Translate

sobota, 24 kwietnia 2021

EVELINE COSMETICS OH! MY LIPS błyszczyk powiększający usta

Niestety nie każda z nas ma usta, z których jest w pełni zadowolona. Moje usta nie są złe, jednak mogłyby byś trochę większe i pełniejsze. Trochę boję się zabiegów powiększających, dlatego zawsze kiedy jestem w jakiejkolwiek drogerii, mój wzrok przykuwają błyszczyki i pomadki powiększające usta. Z tego właśni powodu chciałam Wam zaprezentować jeden taki błyszczyk, który używam już jakiś czas. Zatem zapraszam do czytania.


EVELINE COSMETICS OH! MY LIPS, błyszczyk powiększający usta
EVELINE COSMETICS OH! MY LIPS błyszczyk powiększający usta kupiłam w Hebe za około 10 zł. Jest to błyszczyk testowany dermatologicznie, który zawiera kwas hialuronowy, dużo olejków i witamin niezbędnych dla odpowiedniego odżywienia i nawilżenia ust. Jego głównym składnikiem aktywnym jest jad pszczeli odpowiedzialny za powiększenie ust już w 5 minut. Jest on pozyskiwany w sposób bezpieczny dla pszczół. Zresztą zobaczcie sami bardzo zachęcający opis tego produktu:

OPIS PRODUCENTA


EVELINE COSMETICS OH! MY LIPS, błyszczyk powiększający usta

SPOSÓB UŻYCIA


EVELINE COSMETICS OH! MY LIPS, błyszczyk powiększający usta

SKŁAD


EVELINE COSMETICS OH! MY LIPS, błyszczyk powiększający usta

OPAKOWANIE


EVELINE COSMETICS OH! MY LIPS, błyszczyk powiększający usta
EVELINE COSMETICS OH! MY LIPS błyszczyk powiększający usta mieści się w przezroczystym plastikowym pojemniku przyozdobionym złotymi pszczołami, o pojemności 4,5 ml. Opakowanie posiada złotą zakrętkę, na której umieszczony jest pędzelek.

KONSYSTENCJA


EVELINE COSMETICS OH! MY LIPS, błyszczyk powiększający usta
EVELINE COSMETICS OH! MY LIPS, błyszczyk powiększający usta ma kremową trochę lepką konsystencję koloru jasnoróżowego. Jej zapach jest delikatny i przyjemny, czuć wszystkie olejki pielęgnacyjne, które się w nim znajdują.  

JAK SIĘ PREZENUTUJE NA USTACH


EVELINE COSMETICS OH! MY LIPS, błyszczyk powiększający usta
Jak widać, efekt po pomalowaniu ust EVELINE COSMETICS OH! MY LIPS, błyszczykiem powiększającym usta trochę się różni od efektu zaprezentowanego na opakowaniu.

MOJA OPINIA


EVELINE COSMETICS OH! MY LIPS, błyszczyk powiększający usta
EVELINE COSMETICS OH! MY LIPS, błyszczyk powiększający usta ma ładną szatę graficzną, bardzo podobają mi się te złote pszczółki. Jego konsystencja nie wyróżnia się niczym szczególnym spośród większości błyszczyków do ust. Zapach bardzo mi się spodobał, ze względu na te olejki, które w nim czuć. Po posmarowaniu ust od razu nic nie czuć, jednak po jakimś czasie usta zaczynają mrowić i czuć mocne pieczenie takie, które na szczęście da się przeżyć. Błyszczyk ten nie należy do najtrwalszych, czuć nawilżenie może przez godzinę. Co do powiększania, to może po dłuższym przyjrzeniu się, usta wyglądają na pełniejsze i tak jakby mają bardziej wyraźny kontur, jednak bardziej przypominają usta pomalowane zwykłym błyszczykiem nabłyszczającym, niż takie po zabiegu kwasem hialuronowym. Za tak niską cenę tego błyszczyka na szczęście nie spodziewałam się cudów i można powiedzieć, że ze względu na jego w miarę dobre nawilżenie jestem z niego zadowolona, bo nie uczulił mnie (na szczęście nie jestem uczulona ja pszczeli jad), ani nie podrażnił. Póki co używam go z przyjemnością.


A Wy znacie EVELINE COSMETICS OH! MY LIPS, błyszczyk powiększający usta?
Używacie błyszczyków powiększających usta? 

132 komentarze:

  1. Gdy zobaczyłam kolor w opakowaniu, myślałam, że może tandetnie wyglądać na ustach, ale naprawdę fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ustach wygląda prawie jak bezbarwny błyszczyk 😊

      Usuń
  2. Myślałam kiedyś o zakupie tego błyszczyka, choć lubię swoje usta to uwielbiam próbować nowości, fajnie, że nawilża usta, szkoda, że nie daje aż takich efektów. Piękny blog, zostaję tu na dłużej - uwielbiam testy kosmetyków ♥.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto go wypróbować, może akurat przypadnie Ci do gustu 😊 dziękuję i zapraszam tu częściej 😊

      Usuń
  3. Pięknie wyglądasz w tym błyszczyku, ja niestety nie mogę takich używać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 Rozumiem, dobrze, że jest jeszcze wiele innych fajnych błyszczyków 😊

      Usuń
  4. Adoro los brillos, te quedan muy bien . Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam błyszczyków czasami też na szminkę

    OdpowiedzUsuń
  6. Love your lips. I also use some lip gloss and I‘m gonna to blog today about it. 💋

    OdpowiedzUsuń
  7. I like lip gloss but I don't think I want to try bee venom! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o nim dużo pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda super ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swego czasu był on bardzo chwalony :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ..nie używam takich błyszczyków, ale po przeczytaniu Twojej opinii i zamieszczonych fotkach, może się kiedyś skuszę😉
    - pozdrawiam ciepło 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się skusić na niego, bo jest fajny 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  12. This lip maximizer look very interesting. Thank you for sharing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/04/guerlain-shalimar.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ogólnie używam błyszczyka, ale nie tego typu. Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  14. Takiego powiększającego usta błyszczyku jeszcze nie używałam. Może z ciekawości też przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować, może akurat przypadnie Ci do gustu 😊

      Usuń
  15. Efekt na opakowaniu to faktycznie troche polecieli z tym :D Bardzo ładnie wygląda na ustach :) Widac taki delikatny efekt pełniejszych ust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę przesadzony ten efekt na opakowaniach😀 z realnego efektu jestem zadowolona 😊

      Usuń
  16. Lovely lippy! BTW love your nail polish! what brand is it?

    OdpowiedzUsuń
  17. Thanks for this wonderful review. Very nice.

    OdpowiedzUsuń
  18. I've heard a lot about this shine, but I haven't tried it myself yet. Looks beautiful on your lips!

    OdpowiedzUsuń
  19. Feels so good on. Great moisturizing for my lips!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ohhh!
    Nice lipgloss
    I love it
    Amazing review
    kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Zawsze uważałam, że tego typu błyszczyki to pic na wodę :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie błyszczy, chociaż dużego efektu powiększenia raczej nie widać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo przyjemnie prezentuje się na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz bardzo ładne usta i chyba lepiej wyglądają bez tego błyszczyka. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Coś dla mnie, mam bardzo wąskie usta :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Znam serię Oh My Lips :)

    Mam dwie matowe pomadki :)

    Błyszczyki lubię ale tego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam ten i drugą wersję z chilli, to ten drugi wg mnie daje lepszy efekt powiększenia ; )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie następnym razem kupię ten z chilli 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  28. Dam się namówić na jego przetestowanie.

    OdpowiedzUsuń
  29. I love this lipstick ꒱ ࿐ ♡ ˚. * ೃ

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie używam błyszczyków powiększających usta, ponieważ nie potrzebuję.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  31. Sounds like an interesting product, and it looks lovely on your lips :)

    Hope that you had a good weekend! It's a nice relaxing long weekend for us.

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you 😊 That's long weekends are very fine 😊

      Usuń
  32. Słyszałam o tym błyszczyku, ale nie stosowałam. Producent chyba "pomylił" zdjęcie po. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę przesadzony ten efekt po na opakowaniu😀

      Usuń
  33. I don't use glosses but this product looks great.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie stosowałam go jeszcze, ale kupię i wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. your lips are pretty... lovely lips.

    Have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń
  36. na ustach wygląda ładnie ale czy powiększa to nie wiem:)

    OdpowiedzUsuń
  37. I like that gloss!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ładnie wygląda na ustach, ale faktycznie opakowanie mocno przekłamuje efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  39. wow, your lips are pretty, so the lis gloss is
    Kiss
    full human hair wigs

    OdpowiedzUsuń
  40. No masz rację szatę graficzną to ten błyszczyk ma naprawdę ładną, ale szkoda, że nie spełnia swojej funkcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie wygląda, mógłby bardziej powiększać usta 😊

      Usuń
  41. Też nie potrzebuję powiększania ust bo mam swoje dosyć duże już od urodzenia, ale kiedyś go kupiłam z czystej ciekawości i mogę stwierdzić, że pięknie nadaje połysk i uwypukla usta, powiększa tylko optycznie😊 Ale wart jest polecenia, coś w nim jest☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie delikatne uwypuklenie i piękny połysk widać 😊

      Usuń
  42. Great review. Looks like a product worth trying.

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam też błyszczyk powiększający usta od Eveline, ale trochę z innej serii. U mnie nie widać nic. Ewentualnie może delikatne wygładzenie ust. Na moim blogu opisałam go dokładniej, więc zapraszam do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam o tym błyszczyku u Ciebie na blogu, mimo nienajlepiej opinii postanowiłam wypróbować podobny 😊

      Usuń
  44. Hola!! no conocía la marca, el labial me parece muy bonito. Besos

    OdpowiedzUsuń
  45. W opakowaniu nie do końca mi się podoba, ale widzę, że na ustach wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie inny jest odcień na ustach ale na szczęście jest ładniejszy😊

      Usuń
  46. nie znam tego kosmetyku, kolorek fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajny błyszczyk, bardzo dobrze wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Nigdy nie używałam błyszczyka powiększającego usta i szczerze mówiąc nie wierzę w ich działanie. Dobrze, że chociaż ten twój nawilża:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z nawilżenia jestem zadowolona i z optycznego nawilżenia 😊

      Usuń
  49. Your lips look pretty! Love its natural shade 🌿

    Blog de la Licorne *

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts