Translate

niedziela, 4 kwietnia 2021

PERFECTA PEELING DROBNOZIARNISTY

Dzisiaj opowiem o produkcie, który już wiele razy przewijał się na moim blogu, jednak nigdy nie było o nim szczegółowej recenzji. Czas najwyższy do nadrobić, bo mimo swojej małej pojemności, to naprawdę świetny produkt i na jego temat mam dużo do powiedzenia. Zatem zapraszam do czytania!:)


PERFECTA PEELING DROBNOZIARNISTY

Mowa oczywiście o peelingu drobnoziarnistym z Perfecty. Kosztuje on "grosze", można go wyrwać w różnych drogeriach za 1-3 zł, ponieważ jego pojemność to tylko 8 ml i zawsze wystarcza mi na dwie aplikacje, dlatego, kiedy jestem w jakiejkolwiek drogerii, biorę go bez zastanowienia. Obecnie mam trzy saszetki, więc w najbliższym czasie nie muszę się martwić, że mi go braknie. 



OPIS PRODUCENTA



PERFECTA PEELING DROBNOZIARNISTY

Na odwrocie saszetki widać opis peelingu, który mówi o jego działaniu oraz efektach po jego użyciu. Jest także mowa o jego konsystencji i o tym, że jest odpowiedni do każdego rodzaju skóry. Została również zawarta informacja o jego składnikach aktywnych, czyli fito-taurynie, wodzie magnetycznej, piasku wulkanicznym i D-panthenolu. Oprócz składników aktywnych jest również podany skład oraz sposób użycia. 



KONSYSTENCJA



PERFECTA PEELING DROBNOZIARNISTY

Konsystencja peelingu drobnoziarnistego z Perfecty jest żelowa i przezroczysta. Znajdują się w niej drobne białe drobinki i większe niebieskie. Zapach nie jest za słaby ani za mocny, ale za to jest przyjemny i orzeźwiający. 



MOJA OPINIA



PERFECTA PEELING DROBNOZIARNISTY


Peelingowanie skóry to chyba moja ulubiona część pielęgnacji twarzy, nie tylko dlatego, że lubię masaże, ale też lubię mieć świadomość, że moja skóra oczyszcza się ze wszystkich zanieczyszczeń, a pory stają się odblokowane, złuszczony jest stary naskórek oraz skóra jest pobudzona do produkcji nowych komórek. Oprócz tego dzięki peelingowi skóra lepiej wchłania kremy, maseczki i sera. Taką właśnie świadomość mam za każdym razem kiedy stosuję peeling drobnoziarnisty z Perfecty. Idealnie oczyszcza on moją skórę, kiedy nakładam go na twarz, czuję lekkie chłodzenie i orzeźwienie. Wygładza on skórę twarzy i pozostawia ją oczyszczoną i gotową do dalszych etapów pielęgnacji. Po jego użyciu, na mojej twarzy nie ma śladów zrogowaciałego naskórka oraz widzę lepsze i mocniejsze efekty po użyciu maseczek i kremów. Peeling ten ani nie uczulił mojej skóry, ani nie podrażnił, ani też jego drobinki nie były za ostre (tak jak to było w przypadku peelingu gruboziarnistego z tej serii). Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tego peelingu i często do niego wracam.

 

A Wy znacie peeling drobnoziarnisty z Perfecty?

Jaki jest Wasz ulubiony peeling do twarzy?


Korzystając z okazji życzę wszystkim moim odwiedzającym pogodnych i radosnych Świąt Wielkanocnych!:)


127 komentarzy:

  1. Excellent peeling at an inexpensive price!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam tego peelingu, ale podobnie jak Ty, również je uwielbiam, więc kiedy tylko będę mieć okazję, skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh great!!! Thanks for the suggestion

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny peeling, najważniejsze, że jesteś z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Felices pascuas y me pareció muy buen producto. Gracias por la recomendación y te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten etap pielęgnacji! :)
    Pierwszy raz widzę ten produkt, z chęcią chciałabym go przetestować.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne jest peelingowanie!;) Bardzo polecam ten peeling 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  7. Oj, nie miałam tego peelingu :) W ogóle od jakiegoś czasu nie kupuję żadnych saszetek. Sama nie wiem czemu :) Muszę go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre saszetki są bardzo fajne, między innymi ten peeling 😊 bardzo go polecam 😊

      Usuń
  8. That peeling have very interesting texture. Thank you for recommendation.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/04/dior-diorskin-mineral-nude-bronze-003.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Bom dia Martyna, suas dicas são sempre maravilhosas.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam okazji go poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham peelingi:) dzięki nim skóra jest w dobrej kondycji:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znałam tego peelingu, ale chętnie go przetestuję :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wolę peelingi w większych opakowaniach, bo z saszetkami to zawsze mam wrażenie, że połowa zostaje w opakowaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam takie wrażenie, ale nie przeszkadza mi to w użyciu tego typu peelingów 😊

      Usuń
  14. Hola! no lo conocia, gracias por la recomendacion. Besos

    OdpowiedzUsuń
  15. Sounds like a great product!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  16. NIe korzystam i nigdy nie korzystałam ale niektórzy lubią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś skorzystała to na pewno też byś polubiła😀

      Usuń
    2. Ja to z kosmetyków szampon i pasta do zebów i płyn do mycia mydło :)

      Usuń
    3. a i płukanka do zebów.. używam :)

      Usuń
    4. Ale bym była teraz bogata, gdybym przez cały czas kupowała sobie tak mało kosmetyków 😃

      Usuń
    5. Jakbys nie potrzebowała to byś nie kupowała ;)

      Usuń
    6. Niestety (albo i stety) potrzebuję ;D

      Usuń
  17. make skin in good shape... great product

    OdpowiedzUsuń
  18. It's nice to know you were happy with this peeling and that it didn't irritate your skin. Happy Easter Monday! https://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przepadam za peelingami w saszetkach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam, wolę zdecydowanie peelingi w tubkach.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie byłby zapewne trochę za mocny ze względu na cerę naczyniową, ale fajnie, że się u Ciebie sprawdził. Szkoda, że nie jest dostępny w większej pojemności. Byłoby to bardziej ekologiczne i ekonomiczne przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest w sam raz 😊 no szkoda, że nie ma większej pojemności, ale dobrze, że chociaż te saszetki są w miarę tanie 😊

      Usuń
  22. U mnie hitem jest oczyszczająca maseczka i scrub 2 w 1 Love Nature Oriflame - to połączenie maseczki z glinką z peelingiem. Najpierw rozprowadzasz jako peeling, a potem zostawiasz do wyschnięcia jako maseczkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię tego typu peelingi, które można też stosować jako maseczkę, ale tego z Oriflame jeszcze nie miałam 😊

      Usuń
  23. Aparenta ser maravilhosa!
    Ótima resenha!
    Beijos.
    http://vinteedoisdemaio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie stosuję peelingu, ale dobrze, że dziewczyny dbają o siebie w ten sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam i miło wspominam, jednak wolę ten gruboziarnisty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie ten gruboziarnisty był zbyt ostry 😊

      Usuń
  26. Lubie wszelkie peelingi :)

    Chętnie go poznań :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Tego peelingu nie miałam ale czasami kupuję maseczki Perfecty :) Muszę wypróbować ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam go kiedyś i był fajny ale nie było tego wow:( Super recenzja kochana, buziaczki 😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie było wow, u mnie jesteś😊 dziękuję 😊

      Usuń
  29. just follow your blog, nice blog...

    and that's perfect product

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem wielką wielbicielką peelingów, a najbardziej tych enzymatycznych🌞🌻☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne są enzymatyczne ale bardziej lubię te z drobinkami 😊

      Usuń
  31. Peelingi uwielbiam :) Ostatnio częściej u mnie te do twarzy niż ciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie są często i te do twarzy i te do ciała 😊

      Usuń
  32. dawno nie miałam nic tej marki. Peeling prezentuje się ciekawie i chętnie go wypróbuję :) lubię kosmetyki w małych pojemnościach, bo w razie bubla nie trzeba się męczyć ze zużyciem całego opakowania :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest duży plus małych opakowań 😀 na szczęście ten peeling nie jest bublem i na pewno bym go kupiła gdyby miał większą pojemność 😊

      Usuń
  33. Przy najbliższej wizycie w Rossmanie kupię sobie ten peeling 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubię czuć lekkie chłodzenie ❤

    OdpowiedzUsuń
  35. This looks like such a wonderful product!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja sama bardzo lubie peelingi drobnoziarniste :)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  37. Me ha enecantado este exfoliante, no lo conocia
    bsss

    OdpowiedzUsuń
  38. Lubię peelingi, których granulki są duże. Teraz używam jednego od ZIAJA i jest świetny. Polecasz ten produkt, więc mam to zapisane, lubię wypróbować różne marki.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ziaji nigdy nie miałam peelingu, ale muszę go wypróbować skoro jest świetny 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  39. Masz piękny kolorek na pazurkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Amazing review
    Have a good day
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. So cool that it comes in grain form. This mask looks awesome!

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie znam tego peelingu :) Muszę kiedyś po niego sięgnąć jak będę w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Kiedyś miałam ten peeling i dobrze się sprawdził. Przypomniałaś mi o nim, więc chyba do niego wrócę. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Hola guapa, no conozco el producto pero tiene muy buena pinta. Feliz día. Besos

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts