Translate

środa, 10 marca 2021

NIUQI Zestaw do pielęgnacji dłoni

Dzisiaj zajmiemy się pielęgnacją dłoni, czyli tym, co powinniśmy robić przez cały rok, jednak teraz, w chłodniejszych miesiącach częściej sięgamy po kremy lub inne kosmetyki przeznaczone do pielęgnacji dłoni. Do niedawna używałam tylko kremów do rąk, aż pewnego razu w Biedronce przyciągnęło mój wzrok pewne cudo!


NIUQI Zestaw do pielęgnacji dłoni 

Mowa oczywiście o NIUQI Zestawie do pielęgnacji dłoni. Nigdy wcześniej nie używałam takiego zestawu, a z rąk usuwałam martwy naskórek przy okazji peelingowania całego ciała. Mój wzrok przykuł peeling kawowy, bo uwielbiam kawowe kosmetyki i wszystko, co z kawą związane. To głównie ten peeling skłonił mnie do zakupu tego zestawu. Jego cena także była bardzo zachęcająca, bo kosztował tylko 9,99 zł. W skład NIUQI Zestawu do pielęgnacji dłoni wchodzi:


  • Kawa, wygładzający peeling do rąk i paznokci 30 ml.
  • Makadamia, regenerujący zabieg do rąk i paznokci 7 ml.
  • Miód, ochronny krem do rąk i paznokci. 30 ml. 


Z tyłu opakowania Zestawu do pielęgnacji dłoni i paznokci oprócz składów i właściwości, znajduje się również instrukcja krok po kroku, jak użyć każdego z tych produktów i w jakiej kolejności. Przyjrzyjmy się teraz tym produktom dokładnie:




NIUQI Kawa, Wygładzający peeling do rąk i paznokci



Konsystencja wygładzającego peelingu do rąk i paznokci kremowa nie jest ani za gęsta, ani za rzadka, widać w niej ziarenka kawy. Peeling ten ma piękny kawowy zapach! W ogóle nie czuć sztuczności, masowanie nim rąk to sama przyjemność.

NIUQI Kawa, Wygładzający peeling do rąk i paznokci 

Po użyciu wygładzającego peelingu do rąk i paznokci, przez pierwsze kilka minut ręce są czerwone. Na szczęście szybko zaczerwienienie schodzi, a skóra pozostaje gładziutka i miękka przez cały dzień oraz pachnie kawą aż do pierwszego umycia rąk. 



NIUQI, Makadamia regenerujący zabieg do rąk i paznokci



Saszetka regenerującego zabiegu do rąk i paznokci podzielona jest na dwie części. W pierwszej są rękawiczki, a w drugiej kremowy preparat na dłonie koloru białego. Ma on ładny łagodny zapach, w którym czuć jego składniki aktywne, czyli olej makadamia i masło shea. 


NIUQI, Makadamia regenerujący zabieg do rąk i paznokci 

Mając na dłoniach regenerujący zabieg do rąk i paznokci, przez 30 minut nic mnie nie piekło ani nie szczypało, jedynie w rękawiczkach na palcach robiły się dziury, przez które wychodziły paznokcie, na szczęście nie miało to żadnego wpływu na działanie tego zabiegu. Ręce po nim były gładkie i miękkie przez długi czas, nawet po kąpieli (już nie wspomnę o zwykłym kilkukrotnym myciu rąk).



NIUQI Miód, ochronny krem do rąk i paznokci



Miód, ochronny krem do rąk i paznokci ma lekką kremową konsystencję, która szybko się wchłania. Krem ten ma delikatny zapach, nie jest przesłodzony, ale czuć w nim delikatny słodki miód. 

NIUQI Miód, ochronny krem do rąk i paznokci

Ręce po Miód, ochronnym kremie do rąk i paznokci są odpowiednio nawilżone i gładkie przez długi czas (nawet dłuższym niż po pierwszym umyciu rąk po posmarowaniu).



PODSUMOWANIE



Kiedy wypróbowałam NIUQI Zestaw do pielęgnacji dłoni, stwierdziłam, że będzie to teraz mój obowiązkowy zestaw do pielęgnacji dłoni w tych chłodniejszych miesiącach. Już po pierwszym użyciu widzę różnice w swoich dłoniach. Są ona bardziej nawilżone, gładkie i nie muszę tak często kremować rąk, na których nie mam już żadnych śladów zrogowaceń, suchości, czy twardych skórek.


A Wy znacie  NIUQI Zestaw do pielęgnacji dłoni?

Lubicie takie zestawy do pielęgnacji dłoni?



127 komentarzy:

  1. coś dla mnie! Moje łapy są wiecznie suche...

    OdpowiedzUsuń
  2. Hola! no lo conocia, pero me parecen unos productos muy interesantes. Besos

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tego zestawu, ale uważam, że może okazać się przydatny - wszystko do pielęgnacji dłoni w jednym miejscu. Rękawiczki na dłonie i peeling przydają się raczej okazyjnie i częściej podczas zimnych pór roku. Niemniej krem zawsze warto mieć blisko siebie. Świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo jest przydatny, widzę wyraźną różnicę od kiedy używam tych produktów 😊 szkoda, że na początku zimy nie odkryłam tego zestawu. Bardzo go polecam 😊

      Usuń
  4. oh god!
    I love these
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw, nie wiedziałam, że w Biedronce takie fajne kosmetyki można kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo innych świętych kosmetyków można dorwać w Biedronce 😊

      Usuń
  6. Boa tarde, outro uso do café que eu não sabia, parabéns pela matéria.

    OdpowiedzUsuń
  7. This sounds like a good hand care set! I try to use hand cream especially during the colder month.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. These products are very good and useful during the cold month😊

      Usuń
  8. Koniecznie przy kolejnych zakupach muszę rozejrzeć się za tym zestawem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam jakiś czas temu ten zestaw i zastanawiałam się czy jest fajny. Widzę, że warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo fajny i zdecydowanie warto go wypróbować 😊

      Usuń
  10. Parecen muy buenos gracias por la recomendación te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestaw prezentuje się świetnie, ja jednak staram się nie używać żadnych kremów, aby nie przyzwyczajać do nich skóry. Rzadko mam suche dłonie, a jak się już tak zdarzy, to używam kremu do rąk Cien z Lidla:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już tak przyzwyczaiłam swoje ręce do kremów, że nie wyobrażam sobie bez nich pielęgnacji rąk 😊

      Usuń
  12. Great set, I would like try it

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię peelingi z kawą, tego zestawu jeszcze nie miałam : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię peelingi z kawą, bardzo polecam ten zestaw 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  14. Nie miałam pojęcia, że w tym zestawie są rękawiczki. Skuszę się na niego :) O ile jeszcze będzie u mnie w biedrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na pierwszy rzut oka nie wiedziałam, że w środku są rękawiczki, oby był jeszcze dostępny 😀

      Usuń
  15. I like ingredients in these products and texture look very nice. Thank you for sharing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/03/most-worn-winter-fragrances-20202021.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupiłam mamie ten zestaw w Biedronce. Jest z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie widziałam tego zestawu w Biedronce, a chętnie bym go kupiła:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kawowy biorę w ciemno :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go wzięłam w ciemno i nie żałuję 😊

      Usuń
  19. Didn't know this brand, but really I'd try this set right now!
    Sounds perfect!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Kosmetyki z tej marki są niesamowicie dobre i w dobrej cenie. Niestety w swojej Biedronce nie miałam tego zestawu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna jest ta marka 😊 trzeba w innych biedronkach szukać 😀

      Usuń
  21. Ostatnio oglądałam ten zestaw, ale się nie skusiłam i po Twojej recenzji już załuję, ze go nie kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To następnym razem musisz koniecznie kupić 😀

      Usuń
  22. Sama się nad tym zestawem zastanawiałam w Biedronce, ale mam spory zapas kremów do rąk :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale takiego świetnego peelingu i rękawiczek pewnie nie masz😊

      Usuń
  23. I never heard about that brand before!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Widziałam ten zestaw, ale maska i peeling są dla mnie raczej zbędne, więc odpuściłam zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Już biegnę do Biedronki po ten zestaw. Świetny wpis. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa Twoich wrażeń po użyciu tych produktów;) pozdrawiam 😊

      Usuń
  26. Cały zestaw prezentuje się bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakiś czas temu zastanawiałam się nad zakupem tego zestawu. Recenzja szczerze mnie zachęciła by przetestować produkty marki NIUQI :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam, świetny zestaw 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  28. Miałam ten zestaw i najbardziej polubiłam peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Great review! This set sounds amazing!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam zapach kawowych kosmetyków <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Kurcze myślę, ze by mi przypasowały🤩

    OdpowiedzUsuń
  32. the kit so useful....good product.

    have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń
  33. All of these products look really beautiful! 

    OdpowiedzUsuń
  34. Odpowiedzi
    1. Mnie też kusił, aż musiałam go kupić 😊

      Usuń
  35. Nie narzekam na stan dłoni, ale zestaw mimo to bym chętnie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Chętnie kupię ten zestaw! Ja właśnie testowałam kosmetyki do pielęgnacji twarzy i bardzo lubię tę markę.
    Pozdrawiam, Werka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię tę markę, polecam ten zestaw 😊

      Usuń
  37. Widziałam dzisiaj ten zestaw w swojej Biedronce. Aż zaluje ze się na niego nie skusilam 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny jest, następnym razem musisz go koniecznie kupić 😊

      Usuń
  38. Genialny zestaw z dobrym składem

    OdpowiedzUsuń
  39. Wyobrażam sobie, jak ten zestaw musi pachnieć! <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Martyna: This must smell wonderful. Have a great day and stay well..xxoJudy

    OdpowiedzUsuń
  41. Przydałby mi się taki zestaw, mam ciągle zniszczone dłonie od tych dezynfekcji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie koniecznie musisz go wypróbować :)

      Usuń
  42. Świetny zestaw i fajnie, że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  43. look good hand care.....well explanations.

    Have a great day

    OdpowiedzUsuń
  44. Zacny zestaw, chyba sama się skuszę i jeszcze zapach kawy <3 jak dla mnie idealny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zapach kawy jest piękny, bardzo polecam ten zestaw ;)

      Usuń
  45. Z tej firmy kupowałam wcześniej 3 kremy do rąk w zestawie z serii zimowej i są super:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Tiene muy buena pinta, me ha encantado este producto
    bss

    OdpowiedzUsuń
  47. Dla mnie krem do rąk to konieczność, nie cierpię suchych rąk po kąpieli. Suchy ręcznik i suche ręce - niemiłe uczucie :) Uwielbiam takie kremy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też krem do rąk to konieczność, suche i szorstkie ręce to nic miłego... A ten zestaw idealnie nawilża, odżywia i wygładza ręce, polecam ;)

      Usuń
  48. Lubię pielęgnację dłoni z rękawiczkami. Teraz mam selfie project, które też polecam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ostatnio polubiłam rękawiczki nawilżające na dłonie, te z selfie project koniecznie muszę wypróbować, bo jeszcze ich nie miałam ;)

      Usuń
  49. Kojarzę tę markę ale zestaw pierwsze widzę :)

    Coś dla mnie zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts