarzy mi się właśnie z tymi produktami :) Nie miałam tych konkretnych, ale kilka miałam i szczerze, bardzo lubię te zapachy, zwłaszcza latem :) Są delikatne, idealne na upalne dni :) Świetny wpis :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam żebym miała mgiełki do ciała z innej marki niż ta :D Też bardzo lubię mgiełki z Avonu i oprócz tych miałam też wiele innych, które również miały piękne zapachy:) Dziękuję :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  22. Raczej nie używam, ale lubię ich efekt i latem potrafią się fajnie sprawdzić:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Very nice post. Thanks fot your visit on my blog.
    Bisous,
    pequenomuffin.com.br | @blogpequenomuffin

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię mgiełki do ciała. Świetnie odświeżają.
    Obecnie stosuję Ziaja GdanSkin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo bardzo lubię mgiełki, z Zaji jeszcze nigdy nie miałam :)

      Usuń
  25. Latem nie ma dla mnie lepszego jak pięknie pachnące mgiełki do ciała :)
    Uwielbiam z Avonu ale te Naturals :) Ostatnio moją ulubioną jest połączeni Grejpfrut & Morela :)
    Tych ze zdjęć nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię zapach mgiełek latem ;) Z Avon Naturals też miałam już dużo mgiełek ale tej grejpfrutowej jeszcze nie miałam :)

      Usuń
  26. Odpowiedzi
    1. W ostatnim katalogu chyba kosztowała 16,99 zł :)

      Usuń
  27. Nie miałam tych produktów. W sumie nie zdarza mi się często kupować kosmetyków z Avon, może kiedyś się przekonam. :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka :)
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo często kupuję kosmetyki z Avonu, chyba co katalog coś zamawiam :D Pozdrawiam :)

      Usuń
  28. Mgiełek z Avon dawno nie miałam, sięgam po te z Bath & Body Works ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to z Bath&Body Works nigdy nie miałam 😊

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts