Translate

środa, 14 kwietnia 2021

LIRENE matujący podkład do twarzy

Każda cera, nawet ta wyglądająca idealnie ma swoje wady, których nie widać przy pomocy niektórych bardzo przydatnych kosmetyków. Moim jednym z problemów jest błyszcząca się cera i tym właśnie sposobem mam dla Was dzisiaj do zaprezentowania jeden z takich kosmetyków, który zapobiega temu problemowi na długi czas. Tak więc zapraszam do czytania.


LIRENE matujący podkład do twarzy nr 13 Cappuccino

Tym pomocnym produktem jest LIRENE matujący podkład do twarzy. Kupiłam go w Rossmannie za około 10 zł (był oczywiście w promocji). Wybrałam odcień nr 13 Cappuccino, ponieważ uznałam, że idealnie będzie pasował do mojego typu urody i cery, która wiosną i latem przybiera lekkiej opalenizny. Zachęciło mnie też to, że podkład nie daje efektu maski, a matowa cera utrzymuje się aż do 12 godzin, więc miałam nadzieję, że w rzeczywistości efekt ten utrzyma się, chociaż 8 godzin (czyli podczas mojego pobytu w pracy). Zanim napiszę, czy faktycznie tak było, zapraszam na krótki opis tego podkładu.



OPIS PRODUCENTA



LIRENE matujący podkład do twarzy nr 13 Cappuccino


SKŁAD



Aqua (Water), Cyclopentasiloxane, Polymethyl Methacrylate, Cyclohexasiloxane, Glycerin, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Nylon-12, Polyglyceryl-4 Isostearate, Sodium Chloride, Magnesium Sulfate, Paraffin, Tocopheryl Acetate, C10-18 Triglyceride, Talc, Ethylhexylglycerin, Cera Alba (Beeswax), Stearic Acid, Isopropyl Titanium Triisostearate, BHT, Phenoxyethanol, Methylparaben, Parfum (Fragrance), CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77492 (Iron Dioxide), CI 77499 (Iron Oxides), CI 77491 (Iron Oxides).



OPAKOWANIE 

   


LIRENE matujący podkład do twarzy nr 13 Cappuccino

LIRENE matujący podkład do twarzy znajduje się w plastikowej tubce o pojemności 30 ml. Jest ona cielistego koloru, przypominającego trochę odcień podkładu. Posiada lustrzaną zakrętkę.



KONSYSTENCJA



LIRENE matujący podkład do twarzy nr 13 Cappuccino

LIRENE matujący podkład do twarzy ma kremową gęstą konsystencję. Zapach nie wyróżnia się niczym szczególnym spośród innych podkładów do twarzy.



NA TWARZY




Kolor LIRENE matującego podkładu do twarzy w rzeczywistości nie jest taki jasny jak na zdjęciu.  


MOJA OPINIA



LIRENE matujący podkład do twarzy nr 13 Cappuccino

LIRENE matujący podkład do twarzy moim zdaniem posiada bardzo ładny naturalny odcień, który rzeczywiście nie daje efektu maski. Moja twarz po posmarowaniu nim nie jest zbyt blada, ani nienaturalnie ciemna. Faktycznie skóra po nim jest matowa, ale niestety może jedynie przez dwie, trzy godziny i na tym kończy się moje wychwalanie tego produktu. Po ośmiu godzinach pracy moja twarz bardzo się świeci, głównie czoło, więc zawsze po posmarowaniu tym podkładem osypuje twarz sypkim pudrem matującym, aby moja cera nie był w jeszcze gorszym stanie. Krycie jest bardzo słabe, wszystkie niedoskonałości są wyraźnie widoczne, więc w razie pojawienia się trądziku nie obejdzie się bez korektora, tak samo z cieniami pod oczami. Raczej podkład ten średnio sprawdza się przy mojej cerze, która jest mieszana. Może lepiej sprawdziłby się na suchej i takiej, której problem niedoskonałości nie dotyczy. 


Miałyście LIRENE matujący podkład do twarzy?

Jaki jest Wasz ulubiony podkład do twarzy?


122 komentarze:

  1. Nie miałam tego podkladu ale raczej nie sprawdzi się na mojej cerze. Wolę rozswietlajace wykończenie i ciut większe krycie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z moją błyszczącą cerą muszę mieć matowe podkłady i również większe krycie 😊

      Usuń
  2. niestety nie dla mnie :( m,am niedoskonałości

    OdpowiedzUsuń
  3. Boa tarde, obrigado pela excelente matéria e maravilhoso produto.

    OdpowiedzUsuń
  4. Woooo Amazing!
    Thanks for sharing ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. No conocia esta marca pero pinta bien
    bsss

    OdpowiedzUsuń
  6. It is a pity that the effect does not last long. I have the same problem with oily skin

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam podkładu z tej firmy, już od kilku lat używam tego samego podkładu z Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nigdy nie miałam podkładu z Bourjois 😊

      Usuń
  8. Cześć,
    Szkoda, że ​​nie działało zgodnie z oczekiwaniami. To wie, jak to zrobić z niektórymi markami.
    Moja skóra jest sucha, może na mnie zadziała. Powinieneś wypróbować Revlon colorstay combo / cera tłusta, jest długotrwały. Moja siostra używa go cały czas.
    Dzięki za recenzję.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodziewałam się czegoś więcej po tym podkładzie... Może akurat dla Twojego typu skóry ten produkt byłby w sam raz 😊 wezmę pod uwagę ten podkład przy kolejnych zakupach😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  9. It looks nice on your skin...natural.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh, I just use the face oil I make at home and I really like it.

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks so much for this great review!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gracias por la reseña, te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że tak kiepsko wypada, bo zapowiadał się obiecująco.

    OdpowiedzUsuń
  14. Używałam kiedyś podkładu tej marki, również matujący ale z pompką. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Formuła jest dobra, lekka, nie ciężka jak warstwa maski na skórze. Moja siostra jest zainteresowana używaniem tego produktu po przeczytaniu Twojej recenzji.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podkład ten zainteresował Twoją siostrę 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  16. Właśnie wczoraj go skończyłam , tylko miałam go jeszcze w starej szacie graficznej ;p Uważam tak samo jak ty :) Ja używałam go jak wiedziałam, że nie idę w jakieś ważne miejsca, tylko np. siedzę w domu i idę ewentualnie do sklepu ;) Produkt taki na co dzień, bez wielkich oczekiwań.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki średniaczek ten podkład. Też nie używam go na wielkie wyjścia, jak na co dzień może być 😊

      Usuń
  17. My favourite is Magic Finish from M.Asam, I like using it. Valerie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I don't know Magic Finish, but seems very interesting 😊

      Usuń
  18. Ja tam średnio lubię się z ich podkładami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś bardzo lubiłam od nich podkłady, teraz jakoś mi nie podchodzą.

      Usuń
  19. Moja siostra jakiś używa ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Firmę znam, ale tego podkładu od niej akurat nie. Generalnie nie mam ulubionego podkładu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mam ulubionego podkładu, jedynie znam kilka lepszych.

      Usuń
  21. Nie testowałam jeszcze produktów tej marki, ale rzeczywiście ładnie zmatowił skórę :) Efekt naprawdę zachęca do przetestowania.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że ten efekt jest tak krótkotrwały 😊

      Usuń
  22. Results are amazing. I'm impressed. Thank you for sharing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/04/vichy-aqualia-thermal-rehydrating-rich.html

    OdpowiedzUsuń
  23. na buzi wygląda ślicznie jak druga skóra;) ale ja muszę mieć mat na wiele godzin nie tylko na 2, 3...

    OdpowiedzUsuń
  24. Na twarzy dobrze się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  25. capuccino no. 13 match in your skin...

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam nigdy podkładu Lirene. Ogólnie słabo wypadł- przy mój skórze też zapewne by się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  27. Moja cera jest sucha i zaczerwieniona, ciężko mi takim podkładem zakryć ten kolor:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim ten podkład niezbyt by się u Ciebie sprawdził...

      Usuń
  28. Ładnie wygląda, dawno nie miałam nic z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  29. I like Lirene's products but this one isn't for me. I don't use mate foundations.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  30. Polecam Lirene city matt
    to mój ulubiony od dawna podkład

    OdpowiedzUsuń
  31. Não conheço essa base, mas, eu sofro também por causa do brilho na testa, sabe como é pele oleosa e tal. Amei a resenha, beijos flor!

    mulhernovaera.com.br

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo lubię ten podkład i najczęściej go kupuję chociaż czasami sięgam też po numer 14 :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że dobrze sprawdza się u Ciebie ten podkład 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  33. It looks great on the face, it's just a pity that the effect is not long-lasting.

    OdpowiedzUsuń
  34. Oh very nice product the effect is really cute
    xx

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow you look really good!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeśli mogę Ci coś za insynuować to polecam krem do nawilżająco - matujący Cethapil pro 30spf. Używam go od tygodnia i jest świetny. Super matowi przetłuszczającą się skórę. Ja mam przeważnie w strefie "T", nos, broda i czoło często mi się błyszczą a ten krem to strzał w dziesiątkę. :)


    Wielką szkoda, że ten podkład nie spełnił twych oczekiwań :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To muszę koniecznie kupić sobie następnym razem ten krem, tym bardziej, że posiada filtr 30spf😊 no szkoda, myślałam, że lepiej się u mnie sprawdzić ten podkład.

      Usuń
  37. Nie miałam tego podkładu i nie planuję po niego sięgać. Z matujących dobrze wspominam Catrice, All Day Matte bodajże.

    OdpowiedzUsuń
  38. Boa tarde Martyna. Parabéns pela matéria.

    OdpowiedzUsuń
  39. Sorry to hear that you didn't have good luck with this foundation and that it only lasted for a few hours after application.

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam taką sama cerę jak ty, także też by mi się nie sprawdził😘😘 Dobrze wiedzieć kochana bo miałam go kupić hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To lepiej nie kupuj, są o wiele lepsze podkłady :D

      Usuń
  41. Wprawdzie nie mam niedoskonałości, ale moja cera jest mieszana. Raczej się nie skuszę na ten podkład. Poza tym wydaje mi się, że kiedyś oglądałam kolory i nie znalazłam takiego dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to najlepszy produkt tej marki, więc nie będę zachęcać :D

      Usuń
  42. bardzo ładnie się rozprowadza!
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Jakoś nigdy wcześniej nie widziałam opinii o tym podkładzie, chyba nie jest zbyt popularny. Jakoś mnie nie kusi, mimo, że lubię produkty tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o nim nie widziałam opinii, ale dużo osób go miało albo ma, dlatego jest dość znany :P Fajne ma ta marka produkty, niestety ten podkład jest średni :)

      Usuń
  44. Wydaje mi się, że używałam go kiedyś jak miał jeszcze inne opakowanie i z tego co pamiętał to był taki sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest taki sobie, wiec bardzo możliwe, że go używałaś ;)

      Usuń
  45. I don't know it but it seems a very interesting product

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie stosuję podkładów, wolę kremy korygujące :) Fajnie wygląda na twarzy ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremy korygujące też bywają fajne, niektóre nawet lepsze od podkładów, ale jakoś wolę podkłady :)

      Usuń
  47. Jeśli chodzi o Lirene, to ja wybieram podkład kryjący, bo właśnie krycie jest dla mnie bardzo ważne. I kryjący u mnie sprawdza się bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kryjący może też by się u mnie lepiej sprawdził;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts