Translate

sobota, 9 stycznia 2021

BIELENDA CBD CANNABIDIOL nawilżająco-detoksykujący krem do twarzy

Dzisiaj opowiem Wam o moim nowym (no może już nie takim znowu nowym, bo już jakiś czas go stosuję) kremie do twarzy. Na moim blogu przewijało się już wiele recenzji kremów, jednak do tej pory nie udało mi się znaleźć tego jedynego idealnego dla mnie. Zapraszam zatem na recenzję kolejnego kremu. Czy tym razem udało mi się znaleźć odpowiedni dla mnie krem?


BIELENDA CBD CANNABIDIOL nawilżająco-detoksykujący krem do twarzy

BIELENDA CBD CANNABIDIOL nawilżająco-detoksykujący krem do twarzy kupiłam w Hebe, kosztuje on około 20-30 zł, jednak podczas zakupów trafiłam akurat na tak fajną promocję, że bliżej mu było do 10 zł niż 20. Pomyślałam, że za taką cenę warto go wypróbować, tym bardziej że naczytałam się wiele pozytywnych opinii na jego temat na innych blogach. 

 


OPIS PRODUCENTA

    


BIELENDA CBD CANNABIDIOL nawilżająco-detoksykujący krem do twarzy

BIELENDA CBD CANNABIDIOL nawilżająco-detoksykujący krem do twarzy przeznaczony jest do skóry mieszanej i tłustej. Można go stosować na dzień i/lub na noc. 

Jego składniki aktywne to: witamina B3, olej z nasion konopi, olejek z drzewa herbacianego, kompleks anti-polution.

Ma za zadanie: nawilżyć skórę, zregenerować skórę, zwęzić pory, zredukować niedoskonałości i przebarwienia, zmniejszyć wydzielanie sebum, sprawić, aby skóra była oczyszczona i matowa, ochronić przed zanieczyszczeniami, metalami ciężkimi i smogiem oraz spowolnić procesy starzenia się.



WIĘCEJ CIEKAWYCH INFORMACJI NA TEMAT CBD, CZYLI JEDNEGO Z NAJWAŻIEJSZYCH SKŁADNIKÓW AKTYWNYCH:


BIELENDA CBD CANNABIDIOL nawilżająco-detoksykujący krem do twarzy


SKŁAD



BIELENDA CBD CANNABIDIOL nawilżająco-detoksykujący krem do twarzy


OPAKOWANIE



BIELENDA CBD CANNABIDIOL nawilżająco-detoksykujący krem do twarzy

BIELENDA CBD CANNABIDIOL nawilżająco-detoksykujący krem do twarzy znajduje się słoiczku o pojemności 50 ml. Jest on szklany, przezroczysty, koloru brązowego. Posiada plastikową brązową  zakrętkę.


BIELENDA CBD CANNABIDIOL nawilżająco-detoksykujący krem do twarzy

Kiedy odkręcimy tę zakrętkę, widać folię, która trzeba się oderwać aby dostać się do kremu.


KONSYSTENCJA I ZAPACH



BIELENDA CBD CANNABIDIOL nawilżająco-detoksykujący krem do twarzy

BIELENDA CBD CANNABIDIOL nawilżająco-detoksykujący krem do twarzy ma lekką, gęstą konsystencję koloru białego. Zapach jest bardzo intensywny, nie jest on brzydki, ani jakoś nie urzekł mnie nim.


MOJA OPINIA

 



BIELENDA CBD CANNABIDIOL nawilżająco-detoksykujący krem do twarzy ma bardzo wygodne w użyciu opakowanie. Bardzo lubię jego lekką konsystencję, która łatwo się rozprowadza po twarzy i w miarę szybko się wchłania. Wolę używać go na noc, bo twarz po nim trochę się świeci. Zapach niezbyt mi przypadł do gustu. Od kiedy go stosuję (czyli około miesiąc), rzadziej zaczęły pojawiać się na mojej twarzy niedoskonałości. Zaczerwienienia stały się mniej widoczne, zmniejszyła się ilość wydzielanego sebum. Liczyłam na to, że BIELENDA CBD CANNABIDIOL nawilżająco-detoksykujący krem do twarzy zmniejszy moje rozszerzone pory, które powiększyły się ostatnimi czasy, ale niestety się przeliczyłam (chyba że potrzeba jeszcze więcej czasu, aby je zmniejszył, tak więc na temat porów jeszcze dokładnie wypowiem się, kiedy zdenkuję ten krem). Nie podrażnił on mojej skóry, ani nie uczulił. Nie jest to zły krem i ma więcej plusów niż minusów, jednak nie urzekł mnie na tyle, abym kupiła jego kolejne opakowanie. 

 

A Wy znacie BIELENDA CBD CANNABIDIOL nawilżająco-detoksykujący krem do twarzy?

Jaki jest Wasz ulubiony krem do twarzy?

135 komentarzy:

  1. Nie znam tego kremu. Może to zabrzmi dziwnie ale tydzień temu kupiłam swój pierwszy krem do twarzy, Vianek do cery naczynkowej... zobaczymy czy zmniejszy chociaż trochę za zaczerwienienie twarzy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę zabrzmiało to dziwnie, ale jak nie miałaś potrzeby używania kremów to ok ;) Muszę kiedyś wypróbować ten krem z Vianka, bo sama mam cerę naczynkową ;)

      Usuń
  2. Myślałam ze Bieleda to dla dojrzałych kobiet :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo, że odpowiada mojemu rodzajowi skóry, to jednak jakoś mnie nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gracias por la recomendación te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  5. Firmę znam, ale tego kremu akurat nie. Skoro nie jest oszałamiający, nie będę się zatem za nim rozglądać. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może akurat dla Twojej skóry byłby odpowiedni ;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  6. Szkoda że taki słaby, choć wiele bym się po nim nie spodziewała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I seriously would love to try the product!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego kremu, ale też mam mieszaną cerę. Widzę, że produkty z cbd robią się coraz popularniejsze. Albo ja o nich dopiero usłyszałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też w ostatnim czasie coraz częściej zaczęły się rzucać w oczy te kosmetyki :)

      Usuń
  9. Nie znam tego kremu, ale wygląda całkiem zachęcająco. Ja bardzo lubię kremy do twarzy z Ziaji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię kremy Bielendy.
    Tego jeszcze nie miałam, ale stosowałam kilka opakowań emulsji do mycia twarzy z tej serii. Warto wypróbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo polecam maseczki z tej serii, świetne są:) Tą emulsję też muszę kiedyś wupróbować ;)

      Usuń
  11. Nie znam, ale może kiedyś kupię jak będzie na fajnej promocji :) Nie kusi mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto go wypróbować jak będzie na promocji, może akurat go polubisz ;)

      Usuń
  12. Kojarze tej krem z blogów ale szczerze mówiąc nie kusi mnie on jakoś szczegolnie, pomimo że markę Bielenda bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię tę markę, ale lepsze kremy zdarzają się z niej :P

      Usuń
  13. Jakoś ta seria Bielendy mnie specjalnie nie kusiła, chociaż maseczki oczywiście kupiłam :D Ostatnio wolę akurat bardziej naturalne kremy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maseczki obowiązkowo trzeba kupić :D Ja maseczki z tej serii bardzo polubiłam, dlatego między innymi zdecydowałam się na ten krem

      Usuń
  14. Tej serii kosmetyków jeszcze nie poznałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I have not been that please with CBD stuff. I have a friend who loves anything that CBD has in it. As of yet, I don't like the smell...and it really haven't done much for me. I do like to put on a tiny bit of face oil before putting on face cream. I think face yoga is helpful too when you are putting on the face oil.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I very like cosmetics with CBD although their smell isn't beautiful. I have hear very good results about face yoga. I have to try this with face oil.:)

      Usuń
  16. Love the post. You are always so helpful!

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie chyba kosmetyki Bielendy zawsze się spisywały, tego kremu nie miałam:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię CBD w kosmetykach ❤

    OdpowiedzUsuń
  19. kilka razy rozczarowałam się kremami od Bielendy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda;( Mi większość kremów z tej marki odpowiada ;)

      Usuń
  20. Akurat tę serię znam tylko z blogów, nie miałam okazji jej używać. Miałam bardzo wiele kremów do twarzy i cały czas moim numerem jeden jest krem do twarzy Orientany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z Orientany, jeszcze nigdy nie miałam kremów ;)

      Usuń
  21. akurat stosuje ten krem od roku czasu i zdecydownie polecam! :) poziom zaczerwienien zredukowal sie do minimum, tylko przed miesiaczka mam coos tam na policzkach. zdecydowanie to jest moj krem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o redukcję zaczerwienień to ten krem jest świetny ;)

      Usuń
  22. That cream sounds promising and have good ingredients.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/01/lancome-la-vie-est-belle-vs-ysl-black.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie, że ograniczył częstotliwość pojawiania się niedoskonałości :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Krem nie do końca dla mnie . Mimo to świetna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  25. CBD chyba się coraz częściej pojawia w kosmetykach do pielęgnacji. Ja mimo wszystko mam swój ulubiony z tołpy i raczej nie wymienie na inny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak cbd staje się coraz bardziej popularne ;) Tołpa też ma fajne kosmetyki, ale kremu do twarzy nie miałam jeszcze z tej marki ;)

      Usuń
  26. Ja bardzo lubię kremy z Eveline, miałam kokosowy i bardzo ładnie nawilżał :)
    Ja miałam kiedys kasztanowy z Bielenda ale niestety miałam wrażenie, że nic nie robił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kusząco brzmi ten kokosowy z Eveline:) Chciałam kiedyś kupić ten kasztanowy z Bielendy, ale dobrze, że go nie kupiłam skoro nic nie robi ;)

      Usuń
  27. Nie miałam tego kremu .
    Nie mam ulubionego kremu do twarzy : stosuje tego typu kosmetyki różnych marek : Eveline ,Perfecta
    Ostatnio skusiłam się na krem Yoskine ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremu z Yoskine jeszcze nigdy nie miałam ;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  28. Coraz bardziej popularne stają się te produkty z konopi, ale nie dziwię się bo mają świetne działanie :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo lubię kosmetyki z konopi:) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  29. The texture of this cream looks very light indeed :)
    Interesting review, thank you for sharing. This is my first time knowing this brand Bielenda :)

    xoxo,
    |CHELSHEAFLO|

    www.chelsheaflo.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Pierwszy raz słyszę o tym kremie.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  31. It sounds great!!! I follow your nice blog, I will be very glad if you follow me too!! =)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mnie jeszcze nie przekonują kosmetyki z cbd xD

    OdpowiedzUsuń
  33. I like Bielenda very much and I must try this cream.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo lubię kosmetyki z Bielendy, ale tego kremu jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. skład ma bardzo zacny:) ale nie wiem czy bym go sobie kupiła. Może jak już nic nie będę miała do kremowania^^

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię bardzo kosmetyki tej marki, niestety tego produktu jeszcze nie miałam okazji stosować :)

    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  37. Never tried nothing from that brand before!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie miałam jeszcze okazji używać tego kremu. Domyślam się, że może mieć dziwny zapach, bo kosmetyki z dodatkiem CBD najczęściej się tym charakteryzują. Myślę jednak, że dałabym radę to przetrwać. Póki co jednak mam inne kremy do testowania :)
    Ulubionego chyba nie posiadam, ale bardzo lubię wszystkie kremy o żelowej konsystencji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezbyt przyjemny ten zapach, ale idzie się przyzwyczaić ;) Polecam ten krem, jak już nie będziesz miała nic do testowania, może akurat przypadnie Ci do gustu ;) Też lubię kremy o żelowej konsystencji, szczególnie na dzień ;)

      Usuń
  39. It'll probably be a good cream ... I don't know him.

    OdpowiedzUsuń
  40. I didn't know this product even if I know pretty well Bielenda brand and generally is a good brand.
    Maybe the effectivness of the product depend of the kind of skin, but to me seems a pretty good cream!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, this brand is very good;) the kind of skin is very important for this effects;)

      Usuń
  41. Rzadko ostatnio sięgam po Bielendę. Ich kremy jakoś na mojej skórze nie robią efektu wow ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. ..firme Biellenda znam ..Twojego kremu nie używałam, a mam raczej suchą skórę..
    ..dostałam od św. Mikołaja krem BIELENDA VEGAN MUESLI i zaczęłam go teraz używać, więc trudno mi go zaopiniować ale ładnie się wchłania i daje mojej skórze przyjemne odczucie miękkości i delikatności :)
    ..dziękuję za piekne życzenia i z ogromna przyjemnościa odwazjemniam <3
    w Nowym Roku 2021 życzę Tobie i Twoim Bliskim moc Zdrówka, Radości, Szczęścia i spełnienia marzeń!

    - pozdrawiam cieplo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam też ten krem Bielenda Vegan Muesli i jest świetny 😊 dziękuję 😊

      Usuń
  43. Fajny kremik jako podstawa pielęgnacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Kosmetyki z Bielanda jakoś mnie nie przyciągają. Nie wiem dlaczego. Jestem od zawsze do tej firmy niezbyt dobrze nastawiona.

    OdpowiedzUsuń
  45. I haven't tried this cream yet, but it sounds interesting. :)

    ♡ ☯ ☮ P&P style ☮ ☯ ♡

    OdpowiedzUsuń
  46. Oh so interesting cream darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  47. Aparenta ser um produto maravilhoso!
    Não conhecia, ótima resenha!
    Beijos.
    http://vinteedoisdemaio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. No la conocía! Gracias por mostrarla :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Kiedyś zastanawiałam się czy go nie kupić, ale jednak wybrałam inny produkt ;) Może kiedyś z ciekawości przetestuje i ten :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto go przetestować, może akurat przypadnie CI do gustu :)

      Usuń
  50. Fantastyczny krem! Chciałbym to kupić.
    Nie wiem, dlaczego Bielenda nie jest tak popularna w USA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne ma kosmetyki Bielenda, szkoda, że nie jest w USA popularna.

      Usuń
  51. Jak na razie nic nie kupowałam sobie z Bielendy.
    Mam cerę alergiczną to tylko z Mixa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiadomo właśnie jak zareagowałby ten krem na cerę alergiczną... Fajnie, że krem z Mixa jest dla Ciebie odpowiedni ;)

      Usuń
  52. Przyglądałam się mu ostatnio, ale nie kupiłam. Muszę go chyba wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  53. good product and nice product...

    Have a good weekend

    OdpowiedzUsuń
  54. Kremu akurat nie miałam ale chce go przetestowac. Z tej serii bardzo przypadł mi do gustu olejek 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto go przetestować, z tej serii polecam tez maseczki:) Koniecznie muszę wypróbować ten olejek:)

      Usuń
  55. Lubię tę serię! :) Maseczka, krem, tonik i wiele innych. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z tej serii miałam jeszcze maseczkę, która była świetna;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts