Translate

niedziela, 28 marca 2021

TESORI HAMMAM ŻEL POD PRYSZNIC 250ML

Dzisiaj opowiem o bardzo ciekawym produkcie, który czekał na swoją recenzję już kilka miesięcy, aż w końcu się jej doczekał. Kupiłam go jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia, a zaczęłam go używać kilka tygodni temu, bo w tym czasie kiedy go kupiłam, miałam nadmiar produktów tego typu. Czemu więc kupiłam kolejny? Odpowiedź jest prosta, bardzo spodobało mi się jego opakowanie. Czy działanie ma także tak bardzo zachęcające? Zapraszam do dalszego czytania.


TESORI HAMMAM ŻEL POD PRYSZNIC  250ML

Tym produktem, który ma takie piękne opakowanie jest Tesori Hammam Żel Pod Prysznic. Kupiłam go w jednym ze sklepów osiedlowych, do którego dostałam w prezencie świątecznym bon podarunkowy z pracy. Były to bardzo szybkie zakupy, kiedy realizowałam ten bon, więc zbytnio nie zastanawiałam się nad produktami i bez zastanowienia wybrałam ten żel, bo przyciągnął mnie swoim opakowaniem. Kiedy już go kupiłam i miałam okazję go obejrzeć z zewnątrz, dopiero zobaczyłam, że jest to włoski produkt. Kosztuje około 10 zł, można również kupić ten żel w różnych drogeriach, np. Naturze.


OPIS PRODUCENTA    



TESORI HAMMAM ŻEL POD PRYSZNIC  250ML

"Tesori żel pod prysznic do codziennego stosowania. Chroni delikatną warstwę lipidową naskórka i zapobiega utracie wilgoci. Dzięki specjalnie dobranej kompozycji składników sprawia, że skóra staje się nawilżona i miła w dotyku. Pozostawia uczucie świeżości i przyjemny zapach na kilka godzin. Sposób użycia: Nadkładać na wilgotną skórę, masować do powstania piany, Dokładnie spłukać wodą."


SKŁAD 



TESORI HAMMAM ŻEL POD PRYSZNIC  250ML


OPAKOWANIE



TESORI HAMMAM ŻEL POD PRYSZNIC  250ML

Tesori Hammam Żel Pod Prysznic ma piękną szatę graficzną. Znajduje się w plastikowej tubce o pojemności 250 ml. Jest ona matowa, ma kolor czarny, na którym są błyszczące wzory i litery. Na opakowaniu znajduje skład i inne ważne informacje (myślę, że jest na nim również opis producenta w języku włoskim). Posiada odginaną zakrętkę, na której można postawić tę tubkę. Opakowanie to posiada także bardzo ciekawą zawieszkę, więc można ten żel również powiesić.


KONSYSTENCJA I ZAPACH

 

TESORI HAMMAM ŻEL POD PRYSZNIC  250ML

Tesori Hammam Żel Pod Prysznic ma bardzo rzadką żółtą konsystencję, kiedy otwiera się żel, trzeba uważać, żeby nadmiar żelu nie wylał się z opakowania. Zapach jest bardzo ładny, orientalny i przypomina mi trochę zapachy męskich żeli pod prysznic. 



MOJA OPINIA    


TESORI HAMMAM ŻEL POD PRYSZNIC  250ML

Tesori Hammam Żel Pod Prysznic gdyby nie jego piękne opakowanie, nie byłoby pewnie tutaj jego recenzji. Cena, jak na taki żel jest zadowalająca, opakowanie wygodne w użyciu, jedynie konsystencja jest bardzo rzadka, ale nie na tyle, żeby cała spływała, kiedy się nałoży ją na ciało. Najlepiej nakładać ją małymi porcjami. Żel ten szybko się pieni, a piękny zapach umila aplikacje (nie przeszkadza mi to, że pachnie trochę, jak męskie produkty do mycia). Niestety zapach ten nie utrzymuje się długo na skórze. Nie nawilża skóry na tyle, żebym nie musiała używać balsamów po umyciu. Nie wysusza też skóry. Prawidłowo ją oczyszcza. Ogólnie jestem z niego zadowolona, bo oprócz pięknego opakowania, ma też piękny zapach i w pełni spełnia swoje funkcje oczyszczające. Być może to nie jest moje ostatnie opakowanie, zamierzam też poznać inne żele pod prysznic z tej marki, które również mają piękne szaty graficzne (może akurat moje szefostwo obdaruje mnie kolejnym bonem podarunkowym tym razem na święta Wielkanocne i kupię kolejny żel?).

 

A Wy znacie Tesori Hammam Żel Pod Prysznic?

Lubicie takie piękne opakowania kosmetyków?


120 komentarzy:

  1. Markę kojarzę. Może akurat znów szefostwo zrobi Ci niespodziankę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne opakowanie, od razu wpada w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam żelu tej marki. Opakowanie rzeczywiście atrakcyjne, zwłaszcza z tą zawieszką. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna jest ta zawieszka, to mój pierwszy kosmetyk tej marki 😊

      Usuń
  4. Very nice tube design! I love men's scents in shower gels

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście opakowanie przykuwa wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. slyszalam o nim mnostwo dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale kosmetyk ma oryginalne opakowanie. :) Taki bon to ciekawy pomysl, fajnie ze moglas przetestowac. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne ma opakowanie 😊 fajnie, że dali nam bony na święta 😊

      Usuń
  8. Niestety nie znam tego żelu, ale rzeczywiście ma ciekawe opakowanie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znałam tego żelu, jednakże chętnie bym przetestowała :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Parece un buen producto, me gusta su empaque me gustaría probarlo. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda na to, że żel pod prysznic do twarzy i do kąpieli Tesori Hammam to dobry produkt, ponieważ nawilża o orientalnym zapachu.
    Dziękuję za rekomendacje.
    Życzymy niweeku
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny jest ten produkt i ma piękny zapach 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  12. Great gel!!The packaging is nice!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kojarzę markę i nawet coś miałam kiedyś od nich. Co do żelu chyba nie do końca by mi przypasował.

    OdpowiedzUsuń
  14. Me ha gustado mucho este producto no lo conocía pero me la apunto

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam żadnego żelu z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nietuzinkowe opakowanie ma. Super recenzja

    OdpowiedzUsuń
  17. Kompletnie nie znam tej marki... szczerze mówiąc bardzo mnie zainteresowałaś. Chciałabym przetestować ten produkt osobiście :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo go polecam, świetny jest 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  18. Jaki fajny pomysł z tą zawieszką! Cena też bardzo przystępna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam się bardzo podoba ta zawieszka, dobrze, że ten żel jest taki tani 😊

      Usuń
  19. Oh so interesting. Lovely post!

    OdpowiedzUsuń
  20. I don't know this brand. The gel must smell really good.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  21. najbardziej podoba mi się ta zawieszka :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiedziałem o tym produkcie, prawda jest taka, że ​​opakowanie jest bardzo atrakcyjne. Jak zwykle wiele się od Ciebie dowiesz o kosmetykach.
    Dzięki za udostępnienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie jest świetne!😊 W takim razie zapraszam tu częściej 😊

      Usuń
  23. Didn't know this product but I love the packaging, seems very practical and luxurious!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I also like this packaging. Very recommend this product😊

      Usuń
  24. ja uwielbiam z tej marki perfumy:) mają niesamowite nuty zapachowe:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że ta marka ma też perfumy 😀 koniecznie muszę wypróbować 😊

      Usuń
    2. oj ma :) i to różne rodzaje zapachów:D

      Usuń
    3. Muszę je poznać wszystkie 😀

      Usuń
  25. I'm glad you liked it!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Z tej firmy mam tylko jaśminowy płyn do kąpieli w metalowym opakowaniu, zapach jest cudowny, indyjski🌞☀️🌻

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie muszę wypróbować, uwielbiam takie orientalne kosmetyki 😊

      Usuń
  27. Faktycznie bardzo eleganckie i ciekawe opakowanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Chętnie bym go przetestowała. Ta zawieszka to świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna jest, bo można go powiesić 😀

      Usuń
  29. Nie znałam ale i nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Chyba kiedyś widziałam już ten żel w Naturze ,ale nie używałam go.
    Piękne jest to opakowanie, ale jeśli chodzi o kosmetyki do pielęgnacji ciała wole słodkie zapachy ,a za tymi orientalnymi nie przepadam
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie jest cudne 😊 ja lubię i słodkie zapachy i orientalne 😊

      Usuń
  31. package looks unique and pretty....must be good product.

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam słabość do męskich perfum, ale jednak w swoich żelach nie lubię ich czuć. Ale sam żel wygląda ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolę damskie zapachy w żelach, jednak ten jest tam piękny, że nawet mi to nie przeszkadza, że podchodzi pod męski 😊

      Usuń
  33. Czytając jego nazwisko, przypomniałem sobie łaźnie Hammam w Turcji… zapach tego żelu pod prysznic musi być egzotyczny. Chcę tego użyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ten zapach i opakowanie kojarzą mi się z łaźniami 😀 bardzo polecam ten żel 😊

      Usuń
  34. Rzucił mi się już kilka razy w oczy ten żel, ale nie miałam okazji go testować. Piękne ma opakowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Opakowanie przykuło moją uwagę :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  36. The packaging looks beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  37. Wygląda bardzo orientalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dla mnie to totalna nowość :)
    Ps. Dodaję blog do obserwowanych #128
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. nigdy nie slyszalam o tych zelach :D ciekawi mnie ich zapach... i opakowania rzeczywiscie maja to cos ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowania są świetne, a zapach piękny 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  40. The packaging look cute and easy to carry anywhere we go :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie znam tego produktu, opakowanie świetne.

    OdpowiedzUsuń
  42. Dobrze wiedzieć, nie przepadam za takimi lejącymi się żelami.

    OdpowiedzUsuń
  43. Szkoda, że zapach nie utrzymuje się dłużej:( Ten łańcuszek przykuwa uwagę hehe 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  44. Musi naprawdę ładnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ta firma ma bardzo ładne zapachy perfum, więc nie dziwi mnie, że i żel jest super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie muszę poznać te zapachy, bo już druga osoba je chwali 😊

      Usuń
  46. Bardzo fajny post! Tak w ciągu miesiąca nie zdajemy sobie sprawy ile produktów używamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno ogarnąć te wszystkie zużyte kosmetyki w ciągu miesiąca;)

      Usuń
  47. You used many wonderful products!
    Happy Easter!

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny żel, który dodaje świeżości i pozostawia skórę miękką i pełną zapachu. Fajnie że dzięki swojej konsystencji dogłębnie nawilża i skutecznie oczyszcza ciało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam stosować ten żel, są po nim bardzo fajne efekty :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts