Translate

niedziela, 21 marca 2021

Soczewki iWear harmony

Dzisiaj Was bardzo zaskoczę, bo nie będę pisać o ani o produktach do makijażu, ani do pielęgnacji ciała, ani też do włosów. Dzisiejszy wpis będzie o moich niewidzialnych pomocnikach, którzy pomagają mi dobrze i wyraźnie widzieć, pomimo mojej wady wzroku. Mowa tu o soczewkach kontaktowych, które stosuję już od pięciu lat.

 

Soczewki iWear harmony 

Niestety mam krótkowzroczność od bardzo dawna. Już w gimnazjum, a później w liceum musiałam mrużyć oczy, żeby cokolwiek zobaczyć z tablicy. Na studiach nie było już to takie łatwe, ponieważ większość zajęć miałam w dużych aulach, więc żeby cokolwiek zobaczyć, co jest napisane na tablicy, musiałam zakładać okulary. Z każdym rokiem mój wzrok coraz bardziej się pogarszał, więc kiedy zaczęłam pracować, zainwestowałam w soczewki kontaktowe. 


SOCZEWKI iWEAR HARMONY


Soczewki iWear harmony 

Uznałam, że do mojego trybu życia najbardziej pasują soczewki jednodniowe, dlatego zdecydowałam się na  sferyczne soczewki iWear harmony, które do tej pory najlepiej się u mnie sprawdzają. Są one pakowane po 30 sztuk i zawsze wybieram dwa opakowania. Kupuję je w sklepie internetowym Vision Express, zazwyczaj są w promocji i z przesyłką kosztują mnie około 140 zł.  Zakładam je kiedy chodzę do pracy lub na specjalne okazje. Są też dni, kiedy w ogóle ich nie zakładam, ponieważ kiedy siedzę w domu, nie są mi one potrzebne. Tak więc wystarczają mi one na około 1,5 miesiąca. Nie muszę ich codziennie odkażać, co jest dla mnie bardzo wygodne, bo po jednorazowym użyciu wyrzucam je od razu do kosza. Nie muszę się martwić, że niedokładnie odkażę soczewki i dzięki temu mniej moje oczy są narażone na różne infekcje. Nie muszę w związku z tym inwestować w płyny odkażające lub inne nawilżające płyny do oczu. 

Soczewki iWear harmony

Ponadto iWear harmony to silikonowo-hydrożelowe soczewki, które przepuszczają dużo tlenu. Wykonane są z takiego materiału jak Stenfilcon A. Posiadają filtr UV, który chroni oczy przez szkodliwymi promieniaki słonecznymi. Dzięki technologii Aquaform soczewki te zapewniają duże nawilżenia. Nie ma problemu z ich zakładaniem, ponieważ geometria soczewki bardzo to ułatwia.


APLIKACJA SOCZEWEK iWEAR HARMONY


Soczewki iWear harmony 

Jeśli już mowa o zakładaniu i wyjmowanie soczewek to mogę powiedzieć, że wymaga to dużej wprawy. Pamiętam, że pierwsze wyjmowanie soczewek z oczu zajęło mi pół godziny. Przez następny miesiąc czynność ta zajmowała mi około dziesięciu minut. Aż doszłam do wprawy i teraz zajmuje mi to około minuty. 

Oto jaki system zakładania soczewek opracowałam przez te wszystkie lata:

1. Najpierw przede wszystkim myję dokładnie ręce, aby uniknąć różnych infekcji. Osuszam je, tak aby nie było na nich żadnych włókien lub drobinek materiału, które mogłyby podrażnić oczy.

2. Wyjmuję ostrożnie wilgotną soczewkę z opakowania i kładę ją na czubek palca wskazującego prawej ręki. Upewniam się, czy jest ona wywinięta na właściwą stronę (czyli jej kształt ma przypominać półokrągłą miseczkę). Jeśli jej krawędzie są lekko wywinięte na zewnątrz, to znaczy, że soczewka jest na niewłaściwej stronie.

3. Staję przed lustrem, odginam górną i dolną powiekę palcami lewej ręki i wkładam soczewkę (nie patrzę w górę, ani w dół, tak jak jest to napisane w większości stronach internetowych na temat wskazówek zakładania soczewek).

4. Kiedy soczewka jest już na oku, mrugam okiem kilka razy, aby wskoczyła na właściwe miejsce i żeby nie było jej czuć. 

Zdejmowanie soczewek jest dla mnie jeszcze prostsze:

1. Tak samo jak przy wkładaniu soczewki, myję dokładnie ręce, tak, aby nie było na nich żadnych paprochów. 

2. Suchymi palcami przechodzę do wyjmowania soczewki z oka, czyli odginam górną i dolną powiekę, później trę wskazującym palcem soczewkę (dotyku palca wcale nie czuć na oku, więc nie ma się czego bać). 

3. W końcu soczewka sama się odkleja, biorę ją delikatnie w palce i wyrzucam (im dłużej godzin mam je na oczach, tym łatwiej się odklejają). 

Soczewki iWear harmony 


MOJA OPINIA

    

Soczewki iWear harmony  noszę już o pięciu lat i sprawdzają się u mnie bardzo dobrze. Moja wada wzroku wynosi w obu oczach około -3, a krzywizna 8,4. Aby moja krótkowzroczność mi się skorygowała, kupuję soczewki z mocą sferyczną -2,5 (taką sferyczną przepisała mi okulistka). Codziennie zakładam te soczewki do pracy, w której siedzę 8 godzin przed komputerem, a moje oczy dzięki ich wysokiego nawilżenia nie męczą się. iWear harmony posiadają swoje plusy i minusy. Jednak plusy zaważyły na tym, że wolę nosić te soczewki od okularów. Zobaczcie sami:

Plusy: 

  • posiadają filtr UV, który chroni przed szkodliwymi promieniami słonecznymi, 
  • są o wiele wygodniejsze od okularów, ponieważ nie parują podczas zimy, kiedy się wchodzi do cieplejszych pomieszczeń i podczas noszenia maseczek, które się nasuwa na nos, 
  • w moim przypadku lepiej wyglądam w soczewkach niż w okularach, ponieważ dokładniej widać mój makijaż oczu, 
  • moje oczy są lepiej nawilżone, nie pieką ani nie łzawią w różnych sytuacjach, 
  • czuję się tak, jakbym nie miała żadnej wady wzroku
  • to nie prawda, że trzeba mieć krótkie paznokcie, kiedy aplikuje się soczewki (przy opisanym wyżej moim sposobie wyjmowania i zakładania soczewek, nie raz robiłam to, mając długie paznokcie),
  • nie muszę je odkażać, ani inwestować w żadne krople do oczu.

Minusy: 

  • nie można spać w soczewkach, 
  • po ponad 12 godzinach mając na oczach soczewki, czuję w oczach dyskomfort, podczas czytania, jazdy autem, czasami też nawet mam wrażenie, że oczy mi się kleją, 
  • nie można się kąpać w tych soczewkach.

 

Soczewki iWear harmony 

A Wy znacie Soczewki iWear harmony?

Wolicie soczewki, czy okulary? A może jesteście takimi szczęściarami, ze w ogóle nie macie wady wzroku?


151 komentarzy:

  1. I also wear contact lenses and I'm very satisfied with them. Thank you for sharing these.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/03/face-cleansers-exfoliators.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Contact lenes are very comfortable 😊

      Usuń
    2. Ich möchte DR. AKHERE für die wundervolle Arbeit danken, die er für mich und meine Familie geleistet hat. Ich hatte eine ernsthafte Trennung von meinem Ex, aber als ich ihn um Hilfe bat, brachte er ihn mit seinen historischen Kräften zu mir zurück und half mir auch dabei einen Job zu bekommen, da er mich verzaubert hat, hat es mir wirklich gut getan und seit ich ihn kenne, ist mein Mann mir treu geblieben Hilfe, wenn Sie mit einer Trennung oder einem Eheproblem konfrontiert sind, wenden Sie sich einfach an diesen Mann, um Hilfe zu erhalten. Er wird Ihnen helfen, alles mit seiner Macht zu regeln. Bitte kontaktieren Sie ihn über seine E-Mail: AKHERETEMPLE@gmail.com oder rufen Sie / whatsapp: +2349057261346 an Ihre Probleme werden gelöst.





































































































































      Ich möchte DR. AKHERE für die wundervolle Arbeit danken, die er für mich und meine Familie geleistet hat. Ich hatte eine ernsthafte Trennung von meinem Ex, aber als ich ihn um Hilfe bat, brachte er ihn mit seinen historischen Kräften zu mir zurück und half mir auch dabei einen Job zu bekommen, da er mich verzaubert hat, hat es mir wirklich gut getan und seit ich ihn kenne, ist mein Mann mir treu geblieben Hilfe, wenn Sie mit einer Trennung oder einem Eheproblem konfrontiert sind, wenden Sie sich einfach an diesen Mann, um Hilfe zu erhalten. Er wird Ihnen helfen, alles mit seiner Macht zu regeln. Bitte kontaktieren Sie ihn über seine E-Mail: AKHERETEMPLE@gmail.com oder rufen Sie / whatsapp: +2349057261346 an Ihre Probleme werden gelöst.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Też czasami jestem okularnikiem, bo czasami oczy muszą też odpocząć od soczewek ;P

      Usuń
    2. Ja od zawsze.. team okulary :D

      Usuń
    3. A jaką masz wadę wzroku? Ja jakoś nie mogę się do okularów przekonać 😛

      Usuń
    4. Skomplikowaną - byle jaki okulista ni dobierze szkieł

      Usuń
    5. heh.. no niestety jak okulistka źle mi szkła dobrała to nabiłam sobie guza i kręciło mi sie w głowie ;/

      Usuń
    6. To nie dobrze :/ no niestety trzeba uważać z tymi okulistami i chodzić do pewnych

      Usuń
    7. ALe pojechałam do dobrego, zapłaciłam i świetnie dobrał :)

      Usuń
  3. teraz noszę okulary, ale wrócę do soczewek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I still dare not to wear contact lenses..might give this a try! Thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  5. Awesome post. I can't wear contacts. I am glad you can't wear these to sleep in or shower. Just not a good thing for the eyes.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, contacts lenses are don't good for eyes in each situation but they are very comfortable 😊

      Usuń
  6. I wish I could wear these. Wonderful post!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mam wady wzroku, ale moja ciocia miała bardzo poważną. Za dzieciaka nosiła okulary, a później jako nastolatka soczewki ;) Kilka lat temu poszła na zabieg i bardzo sobie to chwali, ponieważ wreszcie widzi normalnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba bym się bała zdecydować na zabieg... Póki co soczewki mi wystarczają 😊

      Usuń
  8. Też mam krótkowzroczność i to jeszcze od czasów szkolnych. Sama jednak boję się zakładać soczewek. Noszę za to okulary, ale nie na stałe. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się czego bać, idzie się przyzwoicie do noszenia soczewek 😊 to dobrze, że nie masz tak dużej wady, żeby nosić soczewki na stałe 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  9. Nie znam tych soczewek. Ja nosze miesieczne horien :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie używam soczewek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Love The Purple Polish There - Be Well

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  12. Thanks for your post, it's amazing
    kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zawsze marzyłam o soczewkach i w sumie nadal skrycie marzę. Noszę jednak okulary od jakichś 27 lat i stwierdziłam, że bez nich wyglądam komicznie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może czas zrealizować to marzenie?😀 Mi za to lepiej w soczewkach niż w okularach😊

      Usuń
  14. wow...you wear it for 5 years.... excellent product.

    Have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety moja wada wzroku nie kwalifikuje się do noszenia soczewek.

    OdpowiedzUsuń
  16. My eyes are sensitive to soft lens. So it was such a struggle for me to wear them. But your product review was so clear and full of great experience bout how to use softlens

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I understand. Contact lenses are bot to each☹️

      Usuń
  17. Ja od kiedy miałam problem ściągnąć teraz boje się nosić . Może po Twojej notce wrócę do nich .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam problemy ze ściąganiem w pierwszych dniach noszenia soczewek ale na szczęście nie zaraziłam się tym. Idzie się przyzwyczaić do aplikacji soczewek i nie ma się czego bać 😊

      Usuń
  18. Obecnie soczewki coraz częściej wypierają okulary. Ja akurat na szczęście nie mam problemów ze wzrokiem, ale dla wielu osób to będzie z pewnością wartościowy wpis! ;)
    Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała nie mieć problemów ze wzrokiem 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  19. Yo prefiero mis gafas, pero parece que te van bien a ti . Te mando un beso y buena entrada .

    OdpowiedzUsuń
  20. I can't wear lenses, but these sounds great.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie używałam soczewek. Okularów też nie noszę. Zdarzyło mi się na krótko w podstawówce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie masz, chciałabym mieć tak dobry wzrok 😊

      Usuń
  22. Great post dear, so nice and interesting, love it!  

    OdpowiedzUsuń
  23. I used to wear lenses, but these days I prefer glasses! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  24. Thank you for sharing your experience with these one wear lenses. It is good that you find them to be useful and practical.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też mam krótkowzroczność ale na soczewki bym się nie zdecydowała :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nie muszę nosić okularów
    Teraz wiele osób decyduje się właśnie na soczewki ,zastępując nimi okulary 🙂
    Chociaż fajne okulary potrafią stanowić dobry dodatek-był czas gdy wiele osób nosiło tzw.zerówki😉
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie masz, że nie musisz nosić okularów ani soczewek 😊 mi nie do twarzy w okularach 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  27. Muy buen producto, no lo conocia
    bsss

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwszy raz czytam o tych soczewkach. Myślę, że dla wielu osób jest to bardzo wartościowy wpis, ważne by polecać skuteczne produkty :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wiele osób zaciekawi ten wpis 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  29. Ja za to bym chcial kolorowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę bezbarwne, bo lubię swój kolor oczu 😊

      Usuń
  30. Próbowałam nosić soczewki, najpierw miesięczne,a potem jednodniowe. Nie wytrwałam jednak długo, czułam się niekomfortowo, poza tym lepiej wizualnie wyglądam w okularach. Soczewek używam tylko na basenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi lepiej jest wizualnie w soczewkach 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  31. Póki co mój wzrok jest dobry :) Ale jakbym mogła wybierać, to chciałbym soczewki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. I prefer glasses but I wear them only to watch TV.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  33. moje ukochane to Bauch and Lomb:) innych nie stosuję:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Never heard about that brand thanks for sharing!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Great lenses! And a very convenient one-time option

    OdpowiedzUsuń
  36. These look good. Never needed glasses or lenses :-D

    OdpowiedzUsuń
  37. I don't wear contact lenses but these look good! Wonderful Post! Have a great day!
    Rampdiary | Fineartandyou | Beautyandfashionfreaks 

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja szkła kontaktowe zakładam sporadycznie. Częściej latem, bo przy mojej wadzie wzroku w samych okularach słonecznych prawie nic nie widzę ;) Będę miała na uwadze tą markę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latem bardzo są przydatne soczewki, choćby z tego powodu, że lepiej widać w okularach przeciwsłonecznych

      Usuń
  39. Hola guapa, yo no puedo con las lentes de contacto, no me van nada bien, así que utilizo gafas. Feliz día. Besos

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja niestety nie mogę nosić soczewek :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Soczewki stosuję od 12 lat i uważam, że to najlepszy wynalazek :D Ja kupuję zazwyczaj miesięczne. zdecydowanie zgadzam się z Twoim zdaniem, że w soczewkach czuję się tak, jakbym nie miała żadnej wady wzroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo soczewki ułatwiają życie, czasami zapominam, że je mam na oczach😀

      Usuń
  42. I don't have contact lenses, I use glasses.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja używam soczewek miesięcznych. Jest to dla mnie wygodne. Jedynie muszę pamiętać kiedy mam je wyrzucić i tyle. Fajny post kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy jednodniowych też muszę o tym pamiętać 😀 dziękuję 😊

      Usuń
  44. Ja bym się bała nakładać soczewki :)
    Zdecydowanie wolę okulary :D

    OdpowiedzUsuń
  45. wow, amazing post dear :) so nice!

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Hola! no conocía esta marca de lentes. Parecen buenas. Besos

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie używałam nigdy soczewek.

    OdpowiedzUsuń
  48. Não conhecia esse produto! Parece ser muito bom!
    Ótima resenha!
    Beijos.
    http://vinteedoisdemaio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Mam niewielką wadę wzroku. Okulary noszę tylko do pracy przy komputerze i do jazdy samochodem. Soczewki są z pewnością bardziej komfortowe, ale ja zwyczajnie boję się aplikacji. Nie cierpię jak coś wpadnie mi do oka 🙃. Może kiedyś się przekonam 😊.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś tak sporadycznie nosiłam okulary, aż wzrok mi się pogorszył i musiałam już na stałe chodzić w soczewkach albo w okularach. 😊 Można się przyzwyczaić do soczewek, w ogóle nie czuć ich w oczach 😊

      Usuń
  50. Oh very nice contact lenses
    xx

    OdpowiedzUsuń
  51. No las uso, pero está bien saberlo!

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja póki co nie muszę nosić ani okularów, ani soczewek, ale pracuję przy komputerze już od wielu lat (8 godzin dziennie plus po pracy blog) więc wada wzroku jest nieunikniona, wszystko kwestia czasu :) Muszę jednak przyznać, że wiele razy mierzyłam oklary "zerówki" i bardzo się sobie podobam w takiej wersji :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie masz, że póki nie musisz nosić ani jednego ani drugiego 😊 fajnie, że podobasz się sobie z okularach, mi zdecydowanie lepiej w soczewkach 😊

      Usuń
  53. Hi Martyna
    Very good review!
    I've never had contacts before, I'm scared of lenses, too lazy to make the transition😄

    OdpowiedzUsuń
  54. Cool review! Thank you very much, Martyna!

    OdpowiedzUsuń
  55. Uwielbiam soczewki iWear :) Sama wybieram najtańszą wersję, bo ta sprawdza mi się najlepiej :) Mowa o Fit :) super są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie miałam fit, bo moja krzywizna w oku pasuje tylko do iwear harnony 😊

      Usuń
  56. Miałam kiedyś te soczewki, były ok ale no mam swoje inne ulubione :D

    OdpowiedzUsuń
  57. So great that you have found lenses that work for you and are easy to wear.

    OdpowiedzUsuń
  58. The positive benefits in relation to the cost of the iWear Harmony spherical lenses sound good,
    although it is unfortunate that you can't wear them swimming and bathing.
    On balance they seem like a very good eyewear purchase!

    my blog
    my YouTube
    my Twitter

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Test this purchase is very good and I'm very happy with contacts lenses 😊

      Usuń
  59. miałam to szczęście, że moją wadę udało się skorygować i teraz nie potrzebuję ani okularów ani soczewek :D ale teraz gdybym miała wadę wzroku to pewnie też wybrałabym soczewki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście miałaś duże szczęście 😊 soczewki są o wiele wygodniejsze😊

      Usuń
  60. ja należę właśnie do tych szczęściarzy bez wady wzroku:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Sounds very informative.
    I don't use contact lenses.

    OdpowiedzUsuń
  62. Nie korzystałam nigdy z soczewek ❤

    OdpowiedzUsuń
  63. Thanks for the comment ... greetings.

    OdpowiedzUsuń
  64. Ich möchte DR. AKHERE für die wundervolle Arbeit danken, die er für mich und meine Familie geleistet hat. Ich hatte eine ernsthafte Trennung von meinem Ex, aber als ich ihn um Hilfe bat, brachte er ihn mit seinen historischen Kräften zu mir zurück und half mir auch dabei einen Job zu bekommen, da er mich verzaubert hat, hat es mir wirklich gut getan und seit ich ihn kenne, ist mein Mann mir treu geblieben Hilfe, wenn Sie mit einer Trennung oder einem Eheproblem konfrontiert sind, wenden Sie sich einfach an diesen Mann, um Hilfe zu erhalten. Er wird Ihnen helfen, alles mit seiner Macht zu regeln. Bitte kontaktieren Sie ihn über seine E-Mail: AKHERETEMPLE@gmail.com oder rufen Sie / whatsapp: +2349057261346 an Ihre Probleme werden gelöst.





































































































































    Ich möchte DR. AKHERE für die wundervolle Arbeit danken, die er für mich und meine Familie geleistet hat. Ich hatte eine ernsthafte Trennung von meinem Ex, aber als ich ihn um Hilfe bat, brachte er ihn mit seinen historischen Kräften zu mir zurück und half mir auch dabei einen Job zu bekommen, da er mich verzaubert hat, hat es mir wirklich gut getan und seit ich ihn kenne, ist mein Mann mir treu geblieben Hilfe, wenn Sie mit einer Trennung oder einem Eheproblem konfrontiert sind, wenden Sie sich einfach an diesen Mann, um Hilfe zu erhalten. Er wird Ihnen helfen, alles mit seiner Macht zu regeln. Bitte kontaktieren Sie ihn über seine E-Mail: AKHERETEMPLE@gmail.com oder rufen Sie / whatsapp: +2349057261346 an Ihre Probleme werden gelöst.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts