Translate

sobota, 13 marca 2021

KATIVA, SZAMPON I ODŻYWKA PO KERATYNOWYM PROSTOWANIU

Dzisiaj opowiem Wam o kondycji włosów moich oraz mojej siostry, po naszych zabiegach, o których pisałam miesiąc temu. Tak bardzo wczułam się w rolę posiadaczki keratynowo wyprostowanych włosów, a siostra brazylijskiego botoxu, że postanowiłyśmy odstawić drogeryjne produkty i sięgnąć po coś specjalnego.  W jakim stanie są teraz nasze włosy po miesiącu i jak sprawdziły się nas te specjalne kosmetyki do pielęgnacji włosów? Zapraszam do dalszego czytania!


KATIVA, SZAMPON I ODŻYWKA PO KERATYNOWYM PROSTOWANIU

Jeśli komuś umknęły posty o naszych zabiegach, a jest ciekaw, to można przeczytać o nich tutaj:

KERATYNOWE PROSTOWANIE WŁOSÓW INOAR

 

KATIVA, SZAMPON I ODŻYWKA PO KERATYNOWYM PROSTOWANIU

Z pomocą w utrzymaniu naszych efektów przyszedł nam zestaw, w którego skład wchodzi szampon Kativa Post Alisado Shampoo 250 ml  i Odżywka Kativa Post Alisado Conditioner 250 ml. Oba produkty zakupiłam na Allegro za około 30 zł. Oba kosmetyki mają za zadanie wygładzić włosy, nawilżyć je, zapobiec puszeniu i co najważniejsze przedłużyć efekt zabiegu. Szampon, jak i odżywka posiadają olejek arganowy, keratynę i witaminę E, dzięki którym włosy mają być lśniące, wygładzone, odżywione i zregenerowane, a ubytki w strukturze włosa uzupełnione. Przyjrzyjmy się bliżej tym produktom:



KATIVA, SZAMPON PO KERATYNOWYM PROSTOWANIU



KATIVA, SZAMPON PO KERATYNOWYM PROSTOWANIU


Kativa szampon po keratynowym prostowaniu posiada przezroczystą konsystencję, nie za gęstą, ani nie za rzadką. Zapach dosyć mocny, czuć w nim keratynę. 

Sposób użycia: Należy niewielką ilość szamponu wymieszać na dłoni z odrobiną wody, następnie nanieść na włosy i rozprowadzić do na skórze włosów oraz całych pasmach. Należy masować głowę i włosy przez jakiś czas, aż nie będzie już śladu po żadnym zanieczyszczeniu oraz brudzie. Na koniec trzeba dokładnie spłukać szampon z włosów. 

Skład: Water, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Cocamidopropyl Betaine, Parfum, Glycol Distearate, Polyquaternium-7, Hydroxycetyl Hydroxyethyl Dimonium Chloride, Citric Acid, PEG-120 Methyl Glucose Trioleate, Hydrolyzed Keratin, Water / Sodium PCA / Sodium Lactate / Arginine / Aspartic Acid / PCA / Glycine / Alanine / Serine / Valine / Proline / Threonine, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, FD&C Yellow N’5 (CI. 19140), FD&C Red N’40 (CI. 16035)

Moim zdaniem: Kativa szampon po keratynowym prostowaniu  prawidłowo oczyszcza włosy, oraz skórę głowy. Zapach jest w porządku, opakowanie wygodne w użyciu, jedynie pieni się dla mnie za słabo. 



KATIVA, ODŻYWKA PO KERATYNOWYM PROSTOWANIU



KATIVA, ODŻYWKA PO KERATYNOWYM PROSTOWANIU

Kativia Odżywka po keratynowym prostowaniu, jeśli chodzi o gęstość konsystencji to jest taka sama jak w przypadku Kativia szamponu po keratynowym prostowaniu, czyli nie za gęsta ani nie za rzadka, a zapach keratynowy, dosyć mocny. Jedynie kolor  odżywki jest zupełnie inny, ponieważ jest żółty.

Sposób użycia: Należy nanieść niewielką ilość odżywki na umyte i lekko wilgotne włosy, rozprowadzić równomiernie na całej długość, a następnie spłukać 

Skład: Water, Cetyl Alcohol, Stearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Dimethiconol / TEA - Dodecylbenzenesulfonate, Parfum, Polyquaternium-7, Hydrolyzed Keratin, Water / Sodium PCA / Sodium Lactate / Arginine / Aspartic Acid / PCA / Glycine / Alanine / Serine / Valine / Proline / Threonine / Isoleucine / Histidine / Phenylalanine, Citric Acid, FD&C Yellow No’5 (CI. 19140), FD&C Red N’40 (CI. 16035), Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, FD&C Blue N’1 (CI. 42090)

Moim zdaniem: Kativa odżywka po keratynowym prostowaniu  prawidłowo odżywia włosy. Zapach jest w porządku, utrzymuje się on na włosach przez cały dzień. Opakowanie wygodne w użyciu. Odzywka ta ułatwia w jakimś stopniu rozczesywanie mokrych włosów, jednak znam wiele innych odżywek lub masek, które radzą sobie z tym lepiej. 



EFEKTY


A teraz pokażę Wam nasze włosy po zabiegach, od których minął miesiąc, przez ten czaa używałyśmy wyżej opisanych produktówów.

Pierwsze zdjęcie przedstawia keratynowe prostowanie włosów metodą INOAR. Są to moje włosy, które myje co trzeci dzień wyżej opisanymi produktami i stosuję się do zaleceń producenta.  Jak widać moje włosy po miesiącu zaczynają się już trochę z powrotem falować i nie są już proste ja druty. Może to dlatego, że moje końcówki już wymagają podcięcia, dlatego tak trudno utrzymać efekt idealnie prostych włosów. Jeśli chodzi o ich kondycję, to nadal mam lśniące, gładkie, w ogóle się nie puszą i ogólnie wyglądają na zdrowe. Myślę, że zabieg ten jeszcze powtórzę, ale może dopiero jesienią, ponieważ w cieplejszych miesiącach, kiedy jest mniej opadów i wilgotnej pogody, moje włosy są mniej narażone na puszenie się i skręcanie. Jedyne co mnie męczy, od kiedy mam keratynę na włosach, jest to, że muszę je suszyć po każdym umyciu (jeśli chcę, żeby efekt gładkich włosów utrzymał się jak najdłużej) czesząc je płaską szczotką. Jak widzicie, mam bardzo długie włosy i zabiera mi to dłużo czasu. Pomijając ten szczegół, ogólnie jestem zadowolona z produktów do pielęgnacji włosów po keratynie, jak i z efektów, które utrzymują się nadal po miesiącu od zabiegu i jak już napisałam wcześniej, na pewno go jeszcze kiedyś powtórzę.

Drugie zdjęcie przedstawia brazylijski botox. Są to włosy mojej siostry. Normalnie efekty po takim zabiegu utrzymują się dwa miesiące. W tym przypadku po każdym umyciu, włosy coraz bardziej wracają do stanu przed zabiegiem. Przez ten miesiąc siostra ani razu nie sięgnęła po prostownicę, ani też nie wiązała swoich włosów w kitkę, tak jak robiła to przed botoxem, ponieważ za bardzo się puszyły. Teraz zmniejszyła się ich objętość i włosy szybciej się przetłuszczają. Jednak poprawiła się ich kondycja, ponieważ wcześniej były one zniszczone i spalone prostownicą. Gołym okiem widać teraz, że są zdrowsze. Ogólnie siostra jest zadowolona z zabiegu i twierdzi, że na pewno skusi się jeszcze na niego nie raz (możliwe, że i ja się skuszę). Przez ten cały czas używała i nadal używa opisanych wyżej produktów do pielęgnacji włosów i również jest z nich zadowolona 

 

A Wy jakich kosmetyków używacie do pielęgnacji włosów po tego typu zabiegach?


135 komentarzy:

  1. Zdrowe włosy macie, śliczne i kolor naturalny (też nie barwię włosów).
    Ja używam PANTENE GROW STRONG z biotyną i bambusem, polecam.
    Zawsze ciekawiły mnie szampony w kostce, kiedyś muszę kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) To dzięki tym zabiegom mamy takie włosy. Bardzo fajne są produkty do włosów z Pantene, szampony w kostce też mnie ciekawią i zamierzam je wkrótce wypróbować ;)

      Usuń
  2. Ja akurat nie prostuję włosów, ale polecę przyjaciółce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł, możliwe, że przypadną do gustu te produkty :)

      Usuń
  3. Nie znam tych kosmetyków. Ostatnio nie prostuję włosów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam krótkie włosy, więc ich nie prostuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krótkie włosy mały problem, długie jak moje, duży ;D

      Usuń
  5. Nie korzystałam z takich kosmetyków, ale też nie prostuję włosów, bo takie akurat mam od urodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gracias por la recomendación aunque yo no necesito alisarme el cabello. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje włosy są proste, więc nigdy nie są prostowane. Wydaje się, że ten szampon i odżywka z Botox Brazilian są polecane, ponieważ sprawiają, że Twoje włosy wyglądają na lśniące, nawilżone i zdrowe. Wykazano, że ten produkt odpowiednio odżywia włosy. Dziękuję za udostępnienie informacji.
    Miłego tygodnia
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałabym mieć takie naturalnie proste włosy:) Bardzo fajny jest ten szampon, jaki odżywka ;) Dziękuję:) Również pozdrawiam :)

      Usuń
  8. This brand is too good for having a straight and shiny hair

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz piękne włosy :)
    Ja jeszcze nigdy nie prostowałam keratynowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Your hair looks very good! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz widzę te produkty i tą markę. Keratynowego prostowania włosów nigdy nie miałam, ale może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało znane produkty:) Bardzo polecam ten zabieg, świetny jest :)

      Usuń
  12. Mimo, że minęło trochę czasu od zabiegu, Twoje włosy nadal prezentują się pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe produkt ale nie dla mnie . Nie robiłam i nie zamierzam takich zabiegów robić .

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam nigdy keratynowego prostowania włosów :) Produktów też nie znam. Piękne masz włosy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Looks fab! I use a little argon oil these days.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobre produkty,ciekawe jak by zadzialaly na moje wlosy,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. nigdy nie mialam zadnego zabiegu tego typu na wlosy, bo jednak nie jest mi to potrzebne. nie pusza mi sie, wrecz przeciwnie... mam strasznie ciezkie wlosy :D ale wlosow moge Tobie i siostrze mogę pozazdroscic ;) sa grube i dlugie! piekne ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała mieć takie włosy, które się nie puszą ;) Dziękujemy, są piękne dzięki tym zabiegom;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. a znasz wcierki wcierki Sattva?

      Usuń
    2. Nie znam, znam tylko ścierkę z Jantara 😊

      Usuń
    3. A zazwyczaj słyszę słowa zachwytu ;D

      Usuń
    4. Dobra była, miałam ją raz i już do niej wróciłam ponownie jak zużyłam 😛

      Usuń
    5. Nie używałam innych, bo nie było potrzeby, tylko tą z Jantara, bo przyspieszała wzrost włosów, które ścięłam kilka cm, bo już takie zniszczone były, a chciałam żeby mi jak najszybciej odrosły😛

      Usuń
    6. I rzeczywiście przyśpieszyła? :)

      Usuń
    7. Chyba tak, bo nie wiem kiedy, ani od kiedy urosły mi takie długie włosy jak na tym zdjęciu :D

      Usuń
    8. Ale szybciej rosną ?:)

      Usuń
  19. Nie miałam nigdy nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wcześniej nic nie miałam z tej firmy :)

      Usuń
  20. Miałam zestaw do keratynowego prostowania włosów ale nie używałam specjalnego szamponu i odżywki po zabiegu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolałam się zaopatrzyć w takie produkty, żeby efekt utrzymał się jak najdłużej ;)

      Usuń
  21. These products are very good ;) I have following you for a long time ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Włosy wyglądają pięknie:)) Ja przestałam prostować jakiś czas temu i teraz wracam do skrętu:)) Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Też może kiedyś wrócę do skrętu.. Pozdrawiam ;)

      Usuń
  23. Będę miała te produkty na uwadze :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje włosy są proste i raczej mam problem w drugą stronę, by uzyskać piękne fale, gdy tego potrzebuję. Obie macie piękne i zdrowe włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja o pięknych falach mogę zapomnieć, jedynie mam niewyrażone skręty czasami 😀 dziękujemy 😊

      Usuń
  25. Looks good :-D I have dyed my hair black (with a blue sheen) last night! I am normally brunette.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. That's fine!;) You have to look very interesting;)

      Usuń
  26. Kiedyś myślałam o tym keratynowym prostowaniu, ale jeszcze się nie zdecydowałam :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny zabieg, warto się na niego zdecydować 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  27. Wow, co za wspaniała korzyść z produktów szamponowych ... Muszę to powiedzieć mojej młodszej siostrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że przypadną tę produkty Twojej siostrze do gustu 😊

      Usuń
  28. Nie znam tej marki. Wydają się super :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Your hair is so beautiful. These products must be great. Thank you for recommendation.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/03/filorga-time-filler-night-cream.html

    OdpowiedzUsuń
  30. These products are not for my hair but they look interesting.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie wyglądają Wasze włosy.
    Super, że tak jesteście zadowolone z zabiegów jak i z kosmetyków.
    Moje włosy są proste, trochę falowane. Parę razy w życiu udało mi się użyć prostownicy. W sumie teraz lubię je takimi jakimi są :)
    Wydaję mi się, że kiedyś te markę widziałam ;)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, te zabiegi bardzo polepszyły kondycje naszych włosów 😊 najważniejsze, że jesteś zadowolona ze swoich włosów 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  32. Beautiful hair!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Rewelacyjnie się prezentują Wasze włosy. Ciekawe preparaty 🥰

    OdpowiedzUsuń
  34. masz cudowne pięknie błyszczące kudełki:) nie mogę się napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje są zbyt niesforne aby się tak pięknie układać;)

      Usuń
    2. Moje też, dlatego musiałam wyprostować keratynowo :)

      Usuń
  35. Efekt na Twoich włosach bardziej mi się podoba. Pięknie wyglądają, nawet lekko pofalowane :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne efekty na włosach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Nigdy nie miałam takich zabiegów, ale masz kochana piękne włosy 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja zrobiłam raz keratynowe prostowanie, ale nie stosowałam dedykowanych kosmetyków do późniejszej pielęgnacji a jedynie delikatnych drogeryjnych szamponów i efekt długo się utrzymał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe jak u mnie by się utrzymywał, po drogeryjnych szamponach 😊

      Usuń
  39. nie prostowałam nigdy włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kreatynowego prostowania nie miałam, moje włosy z natury są kręcone, tyle że niskoporowate i te bloczki po dwóch,trzech godzinach były proste
    Dlatego zdecydowałam się na trwałą 🙂
    Z drogeryjnych kosmetyków do pielęgnacji i stylizacji włosów już kilka lat temu zrezygnowałam- często właśnie robię wlosowe zakupy na Allegro ,najczęściej pojawiają się u mnie kosmetyki marki Kallos 🙂
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje z natury są proste że skłonnościami do falowania, dlatego wolę je prostować, żeby mieć idealnie proste 😊 ciężko w drogeriach znaleźć dobre produkty do włosów, dlatego też ostatnio zaczęłam robić zakupy na Allegro 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  41. glad to know that the product is good for you and your sister hair...

    Have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń
  42. Great look indeed. Greetings!

    OdpowiedzUsuń
  43. Najlepiej czuje się w kręconych włosach, także prostowanie to nie dla mnie. Bardzo ładny efekt widać na Waszych włosach.

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny efekt. Kilka lat temu prostowałam włosy keratyną, ale nie pamiętam jakiej firmy kosmetyków używałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne, że produkty tej firmy prostowały włosy 😊

      Usuń
  45. Dawniej codzienni prostowałam włosy, teraz w sumie same się zrobiły proste :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała żeby mi się same zrobiły proste 😀

      Usuń
  46. This keratin gives good effect!

    OdpowiedzUsuń
  47. I like the brazillian botox. It looks so lovely on the hair.

    OdpowiedzUsuń
  48. I would love to try that shampoo with keratin!

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja sama sobie wykonuję keratynowe prostowanie :) Tzn mama mi pomaga, wszystkiego ją nauczyłam :) Efekt trzyma się od 6 do nawet 8 miesięcy :) Tylko od głowy, moje naturalne, ciemne się falują :D
    Ja używam różnych kosmetyków do pielęgnacji. Mam taki specjalny szampon, maskę i ampułki z keratyną od Tahe. Są super, ale mam też maski z Garniera, olejki z Nacomi itp. Włosy potrzebują równowagi PEH i staram się im ją zapewnić.
    W sumie cały etap keratynowego prostowania i produktów których używam opisałam kiedyś na moim blogu, jest taka seria. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba bym się bała sama wykonywać keratynowe prostowanie 😊 to bardzo długo trzyma Ci efekt, mam nadzieję, że mój też się będzie chociaż 6 miesięcy trzymać 😊 koniecznie muszę odnaleźć u Ciebie ten wpis i przeczytać 😃

      Usuń
  50. Hola!! las dos tenéis el pelo muy bonito. Yo nunca me hice un tratamiento. Besos

    OdpowiedzUsuń
  51. My hair is naturally straight so I never used any strengthening products on it. I don't use any any special hair products, just regular shampoo for washing and olive oil sometimes.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I would like to have such perfect naturalny straight hair😊

      Usuń
  52. Both your hair and your sister's hair look great and healthy!

    OdpowiedzUsuń
  53. Boa tarde Martyna, suas dicas são sempre maravilhosas.

    OdpowiedzUsuń
  54. Efekt ciekawy. Pozdrawiam dzięki za dzielenie się radami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts