Translate

sobota, 17 kwietnia 2021

Zakupy z Action

Dzisiaj będzie post zakupowy. Co prawda z małym opóźnieniem, bo zakupy te zrobiłam tydzień temu, ale dopiero dzisiaj zebrałam się do tego, aby się Wam nimi pochwalić. Przybyło mi kilka nowości kosmetycznych i nie tylko. Nigdy wcześniej nie miałam tych produktów, dlatego, że nigdy wcześniej nie robiłam zakupów w Action, bo jakoś nie po drodze mi było do tego sklepu, aż w końcu nadarzyła się okazja, więc zobaczcie sami, co udało mi się dorwać!:)


Spośród moich zakupów nie zabrakło pachnideł, kremów, peelingów i oczywiście maseczek. Znalazły się w nich również pyszne produkty do jedzenia oraz coś z garderoby. Ale zacznijmy od początku:


1. Mgiełka do ciała


Action, Mgiełka do ciała
Mgiełka w sprayu do ciała o pojemności 235 ml kupiłam za 8,95 zł. Ma piękny kwiatowy zapach, który mógłby się dłużej utrzymywać, ale nie narzekam, może w cieplejszych dniach będzie trwalszy. Do wyboru było wiele innych pięknych egzotycznych zapachów, ale stwierdziłam, że ten jest najładniejszy, kojarzy mi się z romantycznymi chwilami. Czując jej woń na skórze i w powietrzu, można się na prawdę rozmarzyć!


2. Krem do rąk


Action, Krem do rąk

Oczywiście, podczas zakupów, moja uwaga skierowała się w stronę kremów do rąk, Spośród różnych dostępnych wariantów, wybrałam ananasowy. Kosztował on 4,24 zł. Jak na tę cenę idealnie nawilża moje dłonie na długi czas.  Ma piękny, słodki owocowy zapach. Konsystencja jest lekka i kremowa. Smarowanie nim rąk to sama przyjemność.


3. Maseczki do twarzy

 

Action, Maska na twarz

Maska w wyciągiem jagód i jogurtem, która ma za zadanie zmiękczyć i zrewitalizować skórę. 

Action, Maska na twarz
Maska z wyciągiem z granatu i kwasem hialuronowym, która ma za zadanie nawilżyć, wygładzić skórę i sprawić, żeby była sprężysta. 

Kupiłam obie te maski, bo uwielbiam jogurtowe kosmetyki oraz te, które mają w swoim składzie kwas hialuronowy. Oprócz tego chyba nie muszę tego pisać, że ogólnie uwielbiam stosować maseczki. Obie kosztowały mnie 2,69 zł. Są to maseczki w płachcie, których jeszcze nie używałam więc o ich działaniu wypowiem się dopiero jak je zadenkuję (moja intuicja mi mówi, że będę z nich bardzo zadowolona i pokocham ich zapach). 


4. Scrub z diamentowym pyłem 


Action, Scrub z diamentowym pyłem

Uwielbiam wszelkie peelingi i diamenty, wiec musiałam kupić ten scrub, który kosztował mnie 4,44 zł. Działa on złuszczająco i rewitalizująco, zawiera naturalny diamentowy pył i wystarcza na pięć aplikacji. Póki co leży teraz w moich peelingowych zapasach i czeka na swoją kolej, aż go użyję. O efektach na pewno Wam opowiem. 


5. Gorąca czekolada na patyku 2 sztuki



Action, Gorąca czekolada na patyku 2 sztuki
Tak bardzo mnie zaciekawiła ta czekolada, że aż musiałam kupić dwa opakowania. Dodatkowo zachęciła mnie ich niska cena, bo za jedno opakowanie zapłaciłam 3,39 zł. Gdybym wiedziała, że te czekolady są takie pyszne, to wzięłabym trzy opakowania, a nawet i cztery. Chyba jedna z najlepszych gorących czekolad, jakie kiedykolwiek piłam, smak jest bardzo czekoladowy. Napój ten jest idealny na zimne dni, szkoda, że go zimą nie odkryłam. Przyrządzenie jest bardzo proste, wystarczy włożyć filiżankę z mlekiem do mikrofalówki na około 3 minuty, wyjąć, włożyć do niej patyczek z czekoladą i mieszać, aż czekolada się rozpuści. 


6. Lay's pałeczki naturalne

 


Action, Lay's pałeczki naturalne
Uwielbiam chipsy i mogę je jeść i jeść, więc kiedy zobaczyłam Lay's pałeczki naturalne to bez zastanowienia je kupiłam. Kosztowały 3,99 zł za 130 g. Chipsy te już zjadłam i mogę powiedzieć, że były pyszne i ciężko się było od nich oderwać. Myślę, że jeszcze lepsze byłyby z jakimś dobrym sosem, którego niestety nie miałam, ale i tak były smaczne.


7. Japonki 



Action, Japonki
W sklepie tym były też japonki i za 5,95 zł, więc nie mogłam ich nie kupić, tym bardziej że szukałam nowych. Było dużo różnych wzorów i kolorów do wyboru, więc zdecydowałam się różowe z egzotycznymi liśćmi i kwiatami, bo ciągnie mnie do takich kolorów i wzorów. Japonki te będą idealne na lato.


To będzie tyle jeśli chodzi o moje zakupy. Ogólnie jestem z nich zadowolona i żałuję, że jest mi nie po drodze do Action, bo jest tam jeszcze wiele fajnych rzeczy, które jeszcze bym chciała kupić i na pewno kupię jak jeszcze nadarzy się okazja. 

Który z tych produktów najbardziej Was zaciekawił?
Lubicie robić zakupy w Action? 


145 komentarzy:

  1. Niestety w moim mieście nie ma tego sklepu. Może w wakacje gdzieś go odwiedzę, bo asortyment mają naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, bardzo fajny mają asortyment. Z jednej strony cieszę, że w mojej miejscowości też nie ma tego sklepu, bo dzięki temu zaoszczędzę dużo pieniędzy :D

      Usuń
  2. Krem do rąk i gorąca czekolada na patyku zapowiada się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zakupy, niech Ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, większość z nich już mi służy bardzo dobrze ;D

      Usuń
  4. sure, I love no.5 and 6... hehehe....lol.... my favorites.

    Have a wonderful weekend

    OdpowiedzUsuń
  5. Buenas compras me gustaron los palillos. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo rzadko robię zakupy w tym sklepie, mimo iż mam niedaleko. Ale lubię oglądać działy z dodatkami do domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne są tam dodatki do domu ;) Gdybym miała do tego sklepu niedaleko to zdecydowanie częściej robiłabym tam zakupy ;)

      Usuń
  7. Great haul, so many lovely things. Love this flip flops. 🩴

    OdpowiedzUsuń
  8. W tym sklepie zawsze można znalezć coś fajnego -)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego sklepu
    Ciężko trafić na dobrą czekoladę. Nawet taką w tabliczkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami tak, ale teraz miałam to szczęście, że udało mi trafić na pyszną czekoladę na patyku ;D

      Usuń
  10. Action offers good products, here, too, and always for a great price. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  11. I tylko takie maseczki powinno się nosić. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, dlatego też tylko takie kupuję ;D

      Usuń
  12. Nigdy nie robiłam tam zakupów. Najbardziej spodobała mi się czekolada na patyku:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam ze dwa razy w tym sklepie, rzeczywiście jest dużo ciekawych produktów :) Lubię bardzo płatki pod oczy z tego sklepu takie w zielonym opakowaniu pakowane po 4 sztuki - polecam Ci jak będziesz miała okazję kupić :) Z Twoich zakupów o dziwo zinteresowała mnie najbardziej mgiełka, nie maseczki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie będę miała na uwadze płatki, bo zamierzam jeszcze nie raz zajrzeć do tego sklepu:) A to dziwne, że nie maseczki:D Bardzo ładny zapach ma ta mgiełka ;)

      Usuń
  14. Więcej ciekawych rzeczy jest w Tedi ale w Action też zawsze coś znajdziemy. Czekolada jest bardzo ciekawa, pewnie bardzo pyszna😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tego sklepu i chyba nie ma go w moich okolicach, a szkoda ;) Ta czekolada jest przepyszna ;)

      Usuń
  15. Ja uwielbiam robić zakupy w Action. Action działa na mnie jak magnez :D Świetne ceny, super asortyment:) Maseczki lubię tam kupować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też polubiłam robić tam zakupy, mimo to, że robiłam je raz (ale na pewno nie ostatni:D). Dużo fajnych maseczek tam jest, myślę, że to teraz będą moje obowiązkowe produkty, które będę kupować, jak będę tak zaglądać:)

      Usuń
  16. Jeszcze mnie tam nie widzieli ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię tam chodzić i oglądać nowości. Te chipsy bardzo uwielbiałam jak byłam w liceum.
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny sklep 😊 pyszne są te chipsy 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  18. U nas nie ma Action, ale coraz bardziej utwierdzam się w tym, że może to nawet lepiej, bo straciłabym tam majątek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też z tego właśnie powodu cieszę się, że nie po drodze mi do tego sklepu 😊

      Usuń
  19. Fajne i różnorodne zakupy. :) Ta gorąca czekolada zapowiada się bardzo smakowicie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam akcesoria wnętrzarskie z Action ;) Kremik do rąk wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne mają tam akcesoria wnętrzarskie 😊 świetny jest ten krem 😊

      Usuń
  21. Summer is almost here and I need to get some flipflos!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Flipflips are very important shoes on summer 😊

      Usuń
  22. Mgiełkę to bym przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zakupy. Te maski mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie bardzo zaciekawił peeling. Ciekawe jak sprawdziłby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie zaciekawił, na razie czeka na swoją kolej 😊

      Usuń
  25. Hellooooo
    amazing masks!
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Nice shopping haul! I love wearing a body mist during the warmer months!

    OdpowiedzUsuń
  27. I also love the Mists. And such cool, bright flip flops!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawią mnie te maski :) Bedę musiała je przetestować. Uwielbiam takie oczyszczanie twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, mam nadzieję, że będę z nich zadowolona 😊

      Usuń
  29. W ogóle nie kojarzę takiego sklepu. Może dlatego, że od paru lat zakupy robię blisko domu i nie lubię na nie marnować zbyt wiele czasu... Ciekawe produkty kupiłaś (poza chipsami i japonkami przygarnęłabym cały Twój koszyk :D).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robienie zakupów w tym sklepie to sama przyjemność, a czas zakupowy nie należy do zmarnowanych 😊

      Usuń
  30. Those hot chocolate on a stick looks like fun! I haven't seen that before! :) I am sure you will enjoy the sheet masks when you use them :)

    Hope that you had a great weekend!

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The hot chocolate and stick are delicious 😊 i think that these maska will be good 😊 thank you 😊

      Usuń
  31. kocham te czekoladki na patykach do mleka goracego ! u mnie osstatnio ichnie widzialam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obyś znowu je u siebie zobaczyła, bo są pyszne;)

      Usuń
  32. Witam serdecznie ♡
    Świetne zakupy! Wszystko bardzo, bardzo mi się podoba :) Ta czekolada na patyku, maseczki, japonki, wszystko jest super ^^ U mnie niestety nie ma tego sklepu, nie widziałam go też w okolicy a szkoda :/ Chętnie przejrzałabym jego asortyment :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo jestem zadowolona z tych zakupów, wiele fajnych rzeczy można w tym sklepie znaleźć i nieźle się obkupić. Może kiedyś nadarzy się okazja i zrobisz tam zakupy 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  33. Dawno tam nie byłam, muszę się w końcu przejść :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, bo tyle fajnych rzeczy tam czeka 😊

      Usuń
  34. Ja kocham Action!! Pierwszy raz odwiedziłam go w Holandii, kiedy tam pracowałam. Mega się cieszę, że otworzyli go też w Polsce, bo są tam naprawdę spoko rzeczy w fajnych cenach;)
    A maseczki stamtad bardzo lubie:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz odwiedziłam ten sklep w Polsce 😀 świetne rzeczy tam są, szczególnie maseczki 😊

      Usuń
  35. Ja z Action lubię dodatki do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Me encanta todos los productos, sobre todo las mascarillas
    bsss

    OdpowiedzUsuń
  37. Rzadko robię tam zakupy, ale jeśli nadarzyłaby się okazja, z pewnością kupiłabym ananasowy krem do rąk🍍!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Very interesting products. I'd like to try the masks.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  39. Oh very good haul darling
    I love it
    xx

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajne zakupy. Ja też lubię się nieraz tam przejść i coś sobie kupić.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  41. Nigdy tam nie kupowałam, fajne zakupy❤

    OdpowiedzUsuń
  42. I didn't know this kind of shops, here in Italy don't exist...
    Anyway seems pretty convenient and full of different artcles, great finds!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Nice choice !  Looks awesome!    

    OdpowiedzUsuń
  44. chipsy i czekolada:D a ja właśnie mam PMS i bym zjadła to na raz xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pyszne są te chipsy i czekolada, trudno jest się od nich oderwać 😊

      Usuń
  45. Very nice shopping, I love face masks!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Everything looks like a good purchase.

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten krem do rąk na pewno przydałby mi się po treningu :)

    OdpowiedzUsuń
  48. These products seems great, especially face masks. Enjoy using them.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/04/tom-ford-lip-color-flamingo-chanel.html

    OdpowiedzUsuń
  49. Hola!! me llaman mucho las mascarillas. Besos

    OdpowiedzUsuń
  50. Widzę zakupki bardzo udane tak trzymać :)
    Japonki piękne, czekolada na patyku super sprawa :) Cała reszta super, a chipsy uwielbiam ale z soczewicy które kupuje w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby więcej takich zakupów mi się trafiało, bo bardzo jestem z nich zadowolona 😊 bardzo zainteresowałaś mnie tymi chipsami z soczewicy, muszę je wypróbować 😊

      Usuń
  51. Bardzo fajne zakupy :) czekolada na patyku mnie kusi, maseczki w płachcie bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pyszna jest ta czekolada, maseczek jeszcze nie stosowałam, ale wydają się fajne 😊

      Usuń
  52. Szkoda, że w moim regionie nie ma tego sklepu :(
    Czekolada na patyku - to coś dla mnie!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może, kiedyś będziesz miała okazję zrobić w nim zakupy 😊 ta czekolada jest pyszna 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  53. Nice review! I’d like to try the cosmetics. And tje shoes are cool! Thank you very much )

    OdpowiedzUsuń
  54. Good haul and interesting products. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  55. Niezłe produkty!
    Chciałabym wypróbować maski i krem ​​do rąk. Japonki są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  56. Byłam ostatnio w Action i wywąchałam chyba wszystkie mgiełki na półce! Zapaszki śliczne, ale póki co mam zapas, więc nie dałam się skusić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne mają zapachy te mgiełki, też prawie wszystkie wywąchałam, nie miałam zbyt dużo zapachów więc kupiłam tę mgiełkę 😀

      Usuń
  57. Nie robiłam jeszcze zakupów w Action - Nie wiem nawet czy ten sklep jest u mnie w mieście...🤷‍♀️
    Ta mgiełka mnie zaciekawiła ,oraz czekolada 😉
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz poszukać po mieście, może akurat jest😀 mgiełka ma piękny zapach, a czekolada jest pyszna 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  58. Ja jestem bardzo ciekawa tej czekolady. Na bank by mi zasmakowała, bo kiedy mi czekolada nie smakowała XD
    Nigdy nie byłam w tym sklepie. Chyba u mnie ich w ogóle nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pyszna jest ta czekolada 😊 W coraz więcej miejscach otwierają te sklepy, więc może i u Ciebie otworzą 😊

      Usuń
  59. Same dobroci :) W moim mieście są aż dwa sklepy, ale jeszcze nie miałam okazji zajrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie zajrzyj, bo świetne rzeczy tam są ;)

      Usuń
  60. Japonki to u mnie must have na lato :D Mgiełka do ciała też by się przydała jak w końcu zawita cieplejsza pogoda :)

    OdpowiedzUsuń
  61. nice goodies, i would like to the Lays. haha
    cheap frontal wigs

    OdpowiedzUsuń
  62. Nice sandals! in summer i´ll use them 🌸 (∵❤◡❤∵) 🌸

    OdpowiedzUsuń
  63. Uwielbiam zakupy w Action, nie wiedziałam że można tutaj znaleźć tyle kosmetycznych perełek. Muszę zajrzeć na ten dział. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts