Translate

środa, 31 marca 2021

Denko luty-marzec 2021

Dzisiaj przyszła pora na Denko i to podwójne, bo moje zużycia są z dwóch miesięcy. W lutym zużyłam tak mało kosmetyków, że nie było sensu robić o nich wpisu, ale marcu było ich trochę więcej, dlatego teraz będziecie miały co czytać. Zatem zapraszam!:)





OTO MOJE ZUŻYCIA:




SYOSS FRESH & UPLIFT suchy szampon do włosów w piance, SYOSS ANTI-GREASE suchy szampon


SYOSS FRESH & UPLIFT suchy szampon do włosów w piance. Jeden z moim ulubionych suchych szamponów. To już moje któreś opakowanie, jestem w trakcie używania kolejnego. Nie będę się wiele rozpisywać na temat tego szamponu, bo już wiele razy przewijał się ona na moim blogu. Recenzja TUTAJ.

SYOSS ANTI-GREASE suchy szampon. Prawidłowo odświeża włosy, nie pozostawia na nich białego proszku. Bardzo lubię suche szampony z Syossa i być może kupię kolejne opakowania, jednak na tę chwilę wolę suche szampony w piance. Jestem trochę zawiedziona jego wydajnością, jego 200 ml opakowanie wystarczyło mi jedynie na miesiąc używania go co drugi dzień.

Nivea Black & White Invisible Clear antyperspirant damski w kulce, 50 ml, Głęboko nawilżający balsam do ciała, EVELINE COSMETISC, I love vegan food, Peeling do ciała cukrowy ujędrniający Pitaja.


Nivea Black & White Invisible Clear antyperspirant damski w kulce, 50 ml. Jeden z lepszych antyperspirantów, jakie miałam w ostatnim czasie. Idealnie zabezpiecza moją skórę przed nieprzyjemnym zapachem, nie brudzi ubrań i ogólnie jest świetny. Po zużyciu tego opakowania zaczęłam używać kolejne.

Głęboko nawilżający balsam do ciała, EVELINE COSMETISC, I love vegan food. Ma bardzo ładny zapach, świetnie działa, doskonale nawilża i pozostawia miękką i gładką skórę. Kiedy balsam ten był już na wykończeniu, to miałam mały problem z wyciśnięciem resztek, więc musiałam przeciąć tubkę (tak jak zawsze robię w większości przypadków tego typu kosmetyków). Recenzja TUTAJ

Peeling do ciała cukrowy ujędrniający Pitaja. Jeden z lepszych peelingów, jakie kiedykolwiek miałam! Świetny zdzierak, ujędrnia skórę, pozostawia ją miękka i gładką. Jestem w trakcie poznawania kolejnych wariantów zapachowych. Recenzja TUTAJ

Pachnąca mgiełka do ciała Żurawina z cynamonem, 100 ml, BIELENDA BLUEBERRY C-TOX, nawilżająco-rozświetlający krem pianka do twarzy na dzień i na noc 

Pachnąca mgiełka do ciała Żurawina z cynamonem, 100 ml. Bardzo fajny zapach, idealny na zimę. zbyt długo się nie utrzymywał, ale nie narzekam, bo bardzo mi się podobał, niestety jest to limitowana edycja i nie ma już jej w katalogu.

BIELENDA BLUEBERRY C-TOX, nawilżająco-rozświetlający krem pianka do twarzy na dzień i na noc. Jeden z lepszych kremów, jakie miałam w ostatnim czasie, idealnie nawilża, wygładza, rozjaśnia. Ma świetną piankową konsystencję i piękny zapach, aż chce się go zjeść! Recenzja TUTAJ



BIELENDA BLACK SUGAR DETOX MASKA+PEELING 2w1 DETOKSYKUJĄCO-OCZYSZCZAJĄCA, Peeling drobnoziarnisty Perfecta, Be Beauty, Maseczka Węglowa peel-off

BIELENDA BLACK SUGAR DETOX MASKA+PEELING 2w1 DETOKSYKUJĄCO-OCZYSZCZAJĄCA
. Piękny zapach, dzięki któremu aplikacja jej to sama przyjemność, gorzej z działaniem... Recenzja TUTAJ 

Peeling drobnoziarnisty Perfecta. Świetny peeling! Bardzo dobrze oczyszcza skórę i pozostawia ją gładką, miękką i gotową do dalszych etapów pielęgnacji. Kiedy robię zakupu w jakiejkolwiek drogerii, peeling ten jest moim obowiązkowym zakupem.

Be Beauty, Maseczka Węglowa peel-off. Bardzo dobrze oczyszcza moją cerę, po jej zastosowaniu na mojej rzadziej pojawiają się niedoskonałości. Nie mam problemu z jej ściągnięciem, w pełni wysycha dopiero po 40 minutach. Na pewno kupię kolejne opakowanie.

AVON Krem do rąk Aromaterapia z lawendą i rumiankiem, AVON Krem do rąk Aromaterapia z eukaliptusem i miętą 

AVON Krem do rąk Aromaterapia z lawendą i rumiankiem ma piękny zapach i świetne działanie, na pewno jeszcze do niego wrócę. AVON Krem do rąk Aromaterapia z eukaliptusem i miętą ma świetne działanie, jednak zapach zbytnio nie przypadł mi do gustu. Recenzja TUTAJ

Halloween Blue Drop woda perfumowana, Głęboko nawilżający lotion pod oczy roll-on Ava

Halloween Blue Drop woda perfumowana. Ma orzeźwiający zapach pasujący na lato. Czuć w nim świeże cytrusy. Nie jest zbyt trwała ta woda, szybo jej zapach się ulotnił. Zapach ładny, jednak nie na tyle, żebym miała kupować kolejne opakowanie.

Głęboko nawilżający lotion pod oczy roll-on Ava. Jeden z najfajniejszych kosmetyków pod oczy, jakie kiedykolwiek miałam. Wygładza moje zmarszczki pod oczami (których na szczęście mam ich jeszcze mało), odżywia i nawilża skórę, w okolicach oczu. Bardzo wydajny kosmetyk, wystarczył mi na pół roku, przy codziennym stosowaniu go na noc i na dzień. Uwielbiam tę markę kosmetyków!

Płatki kosmetyczne Be Beuty. Świetne płatki! Nadają się do demakijażu, oczyszczaniu skóry z pomocą płynu micelarnego, do zmywaniu lakieru z paznokci i do wielu innych rzeczy! Na pewno kupię je ponownie (niestety ostatnimi czasy nie po drodze mi do Biedronki).

Wibo żelowy lakier do paznokci, Eveline Mega Size Lashes Mascara


Wibo żelowy lakier do paznokci. Jeden z lepszych lakierów do paznokci, jakie miałam w ostatnim czasie. Jest wydajny (baaardzo długo go miałam), jest trwały, nie wymaga nawet lakieru nawierzchniowego, trzymał mi się na paznokciach około tygodnia. Odcień bardzo mi się podobał i na pewno będę szukać podobnego (wątpię że znajdę taki sam).

Eveline Mega Size Lashes Mascara bardzo fajny tusz do rzęs. Jestem w trakcie używania kolejnego z tej marki, z olejkiem arganowym, po którym efekty są takie same. Tusz ten idealnie nadaje się do stosowania na co dzień. Recenzja TUTAJ



Miałyście coś m mojego Denka?

Który z kosmetyków zainteresował Was najbardziej?


121 komentarzy:

  1. Interesting post
    This deodorant is like mine
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię tusze z Eveline, ale tego jeszcze nie miałam. Ide przeczytać recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę sobie zapamiętać opakowania tych szamponów, bo latem po takie czasami sięgam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przydatne bywają takie szampony, szczególnie latem;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Trochę się nazbierało;)

      Usuń
    2. Tak jak miesiac temu :)

      Usuń
    3. Właśnie miesiąc temu było mało zużyć, więc zrobiłam podsumowanie z dwóch miesięcy 😊

      Usuń
  5. good job!!!thanks for the suggestions!!

    OdpowiedzUsuń
  6. The body scrub looks awesome and I like that nail polish color.

    OdpowiedzUsuń
  7. Parecen buenos productos me alegro que te gustaran. Gracias por la recomendación. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  8. Хорошая косметика, Мартина!

    OdpowiedzUsuń
  9. Peelingi i balsam do ciała sobie na pewno kupię.

    OdpowiedzUsuń
  10. I need new scrubs and lotion, thanks for the tips! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe denko, bardzo lubię tusze do rzęs od eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lots of interesting tools! I want to try this lotion for a long time Eveline. And the face cream Bielenda got interested

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This lotion and face cream Bielenda are very good 😊

      Usuń
  13. Mam tę mgielke z Avon, piekny zapach :)

    Kulki z Nivea lubię, tę swego czasu bardzo często używałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny jest ten zapach, a ta kulka świetna 😊

      Usuń
  14. Fajne denko, chyba nic nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo fajnych rzeczy udało mi się zużyć 😀

      Usuń
  15. Sporo ciekawych produktów. Miło wspominam ten krem piankę z Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miło wspominam ten krem, na pewno jeszcze do niego wrócę 😊

      Usuń
  16. Some great suggestions! Wonderful!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, so many things I want to try!

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę kupić w końcu ten peeling cukrowy od Bielendy : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Dawno nie miałem niczego z Syoss :)

    OdpowiedzUsuń
  20. These kind of posts arealways very useful and interesting!
    I wanna try that Pitaya body scrub and that dry shampoo (I've never tried a dry shampoo)!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This pitaya scrub is great. I very recommend dry shampoo because it is very helpful thing;)

      Usuń
  21. niestety nie mogę używać suchych szamponów za bardzo bo mnie podrażniają... a ten dezodorant Nivea u mnie się kompletnie nie sprawdza mam mokre pachy po nich;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie trafiło moje denko w Twoje gusta 😀

      Usuń
  22. I have never try the dry shampoo!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This is very helpfut product. I very recommend dry shampoo😊

      Usuń
  23. lovely collections of February- March...

    Happy spring

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też bardzo lubię tren antyperspirant Nivei. Zainteresowała mnie ta mgiełka. Szkoda, że nie ma jej już w ofercie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny jest ten dezodorant, piękna jest ta mgiełka, może za rok w kolejnej świątecznej limitowanej wersji się pojawi😀

      Usuń
  25. Zaciekawiłaś mnie tym peelingiem . Muszę kiedyś wypróbować .

    OdpowiedzUsuń
  26. Hola! me llama mucho la bruma y el exfoliante corporal. Besos

    OdpowiedzUsuń
  27. Boa tarde Martyna, obrigado pelas dicas maravilhosas.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo dobra jest ta maseczka węglowa BeBeauty, u mnie też długo wysycha no i to nakładanie i ściąganie jest trochę kłopotliwe, ale dla efektów warto się trochę pomęczyć:), używam też płatków kosmetycznych, fajne są też te kwadratowe. Z Twojego denka chętnie bym wypróbowała wszystkie kosmetyki, no może oprócz tuszu do rzęs, bo ich nie maluję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się co do maseczki z Be Beauty :) Kwadratowych jeszcze nie miałam, ale muszę koniecznie je wypróbować ;) Z większości kosmetyków byłam zadowolona, więc bardzo polecam :)

      Usuń
  29. Też uwielbiam krem Bielendy z serii borówkowej oraz płatki Be Beauty ;) W zapasie mam balsam do ciała Eveline oraz peeling Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny jest ten krem i te płatki ;) Myślę, że z balsamu i peelingu będziesz zadowolona ;)

      Usuń
  30. Chętnie przetestowałabym krem z Bielendy :D Zaciekawiłaś mnie również maseczkami :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny jest ten krem z Bielendy, maseczki w sumie też ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  31. Z Bielendy miałam maskę jagodową, która mnie mile zaskoczyła a dzisiaj Ty z tym kremem, chyba kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakoś tusze do rzęs z Eveline nie robią na mnie wielkiego wrazenia. A miałam kilka. Kocham za to waciki z Biedronki.

    OdpowiedzUsuń
  33. Antyperspirantu tego samego używam, bo chyba najlepiej mi się sprawdza, krem Bielenda też znam i te lakiery do paznokci też bardzo lubię, ale tego koloru nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też póki co ten antyperspirant najlepiej się sprawdza ;) Świetne są te lakiery, muszę sobie inne kolory dokupić ;)

      Usuń
  34. Nice beauty products! Thanks for sharing,

    OdpowiedzUsuń
  35. Na pewno skuszę się na peeling cukrowy i krem z Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Everything looks absolutely great.

    OdpowiedzUsuń
  37. i love fragrant wlith cranberries and chinamon...it sound like premium brand :)...good review :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Miałam tylko płatki z Biedrony, w sumie zawsze je kupuję. Ja nie robię denek, bo właśnie zużywam tak normalnie te kosmetyki, większość starcza mi na dłużej niż miesiąc więc się to tak nie zbiera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zawsze kupuję te płatki jak jestem w Biedronce;) Mi póki co zbiera się dużo różnych kosmetyków, więc robię denka 😊

      Usuń
  39. Hii , how are you?! Well, I just got to know your blog and I already loved it! And I'm already following you to help you! Okay? Now on the post, I also have some products that help me, such as: Pimple and Blackhead Remover Gel, dry shampoo spray and more! Good, but that's it! Kisses and Hugs! Bye! (Greetings from Brazil! - Pozdrowienia z Brazylii!)

    My Blog:
    https://unigeoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alright, thank you 😊 I'm glad you love my blog. I invite you more often. These products are very useful and helpful especially dry shampoo. Greetings from Poland😊

      Usuń
  40. I like to read empties posts because it helps to learn about new brands and products. Thanks for sharing Martyna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I also like to read the posts, because I can learn many interesting things😊

      Usuń
  41. You have used a lot of good products. Nice colour of polish :-D

    OdpowiedzUsuń
  42. Maska bielenda bardzo słaba dla mnie, znam też w innych wersjach balsam eveline i peeling Bielenda - oba super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też muszę poznać inne wersje tych kosmetyków, w sumie już używam peeling w innej wersji i też jest świetny😀

      Usuń
  43. Świetny jest ten tusz, muszę też wypróbować ten zielonym opakowaniu😊

    OdpowiedzUsuń
  44. Miałam kiedyś tę czarną maseczkę z Bielendy i szczerze jakoś mnie nie powaliła :(

    OdpowiedzUsuń
  45. Witam serdecznie ♡
    Wspaniałe denko :) Niestety, nie miałam okazji wypróbować nic z opisanych poza kulką nivea.
    Chętnie wypróbowałabym kilka produktów :) Naprawdę kuszą!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z niektórych produktów z tego denka byłam bardzo zadowolona, więc polecam większość z nich :) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  46. Wesolych i zdrowych Swiat Wielkiej Nocy,dziekuje za zyczenia i odwiedziny, pozdrawiam Cie cieplo

    OdpowiedzUsuń
  47. good products and brands...

    Have a wonderful weekend

    OdpowiedzUsuń
  48. Krem z Bielendy mnie najbardziej kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ten krem pianka mnie najbardziej kusi i jego zapach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetną konsystencję i piękny zapach ma ten krem:) Polecam ;)

      Usuń
  50. Bom dia. Desejo uma Feliz Páscoa com muita saúde e paz para você e sua família.

    OdpowiedzUsuń
  51. Fajne produkty. Tusze z Eveline bardzo lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  52. Znam tylko płatki kosmetyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Poszłaś jak burza 😁 Sporo miejsca zrobiłaś na nowe wspaniałości 😘😘

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts