Translate

środa, 3 marca 2021

Zakupy w Hebe

Od niedawna bardzo polubiłam zakupy on-line w  Hebe, a to dlatego, że ostatnio nie po drodze mi do stacjonarnych drogerii. W dodatku już od 15 zł dostawa jest gratis, a na przesyłkę nie trzeba długo czekać! Więc nie pozostało mi nic innego jak tylko założyć sobie konto w tym sklepie i zrobić zakupy, którymi dzisiaj zamierzam Wam się pochwalić. 


Soraya Just Glow oczyszczająca galaretka do mycia twarzy z efektem glow, Hair In Balance By Only Bio peeling do skóry głowy, Bielenda Exotic Paradise, odżywczy peeling cukrowy do ciała z ekstraktem z figi, Nivea Black & White Invisible Clear antyperspirant damski w kulce, Ava Aktywator Młodości epidermalny kwas hialuronowy, Perfecta Drobnoziarnisty, Halloween blue drop


OTO ONE:


1. SORAYA JUST GLOW


Soraya Just Glow oczyszczająca galaretka do mycia twarzy z efektem glow


Soraya Just Glow oczyszczająca galaretka do mycia twarzy z efektem glow, 150 ml.  Co prawda mam jeszcze produkty do mycia twarzy, więc ta galaretka jeszcze poczeka sobie w zapasach. Kupiłam ją, bo była w promocji i kosztowała 8,39 zł. Nie miałam jeszcze produktu do twarzy o konsystencji galaretki, więc jestem bardzo ciekawa jej działania. Do jej kupna zachęciło mnie wiele pozytywnych opinii i bardzo fajne składniki aktywne, takie jak między innymi witaminę C. Wyczekujcie recenzji, ale póki co możecie sobie poczytać TUTAJ o serum z tej serii, które świetnie się u mnie sprawdza.



2. HAIR IN BALANCE BY ONLY BIO



Hair In Balance By Only Bio peeling do skóry głowy


Hair In Balance By Only Bio peeling do skóry głowy, 125 ml. Nie miałam nigdy peelingu do skóry głowy i byłam bardzo ciekawa jego działania. Kiedy zobaczyłam go w promocji za jedynie 16,99 zł to nie mogłam go nie kupić. Nie mogłam również się powstrzymać i użyłam tego samego dnia, kiedy go kupiłam. Ale o efektach opowiem dopiero w recenzji o nim.



3. BIELENDA EXOTIC PARADISE 



Bielenda Exotic Paradise, odżywczy peeling cukrowy do ciała z ekstraktem z figi


Bielenda Exotic Paradise, odżywczy peeling cukrowy do ciała z ekstraktem z figi, 350 g. Dorwałam go za 19,49 zł, niestety nie było na niego żadnej promocji. Obecnie stosuję peeling  z tej samej serii tylko, że z pitają (o którym można poczytać TUTAJ) i jestem z niego bardzo zadowolona! Postanowiłam, że poznam też jego inne warianty zapachowe i w ten sposób zdobyłam wersję z figą. Jestem pewna, że sprawdzi się u mnie świetnie!  


4. NIVEA BLACK&WHITE INVISIBLE CLEAR 



Nivea Black & White Invisible Clear antyperspirant damski w kulce


Nivea Black & White Invisible Clear antyperspirant damski w kulce, 50 ml. Kupiłam go, ponieważ kończy mi się już jedno opakowanie tego samego antyperspirantu. W dodatku miałam takie szczęście, że spotkałam je w promocji za 7,99 zł. Jak dla mnie na ten moment to jeden z lepszych antyperspirantów, jakie kiedykolwiek miałam.



5. AVA AKTYWATOR MŁODOŚCI



Ava Aktywator Młodości epidermalny kwas hialuronowy


Ava Aktywator Młodości epidermalny kwas hialuronowy, 30 ml. Bardzo lubię produkty do pielęgnacji twarzy z tej marki. To serum już kiedyś miałam, a jego atrakcyjna cena w promocji 14,99 zł zachęciła mnie do tego, aby znowu do niego wrócić. W dalszej przyszłości spodziewajcie się o nim recenzji.



6. PERFECTA PEELING DROBNOZIARNISTY



Perfecta Drobnoziarnisty


Perfecta Peeling Drobnoziarnisty. Jeden z moich ulubionych peelingów jednorazowych. Kupiłam go za 2,09 zł. Prawie przy każdych moich zakupach w Hebe jest on moim obowiązkowym zakupem. Idealnie oczyszcza skórę, złuszcza martwy naskórek i odblokowuje pory. Po prostu jest świetny!



7. HALLOWEEN BLUE DROP



Halloween blue drop


Halloween Blue Drop, czyli produkt, którego nie zamawiałam, tylko dorzucono mi gratisowo do paczki (uwielbiam takie niespodzianki!). Jest to próbka perfum o pojemności 1,5 ml. Ma świeży cytrusowy zapach nadający się raczej na lato. Nawet ładny, może  wystarczy mi na dwa-trzy wyjścia, jednak na większą wersję tych perfum raczej się nie skuszę.  

 

I to będzie na tyle moich zakupów w Hebe.


Miałyście któryś z tych produktów?

Lubicie robić zakupy w tej drogerii on-line?


148 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zakupy. Muszę zajrzeć na ich stronę 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Online nie robię, ale stacjonarnie już tak.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków, ale lubię Nivea i Soraye. Weszłam do Hebe raz, przy okazji, nie mam tej drogerii w okolicy i szczerze mówiąc wolę te, do których zazwyczaj chodzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolę te drogerie, do których zazwyczaj chodzę, czyli u mnie jest to tylko Hebe i Rossmann 😊

      Usuń
  4. ja bylam szczesliwa posiadaczka peelingu cukrowego z bielendy :D ogolnie lubie ta marke, jestem z niej zadowolona :D a peelingi maja przecudowne zapachy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne są te peelingi, też lubię Bielendę 😊

      Usuń
  5. Galaretkę soraya mam obecnie w swoim koszyku online w aplikacji hebe :D Peeling OnlyBio mam w tej nielimitowanej wersji i dobrze się u mnie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi trochę ciężko używa się tego peelingu, bo chyba mam za gęste włosy i ciężko mi się dobić do skóry głowy 😃

      Usuń
  6. I love the Nivea invisible
    kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio nie, ale może się skuszę. Mam peeling Perfecty i peeling Bielendy, ale inna wersję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będzie już moja druga wersja peelingu z Bielendy 😊

      Usuń
  8. Witaj!
    Świetnie jest kupować online, wraz z tą pandemią też się uzależniam. 😁
    Wypróbowałam żel do mycia i bardzo mi się podobał. Moją uwagę przykuwa peeling do ciała i Aktywator Młodości. Dzięki za recenzję!
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowanie on line jest o wiele wygodniejsze 😊 ten peeling, jak i serum są świetne, polecam 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  9. Fajne zakupy, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Martyna: Online shopping is the best. Your nails look very pretty..Stay well..xxoJudy

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa tego peelingu z Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. It looks like you bought a number of fine products. Thanks for sharing.
    https://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Hebe jest dość popularne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo fajne rzeczy tam są 😊

      Usuń
    2. Nie wiem nie mam tej drogerii ;)

      Usuń
    3. Też długo nie miałam, że kilka lat temu otworzyli w moich okolicach i przepadłam ;D

      Usuń
    4. U mnie otworzyli 2 Rossmany zamiast jednej Natury :)

      Usuń
    5. Może u końcu otworzą jakąś inną drogerię:) Około 20 km ode mnie są 3 Rossmany, jedna Natura i jedno Hebe. Chodzę tylko do Rossmana i Hebe, bo do Natury jakoś nigdy mi nie po drodze ;P

      Usuń
    6. Nie ma sensu.. miasteczko małe a Rossman cieszy się uznaniem.. nie opłacało by się bo są tez i inne ;)

      Usuń
    7. Chyba, że tak... ja na zakupy drogeryjne muszę jeździć do najbliższego większego miasta, bo w moim miasteczku to nawet jednego Rossmanna nie ma :D

      Usuń
    8. Rozumiem... co jakis czas? :)

      Usuń
    9. Raz kiedyś, ale ostatnio rzadziej, więc przerzuciłam się na zakupy on-line:)

      Usuń
    10. Czasem chyba jest dostawa za darmo :)

      Usuń
    11. Zawsze jest za darmo ale tylko dla zalogowanych powyżej 15 zł wartości zakupów :D

      Usuń
    12. A Ty zawsze coś uzbierasz :D

      Usuń
    13. Trzeba sobie jakoś radzić ;D

      Usuń
  14. Lubię Hebe, ale jest mi totalnie nie po drodze. Nie pomyślałam, o sklepie internetowym!:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak mu😃 jak już zaczniesz robić zakupy w internetowym sklepie to już nie będziesz mogła przestać 😃

      Usuń
  15. Lubię antyperspiranty z Nivea, a ten że zdjęcia to mój ulubieniec :)

    Zakupy w Hebe też często robię, ale stacjonarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Parecen buenos productos adoro los productos de nivea. Te mando un beso y gracias por la recomendación

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe zakupy . Zainteresował mnie peeling cukrowy

    OdpowiedzUsuń
  18. Nice products dear, sounds interesting!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem ciekawa tego peelingu od Bielendy; ) Ciekawe zakupy
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać kiedy go użyję 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  20. Ciekawe zakupy :-) Czekam na opinie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne zakupy. Ja do tej pory zawsze robiłam zakupy tylko w sklepach stacjonarnych. Muszę zajrzeć na ich stronę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś robiłam tylko w sklepach stacjonarnych 😊

      Usuń
  22. Ta galaretka z witaminą c mnie kusi ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też kusiła, aż musiałam ją kupić 😊

      Usuń
  23. Super zakupy! Miałam wszystkie wersje peelingów Exotic Paradise i były fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Byłam w Hebe chciałam serum Soraya ale już nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam Nivea. Lubię ich dezodoranty, ale od dawna używam CTHRU

    OdpowiedzUsuń
  26. Lovely haul. All very nice and useful items.

    OdpowiedzUsuń
  27. Sporo fajnych promocji ma teraz Hebe, sama zrobiłam spore zakupy i m.in. zdecydowałam się na tę oczyszczającą galaretkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa Twoich wrażeń po jej użyciu :)

      Usuń
  28. Miałam ten antyperspirant z Nivea i faktycznie był bvardzo dobry. Z tej serii Soraya mam teraz mgiełkę i jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden z lepszych antyperspirantów ;) Świetna jest ta seria, tę mgiełkę też muszę zdobyć :)

      Usuń
  29. Ciekawią mnie galaretka do twarzy i peeling cukrowy do ciała. Co do jednorazowego peelingu, kupiłam ostatnio taki, ale enzymatyczny. Jeszcze go jednak nie otwierałam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tez ciekawi ta galaretka, ale zanim ją użyję, muszę mój produkt do mycia twarzy którego teraz używam ;) Fajne są takie jednorazowe peelingi, ale jakoś wolę z drobinkami niż enzymatyczne ;)

      Usuń
  30. You bought well, everything will definitely be great.

    OdpowiedzUsuń
  31. jako peeling skóry głowy polecam zwykły cukier dodawany do szampony w trakcie mycia głowy:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Hebe to moja ulubiona drogeria :) Znam kilka produktów - peeling Only bio (też od niedawna testuje), galaretka soraya i peeling bielenda (w innej wersji) - oba produkty mega!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja też, fajne rzeczy można w niej dorwać ;) Już niedługo zacznę używać moich zdobyczy :)

      Usuń
  33. justglow - u mnie sie sprawdza, chociaz nie widziałam jakiegoś porażającego efektu GLOW :D
    Hebe uwielbiam! zazdroszczę eh, u nas Norwegii nie potrafiłam jeszcze odnaleźć zamiennika tego sklepu :D za to jak wpadne do Polski na urlop to na pewno poświęcę jeden dzien na bieganie po sklepach i w tym bedzie to na pewno HEBE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie póki co też sprawdza się serum z tej serii :) Koniecznie musisz wtedy odwiedzić Hebe i zrobić sobie zapasy kosmetyków, bo świetne rzeczy tam są :)

      Usuń
  34. Mam z tej serii z Bielendy z Figa balsam do ciała i póki co jest dobry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że też będę z niego zadowolona ;)

      Usuń
  35. Świetne zakupy! Też mam tą galaretkę z Soraya i czeka na przetestowanie :D Muszę zapoznać się z ofertą Hebe, tym bardziej, że u mnie w mieście nie ma tej drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak się u Ciebie sprawdzi ;) Warto się zapoznać z ofertą, świetne rzeczy można tam dorwać ;)

      Usuń
  36. I've tried this Soraya's cleanser and I like it very much.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  37. I just know Hebe...sound a good place for shopping.
    Thank you for your info...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, Hebe is very good. i like shopping in this store ;)

      Usuń
  38. So nice! Love what you found. I am not aware of this online place.

    OdpowiedzUsuń
  39. Już od jakiegoś czasu czaję się na tą galaretkę do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też długo się czaiłam, aż w końcu udało mi się ją zdobyć ;D

      Usuń
  40. They are so lovely finding!
    I would like to try the just glow and peel ing !

    OdpowiedzUsuń
  41. Super zakupy 🤩🤩 Mam ten peeling do ciała i jest naprawdę fajny 🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już moja druga wersja zapachowa tego peelingu;)

      Usuń
  42. Ze wszystkich wyżej wymienionych produktów do tańca jestem ciekawa zalet Bielenda Exotic Paradise, peeling wydaje się mieć przyjemny zapach.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jest przyjemny, już nie mogę się doczekać, kiedy go użyję ;)

      Usuń
  43. Very interesting. So many lovely products. 🥰

    OdpowiedzUsuń
  44. Nivea Black and White is also one of my favorites. Rest of products seems great also.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/03/clarins-lip-comfort-oil-04-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  45. So many interesting products! Nivea is a good brand!

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków. Najchętniej przetestowałabym galaretkę do mycia twarzy, peeling do skóry głowy i peeling do ciała. Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wow, looks interesting!  

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ciekawi mnie peeling do skóry głowy, jestem ciekawa jak sprawdziły się u mnie. :)
    Pozdrawiam, Werka

    OdpowiedzUsuń
  49. Amazing review! Thank you very much!

    OdpowiedzUsuń
  50. Zbytnio nie lubię robić zakupów w drogerii online. Najbardziej zaciekawił mnie ten peeling do skóry głowy :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio polubiłam zakupy online 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  51. Całe wieki nie kupowałam w Hebe a mam tę drogerię całkiem niedaleko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym miała tą drogerię bliżej to kupowałabym w niej częściej 😊

      Usuń
  52. Me han entrado ganas de probar el exfoliante
    Bsss

    OdpowiedzUsuń
  53. Mimo, że jeszcze tego nie wypróbowałam, lubię żel oczyszczający, Soraya po prostu świecący, maseczka peelingująca, kropla na Halloween ... Wygląda na to, że wszystkie produkty są godne polecenia.
    Dzięki za udostępnienie.
    Miłego weekendu
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie produkty są bardzo fajne, mam nadzieję, że się u mnie sprawdzą 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  54. Też niedawno kupiłam galaretkę Soraya i super się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, już nie mogę się doczekać, kiedy jej użyję :)

      Usuń
  55. Widzę, że zakupy udane :) U mnie jeszcze zapasy, ale na wiosnę będzie trzeba kilka kosmetyków zakupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo lubię ten peeling do skóry głowy.
    Galaretkę miałam... I cóż, jakoś nie mogłam jej zużyć do końca, coś mi w niej przeszkadzało 🤷🏻‍♀️
    Pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba czytam pierwszą negatywna opinię o tej galaretce... Mam nadzieję, że u mnie się sprawdzi :)

      Usuń
  57. Ta Soraya just glow ma też w ofercie super maseczkę peel off i serum. Polecam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum używam i uwielbiam, a ta maseczka średnio mi podeszła ;)

      Usuń
  58. Jestem stałą klientką, mają duże promocje i rabaty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo:) Zawsze coś fajnego można sobie zamówić ;)

      Usuń
  59. Spodobały mi się produkty marki Only bio, ostatnio kupiłam maskę i olej do olejowania włosów :) Na pewno kupię jeszcze odżywkę a nad peelingiem się zastanowię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne są produkty do włosów z tej marki 😊

      Usuń
  60. Ja osobiście w Hebe chyba ani razu nie robiłam zakupów, bo najbliższe jest z 30 km ode mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ode mnie najbliższe jest około 20 km😀 więc robię często zakupy w internetowym sklepie 😀

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts