Translate

środa, 29 lipca 2020

Avon, Planet Spa, Głęboko oczyszczający scrub do ciała z minerałami z Morza Martwego & Regenerująco-ujędrniające masło do ciała

Kto lubi czasem sobie zrobić domowe spa? Ja uwielbiam takie chwile tylko dla siebie, kiedy mogę wziąć długą relaksującą kąpiel, najczęściej robiąc masaż ulubionym peelingiem, a następnie wklepać sobie w skórę ulubiony balsam do ciała... 

Avon, Planet Spa, Głęboko oczyszczający scrub do ciała z minerałami z Morza Martwego & Regenerująco-ujędrniające masło do ciała

W ostatnim czasie do mojego domowego spa wykorzystałam dwa kosmetyki, które nabyłam z Avonu z marki Planet Spa. Jeden z nich to Głęboko oczyszczający scrub do ciała z minerałami z Morza Martwego o pojemności 200 ml za 35,00 zł. Drugi to Regenerująco-ujędrniające masło do ciała o pojemności 200 ml za 35,00 zł. Produkty te zazwyczaj są w promocji, zamówiłam je już jakiś czas temu i łącznie wydałam za nie około 30 zł. Przyjrzyjmy się teraz bliżej tym dwóm ciekawym produktom:


Głęboko oczyszczający scrub do ciała z minerałami z Morza Martwego


Avon, Planet Spa, Głęboko oczyszczający scrub do ciała z minerałami z Morza Martwego


Opis producenta


"Oczyszczający scrub do ciała Planet Spa o bogatej formule z minerałami z Morza Martwego to detoksykujący i odświeżający rytuał domowego spa.

  • Zastosowanie: do każdego rodzaju skóry
  • Działanie: formuła z minerałami z Morza Martwego usuwa martwy naskórek, głęboko oczyszcza skórę i przywraca jej gładkość

Poznaj odżywczy scrub, którym w kilka minut odmienisz wygląd swojej skóry! Jego bogata formuła ze złuszczającymi drobinkami pomoże usunąć martwy naskórek i przywrócić skórze przyjemną w dotyku gładkość. Dodatkowo, odżywi ją i intensywnie nawilży, aby na dłużej pozostała miękka i wyglądała zdrowo.

Kolistymi ruchami wsmaruj kosmetyk w skórę. W przypadku suchej skóry użyj większej ilości kosmetyku. Stosuj tak często, jak potrzebujesz.

Obecne w formule kosmetyku minerały z Morza Martwego wspomagają detoksykację skóry i poprawiają jej mikrokrążenie, a dzięki głębokiemu nawilżeniu wygładzają ją i zwiększają jej elastyczność."

 

Skład  

"AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, PHYTELEPHAS AEQUATORIALIS SEED POWDER, GLYCERIN, ACRYLATES COPOLYMER, POLYSORBATE 20, COCAMIDOPROPYL BETAINE, COCAMIDE MEA, PARFUM, PROPYLENE GLYCOL, SODIUM CHLORIDE, JOJOBA ESTERS, SODIUM HYDROXIDE, BENZOPHENONE-3, DISODIUM EDTA, MARIS SAL, ALCOHOL DENAT., METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE, METHYLISOTHIAZOLINONE"
 

Opakowanie


Skrub ten umieszczony jest w tubce. Ma piękną szatę graficzną koloru szarego, z którą kojarzą się zawarte w nim minerały z Morza Martwego. Jest przezroczyste, więc widać ile jeszcze kosmetyku zostało w opakowaniu.


Konsystencja i zapach 


Skrub ma żelową konsystencję, koloru szarego. Znajdują się w nim grube ziarenka. Zapach jest bardzo intensywny, orzeźwiający, podchodzący pod męskie perfumy.


Avon, Planet Spa, Głęboko oczyszczający scrub do ciała z minerałami z Morza Martwego


Moja opinia


Bardzo lubię morze, więc zdecydowałam się na ten scrub. Lubię też takie przezroczyste opakowania, ponieważ wolę widzieć ile jeszcze kosmetyku zostało mi do zużycia.  Jego grube drobinki bardzo fajnie masują skórę. Po umyciu moja skóra jest miękka, nawilżona i gładka oraz czuję, że jest odżywiona i orzeźwiona. Jednak zapach jest trochę nie w moim typie, bo pachnie jak męskie żele pod prysznic i niestety zapach ten utrzymuje się na skórze jeszcze jakiś czas po umyciu... Ogólnie jestem zadowolona z tego scrubu, bo zapach po dłuższym czasie już się ulatnia, a gładkość i miękkość skóry pozostaje na dłużej.


Regenerująco-ujędrniające masło do ciała


Avon, Planet Spa, Regenerująco-ujędrniające masło do ciała


Opis producenta


Regenerująco-ujędrniające masło do ciała Planet Spa wzbogacone ekstraktem z kolumbijskiej kawy poprawia elastyczność i napięcie skóry.

  • Zastosowanie: do każdego rodzaju skóry
  • Działanie: bogata formuła nawilża, odżywia i ujędrnia skórę, poprawiając jej elastyczność i napięcie
  • Efekt: zdrowo i młodziej wyglądająca, jędrna skóra

Stworzyliśmy masło do ciała, które przywróci Twojej skórze elastyczność i napięcie, odmładzając jej wygląd. Formuła kosmetyku, wzbogacona kofeiną, przyjemnie rozprowadza się po skórze, głęboko ją odżywiając i nawilżając. Masło szybko się wchłania, pozostawiając skórę ujędrnioną i przyjemnie gładką w dotyku.

Jak stosować?

Rozprowadź masło po skórze kolistymi ruchami. W przypadku suchej skóry użyj większej ilości kosmetyku. Stosuj tak często, jak potrzebujesz.


 

Skład




Opakowanie


Masło to znajduje się w bardzo wygodnym, plastikowym słoiczku koloru brązowego, kojarzącego się z kawą. 


Konsystencja i zapach


Konsystencja jest bardzo lekka, przyjemna, białego koloru. Masło szybko się wchłania. Zapach jest tak łagodny, że prawie niewyczuwalny.

Avon, Planet Spa, Regenerująco-ujędrniające masło do ciała


Moja opinia


Uwielbiam wszelkiego rodzaju kawę, dlatego najbardziej w tym maśle zachęcił mnie zawarty w nim ekstrakt z kolumbijskiej kawy oraz formuła wzbogacona w kofeinę. Bardzo lubię opakowania w słoiczku, bo są łatwe w użyciu, a kosmetyk zawsze zostaje zużyty w całości. Konsystencja jest bardzo fajna, bo jest lekka, a krem szybko się wchłania i nie lepi się. Po rozsmarowaniu tego masła moja skóra jest idealnie nawilżona, gładka i jędrna. Tak jak w przypadku wyżej opisanego scrubu zawiódł też mnie zapach, jednak na szczęście to masło nie pachniało jak męskie kosmetyki. Zapach jest prawie niewyczuwalny, spodziewałam się zapachu aromatycznej kawy, która mnie pobudzi. Na szczęście na pielęgnację mojej skóry masło to dobrze działa, bo przez długi czas od zastosowania moja skóra w dobrej kondycji, a co do zapachu pozostają mi perfumy i mgiełki do ciała. 


A Wy lubicie takie domowe spa?
Miałyście któryś z Planet Spa?

104 komentarze:

  1. NIe lubię spa ale wiele osób się relaksuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ten sposób się relaksuje :)

      Usuń
    2. Ja bardzo lubię relaksować się w ten sposób :)

      Usuń
    3. Często to robisz? :)

      Usuń
    4. Przynajmniej raz w tygodniu, a jak mam czas to częściej 😊 Tobie też to polecam, na pewno w końcu polubisz domowe spa 😊

      Usuń
    5. Może kiedyś :)
      Zawsze długo się relaksujesz? :)

      Usuń
    6. Chyba długo:) Tracę poczucie czasu, do momentu aż ktoś z moich domowników pyta się mnie czy zamierzam jeszcze długo siedzieć w tej łazience, bo tak długo siedzę :D

      Usuń
    7. Wolisz Spa od prysznica? :)

      Usuń
    8. Ale prysznic też czasem wypada?:)

      Usuń
    9. No oczywiście :D prysznic zazwyczaj jak mam mniej czasu:)

      Usuń
    10. Działa jak masaż :)

      Usuń
  2. Kiedyś lubiłam z tej serii maski, ale teraz już kompletnie mnie nie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię planet spa :) mam od nich balsam i jest ekstra ;)

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię planet spa i mam w planach inne kosmetyki tej marki :)

      Usuń
  4. Nie ma to jak domowe Spa pachnące czekoladą. To jest u mnie hit :) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe jakby u mnie sprawdził się ten scrub?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że bardzo dobrze, tylko zapach mógłby przerazić :)

      Usuń
  6. Both products look really interesting. I'd like to try the scrub.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam peeling do twarzy i bardzo sobie chwalę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zapach kawy, ale parafina w składzie odpada :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Before I used Avon Planet Spa products and remember that they was amazing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/07/summer-fragrances-2019.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno nie używałam kosmetyków tej firmy ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno nie miałam nic z Avonu...
    Lubię sobie robić takie domowe SPA-szczególnie w weekendy 😉
    Peeling bym chętnie wyprobowała 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja co trochę coś zamawiam z Avonu:) Takie domowe spa to bardzo fajna rzecz ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. I've never heard of Planet Spa, but I like the scrub inspired by the sea :) Following now!

    x Natalie
    Lucy and the Runaways - Blog and Instagram

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam ten scrub i był całkiem spoko, jednak zapach mnie do niego zniechęcił.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaciekawił mnie ten scrub. Chętnie bym przetestowała :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, tylko ostrzegam przed zapachem:) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  15. Dawniej z tej serii lubiłam maski do twarzy i chyba gdzieś jeszcze mam kilka, ale jakoś rzadko po nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też bardzo lubiłam maski z planet spa, teraz mam fazę na masła do ciała i peelingi :)

      Usuń
  16. Nie wiem czemu ale marka Avon mnie ostatnio jakos kompletnie nie kusi

    OdpowiedzUsuń
  17. Często je używałam gdy jeszcze moja koleżanka się Avone zajmowała :)

    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Hi!
    I have a lot of Avon products, because they are really popular here.
    I’m currently on look out for a new one just to have in my collection. I’ll give this a try!
    Best regards!

    OdpowiedzUsuń
  19. I also have a lot of products from this brand. I recommend these products 😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam to masło do ciała, bardzo fajnie działało na moją skórę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moją też 😊 świetne jest to masło 😊

      Usuń
  21. Love home spas...my favorite! Would love to try this body butter.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This body butter is very fine 😊 I recommend it 😊

      Usuń
  22. Gracias por la recomendación se ve un buen productor. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię tę linię kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kosmetyki z Avonu byłyby fajne gdyby nie zawartość alkoholu w każdym produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w sumie... ale mi aż tak ten alkohol nie przeszkadza w niektórych kosmetykach :)

      Usuń
  25. Miałam chyba kiedyś coś z tej serii ale bardzo dawno temu ;p uwielbiam domowe spa ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. Home spa is a great idea. These products seem lovely. Thank you for your review.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dawno temu miałam to masło do ciała z Planet Spa, ale już nawet nie pamiętam jak wypadło :) Parę lat temu w sumie w mojej łazience królowała ta seria miałam sporo wersji peelingów i maseczek do twarzy :) Najmilej wspominam czekoladową maseczkę do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie teraz ta seria króluje w łazience:) Miałam też kiedyś tą czekoladową maseczkę:D Świetna była ;)

      Usuń
  28. To masełko dobrze wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Never tried Avon products but I've heard they're ae pretty good!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie miałam nic z serii Spa . Myślę ,że peeling sprawdziłby się u mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. O fajne produkty tutaj nam pokazałaś. Ta seria z Avon jest naprawdę warta kupna. Miałam dokładnie ten sam scrub i bardzo byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię tą serię:) Fajny jest ten scrub :)

      Usuń
  32. These look nice, Avon have good products! I love coffee too :-D

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy nie przepadałam za kosmetykami z Avon ale scruby i balsamy słyszałam, że są niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo lubię scruby, balsamy i żele pod prysznic z tej marki :)

      Usuń
  34. uwielbiam domowe spa, jednak często nie mam na to czasu. Na szczęście jutro jest ten dzień, kiedy mogę sobie na to pozwolić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie zawsze jest czas... Miłego relaksowania się w domowym spa 😊

      Usuń
  35. Kiedyś bardzo lubiłam kosmetyki z Avonu, a teraz jakoś mi nie podchodza. Pewnie dlatego, że ostatnio wolę te z lepszym składem :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od zawsze lubię kosmetyki z Avonu 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  36. Nie dość, że relaks to jeszcze z korzyścią dla zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie używałam kosmetyków z linii Planet Spa, ale może kiedyś się skuszę, skoro w ogólnym rozrachunku nie żałujesz, że dałaś szansę tym produktom. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto dać szansę tym produktom, bo są fajne 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  38. sound the product good for skin care...
    have a nice day

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. These products are very good😊 Thank you 😊

      Usuń
  39. I would love to try that body cream! Thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  40. chyba kiedys mialam ale nie kojarze na 100%

    OdpowiedzUsuń
  41. Miałam kiedyś te kosmetyki i byłam zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Moja siostra bardzo lubi kosmetyki z serii Avon Planet Spa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts