Translate

niedziela, 24 stycznia 2021

EVELINE COSMETICS Satin Matt matująco-kryjący podkład do twarzy

Dzisiaj zamierzam zaprezentować Wać mój podkład do twarzy, który używam już od jakiegoś czasu. Przy mojej mieszanej cerze ciężko jest wybrać odpowiedni podkład, którzy zapewni matowe wykończenie makijażu, jednocześnie nie spowoduje uczucia suchości oraz zakryje wszelkie niedoskonałości. Zobaczmy zatem jak z moją cerą radzi sobie EVELINE COSMETICS Satin Matt matująco-kryjący podkład do twarzy.


EVELINE COSMETICS Satin Matt matująco-kryjący podkład do twarzy 

EVELINE COSMETICS Satin Matt matująco-kryjący podkład do twarzy zakupiłam w Rossmannie za około 20 zł. Spośród czterech odcieni (101 Ivory, 102 Vanilla, 103 Natural 30 ml i Beige 30 ml) wybrałam odcień nr 102 Vanilla, gdyż stwierdziłam, że jest najodpowiedniejszy dla mojej cery i to o podkładzie w tym odcieniu będzie dzisiejsza recenzja.



OPIS PRODUCENTA



EVELINE COSMETICS Satin Matt matująco-kryjący podkład do twarzy 

Jak widzimy w opisie producenta, EVELINE COSMETICS Satin Matt matująco-kryjący podkład do twarzy ma za zadanie: 

  • ujednolicić koloryt, 
  • wygładzić skórę, 
  • zapewnić matowy wygląd skóry, 
  • zmniejszyć widoczność porów, 
  • zapewnić stopniowe krycie. 

 

EVELINE COSMETICS Satin Matt matująco-kryjący podkład do twarzy posiada bardzo ciekawe składniki aktywne:

  • filtrowany śluz ślimaka, który jest odpowiedzialny za regenerację i odżywienie skóry
  • kwas hialuronowy, który stymuluje produkcję kolagenu i elastyny
  • cityguard, czyli kompleks ochrony zabezpieczający skórę przed szkodliwym wpływem środowiska
  • "mikro-gąbki", które matują, wygładzają zmarszczki od zewnątrz 

 

Znając już składniki aktywne i ich działanie, poznajmy zatem  szczegółowy skład:




SKŁAD



Aqua (Water), Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Polymethyl Methacrylate, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Dicaprylyl Carbonate, Glycerin, Polyglyceryl-4 Isostearate, Cera Alba, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Magnesium Sulfate, Sodium Chloride, Snail Secretion Filtrate, Maris Aqua, Sodium Hyaluronate, Hydrolyzed Algin, Sucrose, Tocopherol, Triethoxycaprylylsilane, Aluminum Hydroxide, Phenethyl Alcohol, Phenoxyethanol, DMDM Hydantoin, Ethylhexylglycerin, Alumina, Magnesium Oxide, Parfum (Fragrance), Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Salicylate, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Linalool. May Contain (+/-): CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77491 (Iron Oxides), CI 77492 (Iron Oxides), CI 77499 (Iron Oxides).



OPAKOWANIE



EVELINE COSMETICS Satin Matt matująco-kryjący podkład do twarzy 

EVELINE COSMETICS Satin Matt matująco-kryjący podkład do twarzy znajduje się w plastikowej tubce o pojemności 30 ml. Opakowanie jest koloru cielistego, który przypomina odcień podkładu. Posiada plastikową zakrętkę, na której można postawić podkład. 



KONSYSTENCJA



EVELINE COSMETICS Satin Matt matująco-kryjący podkład do twarzy 

EVELINE COSMETICS Satin Matt matująco-kryjący podkład do twarzy posiada lekką kremową konsystencję, która nie jest ani za gęsta, ani za rzadka. Z łatwością rozprowadza się po twarzy. 


NA TWARZY 



EVELINE COSMETICS Satin Matt matująco-kryjący podkład do twarzy 

Zdjęcia przedstawiają twarzy przed i po użyciu EVELINE COSMETICS Satin Matt matująco-kryjącego podkładu do twarzy (żeby nie było wątpliwości, na drugim zdjęciu twarz jest posmarowana tym podkładem). EVELINE COSMETICS Satin Matt matująco-kryjący podkład do twarzy zmniejsza widoczność niedoskonałości i naczynek krwionośnych (niestety nie kryje ich w 100%).  Za to pory dzięki niemu są prawie niewidoczne. Od kiedy go stosuję, nie jest mi już potrzebny korektor pod oczy, bo moje cienie pod oczami nie są już tak bardzo widoczne. Dzięki EVELINE COSMETICS Satin Matt matująco-kryjącego podkładu do twarzy moja twarz nie świeci się, ale też nie jest całkiem matowa.


MOJA OPINIA



EVELINE COSMETICS Satin Matt matująco-kryjący podkład do twarzy 

EVELINE COSMETICS Satin Matt matująco-kryjący podkład do twarzy posiada bardzo fajne składniki aktywne, takie jak filtrowany śluz ślimaka, kwas hialuronowy, dzięki którym czuję, że moja skóra jest odpowiednio nawilżona i gładka. Odcień, który wybrałam, jest odpowiedni jak na tę porę roku, czyli zimę. Latem, kiedy moje ciało jest opalone, twarz mogłaby się wydawać zbyt jasna w porównaniu do reszty ciała. Szkoda, że podkład ten nie posiada filtr UV, który chroniłby moją skórę przed szkodliwymi promieniami słonecznymi. Z efektów, o których piszę wyżej, jestem bardzo zadowolona, mimo tego, że nie wszystkie niedoskonałości są niewidoczne. Taki efekt jak na powyższym zdjęciu utrzymuje się z  5 godzin. Później stopniowo, jak w przypadku każdego podkładu, który miałam, z każdą godziną skóra świeci się coraz bardziej. Mimo wszystko myślę, że EVELINE COSMETICS Satin Matt matująco-kryjący podkład do twarzy  jest jednym z lepszych podkładów, jakie miałam do tej pory. 


A Wy miałyście EVELINE COSMETICS Satin Matt matująco-kryjący podkład do twarzy ?

Jaki jest Wasz ulubiony podkład do twarzy?


141 komentarzy:

  1. Na zdjęciu widać sporą różnicę, świetnie matuje :) Ostatnio sięgam właśnie po dość ostro kryjące podkłady:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo go lubię za ten mat :) Czasami takie ostro kryjące podkłady są bardzo przydatne ;)

      Usuń
  2. Looks good in the photo, nice :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. tez go lubilam :) uzywalam tego podkladu baaardzo dlugo :D teraz uzywam z bourjouis witaminowego :D tez jest dobry i nawet podobny do tego z eveline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny jest ten podkład:) Muszę kiedyś wypróbować ten witaminowy podkład, na pewno też go polubię ;)

      Usuń
    2. jest lekki na skorze i praaktycznie go nie czuc :D

      Usuń
    3. Więc to coś dla mnie 😊

      Usuń
  4. I can see the difference. The result looks smooth and good tone!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dla mojej skóry, ale cieszę się, że jesteś zadowolona z tego podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Parece muy buen producto, gracias por la recomendación. Te mando un beso y ten una buena semana

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello, Martyna! The Eveline cosmetics is great!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh the effect is nice darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podkład z Eveline Art Scenic i nie używam żadnego innego:)

    OdpowiedzUsuń
  10. this looks really good, it gives nice effect after application.
    New post on My Blog | Instagram | Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać różnicę na zdjęciach. Efekt po nałożeniu naprawdę super. Ja raczej nie rezygnowałabym z korektora pod oczy, unikam nakładania podkładu właśnie pod oczami, by skóra zachowała dłużej młodość. Za to na brak filtrów w kosmetyku też jest sposób, nakładam pod makijaż krem z odpowiednim filtrem. Teraz większość kremów pielęgnacyjnych ma właśnie filtry UV, więc podstawowa ochrona też jest zapewniona. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo zadowolona z efektu :) Ten podkład ma takie właściwości, że nie powinien przyśpieszyć mojej starości ;P Krem do twarzy z odpowiednim filtrem, po którym moja twarz nie świeciłaby się ciężko mi ostatnio znaleźć, więc przy okazji rozglądam się za podkładami z filtrem ;)

      Usuń
  12. Bardzo lubię ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tego podkladu ale moze go wypróbuję :) Też mam cerę mieszaną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc może akurat będzie dla Ciebie w sam raz ;)

      Usuń
  14. the composition looks healthy and useful...great product.

    have a great day

    OdpowiedzUsuń
  15. Wonderful post! Very cool. But I haven't used this product. Thanks so much!

    OdpowiedzUsuń
  16. Awesome to know about this product!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny naturalny efekt robi robotę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. This product have very nice texture and look great on face. Thank you for sharing review.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/01/hugo-boss-scent-private-accord-for-her.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam serdecznie ♡
    Niestety nie znam tego podkładu, rzadko kupuję coś tej marki ale jestem tak skuszona, że chętnie ten produkt wypróbuję :) Świetna recenzja!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj:) Ja dużo mam kosmetyków z tej marki, bo jak dla mnie świetne są. Bardzo polecam ten podkład, możliwe, że przypadnie Ci do gustu ;) Dziękuję ;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Na razie rzadko używam podkładu (głównie przez maseczki) ale na pewno będę pamiętać o tym produkcie, dziękuję za polecenie! :)

      Usuń
    3. Teraz rzadko się używa podkładów, ale kiedyś może akurat ten podkład będzie bardzo przydatny 😊

      Usuń
  20. na buzi wygląda ślicznie:) i ten kolor dobry dla bladziocha czyli mnie^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba efekt, w sam raz dla bladziochów :D

      Usuń
    2. bladziochy łączmy się:D

      Usuń
    3. Razem ze swoimi podkładami do twarzy 😀

      Usuń
    4. ja mam jeden podkład jasny i jeden ciemniejszy w razie wakacyjnej opalenizny haha

      Usuń
    5. Ja chwilowo mam tylko ten podkład, ale latem z tego samego powodu przerzucę się na ciemniejszy 😊

      Usuń
    6. ekhm sprawdziłam wczoraj i się okazało że mam obecnie kilka podkładów jasnych aż^^ ale ciii żeby nikt nie wiedział haha

      Usuń
  21. Nie znam tego podkładu, ale widzę, że bardzo ładnie wygląda na Twojej buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam go - u mnie był bardzo nietrwały niestety, ale i tak dobrze go oceniam, bo jest super lekki i daje naturalny wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie z trwałością nie jest najgorzej, bardzo go lubię za ten naturalny wygląd ;)

      Usuń
  23. He looks beautiful on his face, he did what he had.

    OdpowiedzUsuń
  24. Me ha encantado este producto, me lo apunto!!
    Bsss

    OdpowiedzUsuń
  25. Takie mocno kryjące i matujące podkłady są idealne dla mojej skóry. 😊

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpowiedzi
    1. Ja też coś kiedyś o nim usłyszałam aż w końcu się na niego skusiłam 😊

      Usuń
  27. Fajny, bardzo dobrze kryje, na pewno warto go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam ale ma bardzo ładne krycie, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładny ma kolor, w sam raz dla mojej bladej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  30. It's compact and has good coverage, looks worth to try!
    Recently I've been trying new BB cushion which has satin-matte finish too, probably you want to check it out too on my blog :)

    xoxo,
    |CHELSHEAFLO|

    NEW POST :
    https://www.chelsheaflo.com/2021/01/review-looke-cosmetics-holy-flawless-bb.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, this foundation is worth to trying. I have to check this BB cushion in your blog😊

      Usuń
  31. Nie miałam, ale słyszałam dużo dobrych opinii na jego temat :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wiele lat temu kupiłam podkład Eveline i byłam z niego bardzo niezadowolona. Jakiś czas temu w jakimś konkursie wygrałam jakiś inny podkład tej firmy i różnica była kolosalna. Widać, że Eveline zmienia się na plus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, to dipy mój pierwszy podkład z Eveline i bardzo go polubiłam 😊

      Usuń
  33. I didn't know this brand but this foundation seems pretty good!
    The inci is nice and I really like the effect on your skin!
    I'd like to try it too!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I very recommend this foundation, I am very happy with this effect😊

      Usuń
  34. Miałam go i jest bardzo w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja teraz używam podkładu z miss sporty :)
    Ale ten też wydaje się w porządku. Ja z Eveline lubię matowe pomadki w płynie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych matowych pomadek nigdy nie miałam, koniecznie muszę je wypróbować 😊

      Usuń
  36. Swego czasu używałam podkładów Eveline. Jednak teraz sięgam po Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Też zdecydowałam się na ten odcień i jest dla mnie zbyt jasny ;) Ale mieszam go z innymi podkładami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ja na zimę może być, latem chyba też będę musiała go mieszać 😊

      Usuń
  38. Zastanawiałam się nawet nad jego zakupem ale moja podkładowa kolekcja jest zbyt duża, więc najpierw zużyję co mam:D Super recenzja kochana 😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc jeden korektor więcej nie zrobi już różnicy 😀 dziękuję 😊

      Usuń
  39. przyznam szczerze że jeszcze go nie miałam ;)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. It looks pretty on your skin. Very nice!

    OdpowiedzUsuń
  41. Muszę spróbować, wydaję się jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

  42. I didn't know the product, I loved knowing more about it. xoxo

    https://beperes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. I like this foundation very much :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Podkładu Eveline jeszcze nie miałam, ale w przyszłości zerknę na gamę kolorystyczną. :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Hola guapa, muchas gracias por la recomendación no conocía esta base. Feliz día. Besos

    OdpowiedzUsuń
  46. Hola wapa! Te sienta genial esa base de maquillaje.
    bsss

    OdpowiedzUsuń
  47. Very interesting post!!
    Thanks for sharing
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie miałam tego podkładu. Obecnie bardzo się polubiłam z Estee Lauder Double Wear, ale ze względu na cenę trochę szkoda mi go używać na co dzień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tego podkładu, pewnie też byłoby mi go szkoda używać 😊

      Usuń
  49. Nie miałam tego podkładu, ale myślę, że mógłby się u mnie dobrze sprawdzić :D
    Chętnie go przetestuję :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  50. I need to get this! Love the result.

    OdpowiedzUsuń
  51. Sądząc po zdjęciu twojej twarzy, ta formuła podkładu dobrze pokrywa gładką powierzchnię skóry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Formuła jest świetna, bardzo jestem zadowolona z efektu ;)

      Usuń
  52. Que produto maravilhoso!
    Ótima resenha!
    Beijos.
    http://vinteedoisdemaio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. bardzo ładnie wygląda na buzi :) Nie miałam go jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  54. It seems to be a good prodduct. :)
    I just realised that I haven't followed you on GFC yet, so I quickly fixed that. :)

    ♡ ☯ ☮ P&P style ☮ ☯ ♡

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie znam tego podkładu, ale na Twojej twarzy wygląda naprawdę dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  56. Podkład daje delikatny efekt, ale wygląda bardzo ładnie na twarzy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts