Translate

poniedziałek, 17 maja 2021

AVON, Planet Spa Aromaterapia z lawendą i rumiankiem

Dzisiaj będzie post dla tych, którzy lubią spać, a ci, którzy nie lubią, to na pewno polubią za sprawą dwóch świetnych kosmetyków, które mam Wam dzisiaj do zaprezentowania. Kosmetyki te nie tylko sprawią, że będzie nam się lepiej spało, ale i umilą wieczorną pielęgnację i pomogą się odprężyć po ciężkim dniu, zobaczcie sami!


AVON, Planet Spa Aromaterapia z lawendą i rumiankiem
Jak widać na zdjęciu, dzisiaj będę mówić o mojej ulubionej serii z Avonu, czyli o Planet Spa, a dokładniej o produktach Aromatherapy Beauty Speep, czyli o Maseczce do twarzy Aromaterapia z lawendą i rumiankiem i o Mgiełce do pościeli Aromaterapia z lawendą i rumiankiem. Oba te produkty zamówiłam z Avonu u zaprzyjaźnionej konsultantki. Każdego z nich regularna cena waha się w okolicach 20 zł, ale prawie zawsze są w promocji, czyli kosztują około 10 zł i w takiej właśnie niskiej cenie je upolowałam. Przyjrzyjmy się zatem dokładniej maseczce i mgiełce:

Mgiełka do pościeli Aromaterapia z lawendą i rumiankiem


Mgiełka do pościeli Aromaterapia z lawendą i rumiankiem
Mgiełka do pościeli Aromaterapia z lawendą i rumiankiem jest idealna na wieczór (co nie oznacza, że nie można jej stosować w ciągu dnia). Można ją rozpylić na pościel (nie pozostawiając przy tym żadnych plam) lub w pomieszczeniu. Ma aromatyczny zapach, który działa kojąco, ponieważ towarzyszą nuty zapachowe, takie jak lawenda i rumianek. 

Sposób użycia: Należy rozpylić mgiełkę w odległości 15 cm od poduszki, kołdry lub prześcieradła. Można też rozpylić ją w pomieszczeniu (producent zapewnia, że aromat utrzyma się przez kilka godzin).


MOJA OPINIA


Mgiełka do pościeli Aromaterapia z lawendą i rumiankiem
Mgiełka do pościeli Aromaterapia z lawendą i rumiankiem mieści się w brązowej, przezroczystej plastikowej buteleczce o pojemności 100 ml. Posiada ona spray i plastikową przezroczystą zakrętkę. Jej zapach jest piękny, czuć w nim lawendę i faktycznie koi, odpręża i umila ostatnie chwile przed zaśnięciem. Kiedy pryskam nią pomieszczenie w ciągu dnia, niestety zapach ten nie utrzymuje się nawet przez godzinę, dlatego lepiej stosować ją od razu przed pójściem spać. Ze względu na ten piękny, choć krótkotrwały zapach, uważam, że ta mgiełka idealnie sprawdza się jako kosmetyk odprężający po ciężkim dniu. 


Maseczka do twarzy Aromaterapia z lawendą i rumiankiem


Maseczce do twarzy Aromaterapia z lawendą i rumiankiem
Maseczce do twarzy Aromaterapia z lawendą i rumiankiem jest idealna dla każdego rodzaju skóry, szczególnie tej suchej. Jej aktywne składniki, czyli lawenda i rumianek nawilżają i łagodzą objawy suchej skóry, nawet do 24 godzin, a także działają odprężająco na zmysły. Producent zapewnia, że dzięki tej maseczce sen będzie spokojny i głęboki, a rano skóra będzie wyglądać na wypoczętą i zdrową.

Sposób użycia: Należy maseczkę stosować 2-3 razy w tygodniu na oczyszczoną skórę twarzy i pozostawić ją na noc zamiast kremu do twarzy.

Skład: AQUA, GLYCERIN, BUTYLENE GLYCOL, TRIETHANOLAMINE, ZEA MAYS (CORN) STARCH, CARBOMER, METHYL GLUCETH-20, PARFUM, DISODIUM EDTA, HYDROXYETHYLCELLULOSE, DIMETHICONE, PHOSPHORIC ACID, IMIDAZOLIDINYL UREA, METHYLPARABEN, HEXYL CINNAMAL, LINALOOL, COUMARIN, GERANIOL, HYDROXYCITRONELLAL, LIMONENE.


MOJA OPINIA


Maseczce do twarzy Aromaterapia z lawendą i rumiankiem
Maseczce do twarzy Aromaterapia z lawendą i rumiankiem znajduje się w brązowo-fioletowej plastikowej tubce o pojemności 50 ml. Posiada ona odginaną zakrętkę. Opakowanie to jest w miarę wygodne w użyciu, nie mam do niego zastrzeżeń. Konsystencja jest przezroczysta, gęsta, z łatwością można nałożyć ją na twarz. Po nałożeniu lekko zasycha, ale nie całkiem. Zapach jej jest przyjemny, czuć w nim lawendę i rumianek. Stosuję tę maseczkę dwa razy w tygodniu, czasami po peelingu, a czasami nie. Tak jak radzi producent, stosuję ją na noc zamiast kremu do twarzy. Nie zauważyłam, żeby ułatwiała sen, bo aktualnie nie mam problemów z zaśnięciem, ale dzięki przyjemnemu zapachowi można się odprężyć i zrelaksować. Maseczka ta nie uczuliła mnie, ani nie podrażniła. Rano twarz jest lepka tak jak przed pójściem spać. Raczej nie mam problemów, żeby ją zmyć z twarzy, ale miałam wiele innych maseczek, które zmywało się łatwiej. Stosuję już ją około miesiąca (może i dłużej) i na mojej skórze zauważyłam jedynie odpowiednie nawilżenie i dzięki przyjemnemu zapachowi, odprężania przed snem. Maska ta działa tak samo, jak zwykły, dobry krem nawilżający na noc. Będę ją stosować do końca, bo nie podrażniła mnie, ani nie uczuliła, nie jest zła, ale jakoś szczególnie nie jestem nią zachwycona.

 

PODSUMONAWIANIE


W Maseczce do twarzy Aromaterapia z lawendą i rumiankiem, jak w i o Mgiełce do pościeli Aromaterapia z lawendą i rumiankiem urzekł mnie zapach, który koi i odpręża. Bardziej jestem zadowolona z mgiełki, bo to ona ma głównie za zadanie zapewnić piękny zapach, dzięki któremu sen stanie się lepszy i myślę, że to opakowanie nie będzie moim ostatnim. Z kolei maseczka nie należy do moich ulubionych z serii Planet Spa Aromatherapy Beauty Speep, więc już raczej do niej nie wrócę, bo działa tyle samo co zwykły krem do twarzy.


A Wy znacie serię Planet Spa Aromatherapy Beauty Speep?
Lubicie kosmetyki stosowane na noc, które umilają sen?

92 komentarze:

  1. moja ukochana seria SPA z Aonu:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś z marką mignęło mi o uszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba produktu wydają się bardzo kuszące. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ..markę znam dobrze, lecz tych produktów nie.. świetnie opisujesz produkty, podobaja mi się Twoje recenzje, dzięki temu zawsze można coś wybrać dla siebie ;)

    - pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, miło mi, że podobają Ci się moje recenzje;) pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Me gusta la lavanda gracias por la recomendación te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  6. I would love to try that pillow mist!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba produkty zachęcają do ich zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Współczuję, mnie lawenda kojarzy się z latem... i ten jej zapach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetna sprawa z tą mgiełką do pościeli:) Chętnie bym takie coś wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie używałam kosmetyków na sen:) Ciekawe, jak u mnie by się sprawdziły:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wieki nie zamawiałam nic z Avonu. Mgiełka mnie urzekła... chętnie otuliłabym się przed snem tym zapachem 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta mgiełka mnie zaciekawiła :) lubię takie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Such a lovely post! Love the blue nail polish too!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wonderful! I have been wanting to try these!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta mgiełka do pościeli to coś zdecydowanie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. They should smell delicious

    OdpowiedzUsuń
  17. I also really love it when cosmetics smell good. And I love the masks from the series Planet Spa

    OdpowiedzUsuń
  18. Both products look very good.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam problemy ze snem. Śpię po 4-5 godzin na dobę, w dzień jestem nieprzytomna a jak przychodzi wieczór to nie mogę zasnąć i rzucam się z boku na bok. Może te produkty pomogłyby się zrelaksować i sen szybciej by przyszedł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie dobrze, że tak mało śpisz... Możesz spróbować, bo ich zapach jest bardzo ładny i odprężający 😊

      Usuń
  20. O masce na noc słyszałam, nawet miałam taką, tyle że marki Perfecta (na kosmetyki, do pielęgnacji twarzy od Avonu, raczej się nie skuszę),natomiast o mgiełce do pościeli, pierwszy raz słyszę.
    Zapach lawendy średnio lubię
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne są takie produkty na noc 😊 ten zapach jest wyjątkowo piękny 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  21. Mgiełka wydaje się naprawdę fajna jednakże wiem, że mało kiedy sięgam po tego typu kosmetyki 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  22. I like products from Avon Planet Spa collections. All of them have great scent and make great job. Enjoy using them.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/05/wella-system-professional-luxe-oil.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I agree with you ;) I also like cosmetics from this brand :)

      Usuń
  23. Ale muszą fajnie pachnieć. Chyba spróbuję ta mgiełkę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocham tą mgiełkę do pościeli <3 Jestem już w trakcie trzeciego opakowania :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam nic z tej serii :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam z tej serii krem do rąk! Pięknie pachnie i ogólnie kremy do rąk z serii Planet SPA są świetnie, bardzo dobrze nawilżają skórę dłoni, spróbuj koniecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam/mam kremy z tej serii i w pełni się z Tobą zgadzam ;)

      Usuń
  27. Znam serie planet spa ale juz dawno nie miałam okazji nic z tych kosmetyków próbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czasami miewam przerwy w używaniu kosmetyków z tej serii ;D

      Usuń
  28. Mgiełka do pościeli najbardziej mnie zaciekawiła :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Avon is quite well known for its good product.... great review.

    OdpowiedzUsuń
  30. I love both scents!
    Thank you for the review!

    OdpowiedzUsuń
  31. This pillow mist sounds amazing, and they are my favorite fragrances!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ohh how I love lavender!!! Perfect smell to fall asleep to.

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne produkty, lubię lawendę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mgiełka bardzo fajna, chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts