Translate

niedziela, 9 maja 2021

NACOMI INTENSYWNA PIELĘGNACJA MŁODEJ SKÓRY normalizujący krem do twarzy 20+

Ciągle jeszcze jestem 20+ i z tego względu postanowiłam sięgnąć po krem do twarzy przeznaczony właśnie do tego przedziału wiekowego. Podobno nie warto się kierować informacją o tym, dla jakiego wieku dany kosmetyk jest przeznaczony, bo każda skóra, czy młoda, czy dojrzała ma inne potrzeby. Mimo wszystko postanowiłam wypróbować kosmetyk 20+ z marki, która mnie kusi od bardzo długiego czasu. Zobaczmy zatem, jak się u mnie sprawdza.


NACOMI INTENSYWNA PIELĘGNACJA MŁODEJ SKÓRY normalizujący krem do twarzy 20+
NACOMI INTENSYWNA PIELĘGNACJA MŁODEJ SKÓRY normalizujący krem do twarzy 20+ kupiłam w Hebe za około 20 zł. Jest to krem przeznaczony do skóry normalnej i mieszanej, dla osób powyżej 20 roku życia. Ma za zadanie nawilżyć i przywrócić równowagę skórze. Można go stosować rano i wieczorem. Na pudełku od tego kremu widać bardzo zachęcający opis producenta (i to nie tylko w języku polskim). Zobaczcie sami:


OPIS PRODUCENTA



NACOMI INTENSYWNA PIELĘGNACJA MŁODEJ SKÓRY normalizujący krem do twarzy 20+

NACOMI INTENSYWNA PIELĘGNACJA MŁODEJ SKÓRY normalizujący krem do twarzy 20+

NACOMI INTENSYWNA PIELĘGNACJA MŁODEJ SKÓRY normalizujący krem do twarzy 20+
Jak widać, NACOMI INTENSYWNA PIELĘGNACJA MŁODEJ SKÓRY normalizujący krem do twarzy 20+ jest normalizującym kremem z kompleksem oligoelementów, który zawiera oleje z pestek winogron, jojoba i konopi.

Krem ten ma za zadanie: 

  • nawilżyć, 
  • pielęgnować skórę, 
  • zmniejszyć ilość sebum, 
  • zmniejszyć pory, 
  • zapobiec przetłuszczaniu się skóry, 
  • zredukować niedoskonałości, 
  • sprawić aby cerą była czysta i promienna.


SKŁAD



NACOMI INTENSYWNA PIELĘGNACJA MŁODEJ SKÓRY normalizujący krem do twarzy 20+


OPAKOWNAIE



NACOMI INTENSYWNA PIELĘGNACJA MŁODEJ SKÓRY normalizujący krem do twarzy 20+
Kiedy wyjmiemy NACOMI INTENSYWNA PIELĘGNACJA MŁODEJ SKÓRY normalizujący krem do twarzy 20+ z kartonika, można zobaczyć, że znajduje się on w przezroczystym, szklanym słoiczku o pojemności 50 ml.

NACOMI INTENSYWNA PIELĘGNACJA MŁODEJ SKÓRY normalizujący krem do twarzy 20+
NACOMI INTENSYWNA PIELĘGNACJA MŁODEJ SKÓRY normalizujący krem do twarzy 20+ posiada plastikową zakrętkę koloru białego, ozdobioną złotym paskiem, którą jak się odkręci, to można zauważyć biały korek zabezpieczający produkt przed pierwszym użyciem. Kiedy go odkleimy, wtedy dopiero dostajemy się do długo wyczekiwanej konsystencji kremu.


KONSYSTENCJA



NACOMI INTENSYWNA PIELĘGNACJA MŁODEJ SKÓRY normalizujący krem do twarzy 20+
NACOMI INTENSYWNA PIELĘGNACJA MŁODEJ SKÓRY normalizujący krem do twarzy 20+ ma białą, bardzo kremową konsystencję, która jest gęsta. Jest ona lekka, posiada delikatny naturalny zapach


MOJA OPINIA



NACOMI INTENSYWNA PIELĘGNACJA MŁODEJ SKÓRY normalizujący krem do twarzy 20+
NACOMI INTENSYWNA PIELĘGNACJA MŁODEJ SKÓRY normalizujący krem do twarzy 20+ ma bardzo wygodne w użyciu opakowanie, nie raz już wspominałam, że lubię kremy w słoiczkach. Konsystencja jest lekka i bardzo przyjemna, krem szybko się wchłania. Zapach też jest przyjemny, nie czuć w nim żadnej sztuczności, jest on delikatny i naturalny, nie wiem dokładnie, do czego go porównać. Krem ten jest bardzo wydajny, wystarczy nałożyć naprawdę małą ilość na palec, która wystarcza na całą twarz. Od razu po posmarowaniu czuję, że moja twarz jest gładka i nawilżona, nie lepi się, ani nie jest tłusta. Stosuję go tylko na noc, bo nie posiada filtra UV, więc o działaniu na dzień się nie wypowiem. Kiedy na noc się nim posmaruję, to po przebudzeniu, na mojej twarzy nie ma nadmiaru sebum, które zawsze towarzyszyło mi po przebudzeniu, gdy nie umiałam jeszcze dobierać odpowiednich kosmetyków do pielęgnacji twarzy. Od kiedy stosuję ten krem, zauważyłam, że pojawia się mniej niedoskonałości na mojej skórze, koloryt jest bardziej wyrównany, a pory są tak jakby pomniejszone. Ogólnie bardzo polubiłam kosmetyki z tej marki, między innymi ten krem.


A Wy znacie NACOMI INTENSYWNA PIELĘGNACJA MŁODEJ SKÓRY normalizujący krem do twarzy 20+?
Używacie kosmetyków przydzielonych do określonej grupy wiekowej?


100 komentarzy:

  1. Nie wiedziałem o tym produkcie, z tego co mówisz, że podobał Ci się i jesteś zadowolony z efektów. Zapisuję to, kiedy skończę ten, którego obecnie używam.
    Dzięki za wrażenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam ten krem, jest świetny 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  2. Twoja opinia brzmi super, szkoda że mam akurat dwa kremy, które testuję, bo ten z chęcią bym kupiła, mimo że to już nie mój przedział wiekowy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może akurat byłby dla Ciebie odpowiedni 😀

      Usuń
  3. Bardzo nie lubię tego wrażenia, po niektórych kremach, że twarz jest lepka iti więc super że tutaj nie zostawia takiego wrażenia. Szkoda że za kilka dni mam 30 i nie będę już w przedziale 20+;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie lubię, jak krem nałożony na twarz lepi się... Ja za rok już nie będę w tym przedziale 😀

      Usuń
    2. To wszystkiego najlepszego 😊

      Usuń
  4. This looks amazing. So cool!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gracias por la recomendación parece una buena crema. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  6. A new brand for me again..glad that you liked it.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I very recommend cosmetics from this brand 😊

      Usuń
  7. Lovely cream, Martyna! Happy Victory Day!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam w rodzinie kogoś, komu kupię ten krem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, mam nadzieję, że przypadnie do gustu 😊

      Usuń
  9. This looks very good Martyna! Have a great week, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo chętnie bym poznała ten krem do twarzy, mimo że mam 30+:)

    OdpowiedzUsuń
  11. The packaging looks cute!
    Consistency is great!

    OdpowiedzUsuń
  12. Marki nie znam, ale widzę, że opinia jest rewelacyjna, więc życzę dalszego używania i zadowolenia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, myślę, że będę z niego zadowolona do samego końca 😊

      Usuń
  13. Tego kremu nie używałam ale tak stosuję kremu 20+/25+ (już mi dogryza kochana rodzinka, że powinnam zacząć 30+ - jeszcze 2 lata!). Nie mam pojęcia czy coś daje ta kategoria wiekowa czy nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie niewiele daje, ja już mam rok do trzydziestki i nadal kupuje 20+😀

      Usuń
  14. Sama za kilka miesięcy ,skończę 28 lat ,a używam kremów "40+" - niestety taki jest wiek ,mojej cery
    Z Nacomi , używałam kilku kosmetyków do ciała , ale bez rewelacji one były -na krem chyba się nie skusze
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie patrzę na kremy 40+, może i byłyby dla mnie odpowiednie, ale chyba ten przedział wiekowy trochę mnie odstrasza😀 pozdrawiam 😊

      Usuń
  15. Приятная текстура у крема. Надо будет познакомиться с этим брендом

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety 20+ to już od dawna nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. For me it has to be 40+ ahahah!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ja już sięgam po kremy 30+... więc ten byłby dla mnie za mało treściwy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale kiedyś sięgałam po kremy młodsze;p albo te pod ręką co były:)

      Usuń
    2. Kiedyś to po różne kremy się sięgało, nawet tłuste z Nivea 😀

      Usuń
    3. ach krem z Nivea:D jego to miał chyba każdy:)

      Usuń
  19. Aparenta ser um produto muito bom!
    Ótima resenha!
    Beijos.
    http://vinteedoisdemaio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedyś o nim myślałam, ale jakoś nie słyszałam o nim za bardzo i ciągle odkładałam zakup. Chyba jednak powinnam się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto go wypróbować, nie jest zły, a może się okazać całkiem dobry 😊

      Usuń
  21. Nigdy nie patrzę na oznaczenia dotyczące wieku. Wybieram kremy, które mają takie składniki, których akurat moja cera potrzebuje :) Ten krem powinien mi pasować. Zwłaszcza, jeśli zmniejsza widoczność porów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jakoś zbytnio nie zwracam na to uwagi 😊 warto wypróbować ten krem, bo na prawdę działa 😊

      Usuń
  22. good review of intensive skin care product...

    OdpowiedzUsuń
  23. Dawno nie miałam nic z Nacomi, chociaż bardzo lubię ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Markę znam z blogów, no i kremu tez nie miałam okazji poznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne kosmetyki ma ta marka, warto ją poznać 😊

      Usuń
  25. Jestem pewna, że ten krem mógłby pod pasować mojej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. This is a good review and definitely a good cream.

    OdpowiedzUsuń
  27. O marca Nacomi słyszałam wiele pozytywnych opinii :) Ten krem mógłby być dobry dla mojej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  28. I never heard about this brand, but I'm very curious now!  

    OdpowiedzUsuń
  29. Hola! no al conocia, me gustaría probarla. Besos

    OdpowiedzUsuń
  30. So great review


    Kisses
    www.pimentadeacucar.com

    OdpowiedzUsuń
  31. O wydaje mi się to być fajny krem dla mnie na dzień:D Jak będę robić zakupy w Hebe to go sobie kupię 😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam, myślę, że będziesz zadowolona ;)

      Usuń
  32. I never heard about this cream, but it sounds good.
    thank you for the nice review
    full lace wigs

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja już za stara jestem niestety na ten krem...

    OdpowiedzUsuń
  34. cream for face sounds great...
    good review

    OdpowiedzUsuń
  35. Miałam go i mi akurat nie przypadł do gustu 🙂

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam podobny tylko 30+. Bardzo dobry krem. Dobrze nawilża skórę, ma fajną, gęstą konsystencję, która dosłownie odżywia skórę przez cały dzień. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Dobrze, że jesteś zadowolona z tego kremu. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. That cream look very interesting. I like texture. Thank you for sharing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/05/dior-rouge-458-paris-988-rialto.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie zwracam na to uwagi, ważniejsze są efekty i potrzeby skóry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ale po krem 70+ już raczej bym się sięgnęła :D

      Usuń
  40. ach... chciałabym być "20+" :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts