Translate

sobota, 10 kwietnia 2021

Zestaw pędzli do makijażu GLOV Hollywood Collection

Już od jakiegoś czasu chodziły za mną nowe pędzle do makijażu, dzięki którym stworzę piękny i trwały makijaż, a mianowicie podkreślę usta pędzelkiem, rozświetlę łuki brwiowe i kości policzkowe, zakryję niedoskonałości bronzerem, nadam delikatnych rumieńców moim policzkom, a na koniec obsypię całą moją twarz pudrem. Na szczęście stało się to możliwe za sprawą bardzo pomocnego zestawu, który niedawno wpadł w moje ręce i który zamierzam Wam dzisiaj zaprezentować.


Zestaw pędzli do makijażu GLOV Hollywood Collection

Tym zestawem jest Zestaw pędzli do makijażu GLOVHollywood Collection, który zawiera sześć bardzo pomocnych pędzli, dzięki którym mogę stworzyć perfekcyjny makijaż. Może on być delikatny codzienny w sam raz do pracy, a także mocny wieczorowy idealny na imprezę.

Oto czym charakteryzuje się Zestaw pędzli do makijażu GLOV Hollywood Collection:

  • Syntetycznym włosiem, które umożliwia równomierne nakładanie produktu na twarz. 
  • Włosiem, które jest  bardzo miękkie i delikatne dla skóry, co dodatkowo ułatwia aplikacje produktów. 
  • Łatwo jest utrzymać pędzle w czystości, ponieważ nie posiadają porów i są gładkie, więc nie wchłaniają kosmetyków i równomiernie rozprowadzają się po twarzy. 
  • Ułatwiają precyzyjne nakładanie produktów dzięki estetycznie metalowym trzonkom, które zapewniają odpowiednią wagę. 

Zestaw pędzli do makijażu GLOV Hollywood Collection

Na zdjęciu można zauważyć, że Zestaw pędzli do makijażu GLOV Hollywood Collection bardzo ładnie się prezentuje. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, jednak gdy im się przyjrzeć to wyglądają one zupełnie inaczej. Jak widać na zdjęciach, są one podpisane i każdy z nich pełni inną funkcję w makijażu. Zobaczmy zatem jakie:


1. GLOV Hollywood Star


GLOV Hollywood Star

Klasyczny pędzelek z dużą objętością włosia, którym można aplikować puder sypki lub prasowany. Można również aplikować nim róż albo bronzer. Jego włosie umożliwia delikatną i stopniową aplikację produktu, bez efektu maski ani ciężkiego makijażu. Zamierzam nakładać nim sypki puder, bo na takie pudry mam teraz fazę. Bardzo podoba mi się jego duża powierzchnia, która dokładnie i delikatnie omiecie całą twarz.  

                                    

2. GLOV Sunkissed in Malibu


GLOV Sunkissed in Malibu

Jest to pędzelek, który swoim skośnym kształtem nadaje się do nakładania sypkiego lub prasowanego bronzera. Można nim podkreślić kości policzkowe i wymodelować kontur twarzy. Dzięki jego rozmiarowi możliwa jest aplikacja odpowiedniej ilości bronzera (z którą normalnie łatwo jest przesadzić, przez co makijaż twarzy może wyglądać komicznie). Pędzelek ten zapewnia naturalny i delikatny efekt. Dawno nie używałam bronzerów, z tego względu, że trudno zawsze mi było zaaplikować odpowiednią ilość produktu, ale dzięki temu pędzlowi zdecydowałam się znowu konturować swoją twarz, uwydatnić kości policzkowe, pomniejszyć kości żuchwowe, a także pomniejszyć garba na moim nosie.


3. GLOV Sunset Story


GLOV Sunset Story

Jest to pędzelek, który służy do nakładana różu do policzków. Jego niewielki rozmiar i owalna główka umożliwiają dokładną aplikację sypkich lub prasowanych róży, dając naturalny i delikatny efekt rumieńców na twarzy. Kiedyś używałam róży do policzków, jednak nie wiem czemu, przestałam, ale ten pędzelek zachęcił mnie do tego, żebym znowu wróciła do tego produktu, tym bardziej że teraz tyle pięknych odcieni różu do policzków na rynku, że jest w czym wybierać.


4. GLOV Perfect Skin


GLOV Perfect Skin

Dzięki temu pędzlowi możliwa jest aplikacja podkładu oraz korektora. Jego większa końcówka służy do nakładania płynnych i mineralnych podkładów. Mniejsza część służy do nakładania korektowa punktowo, w trudno dostępnych miejscach lub pod oczy. Jego aplikacja jest przyjemna, bo dzięki temu pędzelkowi nie tworzą się żadne smugi ani plamy. Do tej pory nakładałam podkłady gąbeczką. Może dzięki temu pędzelkowi czas najwyższy to zmienić i do tego etapu makijażu używać właśnie jego? Na pewno go wypróbuję i sądzę, że w moim sposobie aplikacji podkładu nadejdą zmiany....


5. GLOV Kiss Me in LA



GLOV Kiss Me in LA

Jest to pędzelek, który swoim małym rozmiarem i płaskim kształtem umożliwia dokładną aplikację błyszczyków lub pomadek. Dzięki niemu możliwy jest również kontur ust, a także ich optyczne powiększenie. Ten pędzelek zmobilizował mnie do kupienia sobie błyszczyka w słoiczku, którym będę nakładać produkt na swoje usta. Miałam kiedyś błyszczyk w słoiczku, który wstyd się przyznać, ale nakładałam go tylko palcem...


6. GLOV Let It Glow or Stay Matte


GLOV Let It Glow or Stay Matte

Jest to pędzelek, który dzięki swoim dwóm końcówkom idealnie nadaje się do rozświetlenia, jak i zmatowienia skóry. Mniejszą końcówką można podkreślić grzbiet nosa, łuki brwiowe. Większą można nakładać, co tylko się chce, czyli róż do policzków, bronzer lub nawet puder na większe partie twarzy. Na pewno będę tym pędzelkiem (jego mniejszą częścią) podkreślać łuki brwiowe, a większą kości policzkowe. 


Wszystkie pędzle do makijażu GLOV HollywoodCollection zostały już przeze mnie opisane, ale to jeszcze nie koniec świetnych produktów, jakie marka Glov ma w swojej ofercie... Zobaczcie sami!



DEMAKIJAŻ


Już na koniec dnia, kiedy trzeba iść spać, marka Glow ma do zaoferowania wiele świetnych produktów, które pomagają zmyć makijaż powstały z pomocą tych pięknych opisanych wyżej pędzli! Aby nie było nam szkoda zmywać tego pięknego makijażu, możemy używać do tego przyjemnych w dotyku materiałowych produktów w pięknych pastelowych kolorach.

Wielorazowe waciki GLOV Moon Pads, Rękawica do demakijażu cery mieszanej GLOV On-the-go, 3. Rękawica GLOV Quick Treat

Kiedy wycieramy mini buzię, nasza naturalna cera od razu wydaje się ładniejsza! Przyjrzyjmy się im uważniej:


1. Wielorazowe waciki GLOV Moon Pads


Wielorazowe waciki GLOV Moon Pads

Są to waciki, które zastępują około 500 wacików bawełnianych, dzięki czemu jest mniej odpadów na świecie. Można je używać z wodą, tonikiem lub płynem micelarnym. Są one hipoalergiczne, testowane dermatologicznie. Używa się je tak samo jak bawełniane płatki. Można je prać w pralce lub z użyciem bieżącej wody i szarego mydła. Na pewno będę używać tych wacików do przemywania twarzy płynem micelarnym, mają one miękki w dotyku materiał, który na pewno będzie przyjemny i skuteczny dla oczyszczania mojej cery. 



2. Rękawica do demakijażu cery mieszanej GLOV On-the-go


Rękawica do demakijażu cery mieszanej GLOV On-the-go

Rękawica ta służy do służy do zmywania makijażu przy pomocy wody, zastępując płyn do demakijażu oczu, tonik, mleczko, peeling i waciki kosmetyczne. Jest ona zalecana dla każdego typu cery, ponieważ nie uczula i nie podrażnia. Rękawicę tę wymienia się co trzy miesiące, przez co można zaoszczędzić wiele zużytych wacików bawełnianych. Jest to produkt bardzo wydajny, ponieważ dzięki niemu można zaoszczędza się czas (umycie tę rękawica twarzy zajmuje dwie minuty) i pieniądze (zastępuje ona wiele innych produktów do mycia twarzy). Myślę, że rękawica ta jest idealna na wyjazd, kiedy zależy nam na zabraniu ze sobą jak najmniejszej ilości kosmetyków i kiedy nie mamy czasu na długie przesiadywanie w łazience, kiedy to musimy zmyć z twarzy cały makijaż. Sposób użycia jest następujący: należy zmoczyć rękawicę letnią lub ciepłą wodą (lepiej ciepłą, żeby szybciej rozpuściła makijaż), przyłożyć ją do twarzy i odczekać kilka sekund, następnie masować (nie pocierać) nią twarz. Po użyciu należy ją umyć z użyciem specjalnego lub szarego mydła i odwiesić do samodzielnego wyschnięcia (nie można jej suszyć samemu i kłaść na kaloryferze). Coś myślę, że ta rękawica idealnie mi się nada, bo uwielbiam w szybki i prosty sposób oczyszczać swoją cerę, używając przy tym jak najmniej produktów. 


3. Rękawica GLOV Quick Treat


Rękawica Quick Treat

Rękawica Quick Treat umożliwia szybkie poprawki w makijażu. Jest zalecana dla każdego typu cery, nawet tej wrażliwej. Do zmycia makijażu z jej pomocą potrzeba tylko wody i służy ona do drobnych korekt, czyli do poprawy krzywo narysowanej kreski eyelinerem lub innych makijażowych błędów. Wystarczy jedynie zmoczyć rękawice wodą i zmyć niechciany element, nie psując przy tym całego makijażu. Dzięki małemu rozmiarowi można ją zawsze nosić w torebce na wypadek rozmazania makijażu. 

Na koniec musze dodać, że każdy z tych produktów znajduje się w ekologicznym opakowaniu, co dodatkowo zachęca do użycia ich.



PODSUMOWANIE 


Podsumowując, marka Glov ma w swojej ofercie wiele świetnych pędzli, które swoim miękkim i delikatnym włosiem stworzą piękny naturalny makijaż bez efektu sztucznej maski. Produkty do demakijażu są bardzo ekologiczne i dzięki nim na pewno będę kupować mniej wacików, a z czasem może i mniej produktów do demakijażu.

 

A Wy znacie opisane przeze mnie produkty Glov?

Używacie tego typu produktów do demakijażu?


124 komentarze:

  1. Great set of brushes! Very comfortable shapes. I was also interested in the makeup remover glove. She really, famously saves cotton pads!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. These products are great especially this makeup remover glove 😊

      Usuń
  2. Nie używam rękawicy, ale na wyjazd faktycznie może się sprawdzić.
    Pędzle ładne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki niej nie trzeba tylu kosmetyków pakować 😀 też mi się podobają te pędzle 😊

      Usuń
  3. Mam ten zestaw, jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój post daje mi motywację do wymiany pędzli -)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zanim zdobyłam te pędzle wiele postów na blogach też dawało mi motywację do wymiany pędzli 😃

      Usuń
  5. bardzo podoba mi sie rozwiazanie z wacikami ;) sama chcialabym zaopatrzec sie w cos takiego, by nie miec problemow z brakujacymi bawelnianymi :D odwiedze ten sklep ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne i ekologiczne są te waciki 😊 odwiedź koniecznie, bo bardzo fajne rzeczy można wyrwać w tym sklepie 😊

      Usuń
  6. Pędzle super się prezentują :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetny ten zestaw pędzli ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Great products dear!
    Thanks for your comment <3

    https://softcutieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Спасибо, Мартина! Отличные наборы!

    OdpowiedzUsuń
  10. Some very good products, Martyna. have a great week, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  11. Produktów nie znam, ale wyglądają fajnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa tej rękawicy, bo chętnie zrezygnowałabym już z wacików. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie miałam nic z tej marki, ale pędzle przykuły moją uwagę.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te produkty to moje pierwsze nabytki z tej marki 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  14. Nie widziałam wcześniej ich pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nazwa zobowiązuje, więc musi być dobre. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta nakładana na palec rękawiczka rozbroiła mnie :-) Od kilku miesięcy używam pędzla Oriflame'u do nakładania podkładu i jestem bardzo zadowolona - o wiele bardziej niż nakładania gąbeczką. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna ta rękawica 😊 też zamierzam zacząć nakładać podkład pędzlem, ciekawe jak się u mnie sprawdzi😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  17. Nie miałam pędzli tej marki, bardzo lubię miękkie włosie; )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Bom dia Martyna, parabéns pela matéria.

    OdpowiedzUsuń
  19. O bardzo fajny zestaw, już od jakiegoś czasu przymierzam się do kupienia nowych pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się długi czas do tego przymierzałam, aż się udało 😃

      Usuń
  20. Love your review as always ))

    OdpowiedzUsuń
  21. jakie cuda:D sama bym przygarnęła je do serduszka:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przygarnij, czekają na Ciebie w sklepie😃

      Usuń
    2. nie chce mi się iść do sklepu haha:D robię najczęściej teraz zakupy przez neta lol:D

      Usuń
  22. Pędzle ważna sprawa. Ja jakis czas temu kupiłam nowe pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie jest raz na jakiś czas wymienić pędzle 😊

      Usuń
  23. Me gusta mucho las brochas, se ven muy buenas
    bsss

    OdpowiedzUsuń
  24. Uświadomiłaś mnie, że przydałby mi się porządny zestaw pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Markę kojarzyłam właśnie z produktami do demakijażu, nie miałam pojęcia, że mają w ofercie również pędzle :) Przyznam, że wyglądają kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Great brushes set! And great products!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Que pincéis maravilhosos!
    Ótima cor!
    Beijos.
    http://vinteedoisdemaio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. A great review indeed, thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  29. This set of brushes seems great. That small glove to treat and touch make up is interesting. I haven't seen a similar product. On the other hand, I know about gloves for make up removal. In fact, I remember hearing good things about gloves for removing make up. I remember I used a small towel in a similar way a few times- to remove make up. Thank you for sharing.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. These products are great:) These are my first gloves for removing make up for me. I'm very curious what they will are check for me :)

      Usuń
  30. Tak mi się właśnie wydawało że markę kojarzę z tej rękawicy ☺
    Nie miałam ani jej,ani pędzli ,wacików też nie -a one mnie najbardziej zaciekawiły ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawe są są te produkty , mnie najbardziej ciekawią te rękawice ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  31. Super recenzja :) Testowałam tylko rękawice do makijażu. Pędzli jeszcze nie miałam okazji przetestować.

    Pozdrawiamy ♥
    www.twinslife.pl- klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i na pędzle przyjdzie czas ;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  32. Pędzle bardzo mi się podobają! Ojjjj bym chciała:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne są i ciągle dostępne w sklepie internetowym... :D

      Usuń
  33. Znam jedynie myjki do demakijażu i sobie chwalę. Nie wiedziałam, że mają też pędzle.

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie się prezentuje ten zestaw :)
    Nie słyszałam nigdy wcześniej o Glov :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam markę AA do makijażu. Mają bardzo dobre kosmetyki :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Miałam rękawicę do demakijażu od GLOV. Baardzo bardzo ją lubiłam, wystarczyła tylko ciepła woda i makijaż zmyty. Bez szorowania. Bardzo polecam szczególnie osobom, które nie mogą znależć dobrego kosmetyku do demakijażu. Tutaj wystarczy H2O i rękawica. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka rękawica jest bardzo przydatna, bo właśnie u mnie ciężko że znalezieniem odpowiedniego kosmetyku do demakijażu 😊

      Usuń
  37. A set of cosmetic brushes looks very good.

    OdpowiedzUsuń
  38. Podobają mi się waciki wielorazowe i ich rękawice do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. I just know that many kinds of glove are available.... great.

    OdpowiedzUsuń
  40. Widzę mój ulubiony podkład matujący Lirene, ja używam z żółtym kleksem normal. Jest bardzo naturalny. Bez pędzli nie wyobrażam sobie makijażu, dla każdego koloru cienia mam inny pędzel, jak prawdziwy malarz obrazów🤭

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie średnio się sprawdza ten podkład... Ja z kolei do każdego sypkiego kosmetyku mam inny pędzel 😀

      Usuń
  41. Wezmę to pod uwagę, jak dla mnie lepiej się czyta tekst z większą czcionką, ale może faktycznie ta jest zbyt duża 😃

    OdpowiedzUsuń
  42. Thank you very much for yor amazing detailed review and veri cool photos!

    OdpowiedzUsuń
  43. Yes I actually like these brushes so far, they work perfectly😀

    OdpowiedzUsuń
  44. That set looks really good. Thanks for sharing.
    I hope you'll visit my blog soon. Have a good week!

    OdpowiedzUsuń
  45. Witam serdecznie ♡
    Znam tę markę ale tylko z widzenia i słyszenia, niestety nie z używania :) Muszę koniecznie wypróbować te produkty. Tak się składa, ze powinnam niedługo wymienić pędzle :D A i te waciki wielorazowe mnie kuszą :) Świetna recenzja!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam te produkty, świetne są 😊 Fajne są takie waciki wielorazowego użytku 😊 dziękuję i również pozdrawiam 😊

      Usuń
  46. Nie wiedziałam, że glov ma takie piękne pędzle w ofercie :) sama jeszcze niestety nie miałam okazji używać tych rękawic do demakijażu ale bardzo mnie kuszą od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo te pędzle są jeszcze piękniejsze 😊 taka rękawica to bardzo fajna sprawa 😊

      Usuń
  47. Świetny zestaw pędzli... myślę, że i ja stanę się ich posiadaczką 🤩!!! Akcesoria do demakijażu wielokrotnego użytku, też bardzo mnie kuszą 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te pędzle, jak i akcesoria do demakijazu są bardzo fajne i przydatne;) Bardzo polecam ;)

      Usuń
  48. Tak zachęciłaś tymi pędzlami, że aż sama się na nie skuszę :)

    https://profashionworld.blogspot.com/2021/04/wiosenny-look-z-pastelowa-marynarka-w.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, myślę, że będziesz zadowolona ;)

      Usuń
  49. W sumie to najbardziej zainteresowała mnie ta rękawica do demakijażu. Jestem ciekawa jak radzi sobie z tuszem do rzęs.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawy produkt, też najbardziej zainteresowała mnie ta rękawica 😊

      Usuń
  50. Nie mam ani jednego pędzla do makijażu, za to mnóstwo do malowania:D Fajne te waciki wielokrotnego użytku, nie miałam pojęcia, że takie istnieją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam bardzo te pędzle, bo są świetne:) Też nie miałam pojęcia, że takie istnieją, aż wpadły w moje ręce :D

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts