Translate

niedziela, 14 lutego 2021

Zestaw Bielenda Exotic Paradise Pitaja

Dzisiaj Walentynki, więc powinien być post nawiązujący do tego święta, ale zamiast tego mam dla Was coś lepszego! W tych mroźnych dniach przygotowałam post o dwóch bardzo egzotycznych produktach, dzięki którym poczujecie się jak w ciepłych krajach. Sama, od kiedy je stosuję, czuję się jakbym była raju, a to za sprawą zawartej w nich takiego tropikalnego owocu, jak pitaja, zwanym też smoczym owocem lub truskawkową gruszką. Tak więc zapraszam do recenzji tych dwóch niezwykłych produktów!


Bielenda Exotic Paradise

Zestaw Bielenda Exotic Paradise Pitaja, który zawiera Olejek do kąpieli i pod prysznic ujędrniający Pitaja 400ml oraz Peeling do ciała cukrowy ujędrniający Pitaja 350g kupiłam w drogerii sklepu internetowego eButik.pl za 38,72 zł. Przyjrzyjmy się zatem dokładnie jednemu i drugiemu produktowi:



OLEJEK DO KĄPIELI I POD PRYSZNIC UJĘDRNIAJĄCY PITAJA



Bielenda Exotic Paradise. Olejek do kąpieli i pod prysznic ujędrniający Pitaja 400ml


OPIS PRODUCENTA



EXOTIC PARADISE Olejek do kąpieli i pod prysznic PITAJA 

Jeśli marzysz o orzeźwiającej, rajskiej pielęgnacji, to linia EXOTIC PARADISE została stworzona właśnie dla Ciebie! Zastosowana formuła zamienia się w lekką pianę, która zadba o Twoją skórę, pozostawiając ją optymalnie wypielęgnowaną, czystą i miękką w dotyku. Czarujący zapach olejku otuli Twoje ciało delikatną, energetyzującą, owocową nutą. 

Działanie:

Olejek zawiera bogaty w witaminę C ekstrakt z pitai. Wspiera ujędrnianie naskórka i utrzymanie odpowiedniego poziomu nawilżenia skóry.

Formuła została wzbogacona o działającą odprężająco wodę różaną i nawilżającą glicerynę, tworzące wyjątkowy duet pielęgnacyjny. 

Efekt:

Pielęgnuje i odświeża pozostawiając na skórze przyjemny owocowy zapach.




OPAKOWANIE


Olejek do kąpieli i pod prysznic ujędrniający Pitaja znajduje się w przezroczystej plastikowej butelce o pojemności 400 ml. Posiada złotą zakrętkę z białym czubkiem, który po naciśnięciu z jednej strony, ukazuje otwór,  przez który wydostaje się olejek. Można tę zakrętkę także odkręcić w celu wydostania się na zewnątrz większej ilości produktu. Wszystko zależy od sposobu aplikacji olejku. 


Bielenda Exotic Paradise. Olejek do kąpieli i pod prysznic ujędrniający Pitaja 400ml

 

KONSYSTENCJA

Konsystencja Olejku do kąpieli i pod prysznic ujędrniającego Pitaja ma kolor różowy i jest przezroczysta. Łatwo i szybko się pieni. Wytwarza się przy tym przyjemna lekka pianka, którą po umyciu z łatwością się spłukuje z ciała.


Bielenda Exotic Paradise. Olejek do kąpieli i pod prysznic ujędrniający Pitaja 400ml


MOJA OPINIA


Olejek do kąpieli i pod prysznic ujędrniający Pitaja posiada łatwą w aplikacji buteleczkę. Bardzo lubię przezroczyste opakowania, bo wtedy wiem, ile produktu jeszcze mi pozostało. Olejek ten ma egzotyczny słodki zapach, przypomina mi trochę szampon do mycia włosów dla dzieci. Mimo to bardzo mi się spodobał. Przyjemnie mi się myje nim ciało. Używam go tylko pod prysznic, gdyż nie posiadam wanny. Pieni się z łatwością i jednocześnie dobrze oczyszcza ciało. Po umyciu, zapachu na skórze już nie czuć, ale za to skóra jest po nim miękka i gładka.



PEELING DO CIAŁA CUKROWY UJĘDRNIAJĄCY PITAJA




Bielenda Exotic Paradise. Peeling do ciała cukrowy ujędrniający Pitaja 350g


OPIS PRODUCENTA


 

EXOTIC PARADISE Peeling cukrowy do ciała, ujędrniający, PITAJA

Jeśli marzysz o orzeźwiającej, rajskiej pielęgnacji to linia EXOTIC PARADISE została stworzona właśnie dla Ciebie!

Działanie:

Peeling doskonale ujędrnia, wygładza i odświeża ciało. Zastosowana formuła łączy działanie oczyszczających kryształków naturalnego cukru oraz pielęgnacyjnych składników aktywnych. Peeling delikatnie i skutecznie złuszcza martwy naskórek, eliminuje szorstkość i oczyszcza skórę pozostawiając ją miękką i gładką w dotyku.

Formuła wzbogacona została o ujędrniający ekstrakt z pitai i działającą odprężająco wodę różaną. Czarujący zapach otuli Twoje ciało relaksującą owocową nutą.

Efekt:

Regularnie stosowany peeling wspomaga jędrność i elastyczność skóry poprawiając jej kondycję i wygląd.



OPAKOWANIE



Peeling do ciała cukrowy ujędrniający Pitaja znajduje się w słoiczku o pojemności 350g. Jest on przezroczysty i posiada złotą zakrętkę. Słoiczek ten ma również sreberko, które zabezpiecza produkt przed pierwszym użyciem. 


Bielenda Exotic Paradise. Peeling do ciała cukrowy ujędrniający Pitaja 350g


KONSYSTENCJA


Peeling do ciała cukrowy ujędrniający Pitaja posiada konsystencję przypominająca galaretkę, jest ona koloru różowego. Kiedy nabierze się ją na palce czuć dosyć grube drobinki, które są przezroczyste. Zapach słodki, taki jak lubię, kojarzy mi się trochę z owocową gumą do żucia.


Bielenda Exotic Paradise. Peeling do ciała cukrowy ujędrniający Pitaja 350g


MOJA OPINIA


Peeling do ciała cukrowy ujędrniający Pitaja jest niezłym zdzierakiem, szczególnie, wtedy gdy stosuje się go na sucho. Posiada opakowanie jak dla mnie najłatwiejsze w użyciu ze wszystkich opakowań, ale najważniejsze jest to, że przyjemnie masuje mi się mim ciało. Skóra po nim jest miękka, pachnąca, gładka i jędrna. Dzięki przezroczystym drobinkom nie brudzi on zbytnio łazienki. 




PODSUMOWANIE



Olejek do kąpieli i pod prysznic ujędrniający Pitaja i Peeling do ciała cukrowy ujędrniający Pitaja mają piękne zapachy. Oba kosmetyki są fajne w użyciu, jednak bardziej przypadł mi do gustu Peeling do ciała cukrowy ujędrniający Pitaja. Efekty na mojej skórze też są lepsze po peelingu (najbardziej cieszę się z tego ujędrnienia). Olejku pod prysznic specjalnie nie już kupować, choć nie był zły, ale ten peeling na pewno nie jest moim ostatnim opakowaniem. Zamierzam wypróbować inne wersje zapachowe. 

 

 A Wy znacie serię Bielenda Exotic Paradise?

Jakie są Wasze ulubione kosmetyki do kąpieli?



podpięć linki pod zestaw i każdy produkt osobno

133 komentarze:

  1. Zapach na pewno by mi się spodobał, uwielbiam tego typu kosmetyki, a już dawno nie miałam żadnego peelingu, może się skuszę na ten:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny jest ten peeling i ślicznie pachnie, bardzo go polecam ;)

      Usuń
  2. Świetnie wygląda ten peeling i na pewno pięknie pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice products, Happy Valentine's Day!

    OdpowiedzUsuń
  4. Peeling bardzo mnie zainteresował:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Perfect for Valentines day! Love!

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem przyjemnie wyglądają, chyba się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gracias po l recomendación parece un buen producto. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  8. ..dziękuje za polecenie, nie znałam tych kosmetyków, ale po Twojej recenzji aż chce się wybróbować :)
    ..świetne zdjęcia! ;)

    - pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zachwyciłam Cię do ich użycia:) pozdrawiam:)

      Usuń
  9. Nie miałam tej serii, ale takie zapachy świetnie przywołują lato w te mroźne dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego uwielbiam zimą używać kosmetyki tak pięknie pachnące;)

      Usuń
  10. Nie miałam tej serii, ale jak tylko będę w drogerii to się jej przyjrzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam tego zestawu ale jest kolorowy i ciekawy widzę:) lubię takie słodkie kolory i super że się spisuje:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię takie kolory, dlatego tak bardzo zainteresował mnie ten zestaw;) pozdrawiam;)

      Usuń
  12. These products look wonderful. Have a great week! Hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie egzotyczne zapachy kosmetyków, choć ja dla odmiany częściej sięgam po nie latem. Zimą wolę ciepłe zapachy, np. z nutami wanilii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zimą tak tęsknię za latem, że lubię takie zapachy używać też zimą;)

      Usuń
  14. I'm sure that both products smell good. Thanks for sharing.
    I hope you'll visit my blog soon. Have a good week!

    OdpowiedzUsuń
  15. I have the peeling but I haven't tried it yet.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  16. I have to try this brand, they have amazing products! 

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądają naprawdę super, kuszą do zakupu :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Me han gustado mucho estos productos, tienen pinta de oler super bien
    bssss

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znałam tego produktu, ale chętnie przetestowałabym ten peeling :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojej! Wyglądają świetnie! I kolor i kompozycja zapachowa no i właściwości ujędrniające :) Potrzebuję czegoś energetycznego w środku zimy, muszę koniecznie kupić i spawdzić te produkty, czuję że się polubimy :) A zapach musi być obłędny, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo podoba mi się ich wygląd i zapach:) Bardzo polecam te produkty, jeśli szukasz czegoś energetycznego:) Zapach jest piękny, szczególnie peelingu ;)

      Usuń
  21. Pierwszy raz widzę te produkty. Ten piękny różowy kolor i egzotyczny zapach kusi mnie niemiłosiernie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nice products, they look great.

    OdpowiedzUsuń
  23. ten zapach mmm:D musi być niesamowity:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zawsze muszę mieć mazidło ładnie pachnące:D inaczej nie wezmę do rąk swych;p

      Usuń
    2. To tak jak ja:D W takim razie te mazidła są w sam raz dla Ciebie :)

      Usuń
  24. Ten peeling mnie zaciekawił. Z chęcią bym użyla.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dużo osób chwali peelingi z tej serii, muszę w końcu jakiś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej czytałam dużo pozytywnych opinii o tych peelingach, aż sama musiałam jeden z nich wypróbować :)

      Usuń
  26. Miałam melonowy peeling, który był świetny! Jeden z moich ulubieńców - na pewno sprawdzę inne wersje, w sumie przypomniałaś mi o nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie wypróbuje ten wariant zapachowy, piękny jest ;)

      Usuń
  27. Bardzo chętnie bym poznała te kosmetyki, a szczególnie peeling:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Peeling mam w zapasie, ale w innej wersji zapachowej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę koniecznie wypróbować inne wersje zapachowe ;)

      Usuń
  29. Uwielbiam słodkie zapachy do ciała, więc to coś dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam słodkie zapachy, bardzo polecam te produkty :)

      Usuń
  30. Pitaja as shower oil sounds promising... good product.

    Have a great day

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam takie peelingi i myślę, że dobrze by się u mnie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak, myślę, bo ten peeling jest świetny!:)

      Usuń
  32. Nie miałam nic z tej serii, ale czuję się bardzo zachęcona - szczególnie do tego peelingu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam tą serię, szczególnie ten peeling ;)

      Usuń
  33. Hope your Valentine's day was extra special. I bet those products smell great!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :) Smell of these products is beautiful!:)

      Usuń
  34. Patrząc na opakowania od razu marzy się o lecie. Chętnie poznam te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kosmetyki to taka mała namiastka lata ;) Bardzo je polecam ;)

      Usuń
  35. Zapragnęłam lata, poczułam je już. Zachęcająca seria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za każdym razem je czuję, kiedy używam tych produktów ;)

      Usuń
  36. Przygarnęłabym ten duecik :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale piękne opakowania :) Chętnie bym kupiła ten peeling :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam takie egzotyczne kosmetyki, zwłaszcza zimą. Działają na mnie energetyzująco :)

    OdpowiedzUsuń
  39. I like Bielenda cosmetics ) Thank you very much for your amazing review and lovely photos )

    OdpowiedzUsuń
  40. Excellent facilities! I love brand cosmetics Bielenda

    OdpowiedzUsuń
  41. Kocham i peeling i olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  42. I'm in love by the oil!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Właśnie zaczęłam używać balsamu z tej serii tylko z figą i zapowiada się całkiem nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam nigdy balsamów z tej serii ale na pewno muszą być świetne ;)

      Usuń
  44. Amazing! Totally love fresh and summery scents like these.

    OdpowiedzUsuń
  45. Good haul and interesting products. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam ładnie pachnące kosmetyki do kąpieli, dają możliwość relaksu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, też uwielbiam takie kosmetyki 😊

      Usuń
  47. Bardzo lubię Bielendę, więc pewnie niedługo wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Musi zacnie pachnieć :)
    Zdecydowanie coś dla mojej siostry :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo fajny ten zestaw, zwłaszcza peeling cukrowy mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny zestaw, lubię kosmetyki tej firmy :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts