Translate

sobota, 1 maja 2021

Denko Kwiecień 2021

W końcu zaczynamy długo wyczekiwany dłuuugi weekend! Można odpocząć, zrelaksować się i rozpocząć nowy miesiąc, ale zanim zaczniemy go na dobre, trzeba dokończyć wszystkie niezakończone sprawy z zeszłego miesiąca, czyli pożegnać się z opakowaniami zużytych kwietniowych kosmetyków. W tym miesiącu udało mi się ich uzbierać sporo, więc nie przedłużam i zapraszam do czytania. 



Większość zużytych przeze mnie kosmetyków, było już zrecenzowanych na moim blogu, dlatego nie rozpisywałam się o nich zbytnio, bo pod każdym opisem odsyłam Was do recenzji. Jest też kilka nowych kosmetyków, o których nie wspominałam wcześniej, ale za to starałam się napisać o nich jak najwięcej. Zacznijmy zatem od pielęgnacji twarzy:

TWARZ - MASECZKI


Eveline pore minimize, Maska z wyciągiem z granatu i kwasem hialuronowym, Bielenda CBD Cannabidiol Maseczka nawilżająco-deoksykująca, Perfecta peeling drobnoziarnisty, Perfecta Naturalny Aloes, ulracienkie płatki pod oczy

Eveline pore minimize, czyli dwuetapowy zabieg, który ma na celu zminimalizować pory. Pierwszy etap to peeling z węglem bambusowym, kaolinem i 12 ziół. Ma bardzo ciężką konsystencję ciemnej barwy, w której występują małe drobinki. Podczas masowania czuć było na twarzy ciepło i drobinki peelingujące. Drugi etap, czyli Chłodząca krio-maska z glinką wulkaniczną i zieloną herbatą. Rzeczywiście maska bardzo chłodziła moją twarz, czułam nawet, że mnie lekko piecze. Po tym zabiegu zauważyłam bardziej wyrównany koloryt, pory były takiej wielkości jakiej były wcześniej, ale za to zauważyłam też mniejsze błyszczenie, więc uważam, że maska ta coś tam zadziałała. Jak widać zużyłam jej dwa opakowania, a w zapasach czeka kolejne.

Maska z wyciągiem z granatu i kwasem hialuronowym, która ma za zadanie nawilżyć, wygładzić skórę i sprawić, żeby była sprężysta. Miałam zamiar użyć tej maski, ale tak się stało, że dałam ją siostrze (a sobie zostawiłam esencję, która została w opakowaniu :D). Jest to maska w płachcie, moja siostra była z efektów bardzo zadowolona, zmarszczki stały się mniej widoczne, a skóra była gładka i nawilżona przez długi czas. Mam zamiar ponownie kupić tę maskę i tym razem wypróbować ją na własnej skórze.

Bielenda CBD Cannabidiol Maseczka nawilżająco-deoksykująca. Świetna maseczka, póki co jest mój ulubiony kosmetyk z tej serii. Bardzo dobrze sobie radzi z moją błyszczącą się cerą, moja skóra jest po niej gładka, miękka, a pory są zwężone. To moje nie pierwsze i na pewno nie ostatnie opakowanie. Recenzja TUTAJ

Perfecta peeling drobnoziarnisty. Jeden z moich ulubionych peelingów do twarzy. Zawsze do niego wracam i chyba nigdy mi się nie znudzi, bo na moją cerę działa idealnie (w moich zapasach czeka kolejna saszetka)! Recenzja TUTAJ.

Perfecta Naturalny Aloes, ulracienkie płatki pod oczy. Zbytnio nie czuć chłodzącego aloesu, jakiś tam efekt po nich jej, mają za zadanie usunąć oznaki zmęczenia i w jakimś stopniu je usuwają, ale to nie jest efekt wow. Raczej już ich nie kupię (niestety zanim je użyłam, zrobiłam sobie ich "mały" zapas). 

TWARZ - RESZTA


Bielenda Smoothie Care kremową piankę domycia twarzy energetyzującą -banan i melon, Peeling do twarzy Lirene Make Me Fresh, Avon Planet Spa, Kojąca maseczka do twarzy

Bielenda Smoothie Care kremową piankę domycia twarzy energetyzującą -banan i melon. Pianka ta ma piękny zapach i świetne działanie, moja twarz, która jest po niej miękka, gładka, nie ma uczucia ściągniecia, a jedyne do czego mogę się trochę przyczepić to to, że trochę ją się ciężko spłukiwało z twarzy. Recenzja TUTAJ

Peeling do twarzy Lirene Make Me Fresh. Bardzo fajny peeling, idealnie złuszcza martwy naskórek i przygotowywane skórę do dalszych etapów pielęgnacji. Moja cera zawsze po nim była gładka i dokładnie oczyszczona. Może jeszcze kiedyś do niego wrócę, ale póki co wolę testować inna peelingi. Recenzja TUTAJ

Avon Planet Spa, Kojąca maseczka do twarzy. Stosowanie tej maseczki to bardzo fajny i szybki sposób na wygładzenie i odżywienie skóry. Myślę, że jeszcze kiedyś do niej wrócę, ale póki co jestem w trakcie testowania kolejnej maseczki z Planet Spa. Recenzja TUTAJ.


CIAŁO


BODY BOOM ORIGINAL kawowy peeling do ciała, Avon Planet spa Kojące masło do ciała Ayurverda., Hebe Cosmetics Krem do rąk w piance

BODY BOOM ORIGINAL kawowy peeling do ciała. Bardzo fajny zdzierak, po którym skóra jest gładka i jędrna. Dodatkowo pięknie pachnie, stosowanie go to sama przyjemność, na pewno zobaczycie go jeszcze u mnie, być może w innych wariantach zapachowych. Recenzja TUTAJ

Avon Planet spa Kojące masło do ciała Ayurverda. Najbardziej urzekł mnie w nim piękny zapach, który przypominał mi smaczny słodki krem do jedzenia. Swoje nawilżające zadanie spełniał idealnie, z pewnością jeszcze kiedyś do niego wrócę. Recenzja TUTAJ

Hebe Cosmetics Krem do rąk w piance. Zapewnia nawilżenie i wygładzenie, a to za sprawą gliceryny i oleju z pestek moreli i malin. Uwielbiam malinowe kosmetyki, ale niestety zapach tego kremu był sztuczny i dziwny. Jego nawilżenie przeciętne, utrzymywało się do kolejnego umycia rąk. Jedyne co mi się w nim podoba to konsystencja pianki. Nie kupię już tego kremu, w przeciwieństwie do jego kokosowej wesji, do której odsyłam TUTAJ.


WŁOSY


Kativa Post Alisado Shampoo 250 ml, Kativa Post Alisado conditionier

Kativa Post Alisado Shampoo 250 ml. Bardzo fajny szampon, moje włosy były po nim gładkie i nie puszyły się, jedyne co mi w nim przeszkadzało to to, że za mało się pienił. Kativa Post Alisado conditionier, czyli odżywka do włosów po keratynowym prostowaniu. Sprawdziła się u mnie bardzo dobrze. włosy po niej były gładkie, miękkie i nie miałam problemów z rozczesywaniem ich. Dzięki tym produktom, z efektów po moim keratynowym prostowaniu mogę się cieszyć aż do teraz (a mija już trzeci miesiąc). Z szamponu, jak i z odżywki byłam zadowolona, ale raczej już do nich nie wrócę, bo zamierzam szukać swojego ideału wśród drogeryjnych szamponów i odżywek Recenzja TUTAJ


ZAPACHY 


Woda perfumowana Avon Attraction, Be Beauty, mgiełka do ciała piwonia i sól morska

Woda perfumowana Avon Attraction. Piękny zapach, który w miarę długo utrzymuje się na skórze, włosach i ubraniach. To nie jest moja pierwsza zużyta woda perfumowana o tym zapachu i na pewno nie ostatnia. Recenzja TUTAJ.

Be Beauty, mgiełka do ciała piwonia i sól morska. Mgiełka ta ma piękny zapach, który utrzymuje się na ciele, ubraniach i włosach przez wiele godzien. Jest trwalsza niż nie jedne perfumy (Wcale nie przesadzam). Na pewno kupię sobie kolejną podczas kolejnych zakupów w Biedronce. Recenzja TUTAJ.


MAKIJAŻ


EVELINE COSMETICS Satin Matt matująco-kryjący podkład do twarzy

EVELINE COSMETICS Satin Matt matująco-kryjący podkład do twarzy. Jeden z lepszych podkładów do twarzy, jakie miałam w ostatnim czasie. Bardzo dobrze maskuje niedoskonałości, a matowa cera utrzymuje się przez długi czas. Możliwe, że jeszcze kiedyś do niego wrócę. Recenzja TUTAJ.

Alterra korektor pod oczy. Jeden wielki bubel, dziwię się sobie, że dopiero teraz się z nim pożegnałam... Nie dosyć, że nie wtapiał się w kolor skóry, to jeszcze, kiedy próbowałam rozetrzeć go na skórze pomalowanej wcześniej podkładem, odklejał się razem z podkładem i tym samym odsłaniał niedoskonałości i cienie pod oczami, które próbowałam zatuszować. Nie kupię go już nigdy w życiu.



To będzie na tyle moich zużyć, mam nadzieję, że miło się czytało. Na zakończenie wspomnę jeszcze, że mija właśnie rocznica mojego blogowania. Pamiętam, jak na początku trochę się bałam, że w końcu nie będę miała o czym pisać, ale na szczęście stało się odwrotnie, bo teraz mam masę pomysłów na kolejne posty. Póki co nie zdradzę jakie, mogę powiedzieć, że będzie kolorowo i egzotycznie, jak na letnie miesiące przystało:)

Miałyście któryś z tych kosmetyków?
Który z nich zaciekawił Was najbardziej?





138 komentarzy:

  1. Nie mialam zadnego z wymienionych przez Ciebie kosmetykow.Produkty Kativa bardzo mnie zaintrygowaly :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne są, polecam je po keratynowym prostowaniu 😊

      Usuń
  2. What a lot of beautiful cosmetics you have shown! Enjoy the new month, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków, szczególnie zainteresowały mnie maseczki do twarzy, a tą mgiełkę BeBeauty to koniecznie muszę kiedyś kupić:) Miłego długiego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre maseczki były na prawdę świetne😊 tą mgiełkę bardzo polecam, piękny ma zapach 😊 dziękuję i również życzę miłego weekendu 😊

      Usuń
  4. No tak, szampon był dobry, ale już do niego nie wrócę, subtelność godna podziwu. Może kolejny będzie lepszy? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle jest szamponów wartych wypróbowania, więc bardzo możliwe, że trafi się lepszy 😊

      Usuń
  5. Bardzo fajne denko. Maseczkę z Bielendy chętnie przetestuję :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna jest, polecam 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  6. Podkład eveline to jeden z moich ulubionych podkładów, nie najlepszy ale na prawdę fajny! Znam też maski Bielenda - mega przyjemna i Eveline - zabieg u mnie średnio się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny jest ten podkład i chyba kupię go sobie znowu, zużyje obecny 😊 Ta maska z Bielendy świetna, na zabieg z Eveline nie narzekam 😊

      Usuń
  7. I would love to try some of those face masks!

    OdpowiedzUsuń
  8. I also used couple of face masks last month and need the new ones!
    The face wash looks great!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Such masks are very good and useful cosmetics;)

      Usuń
  9. I take note about these masks, I love facial masks, are my relax moment

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle nazbierałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Some of the products look really lovely.
    Have a happy new month of May!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze wiedzieć ze ten korektor to bubel. Bo myślałam o jego zakupie . Teraz się zastanowię czy warto

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba najbardziej zaciekawił mnie krem do rąk w postaci pianki, bardzo komfortowa rzecz dla osób nie lubiących uczucia „tłustej powierzchni” na dłoniach - czyli coś dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konsystencja fajna, może akurat u Ciebie sprawdziłby się lepiej ten krem 😊

      Usuń
  14. Interesting review
    thanks for sharing ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo tego 😉 znam tylko maskę CBD od bielendy i bardzo ją lubię 👍

    OdpowiedzUsuń
  16. Oh, so many goodies! Thanks for he post!

    OdpowiedzUsuń
  17. great collections... lovely face masks

    Have a wonderful weekend

    OdpowiedzUsuń
  18. ♥ . .))(
    ♫ .(ړײ) ♫.
    ♥ .«▓» ♥.
    ♫ ..╝╚.. ♫ Great post, have a wonderful day dear friend o´mine!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gracias por la recomendación

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam teraz tę piankę Bielendy. Zapach i działanie świetne. Zgadzam się, że tylko to spłukiwanie może być uciążliwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo tego uciążliwego zmywania bardzo ją lubiłam 😊

      Usuń
  21. musze maski w plachci epozuzywac:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Trochę mi się tego nazbierało 😊

    OdpowiedzUsuń
  23. Podziwiam, że zużyłaś aż tyle korektora, który okazał się być bublem - sama pewnie nie miałabym cierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciągle dawałam mu szansę i próbowałam używać na różne sposoby, aż sama straciłam cierpliwość;)

      Usuń
  24. Miałam podwójną maskę Eveline i spoko była, ale spodziewałam się czegoś lepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie jak tak niską cenę była ok😊

      Usuń
  25. Witam serdecznie ♡
    Jakie wielkie denko *.* Niestety, nie miałam nic z podanych kosmetyków a szkoda. Wiele jednak mnie zainteresowało :) super wpis!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam 😊 sporo tych zużytych kosmetyków mi się nazbierało w tym miesiącu 😀 dziękuję i również pozdrawiam 😊

      Usuń
  26. Zaciekawiła mnie ta pianka z bielendy. ❤

    OdpowiedzUsuń
  27. Akurat z twojego denka nie miałam nic, w tym miesiącu niewiele kosmetyków używałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki temu mniej śmieci Ci się nazbierało 😊

      Usuń
  28. So many pacifiers! I want to try Bielenda Smoothie Care creamy foam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This creamy foam is great! I very recommend this product 😊

      Usuń
  29. Powiem Ci, że nie miałam nic z tego denka, ale bardzo lubię maseczki z serii Planet Spa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne są, niebawem pojawi się u mnie recenzja kolejnej 😊

      Usuń
  30. Nie znam żadnego z tych produktów, ale kosmetyki do twarzy mnie zaciekawiły, zwłaszcza ta owocowa pianka i peeling :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło wspominam te kosmetyki i bardzo je polecam, szczególnie tę piankę 😊

      Usuń
  31. Spore denko, lubię CBD ❤

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale miałaś "maseczkowy" miesiąc - sporo tego! :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Na pewno skuszę się na ten podkład z Eveline, mam kilka produktów z tej serii i też są bardzo fajne🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten podkład jest świetny, bardzo go polecam 😊

      Usuń
  34. Boa tarde Martyna, obrigado pela matéria;

    OdpowiedzUsuń
  35. Maseczkę z Avonu i podkład chętnie sama wypróbuję 😁😁

    OdpowiedzUsuń
  36. Oh my, I used up so many face masks as well, hehe 🌿

    Blog de la Licorne *

    OdpowiedzUsuń
  37. Ta pianka do mycia twarzy z Bielendy mnie zaciekawiła:)

    OdpowiedzUsuń
  38. produkty z Lirene bardzo lubię:) miałam chyba nawet kilkukrotnie te pokazane przez Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, też lubię produkty Lirene 😊

      Usuń
    2. to piona:) ja szukam teraz czegoś nowego od nich:)

      Usuń
    3. Na pewno coś fajnego znajdziesz, bo mają dużo fajnych rzeczy 😊

      Usuń
    4. oj tak:D ale portfel nie będzie happy ;p

      Usuń
    5. Ale za to Ty będziesz happy :)

      Usuń
  39. Hola! me gustan las mascarillas,me las apunto. Besos

    OdpowiedzUsuń
  40. Zaciekawiły mnie kosmetyki do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  41. I love face masks I use them a lot!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow sporo tego. Ja nie zużywam tyle przez rok... :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ciekawe denko, ja szczerze mówiąc testowałam z tego tylko peeling z Perfecta. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Lots of interesting masks there! Great review!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Oj tak, piana w szamponie jest bardzo ważna - co prawda nie świadczy o jakości szamponu, ale o ile przyjemniejszy w użyciu jest taki pieniący się, prawda? Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, o wiele bardziej wolę szampony, które się pienią. Te z wodnistą konsystencją mam wrażenie, że dokładnie nie domykają włosów 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  46. Mam podkład z Eveline, ale jeszcze czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że będziesz z niego zadowolona 😊

      Usuń
  47. Mam ten podkład z Eveline, całkiem fajny.

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajne denko :) widzę, że dużo ciekawych maseczek się pojawiło w kwietniu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno nie miałam tak maseczkowego miesiąca😊

      Usuń
  49. Ale duże denko :D Najbardziej ciekawią mnie oczywiście maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  50. nie miałam żadnego z tych kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  51. gratuluję rocznicy i życzę kolejnych pięknych blogowych lat:)

    OdpowiedzUsuń
  52. It's impressive you have used up so many products! :)

    Hope that your week is going well :)

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
  53. Jak patrzę na te wszystkie kosmetyki, to sama chciałabym je mieć u siebie :P ja póki co ograniczyłam zakupy i używam tylko sprawdzonych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chyba muszę zacząć się ograniczać w użytkowaniu i kupowaniu kosmetyków 😊

      Usuń
  54. Cześć,
    Uwielbiam maski i szampony, mgiełkę do ciała Avon nie próbowałem. Poszukam tego!

    OdpowiedzUsuń
  55. Ich möchte DR. AKHERE für die wundervolle Arbeit danken, die er für mich und meine Familie geleistet hat. Ich hatte eine ernsthafte Trennung von meinem Ex, aber als ich ihn um Hilfe bat, brachte er ihn mit seinen historischen Kräften zu mir zurück und half mir auch dabei einen Job zu bekommen, da er mich verzaubert hat, hat es mir wirklich gut getan und seit ich ihn kenne, ist mein Mann mir treu geblieben Hilfe, wenn Sie mit einer Trennung oder einem Eheproblem konfrontiert sind, wenden Sie sich einfach an diesen Mann, um Hilfe zu erhalten. Er wird Ihnen helfen, alles mit seiner Macht zu regeln. Bitte kontaktieren Sie ihn über seine E-Mail: AKHERETEMPLE@gmail.com oder rufen Sie / whatsapp: +2349057261346 an Ihre Probleme werden gelöst.





































































































































    Ich möchte DR. AKHERE für die wundervolle Arbeit danken, die er für mich und meine Familie geleistet hat. Ich hatte eine ernsthafte Trennung von meinem Ex, aber als ich ihn um Hilfe bat, brachte er ihn mit seinen historischen Kräften zu mir zurück und half mir auch dabei einen Job zu bekommen, da er mich verzaubert hat, hat es mir wirklich gut getan und seit ich ihn kenne, ist mein Mann mir treu geblieben Hilfe, wenn Sie mit einer Trennung oder einem Eheproblem konfrontiert sind, wenden Sie sich einfach an diesen Mann, um Hilfe zu erhalten. Er wird Ihnen helfen, alles mit seiner Macht zu regeln. Bitte kontaktieren Sie ihn über seine E-Mail: AKHERETEMPLE@gmail.com oder rufen Sie / whatsapp: +2349057261346 an Ihre Probleme werden gelöst.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts