Translate

środa, 21 kwietnia 2021

NACOMI SŁODKIE MIGDAŁY szampon do włosów o działaniu wygładzającym z olejem ze słodkich migdałów

Dzisiaj zajmiemy się pielęgnacją włosów, a właściwie ich myciem. Ostatnimi czasy bardzo polubiłam kosmetyki naturalne i z tego powodu przybyło mi kilka produktów marki Nacomi. Tak więc mam zamiar zaprezentować Wam szampon z tej marki. Zobaczcie zatem jak się u mnie sprawdza.


NACOMI SŁODKIE MIGDAŁY szampon do włosów o działaniu wygładzającym z olejem ze słodkich migdałów

Szampon Nacomi słodkie migdały kupiłam w Hebe, bo akurat był w promocji i kosztował mnie niecałe 20 zł. Jest to szampon delikatny, który posiada naturalne substancje myjące i organiczne olejki. Ma za zadanie zmiękczyć i nawilżyć włosy, nadać im blask, wygładzić i wspomóc lepsze układanie włosów, a także nadać im naturalny zdrowy wygląd. Jest to szampon testowany dermatologicznie. Jego trwałość to 6 miesięcy od otwarcia. Zalecany jest do włosów suchych. Jego sposób użycia jest następujący: szampon należy nałożyć na mokre włosy, a następnie wmasować. Można tę czynność powtórzyć.


SKŁADNIKI AKTYWNE I ICH DZIAŁANIE


  • Sodium lauroyl Sarcosinate oraz Cocamidopropyl Betaine, czyli delikatne substancje myjące dużo łagodniejsze niż SLS i SLES. Składniki te wytwarzają pianę i pielęgnują włosy, nie wywołując przy tym alergii i nie powodując żadnych podrażnień.
  • Olej ze słodkich migdałów, który nawilża i wygładza włosy. Włosy po jego zastosowaniu odzyskują witalność i blask, a także są miękkie i błyszczące.
  • Olej kokosowy, który nawilża i odżywia włosy. 
  • Gliceryna roślinna, która nawilża włosy i nadaje im połysku.
  • Panthanol, czyli prowitamina B5 nawilża, wygładza i pogrubia włókno włosa, nadaje włosom połysk, ułatwia rozczesywanie oraz zapobiega rozdwajaniu końcówek.
  • Kwas hialuronowy silnie nawadnia, dzięki temu włosy z czasem stają się coraz bardziej nawilżone i gładkie.
  • Proteiny ryżu zapobiegają elektryzowaniu, łamliwości włosów, nadają połysk i ułatwia rozczesywanie


SKŁAD



Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Panthenol, Glycerin, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Coco Glucoside, Glyceryl Oleate, Cetrimonum Chloride, Benzyl Alcohol, Parfum, Citric Acid, Hydrolyzed Rice Protein, Hydrolyzed Glycosaminoglicans, Dehydroacetic Acid, Hyaluronic Acid.


OPAKOWANIE



NACOMI SŁODKIE MIGDAŁY szampon do włosów o działaniu wygładzającym z olejem ze słodkich migdałów

Szampon Nacomi Słodkie migdały mieści się w plastikowej białej buteleczce o pojemności 250 ml. Posiada ona pompkę i zatyczkę, która blokuje wyciskanie szamponu, wtedy, kiedy tego nie potrzebujemy.


KONSYSTENCJA I ZAPACH



NACOMI SŁODKIE MIGDAŁY szampon do włosów o działaniu wygładzającym z olejem ze słodkich migdałów

Bardzo ciężko było mi zrobić zdjęcie konsystencji, bo szampon Nacomi Słodkie Migdały jest bardzo rzadki i przezroczysty. Zapach jest słodki, ale bardzo delikatny i przyjemny.


MOJA OPINIA



NACOMI SŁODKIE MIGDAŁY szampon do włosów o działaniu wygładzającym z olejem ze słodkich migdałów

Szampon Nacomi Słodkie Migdały znajduje się buteleczce z pompką, która nie należy do moich ulubionych, bo kiedy kończą już mi się kosmetyki w takich opakowaniach, to zawsze mam wrażenie, że dużo produktu zostaje na dnie, który ciężko jest wydostać, a można jeszcze byłoby go zużyć. Jednak opakowanie kosmetyków jest u mnie rzeczą mniej ważną niż składniki aktywne, a ten szampon ma je naprawdę świetne. Uwielbiam kwas hialuronowy, który zawsze dobrze nawilża moją skórę, a w tym przypadku włosy. Tak samo olej kokosowy bardzo dobrze u mnie się sprawdza, niezależnie w jaki sposób go używam. Działanie pozostałych składników aktywnych bardzo mnie zachęciło do wypróbowania tego szamponu, szczególnie to, że ułatwiają rozczesywanie (bardzo jest to u mnie ważne) oraz to, że nawilżają włosy, wygładzają je i nadają im blask. Konsystencja jest tak rzadka, że zamiast na rękę (tak jak w przypadku innych szamponów do włosów, które miałam do tej pory), nakładam go bezpośrednio na włosy. Wbrew pozorom szampon ten szybko się pieni, jest łagodny dla skóry głowy, nie podrażnił mnie, ani nie spowodował żadnych alergii. Faktycznie nie mam problemu z rozczesywaniem włosów, nawet nie potrzebuje do tego odżywki, ani maski. Może nie mam po nim włosów jak z reklamy lub jak od razu po zabiegu nabłyszczającym, ale czuję, że moje włosy nie są ani suche, ani matowe, ani nie elektryzują się, są wygładzone i nie mam problemów z ich układaniem. Jak dla mnie to jeden z lepszych szamponów, jakie miałam w ostatnim czasie i myślę, że to nie jest moje ostatnie opakowanie.



A Wy znacie szampon Nacomi Słodkie Migdały?
Jaki jest Wasz ulubiony szampon do włosów?

113 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam styczności z takim szamponem. Zobaczę, może też kiedyś go wypróbuję, skoro jest ok. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy się z nim nie spotkałam, ale skoro się sprawdza to być może po niego sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam takiego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. This sounds good! Thanks! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej nie kupuję produktów tej marki ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. It looks like a good shampoo. I didn't know the brand.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tiene muy buena pinta, me ha gustado mucho
    bsss

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecam jak bedziesz w poblizu, zobaczyc kilka ciekawych miejsc, robia wrazenie.Ciekawy szampon, nie uzywalam go.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę miała to na uwadze 😊 bardzo polecam ten szampon 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  9. Już mi się podoba jego krótki skład :) Musi przy tym fajnie pachnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. This shampoo has great active ingredients!

    OdpowiedzUsuń
  11. Migdały w komsetykach dla mnie są zbyt "śmierdzące" :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh! I love everything almond these days! from yogurt to carrier oil!

    OdpowiedzUsuń
  13. Looks so pretty! The ingredients seem nice.

    OdpowiedzUsuń
  14. No lo conocía pero me pareció muy bueno. Gracias por la recomendación

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam ulubionego szamponu do włosów 🙂
    Ostatnio miałam kupić odżywkę bez spłukiwania ,właśnie z tej serii Nacomi - następnym razem ,bo zdecydowałam się na waniliową, innej firmy 🙂
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne kosmetyki ma ta marka 😊 odżywki jeszcze z niej nie miałam, ale może z czasem 😊

      Usuń
  16. Bardzo lubię tą markę, często używam ich kremów do twarzy, ale tego szamponu jeszcze nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremu do twarzy teraz używam, niebawem recenzja 😀

      Usuń
  17. Czasami szampony z olejami przetłuszczają moje włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje suche włosy pewnie by polubiły ten szampon :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Didn't know this brand but that shampoo sounds very good!
    I'm into natural haircare too and I like to try new proucts!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This product is great. I very recommend this 😊

      Usuń
  20. Skład ma ciekawy, co prawda powinnam unikać Cocamidopropyl Betaine, ale może nie podrażniłby mojej delikatnej skóry głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojej nie podrażnił, więc może i Twojej by nie podrażnił 😊

      Usuń
  21. Zdecydowanie szampon dla mnie, moje włosy się puszą, szczególnie jak złapią trochę wilgoci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie koniecznie musisz go wypróbować 😊

      Usuń
  22. bardzo lubię mazidła tej marki:) choć jeszcze szamponu od nich nie stosowałam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musisz go wypróbować, na pewno też go polubisz 😊

      Usuń
  23. I like the oil of almonds. This shampoo look great!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnio bardzo znielubiłam się z opakowaniami z pompką, dlatego raczej nie spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie warto zrażać się opakowaniami, bo szampon bardzo fajny😊

      Usuń
  25. Very nice product! Thanks for sharing it!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  26. This sounds like a good shampoo!

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam go ale chyba czas go wypróbować -)

    OdpowiedzUsuń
  28. Martyna, thank you for the recomendation. It's a great shampoo!

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny produkt, ale niestety nie dla moich włosów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak dotąd nie miałam jeszcze nic z tej firmy :)

    A swoje włosy myje szamponem z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ich szampony mnie nie kuszą, ale kosmetyki do ciała bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie kuszą ich kosmetyki i do ciała, i do włosów 😊

      Usuń
  32. Nie znam go. Mnie z Nacomi ciekawi nowa marka do włosów, którą ostatnio wypuścili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej nowej jeszcze nie znam, ale zamierzam poznać 😊

      Usuń
  33. Bom dia Martyna, parabéns pelo maravilhoso produto.

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie lubię smaku migdałów, ale nie mam nic przeciwko kosmetykom o takim zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. love almond...

    thank you for reviews of almond oil shampoo...good product

    OdpowiedzUsuń
  36. Szamponu nie miałam, ale zaciekawił mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Myślę, że ze względu na konsystencję bym się z nim niestety nie polubiła :( 😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nakłada się go bezpośrednio na włosy, to jego rzadkość zbytnio nie przeszkadza :)

      Usuń
  38. Niestety olej kokosowy nie służy moim włosom, więc tego szamponu nie kupię, natomiast też nie lubię szamponów z pompką, zawsze je odkręcam i leje normalnie, bo wkurza mnie to pompowanie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już przyzwyczaiłam się do tej pompki:) ale skoro olej kokosowy nie służy Twoim włosom, to raczej nie będzie odpowiedni dla Ciebie szampon ;)

      Usuń
  39. Sooner or later I'll buy it! ))

    OdpowiedzUsuń
  40. Me ha gustado mucho, me lo apunto!!
    Bsss

    OdpowiedzUsuń
  41. Tego produktu nie znam. Jak na razie jeśli chodzo o składy bardzo dobrze się u mnie sprawdzają kosmetyki z awokado, a musiałabym kiedyś wypróbować kosmetyki migdałowe :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z awokado też są fajne kosmetyki, ale wypróbuj koniecznie migdałowe, bo są świetne, może akurat przypadną Ci do gustu :) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  42. Nie znałam tego szamponu, ale mnie zaciekawił :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie byłam świadoma tej marki szamponu, ale nie wygląda to źle. Mam zamiar to udowodnić.
    Dzięki za recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  44. I need this product right now!! 。 ・: *: ・ ゚ ★ ,。 ・: *: ・ ゚ ☆
    。 ・: *: ・ ゚ ★ ,。 ・: *: ・ ゚ ☆

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts