Translate

czwartek, 25 marca 2021

Hair In Balance By Only Bio peeling do skóry głowy

Na swoim blogu pisałam już o peelingach do ciała, twarzy, dłoni, a teraz przyszedł czas na peeling skóry głowy. Jest to nowość wśród moich kosmetyków, ponieważ nigdy wcześniej nie używałam takich produktów. Ten peeling chodził za mną już długi czas, aż w końcu udało się i już od jakiegoś czasu zaczęłam go stosować. Czy jestem z niego zadowolona? Zobaczcie sami! :)


Hair In Balance By Only Bio peeling do skóry głowy

Tym peelingiem, który zamierzam Wam dzisiaj zaprezentować jest peeling skóry głowy marki Hair In Balance By Only Bio. Kupiłam go w Hebe, kosztował 16,99 zł (w promocji, normalnie kosztuje 22,99). Ma on działanie złuszczające i jest przeznaczony do wszystkich rodzajów włosów. Bardzo byłam ciekawa tego produktu i użyłam go już tego samego dnia, kiedy wpadł w moje ręce, zanim napiszę, jak się u mnie sprawdził, zapraszam na opis producenta:


OPIS PRODUCENTA


Hair In Balance By Only Bio peeling do skóry głowy

Hair In Balance By Only Bio peeling do skóry głowy usuwa martwy naskórek oraz pozostałości po pielęgnacji. Dzięki niemu włosy są odbite u nasady, a wydzielanie serum jest znormalizowane.

Hair In Balance By Only Bio peeling do skóry głowy

Na opakowaniu zastały zawarte informacje o tym, kiedy powinno się używać Hair In Balance By Only Bio peeling do skóry głowy. Jest również informacja o składnikach aktywnych, które pomagają złuszczyć martwy naskórek, czyli białej glince, pestek z moreli i kwasie mlekowym. Została również zawarta informacja o pięknym zapachu, jaki gwarantuje egzotyczna roślina liczi.


SPOSÓB UŻYCIA I SKŁAD


Hair In Balance By Only Bio peeling do skóry głowy

Sposób użycia oraz skład Hair In Balance By Only Bio peelingu do skóry głowy mówią same za siebie, więc myślę, że muszę nic dodawać.


OPAKOWANIE


Hair In Balance By Only Bio peeling do skóry głowy

Hair In Balance By Only Bio peeling do skóry głowy mieści się w plastikowej tubce o pojemności 125 ml. Ma bardzo ładną szatę graficzną w moich ulubionych fioletowych kolorach. Posiada czarną plastikową zakrętkę ze specjalnym aplikatorem, który ułatwia naniesienie produktu (należy przekręcić zakrętkę, aż lekko odskoczy, a następnie wycisnąć peeling bezpośrednio na skórę głowy).


KONSYSTENCJA I ZAPACH

 

Hair In Balance By Only Bio peeling do skóry głowy

Hair In Balance By Only Bio peeling do skóry głowy na kremową konsystencję koloru białego, w której widać małe brązowe drobinki. Zapach ma, bardzo ładny, świeży, w ogóle nie czuć w nim sztuczności. 


MOJA OPINIA    


Hair In Balance By Only Bio peeling do skóry głowy

Hair In Balance By Only Bio peeling do skóry głowy, jak już napisałam wyżej, ma piękną szatę graficzną i zapach. Na początku miałam trochę problem z nakładaniem peelingu, ponieważ mam gęste włosy więc trudno mi było dostać się do skóry głowy, w dodatku nie wiedziałam, że peeling ten posiada specjalny aplikator, który umożliwia naniesienie produktu bezpośrednio na skórę głowy. W końcu opanowałam jego aplikację (z pomocą niektórych osób). Kiedy już peeling dostanie się do skóry głowy jego aplikacja jest bardzo przyjemna, a to za sprawą pięknemu zapachu i niewielkim drobinkom. Nie mam problemu ze spłukaniem produktu z głowy. Nie podrażnił on mojej skóry, ani nie uczulił. Włosy po nim są lekko odbite od skóry głowy i zauważyłam, że wolniej się przetłuszczają. Na drugi dzień po umyciu moje włosy nadal wyglądają na świeże (wcześniej były oklapłe i przetłuszczone). Ogólnie jestem nawet zadowolona z tego produktu, ale nie wiem, czy kupię go ponownie, bo nie uważam tego peelingu za obowiązkowy produkt w mojej pielęgnacji włosów. Jednak zamierzam wypróbować też inne kosmetyki do z tej marki. Być może jeszcze kiedyś wrócę do tego peelingu, ale tylko jak będzie w promocji. 


A Wy znacie Hair In Balance By Only Bio peeling do skóry głowy?

Używacie peelingów do skóry głowy?


117 komentarzy:

  1. Ciekawy produkt, jeszcze nigdy nie używałam peelingu do skóry głowy, ale na pewno warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. This look like a interesting products. Thank you for sharing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/03/bvlgari-goldea-roman-night-absolute.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Es muy buen producto, me ha gustado mucho así que me lo apunto
    bsss

    OdpowiedzUsuń
  4. Peeling do skóry głowy? Tego jeszcze nie było! Chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Parece genial gracias por la recomendación. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  6. A new brand for me...thanks for the review.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tym peelingu.
    Brzmi ciekawie i zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciągle chodzi za mną wypróbowanie typowego peelingu do skóry głowy. Muszę wreszcie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O tym peelingu nie słyszałam, ale ogólnie raz na tydzień lub dwa używam peelingu. Bardzo lubię efekt takiego zabiegu
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja używam od Sylveco :) Na początku był ok, ale teraz coraz bardziej denerwuje mnie, że cięzko nim pracować na skórze głowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze jest to w tych peelingach, że ciężko się dostać do skóry głowy 😀

      Usuń
  11. This looks good, my hair is very dry after my time in the hospital. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja cierpię na atopowe zapalenie skóry głowy, więc nie wiem, czy jest to produkt odpowiedni dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład jest naturalny, więc myślę, nie zaszkodziłby ten produkt.

      Usuń
  13. ja jeszcze nie używałam peelingów do skóry głowy i na razie nie widzę takiej potrzeby:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie szukałam czegoś takiego :) Wiec Twoja recenzja spadła niż nieba .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, myślę, że będziesz zadowolona z tego peelingu 😊

      Usuń
  15. Ciekawy kosmetyk, ja ostatnio zużyłam peeling do skóry głowy Radical i mam mieszane uczucia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj ten, może akurat przepadnie Ci do gustu 😊

      Usuń
  16. Używałem z innej marki i od tego czasu stosuję regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że ja zacznę stosować regularnie 😊

      Usuń
  17. Dokładnie go przetestowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Thanks for your detailed review! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I think this is a very interesting product. I'd like to try it.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  20. I have not tried a scalp scrub yet. Although, it's interesting to try it. Thank you for telling us!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This product is great. I very recommend this 😊

      Usuń
  21. Kuszą mnie bardzo ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. I haven't tried this bio hair peeling but it sounds interesting. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This peeling is great😊 I very recommend 😊

      Usuń
  23. Nie znam tego peelingu, kiedy przypominam siebie o tym zabiegu, stosuję peeling z fusów kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling z fusów kawy stosowałam kiedyś tylko na ciało, jestem ciekawa jakby się sprawdził na mojej skórze głowy 😊

      Usuń
  24. Nie znałam tego peelingu, jednakże z ciekawości chętnie bym go przetestowała :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. This sounds like an interesting product. I never thought about exfoliating my scalp before.

    OdpowiedzUsuń
  26. Może kiedyś wypróbuję :) Only Bio ma fajne produkty i bardzo lubię ich zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poznałam tylko ten produkt, zapach ma piękny:)

      Usuń
  27. I've never tried a scalp scrub but I'd like to do!
    This sounds a very good product!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam go w kosmetyczce! :D Ale powiem szczerze, ze jeszcze sie do niego nie zabrałam! dzieki za przypomnienie! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabierz się koniecznie, bo jest świetny 😊

      Usuń
  29. Nie wiem czy wiesz (odniosłam wrażenie czytając recenzję, że nie :D), ale ten peeling ma aplikator specjalny, który ułatwia aplikację. Trochę ciężko go otworzyć, bo samej trudno było to ogarnąć, ale musisz tak przekręcić mocno 'zakrętkę' i wtedy otworzy się aplikator i przez wąski otwór możesz aplikować peeling bezpośrednio na skalp. Chyba nie umie tego wyjaśnić xD Musisz popróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie 😅 dzięki za info, bo słabo to objaśnili na opakowaniu😀 może teraz łatwiej będzie mi się dostać do skóry głowy 😛 muszę zmodyfikować opis opakowania, żeby inni się tak nie męczyli z aplikacją jak ja😀

      Usuń
  30. Przyznam szczerze, że bardzo interesuje mnie ta marka. Pojawia się ona dosłownie wszędzie i być może przyjdzie czas, że i ja przetestuję ich produkty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo interesowała mnie ta marka, aż w końcu musiałam coś z niej wypróbować i padło na ten peeling, na którym na pewno nie poprzestanę 😊

      Usuń
  31. Właśnie ostatnio zastanawiałam się nad zakupem takiego peelingu ale jakoś szkoda mi kasy i nie wiem czy nie zrobię go sobie sama bo widziałam sporo różnych przepisów do zrobienia z domowych produktów😘😘 Fajnie, że działa ale faktycznie na promocji byłoby dużo milej go kupić:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się na niego skusić jak jest w promocji, ja za to muszę wypróbować domowych peelingów, ciekawe czy będą lepsze niż ten 😊

      Usuń
  32. Akurat z ciekawości zerknęłam na zdjęciu na skład i chyba zrobili literówkę - zamiast "Kaolin" jest "Kaoiln" ;) Nie miałam jeszcze produktów Only Bio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe 😀 to mój pierwszy produkt z tej marki ale na pewno nie ostatni 😊

      Usuń
  33. Nie używałam jeszcze tego typu peelingu, ale może kiedyś sobie taki kupię, by zobaczyć, jak się u mnie sprawdzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Very interesting and really pretty packaged. 😍

    OdpowiedzUsuń
  35. no ciekawe jakby sie u mnie sprawdzil

    OdpowiedzUsuń
  36. Nigdy nie miałam peelingu do skóry głowy :) Produkty tej marki bardzo często widzę właśnie na blogach i każdy jest nimi zachwycony ;) Stwierdzam, że też muszę go przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też produkty z tej marki widziałam tylko na blogach i miały same pozytywne recenzje, aż tak samo stwierdziłam, że muszę coś z tej marki przetestować, aż padło na ten peeling ;)

      Usuń
  37. Ja właśnie szukam peelingu do skóry głowy dla siebie. Tego będę miała na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  38. pierwsze slysze o peelingach do skory glowy :D nie uzywalam nigdy takich produktow. mysle, ze powinnam sie zaglebic bardziej w ten temat :D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki produkt to bardzo fajne rzecz, polecam, myślę, ze będziesz zachwycona ;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  39. Ja uwielbiam peelingi i chętnie wypróbuję coś co odbije moje włosy od nasady :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja jeszcze nigdy nie robiłam, ale kiedyś chcę spróbować! :)
    Buziaki, mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja właśnie przekonałam się, że peeling do skóry głowy poprawia mi stan włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, taki peeling skóry głowy to bardzo fajna rzecz ;)

      Usuń
  42. I've never heard of a scalp scrub before but it does look interesting and it's nice you enjoyed using it :)

    Hope you are having a fun weekend. The rain has stopped here so we went out to one of the unflooded trails in the neighbourhood yesterday :)

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This product is very good. I recommend it ;) That's great:) You had a very fine spend time :)

      Usuń
  43. Lubię tą markę i mam zamiar przetestować ten peeling!! :D

    OdpowiedzUsuń
  44. So interesting to learn about!

    OdpowiedzUsuń
  45. well written review, love to read it.... good product.

    Have a great weekend

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja mam bardzo grube i gęste włosy, więc obawiam się, że wypłukanie takich drobinek byłoby u mnie koszmarem. Dlatego wolę sięgać po specjalne szampony oczyszczające i robię to od lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam grube włosy, ale na szczęście nie mam problemów z wypłukiwanie :)

      Usuń
  47. Właśnie poszukuję tego typu produktów, przydatna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jeszcze nie używałam peelingów do skóry głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Używałam peeling do skóry głowy tylko Natura Siberica. Spełniał swoje zadanie, ale następny wypróbuję z ładniejszą aplikacją, jak na przykład ten z Onlybio. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Naturą Siberica jeszcze nie miałam peelingów 😊 bardzo polecam ten peeling, świetny jest 😊

      Usuń
  50. Na peeling raczej się nie skuszę, uwielbiam za to maskę i olej z tego serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z tej serii mam tylko ten peeling, ale muszę też poznać inne kosmetyki 😊

      Usuń
  51. Thanks for sharing it!!
    Great week

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts