Translate

środa, 17 marca 2021

Ava Aktywator Młodości, Hydranow, Epidermalny kwas hialuronowy

Nadszedł ten czas, kiedy bliżej mi do trzydziestych niż do dwudziestych urodzin i w związku z tym pora już stosować kosmetyki, które jak najdłużej pomogą mi zachować młody wygląd. Póki co, walczę z drobnymi zmarszczkami pod oczami, które przy użyciu lepszych kosmetyków, stają się niewidoczne. Mam dzisiaj do zaprezentowania jeden z takich kosmetyków, który pomaga mi w  tej ciężkiej walce. Zobaczcie sami!:)


Ava Aktywator Młodości, Hydranow,  Epidermalny kwas hialuronowy


Tym kosmetykiem jest Ava Aktywator Młodości epidermalny kwas hialuronowy. Kupiłam go w Hebe za około 15 zł (akurat załapałam się na promocję, bo normalnie kosztuje 26,99 zł). Kiedyś już używałam tego serum i byłam bardzo z niego zadowolona, a ta niska cena tylko zachęciła mnie do tego, abym znowu do niego wróciła. Można go stosować na dzień i na noc, pod krem do twarzy lub samodzielnie. Aktywator ten jest przeznaczony do każdego typu skóry, a także jest testowany dermatologicznie. Jego trwałość to 6 miesięcy od otwarcia.
 


OPIS PRODUCENTA



Ava Aktywator Młodości, Hydranow,  Epidermalny kwas hialuronowy

Ava Aktywator Młodości, Hydranow, Epidermalny kwas hialuronowy trzykrotnie szybciej i wydajniej zwiększa poziom nawilżenia niż czysty kwas hialuronowy. Jest on otrzymywany z czerwonej Algi Fucellaria Lumbrilicalis. Ma za zadanie aktywację syntezy epidermalnego kwasu hialuronowego w skórze. Działa na wszystkie jej warstwy i tym samym stymuluje produkcję ceramidów, odżywia i wzmacnia szczelność naskórka oraz wypełnia zmarszczki od wewnątrz. Zaawansowany technologicznie koncentrat wiąże cząsteczki wody również na powierzchni skóry, zwiększając poziom nawilżenia już po 4 godzinach od pojedynczej aplikacji. Dzięki temu serum skóra odzyskuje elastyczność, jędrność, gładkość, zdrowy i młody wygląd.



SPOSÓB UŻYCIA



Należy nanieść kilka kropli Ava Aktywator Młodości, Hydranow, Epidermalny kwasu hialuronowego na umytą i osuszoną skórę twarzy i szyi, a następnie wklepać. Można okrężnymi ruchami wykonać masaż skóry. 



SKŁAD



Aqua, Glycerin, Sodium Carrageenan, Sea Salt, Sodium PCA, Sodium Carbomer, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol



OPAKOWANIE




Ava Aktywator Młodości, Hydranow,  Epidermalny kwas hialuronowy

Ava Aktywator Młodości, Hydranow,  Epidermalny kwas hialuronowy mieści się w szklanej buteleczce o pojemności 30 ml. Jest ona przezroczysta koloru brązowego. Posiada zakrętkę, do której przymocowana jest pipeta, za pomocą której możliwa jest aplikacja tego serum. 



MOJA OPINIA 



Ava Aktywator Młodości, Hydranow,  Epidermalny kwas hialuronowy

Ava Aktywator Młodości, Hydranow,  Epidermalny kwas hialuronowy, jak dla mnie ma fajną konsystencję, która nie jest ani za gęsta, ani za rzadka. Ma przezroczysty kolor, a jej zapach jest prawie niewyczuwalny. Stosuję to serum tylko pod oczy i na powieki, z resztą twarzy idealnie radzi sobie krem. Wklepuję kilka kropli rano i wieczorem na umytą i osuszoną skórę. Serum to szybko się wchłania, tak więc idealnie się sprawdza podczas szybkiego porannego szykowania się do pracy. Nie pozostawia skóry tłustej, ani lepkiej. Idealnie wygładza moje zmarszczki pod oczami, z którymi walczę. To serum ani nie uczuliło mojej skóry, ani nie podrażniło. Dodam jeszcze, że trzymam je w lodówce, dlatego smarowanie nim okolic oczu daje uczucie orzeźwienia, odświeżenia. Idealnie regeneruje moją skórę, na której rano często mam worki pod oczami. Jak dla mnie Ava Aktywator Młodości, Hydranow,  Epidermalny kwas hialuronowy to jeden z lepszych kosmetyków, który pomaga mi w walce ze zmarszczkami. Na efekty naprawdę nie muszę długo czekać!

 

A Wy znacie Ava Aktywator Młodości, Hydranow,  Epidermalny kwas hialuronowy?

Jakie kosmetyki używacie w walce ze zmarszczkami (jeśli je już macie)?


120 komentarzy:

  1. Fajnie, że działa i jesteś zadowolona w efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Martyna, it is good to take care of your skin and the younger you start, the better..Stay well..xxoJudy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I agree this is very important to także carry of skin on this time 😊

      Usuń
  3. Niestety nie znam. Myślę, że czas to zmienić

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czuję się zachęcona, by wypróbować ten aktywator. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że jesteś zadowolona. Ja jeszcze nie poznałam nic z tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Parece genial, muchas gracias por la recomendación lo tendré en cuenta. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  8. I hope Ava Youth Activator is useful for you! Hi from Russia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam coś z tej serii avy, ale nie pamiętam dokładnie co, ale produkty tej marki fajnie się u mnie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam go, ale jeszcze się nie zdecydowałam : ) Wygląda ciekawie ; )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Love this brand so much. Cool product.

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tej serii mam jakiś, ale już nawet nie pamiętam jaki. Dla mnie średni.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam ale fajne było poznać . Super recenzja - rzetelna 👍

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam kosmetyki typu serum do twarzy :) To kupiłaś w bardzo przyjemnej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny do łączenia z innymi kremami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiele dobrego słyszałam o kosmetykach tej marki. Ten aktywator młodości chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy produkt, chętnie go poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kupiłam kiedyś z tej firmy całą serię z witaminą C i była naprawdę zadziwająco przyzwoita w działaniu. O tym aktywatorze młodości jeszcze nie słyszałam.
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O serii z witaminą C słyszałam wiele dobrego i też zamierzam ja wypróbować 😊 aktywator bardzo polecam 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  19. Lubię kwas hialuronowy ;) Tego produktu nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna recenzja :) Mam kwas hialuronowy, ale innej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tego produktu nie miałam u siebie, więc fajnie o nim poczytać
    U mnie na razie kremik na zmarszczki ale tylko pod oczy
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety pod tymi oczami najczęściej pojawiają się zmarszczki 😕 pozdrawiam 😊

      Usuń
  22. Pierwsze słyszę o tym produkcie :)
    Jestem po 30-tce także to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Skoro polecasz, to chętnie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  24. I'm using a Hyaluronic Acid Serum too, it's a very effective ingredient!
    Didn't know this one but sounds good, to keep in mind!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hyaluronic Acid Serum is very important cosmetic😊

      Usuń
  25. Impressive! Looks so good!

    OdpowiedzUsuń
  26. Uuu chętnie wypróbuję 🤩🤩 Kurcze 15zł to naprawdę dobra cena jak za takie serum 💛

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna cena, warto wypróbować to serum, bo jest świetne 😊

      Usuń
  27. Mam coś podobnego, na rozgrzaną twarz po kąpieli lubię najbardziej takie kosmetyki nakładać, najlepiej się wtedy wchłaniają😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie też muszę to serum nakładać na rozgrzaną twarz 😊

      Usuń
  28. jakoś średnio sięgam po mazidła tej marki... coś tam miałam z pielęgnacji od nich jakiś krem bodajże ale nie spisało mi się za dobrze:( więc muszę podumać czy ten gagatek mnie korci na tyle mocno by tamten uraz poszedł w niepamięć:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremów z tej marki nigdy nie miałam, ale to serum jest świetne i bardzo go polecam 😊

      Usuń
  29. Good to know that you like that product!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie spodziewałabym się w jego składzie soli morskiej :) Sól zazwyczaj kojarzy mi się z przesuszeniem a nie nawilżeniem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie zdziwiła ta sól, ale ważne, że dobrze działa 😀

      Usuń
  31. Buteleczka jakby znajoma ale kosmetyk już nie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Thanks for your amazing review
    Have a nice day
    kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Ava znam i lubię, ale tego produktu nie miałam. Ja teraz walczę serum z retinolem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum z retinolem nigdy nie miałam, ciekawe jak u mnie by się sprawdził 😊

      Usuń
  34. Jeszcze go nie miałam, ale lubię produkty tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. I like cosmetics with hyaluronic acid and this product looks really good.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  36. Markę znam jedynie z blogów ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. So cool! I really like a little face oil. aragon oil is good.

    OdpowiedzUsuń
  38. glad that you love the brand and product...
    Happy weekend

    OdpowiedzUsuń
  39. U mnie po skończeniu 35 lat zaczęło pokazywać się więcej zmarszczek- zwłaszcza przy oczach. Taki aktywator mi się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny jest, niestety okolice oczu narażone są najbardziej, ale myślę, że ten aktywator część z nich zlikwiduje 😊

      Usuń
  40. Boa tarde, parabéns pelo maravilhoso produto.

    OdpowiedzUsuń
  41. It's great that you're happy with the result.

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajnie, że się u ciebie sprawdził. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Very interesting and your nails are so pretty. 😍

    OdpowiedzUsuń
  44. seems like a nice serum! Have a lovely day.

    OdpowiedzUsuń
  45. Lubię tego typu sera i chętnie wybieram jeśli jest wygodna forma pipety. Tej marki jeszcze nie miałam, ale może się to zmieni. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne są takie sera, a z tej marki są na prawdę bardzo fajne, więc polecam ;)

      Usuń
  46. Udało Ci się go kupić w świetnej cenie :) Też będę na niego polować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co jakiś czas pojawia się w Hebe w takiej cenie, więc łatwo go upolować :)

      Usuń
  47. Pierwszy raz słyszę o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Dobrze wiedzieć jak się sprawdza, bo kiedyś rozważałam zakup. Zajrzę do Hebe na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Dobrze ,ze stosujesz soczewki,jesli sie w nich dobrze czujesz to swietnie, ja nosze okulary,dziekuje za polecenie Serum,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję się lepiej w soczewkach niż w okularach 😊 świetne jest to serum, warto je wypróbować 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  50. I love cosmetics Ava Laboratorium

    OdpowiedzUsuń
  51. I'd like to try the serum! Thank you very much for your review)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts