Translate

czwartek, 20 maja 2021

Avon, Planet Spa, Rewitalizująca maska do włosów

Dzisiaj będzie ciąg dalszy pielęgnacyjnego szaleństwa z serią Planet Spa. Tym razem mam do zaprezentowania kosmetyk do włosów. Jest on bardzo wydajny, używam go już bardzo długo i końca nie widać, więc z tego powodu doczekał się swojej recenzji, na którą Was zapraszam.


Avon, Planet Spa, Rewitalizująca maska do włosów
Tym kosmetykiem jest Avon, Planet Spa, Rewitalizująca maska do włosów. Tak, jak wszystkie moje kosmetyki z Avonu, zamówiłam ją z katalogu,  za około 10 zł (w promocji). Jest ona zalecana do włosów suchych i zniszczonych. Zawiera czarny kawior, cenne witaminy, aminokwasy i proteiny, dzięki czemu maska ta ma zadanie: 

  • zregenerować włosy od nasady aż po same końce,
  • nadać im blask i jedwabistą gładkość,
  • głęboko nawilżyć włosy,
  • chronić przed uszkodzeniami.


OPAKOWANIE


Avon, Planet Spa, Rewitalizująca maska do włosów

Avon, Planet Spa, Rewitalizująca maska do włosów mieści się w plastikowej czarno-złotej tubce o pojemności 200 ml. Z tyłu opakowania znajduje się krótki opis produktu (nie tylko w języku polskim), skład oraz sposób użycia. Maseczka ta posiada odginaną zakrętkę, na której można ją postawić góra do dołu, dzięki czemu produkt z łatwością można wycisnąć.


SKŁAD


AQUA, CETEARYL ALCOHOL, DIMETHICONE, STEARAMIDOPROPYL DIMETHYLAMINE, DIMETHICONOL, QUATERNIUM-91, CETRIMONIUM METHOSULFATE, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, PHENOXYETHANOL, PARFUM, PHOSPHORIC ACID, HYDROXYETHYLCELLULOSE, DISODIUM EDTA, GLYCERIN, PANTHENOL, PHYTANTRIOL, LAMINARIA JAPONICA EXTRACT, PISCUM OVUM EXTRACT, METHYLPARABEN.


KONSYSTENCJA I ZAPACH


Avon, Planet Spa, Rewitalizująca maska do włosów
Avon, Planet Spa, Rewitalizująca maska do włosów ma gęstą kremową konsystencję koloru białego, którą z łatwością nakłada się na włosy. Zapach nie jest brzydki, ani jakiś piękny, ma bardzo podobną woń do innych produktów do włosów z tej marki.


MOJA OPINIA


Avon, Planet Spa, Rewitalizująca maska do włosów
Avon, Planet Spa, Rewitalizująca maska do włosów jest bardzo wydajnym produktem. Przez długi czas jej nie stosowałam, bo nie byłam pewna, czy jest skład, nie zaszkodzi moim włosom, które są po zabiegu keratynowego prostowania. Jednak od niedawna, kiedy keratyna zaczęła wypłukiwać się z moim włosów, zaczęłam używać jej znowu. Stosuję ją raz w tygodniu, tak, jak radzi producent, czyli jako maskę do włosów, która nakładam po umyciu na około 10 minut. Stosuję ją również jako odżywkę do włosów, czyli nakładam też po umyciu na 1-2 minuty. W obu przypadkach działa tak samo, czyli znacznie ułatwia rozczesywanie, dzięki niej włosy są miękkie, gładkie i lepiej się układają. Oprócz tego włosy są nawilżone, nie łamią się i nie widać na nich rozdwojonych końcówek (chociaż zdarzają się jakieś pojedyncze gdzieniegdzie). Odżywki i maski do włosów z Avonu (z wyjątkiem tych z linii Avon Naturals, które jakoś mi nie podchodzą) to produkty, których używam już od lat i będę ich używać przemiennie z innymi odżywkami, bo uważam, że bardzo dobrze radzą sobie z moimi trudnymi do ogarnięcia włosami.


A Wy znacie Avon, Planet Spa, Rewitalizującą maskę do włosów?

Jaka jest Wasza ulubiona masa/odżywka do włosów?

78 komentarzy:

  1. Kiedyś miałam z Avonu krem pod oczy i bardzo sobie chwaliłam. Tej maski jednak nie miałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem pod oczy z kawiorem właśnie ;)

      Usuń
    2. Właśnie kiedyś widziałam go w katalogu bi zastanawiam się, czy go nie zamówić, będę go miała na uwadze 😊

      Usuń
  2. o podoba mi się bardzo ten gagatek:) moje włosy by się z nim chętnie zapoznały:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Planet Spa is very good!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To opakowanie to mi się podoba, wpada w oko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam głównie masek w opakowaniach 1000 ml.
    Doszłam do wniosku, że tych mniejszych nie opłaca się kupować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jednak wolę mniejsze, boję się, że zanim skończę maskę o tak dużej pojemności to przestnie być odpowiednia dla moich włosów 😊

      Usuń
  6. Avon products are always good! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  7. Hola! no lo conocia, gracias por la recomendacion. Besos

    OdpowiedzUsuń
  8. great review of good product....
    cheers

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam takiej maski do włosów i na razie nie planuję jej kupować, ale może potem się zdecyduję, bo jednak czuję się zachęcona. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Avon siempre es una buena marca. Gracias por la recomendación. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  11. Awesome Avon hair products!

    OdpowiedzUsuń
  12. Raz przejechałam się na kosmetyku do włosów od Avon i już tam nie kupuje niczego oprócz kolczyków i pomadki do ust;) Moja ulubiona odżywka do tej pory to lawendowa odżywka Biolaven.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może trafiłaś na niewłaściwy kosmetyk, bo jak dla mnie wiele jest fajnych. Tej odżywki z Biolaven jeszcze nie miałam 😊

      Usuń
  13. Great product! thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  14. This sounds like a great hair mask! I'm currently using a few products from Suave's New Pink Collection.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This product is great :) I have never had products from Suave's New Pink Collection. I'm very curious these products:)

      Usuń
  15. Kosmetyki do włosów tej marki u mnie się nie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zawsze fajna recenzja, która zachęca do wypróbowania kosmetyku:) Bardzo dawno nie używałam żadnej maski do włosów, aktualnie używam odżywki z Ziaji kuracja ceramidowa i jest bardzo dobra. Widzę, że sporo kosmetyków polecasz z Avonu, jeśli kiedyś będę mieć okazję, to na pewno wypróbuję coś z twoich poleceń:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Z Ziaji jeszcze nie miałam nic do włosów, ale lubię tę markę, wiec może coś prędzej, czy później wypróbuję:) Bardzo lubię kosmetyki z Avonu i prawie co katalog coś zamawiam i każdym fajnym kosmetykiem dzielę się w recenzjach:D

      Usuń
  17. Znam ten produkt, ale nigdy go nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hair masks are a good thing.

    OdpowiedzUsuń
  19. This hair mask sounds amazing...thanks for sharing :-)
    Beauty and Fashion/Rampdiary/Glamansion

    OdpowiedzUsuń
  20. Sounds a great hair mask!
    Avon is awesome

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam nigdy tej maski, ale jestem ciekawa jakby sprawdziła się na moich włosach :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. this packaging looks so premium...
    good review dear ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Moja siostra bardzo lubię kosmetyki Planet Spa :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Great mask! I'll have to try it too

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam chyba nigdy maski do włosów z Avon ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam tej maski. Już od wielu wielu lat nie miałam nic z Avon ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym nie umiała normalnie funkcjonować bez kosmetyków z Avonu :D

      Usuń
  27. o! za dyszkę to naprawdę nei wygórowana cena.

    OdpowiedzUsuń
  28. I used Avon Planet Spa products before and I like them so much.

    www.exclusivebeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Chętnie wypróbuję tą maskę 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Chyba nigdy nie miałam kosmetyków do włosy tej marki :) U mnie teraz maseczka o cudnym bananowym zapachu:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam maski i lubię też Avon, wiele z ich produktów jest wspaniałych.

    OdpowiedzUsuń
  32. Dawno nie miałam nic z Avonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Sounds like an amazing mask...thanks for sharing dear :-)
    Beauty and Fashion/Rampdiary/Glamansion

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts